Cesar Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 are cineva foaie 44 dinti pt lant 530? Da, am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Have fun! P.S. ce toba e aia, Vick cumva? Multumim. Am fost pe Hungaro. Bestial. Da, toba e de la Victor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 in general hondelor le cad repede releul de incarcare, au patit-o 2 prieteni de ai mei. Unul cu VFR 800 altul cu CBR 600 F3, au tot schimbat releurile cu unele SH... pana la urma au cumparat originale ca nu se mai putea. Mai poti avea un scurt pe undeva. Altcineva la un R1 tot avea probleme cu bateria, a schimbat bateria si tot asa... apoi a dat jos alarma si problemele au disparut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 e releul. cel putin mie la fel mi-a facut la un 919, am oprit la un service sa schimb uleiul, si cand sa plec, invartea greu si nu pornea. Mi-a masurat omu pe loc acolo, dupa ce mi-a dat curent din alta parte si mi-a zis sa-i dau pana acasa si sa ma opresc acolo. Nu am mai ajuns pana acasa ca mi-a murit bateria in mers. AM schimbat releul, am pus unul S-h gasit pe net cu 50 de euro si acum nu mai am probleme. Dar e adevarata chestia, releul pica repede la honda, unii fac tot felul de adaptari sa scape de problema, si cand pleci la drum lung e bine sa ai unul de schimb. Incearca cu un releu de la un prieten. trebuie sa-ti incarce, in functie de turatie, 14-15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ...mai putin gumele Dar de astea ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 araca ca o radiera cu care ai sters bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ...mai putin gumele Un priten a mers cu power one si s-au comportat excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 nu zic ca sunt cauciucuri rele, sau ca nu poti sa mergi si cu cauciucuri de strada (desi la unele curse nu ai voie), dar cele de pista mi se par muuult mai sigure. plus ca au si un alt regim de temperatura la care functioneaza mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) aloha o intrebaciune am si eu. am inteles ca ; cloncanitul ambreiajului la 929 e boala lor. Ideea e ca ambreiajul la a mea cloncane destul de pronuntat, cloncane mai ales cind patinez ambreiaju in trafic mergind la pas (se aude clack-clack ca si cum ar cupla). Am comandat chitul de ambreiaj ca sa il schimb sa fiu linistit dar nu am comandat si rulmentii din oala (am vazut ca sint vreo 2-3)... ar trebui sa ii schimb? Dispar simptomele astea? Mercic de raspunsuri si bine v-am gasit in tara lu faierbleid Oleiu e nou schimbat de mine (Motul v300 15w50) Editat Iulie 4, 2011 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Poi la ce caruta de bani ai dat pe kit, nu crezi ca merita sa schimbi totul? Clantanitul la liber nu cred ca va disparea vreodata dar daca tragi de ambreiaj nu ar trebui sa mai clantane in trafic. Cum stai cu friptul picioarelor la semafoare? Spor la bani de benzina sa ai si baga o poza, doua . Editat Iulie 5, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Nu dispare zgomotul eventual daca schimbi tot chitul si sa fie nou......dar mai bine bagi benzina de banii aia si cum zice tovarasul mai sus.,..stai cu manerul tras la semafor:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 mersic... o sa iau atunci si rulementii aia... poze... astea le-am mai pus si pe threadul de la 600F... am botezat-o predator-dropship... pentru ca arata ca de trinteala si am luat-o dupa ce am luat o trinta cu cealalta de am bagat-o in dauna totala. pe scurt... AVP-ul PS da stiu... cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Cumpara si rulmentii, o sa simti diferenta P.S. Stiti pe cineva care sa vopseasca casti? Nimic spectaculos, vreau sa o fac negru, mat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Cumpara si rulmentii, o sa simti diferenta P.S. Stiti pe cineva care sa vopseasca casti? Nimic spectaculos, vreau sa o fac negru, mat. la bani nu? De vopsit cred ca merge cu spray. doar sa dai jos frumos toate chederele si marafeturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut ! Si la voi pocneste cutia cand bagati a 2-a? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu pocneste nimic. Trosneste uneori cand intra din Neutral in 1, dar cu un mic shpritz intra aproape natural. Cutiile la Honde de obicei nu trosnesc, sunt chiar "smooth".. Vezi sa nu inteleaga gresit baiatul......shpritz:))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Ca e la moda intrebarea asta si in acelasi timp ma arde si pe mine chiar acum: De ceva vreme parca intra tot mai greu in viteza, si se aude cloncanitul la ambreiaj in relanti, totul parca tot mai accentuat de la schimbarea kitului de ambreiaj, acum vreo 7000 km. Mi s-a spus ca ar trebui schimbata oala de ambreiaj (vreo 100 euro second) ... kitul l-a schimbat anul trecut. E vorba de un 919/sc33 si vreau sa fac ceva kilometri pe afara cu el anul asta, fara sa am emotii ca raman aiurea in pana. Astept sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 salutare! am si eu o problema cu turele indicate in bord...am un delay de aprox 4000 rpm. am incercat cu un alt bord si tot la fel face.. intrebarea mea este daca se ofera cineva din posesorii de 954 sa ma ajute sa testez problema cu un alt CDI..nu dureaza mai mult de 10secunde...nu se pune problema de cinste... sunt din bucuresti.. multumesc. Incearca sa-i schimbi MAP Sensor, e localizat in dreapta rezervorului, sub. Sau fa un test cu unul imprumutat. aloha o intrebaciune am si eu. am inteles ca ; cloncanitul ambreiajului la 929 e boala lor. Ideea e ca ambreiajul la a mea cloncane destul de pronuntat, cloncane mai ales cind patinez ambreiaju in trafic mergind la pas (se aude clack-clack ca si cum ar cupla). Am comandat chitul de ambreiaj ca sa il schimb sa fiu linistit dar nu am comandat si rulmentii din oala (am vazut ca sint vreo 2-3)... ar trebui sa ii schimb? Dispar simptomele astea? Mercic de raspunsuri si bine v-am gasit in tara lu faierbleid Oleiu e nou schimbat de mine (Motul v300 15w50) Nu mai baga panarame de uleiuri de circuit. PS. In prima faza simptomele dispar, dar apar dupa un timp, asa am auzit. Schimba oala de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 pai o oala noua imi da frisoane la pret poate mai incolo. deocamdata schimb restu... sper sa nu fie nimic spart sau praf la ea dupa ce il demontez. btw. oala e facuta din doua piese sau e doar aia de tine discurile ferodo? mersic. PS Am bagat oleiul ala pentru ca mi-a fost mila de ea... ca ce am scos afara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Vorbste cu Mac, avea Bardahl la bani buni. Laur isi tot pune de vreo 2 ani in Blade si e f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce pune de doi ani? oale de ambreiaj??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Ulei ma, ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 apai acuma e nou asta... pare ca e OK cu el. ar trebui la cit a costat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Eu cred ca am probleme cu a 2-a...destul de des cand bag din a 1-a in a 2-a se aprinde becul ala rosu de langa neutral timp de o secunda si se blocheaza roata spate....aveti idee de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.