mistery Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum. GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale. K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza. Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna. Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri. Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri. Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 999 ala nu l-as lua ever. E sexi, e rapida e italianca rea. E si scumpa incomoda si buna de fix 0 oriunde sunt 2 deniverlari pe drum. GT-ul imi place. Sunt sigur ca drage binisor. PE mine suspensia ma pune pe ganduri, am impresia ca ar fi cam moale. K1200 mmmmmmmmputere multa, comfort si reliability. As zice ca daca iei una in stare buna nu ar trebui sa ai mai multe prb decat cu o japoneza. Boneville, in nici un caz decat daca ai deja macar o mobra si chiar nu iti satisface nevoia de a iesi la terasa aia unde se serveste peste direct din lac/rau odata pe luna. Am si eu o problema. Am schimbat lantul la motor cand am luat mobra anul trecut. A facut de atunci cat 7000-8000 km. Lantul e cam praf la momentul de fata. S-a uzat atat de neuniform ca abia mai pot strange din el. M-i se pare ca s-a uzat mult prea repede fata de felul cum il ingrijesc. Forja racing nu prea vede motorul, schimb intotdeuna cat mai smooth posibil, nu blochez spatele la retrogadari, nu prea dau forja gen rollon-uri. Lantul il ung la fiecare 300-400 km, il spal de fiecare data cand ma prinde ploaia sau odata la 2 ungeri. Deci e normal sa tina doar 8000-10000km? Eu am sperat la dublu totusi PS E un lant Oring EK. O fi doar calitatea de toata jena? Io as merge pe calitate.. altceva nu ar avea ce sa fie, mai ales la modul in care il intretii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Am schimbat si pinioanele dar is cam tocate si ele . Am sa incerc un DID sau recomandati altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 DID e bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Cred ca e calitatea....sau poate fi si excesul cu care il intretii:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Bogdan aka Guliver, Matematik, etc a mers 200000 cu un lant fara sa-l unga,curete, etc. In cazul de fata sigur e vb de excesul de zel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS. cat costa sport 1000....si pe unde se afla???? merci!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Bogdan aka Guliver, Matematik, etc a mers 200000 cu un lant fara sa-l unga,curete, etc. In cazul de fata sigur e vb de excesul de zel De distributie pe un 150 poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 De transmisie, pe un 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 o intrebare...monteaza careva d'aici "prize bricheta" ? as cam vrea sa imi pun pe 954... multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 cat costa sport 1000....si pe unde se afla???? merci!!!! Vreo 7-8 mii, prin IT sunt vreo 2-3. Modelul e rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Se poate prinde pe tija de suport a claxonului. Este chiar intre bord si triple clamp, ascuns cat de cat dar poti ajunge la el. Partea electrica iti da putin de gandit dar se rezolva cu google. LE: instalare cu pozili http://www.pashnit.com/forum/showthread.php?t=2318 Tu ii cauti doar alt loc. Editat Iulie 13, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Un capac de alternator,de HONDA 929 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Bladeuri prin Cluj nu sunt?din pacate din cauza unor probleme de sanatate sunt in Cluj dar inca nu am vazut niciun Blade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 sal am nevoie de putin ajutor se poate scoate filtru de ulei la 929 fara sa dai jos carena ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 sal am nevoie de putin ajutor se poate scoate filtru de ulei la 929 fara sa dai jos carena ? multam SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU... APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA... STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) SALUT,SE POATE,DE 4 ANI NUMAI ASA SCHIMB FILTRUL CU O CHEIE DE FILTRU....BAGI PE GAURA MICA DINCARENA LATERALA....TE STRECORI PE LANGA GALERIE SI DESFACI...E SIMPLU... APOI CU CATEVA ROTIRI ALE FILTRULUI IN SPATIUL LIMITAT DINTRE GALERIE SI SURUBUL DE PRIDERE...IL SCOTI PE LATERALA TOT PE GAURA MICA DIN CARENA... STERGI CU CARPA ULEIUL SCURS PE GALERII....BAGI NOUL FILTRU TOT PE GAURA LATERALA MICA DIN CARENA...IL ROTESTI IN SPATIUL DINTRE SURUB PRIDERE SI GALERIEE....INFILETEZI...STRANGI CU CHEIA SI ASTA E TOT....SIMPLU....NU DAI NICIO CARENA JOS multumesc frumos poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ? Editat Iulie 17, 2011 de CBROSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 multumesc frumos poti sa-mi spui te rog tie cati litri de ulei iti intra la un schimb ? SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4 L mi s-a dat inapoi 1 SAL,EU II BAG NUMAI MOTUL 300V DUBLU ESTER 15W50. IAU BIDON DE 4 LITRI....BAG 3.7L...ATAT SCRIE IN CARTE inseamna ca eu s-ar putea sa am o problema destul de mare ....... la ultima revizie dintr-un bidon de 4L mi s-a dat inapoi 1L deci motorul a mers 3000 km fara 700 grame de ulei ; nu pare avea vreo problema nu mi s-a aprins nici un bec , nivelul de ulei este ok cand este moto pe o suprafata aproximativ plana .....bine nu cred ca i-a facut . Posibile probleme pe viitor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Nu strica nici daca bagi 4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Stai linistit, probabil 3.7l scrie la carte, insa nu iese tot uleiul vechi. Bine, nici 0.7l nu cred ca raman, dar un 0.3-0.4 e rezonabil sa ramana. Daca la verificarea nivelului e ok atunci sanatate si un praz verde! LA 929 SC 44 AN 2001...IN CARTEA ORIGINALA....3.7 L ULEI CU FILTRUL SCHIMBAT. IL LAS SA SE SCURGA BINE BINE..ULEIUL VECHI....SI CAM ASA INTRA DE FIECARE DATA....SI ULEIUL NOU AJUNGE LA SEMNUL DE SUS AL FERESTREI....CA LA CARTE... APOI DUPA PORNIRE...TRAGE IN FILTRU...CIRCUITE...SI AJUGE TOCMAI BINE LA NIVEL... PROBABIL LA EL NU A STAT SA SCURGA TOT ULEIUL....A FOST INCLINAT....SI A RAMAS IN PARTEA DIN FATA...CINE STIE... ORICUM 0.7 E CEVA ULEI...NU INTELEG CUM AJUNGE LA SEMNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Offtopic. @bu2, uite cum poti scapa de problema: Editat Iulie 18, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Hello, Am nevoie de scarita stanga fatza. Are cineva de dat ieftin? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) Salut gashca de Fireblade-isti si astept cu nerabdare sa ma intorc ACASAAAAA! (Adica aici!) Nu stiti vreun 954 la schimb cu BMW-ul meu? Mai pun ceva la diferenta... Editat Iulie 22, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.