Roberte Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Gata! E acasa! '06 1000RR. Laser frate!! sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 frumoasa rau....sa ai grija de ea...ca ea sigur te rupe:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) Felicitari, foarte chipesa drujba!!! Merita sa ii lasi culoarea asta doar sa retusezi putin zgarieturile (sau e sparta carena pe partea dreapta ca nu imi dau seama?)Sunt si eu curios de comparatie back to back intre 954 si asta. Are alte jucarii instalate in afara de Yoshi? Multumesc! Carena fata prezinta cateva zgarieturi (pe ambele parti) iar la partea inferioara e rupta prinderea cu carena de jos. In principiu, as lua alte carene sa le tin acestea pt pista (oricum sunt din ABS). Partea cu carenele mai spre sfarsitul anului, o sa ma dau sezonul acesta cu ele. Trebuie acum sa strang putin cureaua sa iau gume, sa adun bani de pista, etc. In afara de Yoshimura, mai are filtre K&N, bujii NGK Iridium, xenon 8000K, manere Rizoma, parbriz Puig, kit lant RK (nou) - foaie 43 pe spate, crashpaduri. Laser frate!! sa o stapanesti sanatos! Danke! frumoasa rau....sa ai grija de ea...ca ea sigur te rupe Merci! M-am dat putin cu ea. E atat de manevrabila incat am crezut ca e desfacut jugul fata. De abia astept sa vina caldura, sa vedem ce stie sa faca pe un drum virajat. Editat Ianuarie 17, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Sa fie fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Salutare baiatii , ce ziceti pot sa montez pe mombra mea caucius de 190\50\17 , am modelul 919 sc28 din 95 acuma are 180\55\17 pe iel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Salutare, de 3 zile detin un 929 din 2000... ce am observat la el, este consumul de aproximativ 10... este normal consumul asta? in rest... ma inteleg super cu mobra... astept niste rasp, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Salutare, de 3 zile detin un 929 din 2000... ce am observat la el, este consumul de aproximativ 10... este normal consumul asta? in rest... ma inteleg super cu mobra... astept niste rasp, ms Salutare gratulation pentru mobra sa fie multi kilometri fara evenimente !!!!!! in legatura cu consumul eu zic ca depinde de cum tragi , la mine asa e de la 5,5 pina la 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Multumesc! Carena fata prezinta cateva zgarieturi (pe ambele parti) iar la partea inferioara e rupta prinderea cu carena de jos. In principiu, as lua alte carene sa le tin acestea pt pista (oricum sunt din ABS). Partea cu carenele mai spre sfarsitul anului, o sa ma dau sezonul acesta cu ele. Trebuie acum sa strang putin cureaua sa iau gume, sa adun bani de pista, etc. In afara de Yoshimura, mai are filtre K&N, bujii NGK Iridium, xenon 8000K, manere Rizoma, parbriz Puig, kit lant RK (nou) - foaie 43 pe spate, crashpaduri. M-am dat putin cu ea. E atat de manevrabila incat am crezut ca e desfacut jugul fata. De abia astept sa vina caldura, sa vedem ce stie sa faca pe un drum virajat. Hehee, o fi de la amortizorul ala de ghidon? Sa vezi ce poate un 2008+ Dar e timp destul si pt asta Sa-l stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Salutare gratulation pentru mobra sa fie multi kilometri fara evenimente !!!!!! in legatura cu consumul eu zic ca depinde de cum tragi , la mine asa e de la 5,5 pina la 10 Multumesc frumos... 5,5 sa inteleg ca este in afara orasului, precizez ca sunt din Bucuresti, si toata lumea stie cum e traficul aici, deci sa ma astept la vreo 10 in oras, si in afara considerabil mai putin, in functie de alergatura... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Multumesc frumos... 5,5 sa inteleg ca este in afara orasului, precizez ca sunt din Bucuresti, si toata lumea stie cum e traficul aici, deci sa ma astept la vreo 10 in oras, si in afara considerabil mai putin, in functie de alergatura... ms si mie in Bucuresti imi ia 9-10. nu te ingrijora, nu e defecta in afara mi-a luat mai putin ca un vfr 800, care e touring; undeva sub 6.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 si mie in Bucuresti imi ia 9-10. nu te ingrijora, nu e defecta in afara mi-a luat mai putin ca un vfr 800, care e touring; undeva sub 6.. Multumesc pt incurajari Roberte, oarecum ma asteptam la consumul asta, f4 imi lua 7-8 pe oras, asa ca… acum sunt curios sa vad ce consum are in afara, asta daca ma abtin in liniile drepte… , daca as scoate un 6,5 as fi cel mai fericit, pt ca mi place moto fff mult. Ramane sa va tin la curent. Sa vina odata varaaa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Nu stiti oare galeriile de la sc33 se potrivesc pe sc 28?dar aripa din fata?mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Revin cu o intrebare.... se poate anula H.I.S.S.-ul de la contact? adica sa nu mai trebuiasca cheia cu chip pt pornire. Motivul ar fi ca am o singura cheie, si daca o pierd am inteles ca o sa ma coste cam mult inlocuirea contactului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Povestea grunjului de sare... Pai du-te preventiv si fa-ti o cheie de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Revin cu o intrebare.... se poate anula H.I.S.S.-ul de la contact? adica sa nu mai trebuiasca cheia cu chip pt pornire. Motivul ar fi ca am o singura cheie, si daca o pierd am inteles ca o sa ma coste cam mult inlocuirea contactului... Toate sugestiile au fost sa mi fac o dublura:D, asa ca ... S a votat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 poti sa pui un ecu de america eventual si ai scapat de griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Salutare baiatii , ce ziceti pot sa montez pe mombra mea caucius de 190\50\17 ???? , am modelul 919 sc28 din 95 acuma are 180\55\17 pe iel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Buna, Va rog sa-mi spuneti daca pote cineva sa-mi dea o mina de ajutor: Am montat pe Honda 954, power commander si ignition module. Doar cu power commander-ul montat, motorul merge foarte bine. In momentul in care conectez si ignition module la power commander, pompa de benzina nu mai porneste in timp de ledul rosu de la HISS ramine aprins. Va rog sa-mi spuneti daca stiti pe cineva care se pricepe la astfel de chestii sau chiar daca mai are cineva montat pe Honda 954 power commander si ignition module. Atasez si niste poze cu cele intimplate. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Eu stiu. Tu stii de ce ai montat IM? Ce vrei de la el? Mergi la Dynorun sa vezi ce curba de putere ai acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Eu am cerut un sfat pt rezolvarea problemei si nu care este rolul IM-ului. Baietii de la Dynojet m-au ajutat si am rezolvat-0. A necesitat insa ceva timp. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Eu am cerut un sfat pt rezolvarea problemei si nu care este rolul IM-ului. Baietii de la Dynojet m-au ajutat si am rezolvat-0. A necesitat insa ceva timp. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Baietii de la Dynojet m-au ajutat si am rezolvat problema. A necesitat insa ceva timp. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgilcampo Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 salutare fratilor.intru rar pe forum.as avea si eu o intrebare.am avut 2 ani cbr 1000 rr,repsol,tobe mivv.....si multe altele pe ea.am iubit motoru ala ca pe mama.totusi am schimbat-o cu un intruder m 1800 r pe care l-am dat dupa un sezon(din motive financiare,cumparat apartament).e un powercruiser senzational.acum vreau sa-mi iau ss din nou, dar nu mai am gloante destule(nevasta).ce parere avati despre 954?nu e dureros dupa 1000 rr?de dat ma dau binisor, dar nu scoti din vitezista niciodata tot ce poate(in afara de circuit ,daca esti super meserias)pe strada.imi sta capu si la cbr 600 rr cu care de altfel m-am dat.as incerca 954.imi place cum arata si am auzit ca e foarte comoda si are un raport bun,putere, consum.apropo faina papusa ce ti-ai luat-o.iti spun din experienta ca o sa te indragostesti de ea.multi zic ca-s mai blande si iertatoare 1000 rr.iti spun eu, a mea m-a ajutat mult, da si eu am iubit-o si blanda nu a fost niciodata.poate nu-s cele mai turbate vitezane, da cati dintre carcotasi le-au dus pe drumurile noastre pana la limita superioara?mie imi plac toate si nu-s setat numa pe honda.honde am avut 2.cbr 600 f di 03 si cbr 1000 rr din 2004.mi-au placut ca nu am avut niciodata probleme tehnice.la primavara imi iau orice japoneza daca ies bine cu banii.honda pe primul loc, da nici celalalte nu-s neglijat.niste comparatii intre 954 si 1000 rr va rog si numa bine va doresc tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 pentru cei interesati: /index.php?showtopic=623954 ! ne intelegem. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Baietii de la Dynojet m-au ajutat si am rezolvat problema. A necesitat insa ceva timp. Multumesc Baiatul de la Dyno (Masinutza) o sa te ajuta mai tirziu ca schimbi cuzinetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.