Jump to content
emylyo

Detinatori de Honda 900RR Fireblade

Recommended Posts

Baterie are?

Share this post


Link to post
Share on other sites
verifica:

-pompa penzina

-senzor de inclinare

 

 

salut,...cum le verific? mufele sunt ok, le am verificat,le am cuplat,decuplat...tot...nu e de la mufe

baterie are...nu e de acolo..invarte motoru de l inebuneste....NU BAZAIE POMPA!!!.....AM LUMINI...AM CURENT IN BATERIE..INVARTE MOTORUL..

 

POSIBIL SA FIE DE LA CHEIE? SA SE FII STRICAT CIPUL ALA??

Mesaj completat

AVETI IDEE SE POATE DEPISTA ''DEFECTUL'' CU PROCEDURA AIA DE DIAGNOSTIC?

STIU CA TREBUIE SCURTCIRCUITATA NU STIU CE MUFA SI SA VEZI DE CATE ORI CLIPESTE UN BEC IN BORD...DAR MAI MULT NU STIU....PLS HELPPP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune un voltmetru pe mufa de la pompa de benzina, pune contact si da la automat. Daca nu vine curent atunci nu e pompa de benzina. Referitor la HISS nu stiu ce sa spun, parca dupa ce pui contactul se stinge ledul de HISS daca recunoaste cheia..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pune un voltmetru pe mufa de la pompa de benzina, pune contact si da la automat. Daca nu vine curent atunci nu e pompa de benzina. Referitor la HISS nu stiu ce sa spun, parca dupa ce pui contactul se stinge ledul de HISS daca recunoaste cheia..

 

 

am verificat iar sigurantele si ce mufe am mai gasit pe acolo, pe lumina de data asta, totul pare ok....si mufa de la pompa si cea de la ''bank senzor'' sau cum se numeste..senzorul ala de inclinare care oricum nu stiu ce face...

 

 

problema e ca in mufa aia sunt 3 fire...din ce stiu unul e de rezerva sau ceva de genu....ai idee care din cele 3 trebuie sa le masor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
am verificat iar sigurantele si ce mufe am mai gasit pe acolo, pe lumina de data asta, totul pare ok....si mufa de la pompa si cea de la ''bank senzor'' sau cum se numeste..senzorul ala de inclinare care oricum nu stiu ce face...

 

 

problema e ca in mufa aia sunt 3 fire...din ce stiu unul e de rezerva sau ceva de genu....ai idee care din cele 3 trebuie sa le masor?

Daca ledul nu palpaie atunci nu e electronic sau ma rog........trebuie sa o iei de la capat.....cum zicea cinvea inainte senzor de inclinare..si tot asa in sus......sau poate chiar e pompa moarta numa atunci ti-ar arata pe led....deci nu se aude pompa ca lucreza?...pun pariu ca e ceva simplu numa asa e mia greu de depistat!

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca in mufa sunt 3 fire, atunci probabil ca 2 sunt pentru pompa si al treilea pentru aprinderea ledul de rezerva (benzina).

Ar trebui sa ai constant 12V intre 2 pini, pentru 2-3sec cand pui contactul si cand dai la automat. Ia'o pe incercate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma pricep la electrica, dar m-am chinuit de mi-a venit acru cand am pus motoreta pe picioare sa o pornesc. nu pornea pompa (sunetu' ala la apasarea butonului rosu - tzzzzzz). am intors rezervoru si am pus pompa pe direct (de fapt nu eu am facut-o, d'aia nu stiu exact ce fire tre puse la baterie) si a functionat. dupa ansamblarea matelor, din nou nu merea. intr-un final mi-am dat seama ca toata cablaraia fiind intr-o parte atarnata, merea pompa in functie de cum era senzoru'. so, verifica intai pompa daca cupleaza sau nu, pe direct, dupa care daca nu e de la ea verifica senzoru. si ala mere pus pe direct de undeva din mufele principale. dar din nou, nu ma pricep la electrica, desi ar tre'i sa belesac ochii mai bine next time. de fapt ii belesc, ca e vb de mobra mea, dar nu prea retin. neuronii pe duca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

as dori sa-mi cumpar un cbr 900 de prin 97. si ma intereseaza cam ce consum de benzina ar avea in bucuresti.

am de umblat zilnic prin bucuresti si as scuti mult timp cu motorul...ma gandeam la un cbr 900 deoarece vad ca au preturi bunicele , acum e problema sa nu-mi consume cat masina(10-11)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu ma pricep la electrica, dar m-am chinuit de mi-a venit acru cand am pus motoreta pe picioare sa o pornesc. nu pornea pompa (sunetu' ala la apasarea butonului rosu - tzzzzzz). am intors rezervoru si am pus pompa pe direct (de fapt nu eu am facut-o, d'aia nu stiu exact ce fire tre puse la baterie) si a functionat. dupa ansamblarea matelor, din nou nu merea. intr-un final mi-am dat seama ca toata cablaraia fiind intr-o parte atarnata, merea pompa in functie de cum era senzoru'. so, verifica intai pompa daca cupleaza sau nu, pe direct, dupa care daca nu e de la ea verifica senzoru. si ala mere pus pe direct de undeva din mufele principale. dar din nou, nu ma pricep la electrica, desi ar tre'i sa belesac ochii mai bine next time. de fapt ii belesc, ca e vb de mobra mea, dar nu prea retin. neuronii pe duca.

 

 

offf....esti la fel de varza ca mine :D....

sa incerc sa fac un rezumat:

 

-trag 2 fire de la baterie si alimentez 2-3 secunde pompa de benzina si vad daca lucreza

-verific daca vine curent,timp de 2-3 secunde, in mufa la care se leaga pompa,...dupa ce apas butonul rosu...

 

-verific daca functioneaza senzorul ala de inclinare----asta nu mai mai zis cum sa o fac

 

- HISS...din ce am inteles daca nu ar citi cheia...ar ramane beculetul ala aprins...cel cu ''cheita'' langa el...din bord

eu am incercat cu ambele chei si nu ramane aprins beculetul....de bazait pompa tot nu bazaie...motorul il da peste cap...

 

este posibil ca vre un senzor sa detecteze o benzina ff proasta,cu apa in ea,....si sa blocheze pompa ,pt a proteja motorul,injectoarele? sau deja sunt S.F.-uri??

Mesaj completat

cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun.

 

 

la tine ramanea becul ala aprins? cel cu ''cheita'' din bord?

 

ce simtome avea la tine? bazaia pompa sau nu?

 

dadea motorul peste cap?

 

ma gandesc ca o cheie nerecunoscuta de HISS nici nu da motorul peste cap !!!

Mesaj completat

post-20069-1276120480_thumb.jpg

 

post-20069-1276120471_thumb.jpg

 

uite 2 poze din manualul de reparatie....poate imi traduceti si mie ca am mici nelamuriri

 

cu pompa e clar...masor MARO CU VERDE si trebuie sa am curent

 

dar la senzor....nu inteleg ce vrea sa spuna.....il desfac din pozitie....il tin orizontal si trebuie sa taie benzina, il inclin 60 de grade si iar trebuie sa taie benzina??!!!!

pai tinut orizontal nu ar trebuie sa fie ok...si sa dea drumul la benzina?!!! sau e ceva ce nu pricep eu?????

 

 

Mesaj completat

INCEP SA O URASC....LA CATA ELECTRONICA ARE PE EA......TP SENZOR !!! TROTTLE POSITION SENZOR......ASTA CE MAMA MASII MAI FACE....

SENZOR PT POZITIA ACCELERATIEI...sa fie si asta de vina pt lipsa de bazait a pompei de benzina?

cred ca o sa inebunesc in curand....

 

de H.I.S.S. nu gasesc nimic in manual...cred ca e trecut la secret :lol:....doar o mufa atat...da verificari...probe ...masuratori...nimic...cred ca aici e jmecheria...de o poti fura...anulezi cumva H.I.S.S si aia e...

 

plss helpppp

 

am gasit ...100 e ...pompa de benzina s.h. sper sa nu fie de acolo -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
cititor de cheie hiss, exact asa am patit si eu, rezolvarea a fost aceasi. am dat vina pe orice altceva decat aia nu... spor la schimbat, gasesti la serban alex cu pret bun.

 

Am si eu un cititor HISS. Daca e cineva interesat, dati un mesaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dar la senzor....nu inteleg ce vrea sa spuna.....il desfac din pozitie....il tin orizontal si trebuie sa taie benzina, il inclin 60 de grade si iar trebuie sa taie benzina??!!!!

Intre -60grd si +60grd nu trebuie sa deschida circuitul! Adica trebuie sa permita mersul pompei de benzina intre aceste valori.

 

pai tinut orizontal nu ar trebuie sa fie ok...si sa dea drumul la benzina?!!! sau e ceva ce nu pricep eu????? BA DA!

 

 

INCEP SA O URASC....LA CATA ELECTRONICA ARE PE EA......TP SENZOR !!! TROTTLE POSITION SENZOR......ASTA CE MAMA MASII MAI FACE....

SENZOR PT POZITIA ACCELERATIEI...sa fie si asta de vina pt lipsa de bazait a pompei de benzina? NU.

 

am gasit ...100 e ...pompa de benzina s.h. sper sa nu fie de acolo :D Scump, gasisem prin UK pe la 45-50 lire sterilete.

 

PS: Vezi ca in prima poza pusa de tine zice: "daca nu ai voltaj verifica lista aia". Ia'le la rand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba frate cititorul de cheie, lasa pompa si alte minuni, n-ai treaba cu ele, garantat 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!!

 

Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!!

 

Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia.

 

 

vezi daca te grabesti si nu sitesti corect....:lol:

 

eu intrebam exact ce sa masor si cum....

 

am spus doar ca am gasit o pompa sh la 100 euro...nu ca si am cumparat o...-_-.....si sper sa nu fie ea de vina...

 

e posibil sa fie doar de la mufa HISS...pt ca ....am cam bagat multa apa prin bord pt ca am varsat putin lichid de frana ccd am schimbat...

si ma gandesc ca a intrat ceva apa in mufa aia....si de la trepidatii ...in timp (1 zi) a trecut de garnituri sau ce o fii acolo si a oxidat un contact...azi desfac si verific ;)

 

asa ca nu te mai grabii sa tragi concluzii ...

Mesaj completat

off....am desfacut panoul de plastic negru de pe partea dreapta ca sa pot ajunge la mufe.....

 

sunt acolo 4 ,5 mufe....le am desfacut pe toate...au ceva urme de apa in ele.....am curatat...am dat cu spray....

 

problema e ca NU POT DESFACE MUFA DE LA H.I.S.S. !!!!! ca sigurante are 3 pini pe 3 laturi....nu e loc absolut deloc pentru a i muta si desface mufa....

 

CUM DESFAC MUFA AIA PT A O CURATA???? probabil a intrat apa si a oxidat si acolo ceva.....deocamdata am lasat mufele in soare sa se usuce bine :)

 

ce minte am avut si eu de am turnat apa in halu ala......nu inteleg cum a ajus tocmai acolo....ca e destul de ferit locul...:D

Mesaj completat

 

 

 

 

ACUM CHIAR NU MAI INTELEG CE ARE......

AM ABANDONAT MUFA H.I.S.S.- NU O POT DESFACE....

AM PROBAT POMPA PE DIREC-MERGE...CU BENZINA CARE A TRAS O AM PORNIT MOTORUL...A MERS PENTRU CATEVA SECUNDE--CAT A AVUT BENZINA.

AM MASURAT MUFA DE LA POMPA SI AM CURENT IN EA CAND APAS PE BUTONU ROSU.

 

CE MAI ARE ACUM !!!!!

 

ACUM CE NU INTELEG......AM MASURAT BATERIA...7.CEVA VOLTI......NU TREBUIA MAI MULT?....MOTORUL IL DA PESTE CAP FARA PROBLEME...

IN MUFA DE LA POMPA 6.CEVA VOLTI.....

 

O FII APARATUL MEU DE MASURA DE VINA....

 

PROBLEMA E CA DIN CE INTELEG DE LA VOI ...AR TREBUII SA AM CURENT IN MUFA DE LA POMPA DOAR 3-4 SECUNDE ??.....EU AM CURENT IN MUFA CAT TIMP TIN BUTONUL ROSU APASAT...

 

CINE COMANDA INTRERUPERA BAZAITULUI? CD AM PUS O PE DIRECT,CU FIRE TRASE DE LA BATERIE,....INTENTIONAT AM LASAT O PUTIN MAI MULT DECAT IN MOD NORMAL...SI BAZAITUL NU S A OPRIT...

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca sa dai curent la mobra

eventual de la o masina cu cabluri bune

nu este normal sa ai 7 volti

daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie

Share this post


Link to post
Share on other sites

CE VREA SA INSEMNE ASTA?

 

Disconnect the fuel pump 3P (Black) connector .

Turn the ignition switch ON and measure the voltage

between the terminals .

Connection : Brown (+ )-Green (--)

There should be battery voltage for a few seconds .

If there is battery voltage, replace the fuel pump .

 

E DIN POZA PUSA DE MINE ...LEGAT DE VERIFICAREA POMPEI...

 

SA INTELEG CA DACA AM CURENT NON STOP TREBUIE INLOCUITA POMPA??

 

CE TREBA ARE CURENTUL DIN MUFA (CARE NU E DOAR PT CATEVA SECUNDE )CU INLOCUIREA POMPEI???

NU ITELEG :blbl:(

 

PROBATA PE DIRECT BAZAIE SARACA...BAGA BENZINA ...DOAR A MERS MOTORUL PENTRU CATEVA SECUNDE :)(

Mesaj completat

incearca sa dai curent la mobra

eventual de la o masina cu cabluri bune

nu este normal sa ai 7 volti

daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie

 

PROBLEMA E CA AM CURENT...IL INVARTE BINE DE TOT...

NU BAGA CURENT IN POMPA SI NU STIU DE UNDE E

LEGATA POMPA DE DIRECT LA ACEEASI BATERIE MERGE.

Mesaj completat

NU E NORMAL SA FIE CURENT TOT TIMPUL IN MUFA AIA??

ALTFEL CUM LUCREAZA POMPA? CUM TRAGE BENZINA??

Mesaj completat

OARE TOATE PROBLEMELE SA FIE CAUZATE DE ''FUEL CUT RELAY'' ??

DAR NU INTELEG CE FACE PIESA ASTA...CUM LUCREAZA?? DIN MOMENT CE AJUNGE CURENT IN MUFA AIA....EL TREBUIE SA TAIE CURENTU DUPA ALEA CATEVA SECUNDE?

SI NU E NICI ASA....CA AR FII TREBUIT SA BAZAIE FARA OPRIRE...DIN MOMENT CE IN MUFA AM CURET...POMPA PE DIRECT MERGE....DAR DUPA CE LE CONECTEZ POMPA NU MAI MERGE......CE NAIBA SA AIBA...CA NU I DAU DE CAP....E ENERVANT...

Mesaj completat

 

 

NU SE POATE NU SE POATE NU SE POATE....

 

IN PAUZA MECIULUI AM FACUT URMATORUL EXPERIMENT:

AM MASURAT DIN NOU MUFA CARE VINE LA POMPA CU CONTACTUL PUS...AM CURENT....OPRESC CONTACTUL ...NU MAI AM NICI CURENT...

CONECTEZ MUFA LA MUFA POMPEI....SI MASOR DIN NOU...PE O PARTE A MUFEI AM CURENT ...PE PARTEA CEALALTA NU AM CURENT(FIRELE CARE VIN DE LA POMPA)...

 

LEG 2 FIRE LA MUFA POMPEI SI O PUN LA BATERIE...MERGE

ACELEASI 2 FIRE LE BAG IN MUFA CU CURENT...PUN CONTACTUL....SI SURPRIZA.....NU MERGE !!!!! :ok:

 

CINE POATE SA IMI EXPLICE CE SE INTAMPLA ARE O BERE DE LA MINE...

 

CRED CA I DAU FOC IN CURAND...

Mesaj completat

 

 

am masurat si senzorul de inclinare....merge ok....valorile din manualul de reparatie....

 

mai am de masurat FUEL CUT RELAY....dar nu am cu ce...

am observat cu ocazia asta....ca in momentul in care apas butonul rosu se aude un CLIK undeva...ori senzorul de inclinare ori releul...ca s unu langa altul si nu mi dau seama...

 

am mus mana pe ele si pare ca simultan fac CLIK....acum e normal sa faca amandoua??? doar unul ??care din ele?? normal amandoua ar treb sa taie sau sa permita trecerea benzinei....

lucreaza in paralele? sau cd unul e deschi...celalalt e inchis.??

 

posibil releul ala sa nu fucntioneze? si dasta sa nu permita amorsarea pompei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandari unde pot schimba simeringurile si uleiul din telescoape (954) (bucuresti) si eventual un pret ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CE VREA SA INSEMNE ASTA?

 

Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! :ok:

 

a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap :blbl:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap :ok:(

Ceva probleme am avut si eu la un Kawasaki,pompa functiona la primele probe data jos de pe motocicleta dar apoi montata in mers intrerupea si murea motorul.

Daca nu este releul,din ce stiu eu daca ar fi releul nu ar mai invarti deloc pompa(nu ar primi curent)

Daca mufele sunt ok atunci problema poate sa fie de la pompa.

Mentionez ca pompele se potrivesc de la kawasaki,honda,yamaha toate sunt la fel.

Pompa daca este defecta poate avea urmatoarele defecte:

 

Platina care este actionata de membranaa vacumatica este impuscata(se curata platina ca la dacie)posibil sa functioneze bine din nou dar nu garantez daca este impuscata rau.(se gaseste acel kit cu platina de schimb pe ebay si costa vreo 25 de dolari)

Mai este posibil ca pompa sa nu mai functioneze cum trebuie si debitul propulsat sa fie mai mare sau mai mic.

 

Daca nu stiai pompa nu functioneaza continuu in momentul in care pornesti motorul,ea are o membrana vacumatica care are grija ca in momentul in care nivelul de benzina din carburatoare scade ea simte si porneste actionand acea platina cupleaza electromagnetul care actioneaza membrana care pompeaza benzina.

 

Ca sa fii sigur ca nu este de la pompa sau releu si sa nu fie din cauza carburatoarelor care pot fi dereglate poti face un test simplu.

 

Fii sigur mai intai ca ai rezervorul peste jumatate,baga furtunul din rezervor direct in carburatoare,anulezi pompa si filtrul,benzina va ajunge prin cadere libera in carburatoare fara nici o problema va functiona,eventual va face figuri de alimentare cand rezervorul scade la un sfert.

 

Dai bataie cu probele si asteptam raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-20069-1276380357_thumb.jpg

 

post-20069-1276380367_thumb.jpg

 

post-20069-1276380380_thumb.jpg

 

salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare.....

daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay?

bineinteles si de sigurante???

 

nu inteleg .....

ce naiba are...

in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge :ok:

INEBUNESSSCCCCCC

 

nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord)

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-20069-1276380357_thumb.jpg

 

post-20069-1276380367_thumb.jpg

 

post-20069-1276380380_thumb.jpg

 

salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare.....

daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay?

bineinteles si de sigurante???

 

nu inteleg .....

ce naiba are...

in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge :ok:

INEBUNESSSCCCCCC

 

nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord)

 

 

 

salut,

din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg...

verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele)

pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri

filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea...

oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca)

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html

cam asta e treaba cu senzorul de inclinare...

 

daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina

 

deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
salut,

din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg...

verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele)

pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri

filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea...

oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca)

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html

cam asta e treaba cu senzorul de inclinare...

 

daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina

 

deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte

 

Bafta!

 

 

 

salut...eu nu inteleg...si nici nu reiese din diagrama....

 

din ce vad eu acolo....daca am curent in mufa de la pompa.....inseamna ca trece de acele sisteme: fuel cut relay,bank angle senzor si ala de la motor...

 

si normal cand conectez cu mufa de la pompa nu ar trebuii sa mearga? sa bazaie? ce anume declanseaza bazaitul? ca nu inteleg in diagrama asta.????

pompa bazaie 2-3secunde....in mod normal...si apoi nu stiu ce face...ori taie curentul ...ori ramane curent pe mufa...si un senzor ceva cd simte ca nu mai e benzina mai trage....

 

unde e sistemul ala de declanseeaza bazaitul???? ca ala trebuie verificat zic eu..... CINE FACE CA POMPA SA BAZAIE 2-3 SECUNDE? UNDE E PIESA ASTA?

 

nu cred sa fie de la injectoare...cu benzina trasa pe ''manual'' porneste fara probleme.....

daca era de la hiss...nu cred ca i dadea scanteie....MOTORUL PORNESTE

POMPA NU BAZAIE

Mesaj completat

DIN CE AM CITIT IN LINKUL PUS DE TINE...SE PARE CA HISS UL MEU E OK....

ADICA SE APRINDE BECULETUL ALA PT 2-3 SECUNDE,CITESTE CHEIA...SI SE STINGE....DECI NU E DE LA HISS....+CA AM SI SCANTEIE...

 

O SA INCERC SI EU MAINE SA INTORC BANK ANGLE SENZOR...CUM ZICEA BAIATUL ALA :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...