Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....

cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate.

eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vorbesti despre acelasi model de motocicleta? ca eu mai ieftin de 130euro nu am gasit second.

nou este 280euro original si putin mai ieftin aftermarket.

zi si de unde ai luat tu.

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesti despre acelasi model de motocicleta? ca eu mai ieftin de 130euro nu am gasit second.

nou este 280euro original si putin mai ieftin aftermarket.

zi si de unde ai luat tu.

numai bine.

 

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...c33-108769.html e ce iti trebuie tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha.Atunci o sa incerc sa il rebobinez si eu.si daca ar fi sa se strice nu pierd chiar asa multi bani decat daca as lua unul second si sa se strice.

Mersi mult.

Numai bine!

Merge rebobinat, fara probleme. In plus, te sfatuiesc sa verifici mufa care merge la releul de incarcare. Verifica papuc cu papuc, strange-i putin cu un patent si pune niste spray de contact sau WD40. TRUST ME!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din lipsa de timp si rabdare am tot amanat sa pun poze cu plimbarea facuta la inceputul lunii pana in croatia cu revenire prin slovenia, italia si austria.

 

in croatia am mers pe insula krk. restul coastei am vazut-o anul trecut pe bordul GPZului de 500 iar anul asta am vrut sa exploram mai bine insula asta. si a meritat din plin. drumurile pe insula sunt fenomenale piste TT terminandu-se in plaje fenomenale. (noaptea incepe fun-ul pe drumuri, doar sportive turate se aud in noapte pe insula)

 

954-le a s-a comportat excelent si nu m-a obosit aproape deloc. as porni inapoi chiar acum numai pentru drumurile astea. singura modificare adusa motorului si-a facut datoria fara cusur: intrerupatorul pus ventilatorului radiatorului mi-a salvat apa din motor de la fierbere de n ori zilnic iar astfel am reusit sa pastrez si eu o parte din parul de pe picior. pentru cei necredinciosi le spun acum ca am tinut temperatura apei strict peste 81 grade dar nu o lasam sa treaca de 90.

 

consumul mediu pe 3040 km a fost de 5.5 l pe 100 km. am cheltuit aprox 190 euro pe carburant si am condus cam 1200 pe drumuri nationale si judetene.

 

pozele trebuie sa le mai uploadez deseara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta era si motivul pt care am luat 954. era ultimul superbike care mai permite si touring fara vizite la cabinete de masaj medical. mai era zx9le dar nu vroiam motor pe carburatie.

 

cand am ajuns acasa dupa 1200 km intr-o zi a venit sa imi dau palme, vroiam inapoi in sa sa ma duc ata in alpi. cacam-as pe meses si padurea bogatii. au niste drumuri prin austria de iti trebuie spaclu sa dai jos balele din interiorul castii. pacat ca mai trebuie sa dai bani si pe cazare si pe mancare in afara de benzina. :P

 

PS mi-am facut deja planuri pentru 2011 in Corsica daca ar fi cineva interesat.

"In Europe there are two places a biker must visit at least once: The Alps and Corsica. In Corsica it's impossible to go wrong on a motorcycle. The only advise we feel we should give you is to avoid the eastern coast unless you are looking for nightlife and sandy beaches"

sursa: http://www.cimt.it/corsica.htm daca va uitati pe google maps la drumurile si plajele de pe insula va dati seama despre ce e vb... :P

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e din lugoj. putina tzeapa dar ce sa fac... pan la urma am bagat o gramada de bani si am facut motor din el.

 

power comanderul til poti comanda pe ebay. cineva cu cont paypal te ajuta. mai ieftin nu cred ca iese decat pe ebay. eu am tot comandat una si alta, chiar si din anglia fara prb.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc.

 

Am postat initial la cbr 600/1000 rr, dupa care am vazut ca exista un topic dedicat fireblade...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....

cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate.

eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta...

 

 

Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ?

Am mai schimbat la el si releul de incarcare ;) si 2 baterii, acum am una noua pe motor.

 

Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta).

http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg

Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html

 

 

Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....

cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate.

eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta...

 

 

Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ?

Am mai schimbat la el si releul de incarcare ;) si 2 baterii, acum am una noua pe motor.

 

Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta).

http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg

Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html

 

 

Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....

cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate.

eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta...

 

 

Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ?

Am mai schimbat la el si releul de incarcare ;) si 2 baterii, acum am una noua pe motor.

 

Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta).

http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg

Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html

 

 

Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca oamenii aia cu ochii mici de la Honda sunt mai destepti si decat nemtii care fac statoare aftermarket si decat ala care ti-a bobinat tie statorul.

Daca era din cauza rotorului( ca ar fi prea puternic magnetul cum zici tu) insemna ca orice 929 sa aiba belele cu statorul.

Incearca sa schimbi in acelasi timp si stator(asta merge rebobinat lejer de un meserias bun si care are aparatura) si releu si baterie si sa vezi daca mai face probleme.

Daca ai mers cu releul bulit e clar=> releul daca e in scurt arde si statorul.

Sunt multe posibilitati si pana gasesti cauza exacta pierzi o gramada de bani...ca si mine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vitezistilor...

de cateva sapt am o honda cbr900 din 97..model sc33 a unui prieten

pot sa zic ca e impecabila..fara modificari, suna impecabil ...fara zuruieli si batai ale motorului..

 

am postat aici pt ca de doua zile am o problema.. :drink: m a lasat in drum nu a mai vrut sa porneasca, am impins pana acasa la ea (noroc ca nu eram departe) stiind ca trebuiesc curatate carburatoarele azi i am cerut parerea unui prieten care se pricepe mai bine si a zis ca trebuiesc curatate carburatoarele. A curatat carburatoarele am pus totu la loc si nimik..nu a vrut sa porneasca... Am dat bujiile jos le am curatat ca parea inecata, am pus totu la loc, a pornit din prima, a stat la relanti pana s a incalzit motoru, dupa care am acelerat de cateva ori si inapoi aceiasi problema ... da sa moara cand accelerez, ba nu merg toate pistoanele si miroase a benzina nearsa ... cand incerc sa o resurcitez ..iese un fum alb pe toba si porneste ff greu... :lol:

 

inca ceva ...ea mai smuncea si se balbaia in treptele superioare undeva pe la 5000rpm pana pe la 8000rpm..pana la o anumita turatie dupa care o lua ca nebuna ... dar nu de fiecare data ...

 

concluzia mea e ca ii trebuiesc bujii, pt ca atunci cat au fost curate o mers bine, cum a intrerupt una cum a inceput cosmarul... mai ales ca bujiile nu pre se stie cand au fost schimbate ...probabil de singurul proprietar din italia

 

mna.. dak a ti mai patit sau a ti auzit, dati va o parere...

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de la bujii. in caz ca persista problema, desfa carburatoarele. am avut eu simptome de astea la motorul mai vechi si problema era cauzata de o garnitura fisurata in carburator ce cauza inundatii airuea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva ...ea mai smuncea si se balbaia in treptele superioare undeva pe la 5000rpm pana pe la 8000rpm..pana la o anumita turatie dupa care o lua ca nebuna ... dar nu de fiecare data ...

Exact asa face de o saptamana si Blade-ul pe care l-am vandut acum doi ani colegului meu de garaj (893-ul pe care l-am cumparat de la MAC, o bijuterie). A inceput intr-o zi sa faca schema asta, parca ramane fara suflu/benzina cand tragi de ea brusc de la 4000 in sus. Daca o lasi sa isi revina sau daca accelerezi usor de tot, progresiv (ca la choppere :drink: ) merge frumos, n-are treaba. Daca ii dai de cap, posteaza, sa incercam si noi. :lol: Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...