Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Am si eu nevoie de o parere ca sa stiu la ce sa ma astept in primavara.Am un 929 si la ultimul drum inainte de hibernare vitezometrul imi arata la viteze mai mari(peste 50-60) viteza 0.Care ar putea fi motivul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o parere ca sa stiu la ce sa ma astept in primavara.Am un 929 si la ultimul drum inainte de hibernare vitezometrul imi arata la viteze mai mari(peste 50-60) viteza 0.Care ar putea fi motivul?

 

eu am patit asta la un Suzuki SV 650 N (din 2004), dar era o problema oarecum cunoscuta, si anume: melcul de la roata fata. de unde citeste senzoru viteza.

 

Nu stiu cum citeste la 929 viteza, la roata fata sau la pinion...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o parere ca sa stiu la ce sa ma astept in primavara.Am un 929 si la ultimul drum inainte de hibernare vitezometrul imi arata la viteze mai mari(peste 50-60) viteza 0.Care ar putea fi motivul?

Speed senzor. sau traseul electric senzor,ecu, bord.

Este pe cutie partea superioara citeste un pinion..

post-15340-0-26285300-1358070202_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speed senzor. sau traseul electric senzor,ecu, bord.

Este pe cutie partea superioara citeste un pinion..

Multumesc, TNG, imediat cum da caldura ma apuc de ea.cel mai probabil e senzorul ala, cred ca o sa trebuiasca scos si curatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai corect - discuri noi. Daca costa prea mult - SH-uri bune, eu am gasit cand aveam kawa la fel de bune ca cele noi, fara pic de uzura, dar la fel de bine puteau sa fie si alea strambe :) Si cea din urma - rectificat astea care le ai. Unii apeleaza si la metoda asta. Dar personal nu as face asa ceva. Dar cum eu sunt surubarist amator, mai bine astepti si parerea unui mecanic.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG, si ai idee unde se pot repara discurile? ma refer la portdiscul de care zici tu..

 

Masoara-ti si grosimea ca sa te afli peste limita de inlocuire.

Cota informativa e stantata pe disc carrier (cel de aluminiu). Daca esti sub cota, cauta-ti discuri (eventual SH pe care sa nu le iei fara sa le masori grosimea).

Cati Km are motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara-ti si grosimea ca sa te afli peste limita de inlocuire.

Cota informativa e stantata pe disc carrier (cel de aluminiu). Daca esti sub cota, cauta-ti discuri (eventual SH pe care sa nu le iei fara sa le masori grosimea).

Cati Km are motocicleta?

sal. problema e ca discurile sunt ovalizate, mi-am cumparat discuri sh pentru ca noi imi depaseau bugetu..si vreau sa le indrept si pe astea care le dau jos. motoreta are 38k km, dar nu stiu in ce conditii s-a circulat cu ea :)..zicea TNG ca portdiscul e de multe ori devina (ovalizat) ceea ce nu cred ca, conteaza grosimea discurilor, o sa le masor, inca nu am avut timpul necesar..O seara faina!

 

Nu stiu de unde esti..

Daca esti din apropiere de mine te ajut eu..

sunt din Brasov :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. problema e ca discurile sunt ovalizate, mi-am cumparat discuri sh pentru ca noi imi depaseau bugetu..si vreau sa le indrept si pe astea care le dau jos. motoreta are 38k km, dar nu stiu in ce conditii s-a circulat cu ea :)..zicea TNG ca portdiscul e de multe ori devina (ovalizat) ceea ce nu cred ca, conteaza grosimea discurilor, o sa le masor, inca nu am avut timpul necesar..O seara faina!

o secunda, sa ne intelegem oleaca :D

Acum... daca le-ai cumparat SH, asta e situatia. Totusi, pune sublerul pe ele si masoara-le.

De multe ori portdiscul e de vina - corect. Dar nu 100% de fiecare data.

Am dat peste un caz cand discul nu avea aceeasi grosime peste tot. Cam ciudat... extrem de ciudat dar iata ca se poate. De asta spun: masoara discurile si nu cu o singura masuratoare. Pe circumferinta masoara in mai multe locuri.

Daca situatia e buna, mergi mai departe: dai roata jos si o pui pe un protap sau pui motoreta pe standere (se lucreaza mai comod cu roata pusa pe protap). Te uiti sa vezi daca discul are "bataie". Daca da, cel mai probabil disc carrier e de vina. Totusi... inca o finete: daca vibreaza maneta poate sa fie si disc descentrat si grosime inegala a discului de frana. Daca maneta pulseaza tare inclin spre grosime inegala a discurilor.

Intrebare: in timpul mersului ramai fara frana (maneta se inmoaie)?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...