Vizitator ALINU Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Off, pai abia ti'l luasesi, ce a patit?.. Nu a patit nimic , am nevoie de bani sa-mi iau o masina cu care se fac bani...am ajuns la fundul sacului si ma uit la ea de o luna , fac 10 km la 5 seri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Iti iei o tiparniță? Imi pare rau ca trebuie s'o dai, dar.. bafta! Nu ) , un autovehicul...am prins niste mersuri pe aici pe la mine prin oras. Si mie imi pare rau ca trebuie sa o dau si oricum cand fac iar rost de bani sper ca pana in iarna , imi iau tot 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Aduci zeamă de dincolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Intrebaciune... sarumina de raspunsuri: la un 929 SC44 din 2000 ce bujii NGK iridium merg? CR9EHIX-9 sint bune? A bagat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Intrebaciune... sarumina de raspunsuri: la un 929 SC44 din 2000 ce bujii NGK iridium merg? CR9EHIX-9 sint bune? A bagat cineva? Am avut pe 919 si au fost brici. Motorul e acum la al treilea proprietar si merg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Nush daca 919 e la fel cu 929 la bujii. ideea e ca pe site la NGK dau ca ar trebui CR9EHI-9 iar cei de pe fireblades.org nu vorbesc decit de CR9EHIX-9... si nu stiu ce sa cred. IX stiam ca e doar indicativ de Iridium... amindoua sint de iridium... deci... Mi-e sa nu fie diferente la cit filet au pe ele (cu umar-filet incomplet sau fara-filet complet) sau capatul de la fisa daca e cu filet sau cu mustiuc de prindere. Mi-ar prinde bine o informatie de la cineva care a montat asa ceva si stie ezact. mercic. Editat Iulie 29, 2011 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 mersi... CR9EHIX-9 sa fie atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 stie cineva unde pot gasii un "owners manual" pt un 929 ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) am eu... ia de aci: http://dl.transfer.ro/929-transfer_RO-02aug-15dd4f.zip ai toate acolo . . . . Acu am si eu o mare durere la 929-le meu... de aia de ma doare ochiu. Am schimbat ambreiaju... adica asa: Discuri metalice (nu mai stiu cum se cheama... americane cica jmechere)... ca particularitate sint lise nu au punctuletele alea stantate. Discuri "ferodo" (EBC) Arcuri (Lucas) Prima manifestare... Dupa montaj... am mers putin ciudatel in prima zi iar a doua zi m-am trezit ca nu mai pot baga a doua. Si in ziua montajului a luat-o greu dar o luase... adica initial nu vroia sa debraieze neam... am zis ca poate nu a luat olei suficient intre placi... a pornit motorul... biz biz biz si apoi a inceput sa mearga cit de cit. Partea naspa e ca dupa ce se raceste (sau poate asta coincide cu scurgerea uleiului de pe placi) nu mai puteam sa debraiez complet de nu puteam schimba de la 1 la 2 decit la 30 la ora decelerat. Cealalta manifestare legata de asta era ca intr-antaia cu ambreiaju tras maxim (intins maxim cablu chiar) daca turezi da sa plece. La fel... cind e mai cald manifestarea apare in ture mai mari, cind e rece... manifestarea apare in 3000 de ture. bon... am zis ca sint arcurile prea tari ca ma rupea la mina... am comandat arcuri HONDA (si suruburi Honda, nu intrebati pretul)... am schimbat si cablul cu totul (tot OEM Honda) ca ala vechi era cam muci. Am pus arcurile Honda... same fucking shit. Da merge mult mai usor ambreiajul acum dar... tot degeaba. Ca particularitate... arcurile asazis compatibile Lukas... erau 6 la pachet pareau putin mai groase in "sirma" mai inalte si mai tari... da... se laudau ca erau cu nushcit la suta mai tari... why?? plm... Faza dura e ca acum dupa 2 saptamini de mai ne-mers le-m dat afara si daca initial erau mai lungi (50mm) acu sint mult sub limita de service (minimum 47.2 sau 3 si ele au acum 45.2-8)... Inca o chestie observata... Bagat 1-a si cu motorul oprit incerc sa o imping inainte si se simte daca esti atent ca agata in ceva inainte sa plece... asta cu motorul fierbinte. In final... Ziceam acu citeva pagini ca mi se pare ca se aude un clank din cind in cind in ambreiaj cind patinez ambreiajul la pas in trafic printre masini... mai ales cind decuplez... adica cind fac 2-3 pasi ca melcu si vrind sa opresc string ambreiaju... clonk! sau alte ori se aude asa stind la relanti cinte un clonk in zona ambreiajului. Ok... are careva idee despre ce e vorba? ma gindesc sa nu fie legat de problema initiala care m-a facut sa schimb ambreiajul care acum e intr-un fel mai mare pentru ca ambreiaju e nou. Editat August 2, 2011 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 La carte (si ca lege nescrisa) trebuie sa lasi pachetul de discuri in ulei cu o seara inainte de montaj ca sa se imbibe. Cam greu sa-si traga ulei intre placi doar din mers pt ca oricum nu e cufundat total in ulei ambreiajul cand se afla in motor. Poate e de la asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Am uitat sa zic... au stat in ulei de dimineata pina dupa amiaza cind am venit cu moabra... in manualul placilor zicea ceva gen 1-2 ore... au stat mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ca particularitate... arcurile asazis compatibile Lukas... erau 6 la pachet pareau putin mai groase in "sirma" mai inalte si mai tari... da... se laudau ca erau cu nushcit la suta mai tari... why?? plm... Faza dura e ca acum dupa 2 saptamini de mai ne-mers le-m dat afara si daca initial erau mai lungi (50mm) acu sint mult sub limita de service (minimum 47.2 sau 3 si ele au acum 45.2-8)... Oare de ce nu ma mira chestia asta cu better and improved than OEM... care e de fapt un caca. Imi pare rau ca ai problema asta cu un motor foarte tare de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 inca o intrebare... am montat bordul original (ca nu avea) si am obs ca indicatorul Fi se aprinde si nu se stinge. Nu am gasit ce inseamna asta ca nu blinkaie... Servo-ul de la valva de EGCV este deconectat si asta ar trebui sa corespunda cu 35 de blinkuri sau nuscite secunde... dar nu se stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Nu vrea nimeni un filtru de aer K&N ? Merge pe 954. PM pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Caut rezervor 900rr de prin 97, fara indoituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 am eu de 919 din 99. cred ca e identic. in stare foarte buna. la 70 euro. tel: 0724.79.44.56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Salut , Asta seara am terminat de aranjat mobra din punct de vedere al suspensiei.Pot sa spun ca am alta mobra acum.M-am hotarat sa umblu la suspensii dupa ce m-am documentat indelung si am inteles cum functioneaza fizic si cum afecteaza suspensia tinuta de drum,nu mai spun performantele. La mobra mea setarile pe fata erau inegale stanga dreapta iar cu toate ca nu se simtea daca trage intro parte sau in alta,m-am hotarat sa o aranjez dupa greutatea mea si stilul meu de condus.Asadar am notat setarile care erau pe ea si am inceput conform procedurilor gasite pe net sa o aranjez.Singura problema ar fi Riding SAG front care este pe undeva pe la 45mm (recomandat intre 25-30% din 135mm cat e masuratoarea amortizoarelor fara nici o greutate cu roata in aer)de obicei amortizoarele honda sunt mai soft din cate am auzit dar poate fi si din cauza uleiului.in rest toate celelalte calcule sunt in limite normale.As putea sa maresc preload-ul si sa aduc pe la 41 mm dar asta ar fi la preload maxim,ceea ce am inteles ca nu este recomandat. Vreau sa va intreb ce presiuni folositi in pneuri,inainte sa setez suspensia,am lasat presiunea la CALD la 2,5 fata/2,9 spate. Este cineva pe aici cu 929 care imi poate impartasi setarile lui la suspensie? Eu am asa: Front: preload 2 lines,rebound 1 to max,compression 1 to max Rear: preload 6/9,compression si rebound nesetate Presiune roti: 2,5/2,9 la CALD Mers in oras Imbunatatiri: control mai mare,nu mai subvireaza,se simte cauciucul lipit de asfalt iar in curbe nu mai ai senzatia ca spatele e la limia aderentei(asta e de la presiune pe spate),intra bine in curba si se apleaca mult mai repede Editat August 9, 2011 de gianni_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83534-honda-954/page__st__10 idiotii astia nu se mai termina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Nu stiu de ce iti mai bati capul cu ei... Nu merita juma' de neuron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 trebuie sa-mi schimb antigelul din mobra (929) puteti sa-mi faceti cateva recomandari multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Schimba uleiul in furci daca nu ai idee cand au fost service-ate ultima data. Merita investitia, se simte diferenta! Refa setarile dupa aceea. Cum ai incalzit tu cauciucurile inainte de umflare? Intreb de curios ca eu le tot umflu la rece cum nu am unde cara compresorul dupa mine si de la garaj pana la benzinarie nu as zice ca am cauciucuri calde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Schimba uleiul in furci daca nu ai idee cand au fost service-ate ultima data. Merita investitia, se simte diferenta! Refa setarile dupa aceea. Cum ai incalzit tu cauciucurile inainte de umflare? Intreb de curios ca eu le tot umflu la rece cum nu am unde cara compresorul dupa mine si de la garaj pana la benzinarie nu as zice ca am cauciucuri calde... pai am mers 40 de minute si apoi am facut presiunea cu sculele mele,pompa si manometru...Apoi am facut setarile. Cineva recomanda un 2.2/1.9 presiune la rece.Voi ce presiuni aveti in pneuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Cineva recomanda un 2.2/1.9 presiune la rece.Voi ce presiuni aveti in pneuri? Ai deschis Cutia Pandorei cu intrebari de genul asta. Nu exista valori standard la intrebarea ta. Presiunea pe care trebuie s-o ai in cauciucuri difera de la un producator de anvelope la altul. Unele anvelope au carcasa mai tare si poti sa mergi cu presiuni mai mici iar altele au carcasa moale si trebuie sa ai presiuni mai mari. Mai mult, presiunea mai trebuie ajustata in functie de stilul de mers si de asteptarile tale de la motocicleta. Ca sa-ti dai seama de diferente, eu m-am dat pe circuit cu 1.3 spate si 1.9 fata (la rece). Anvelopele au fost Dunlop GP Racer D211. Cateva informatii mai gasesti pe topicul Alegere Caucioace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 trebuie sa-mi schimb antigelul din mobra (929) puteti sa-mi faceti cateva recomandari multam mergi in praktiker / carrefour / baumaxx .... si cauta antigel NEDILUAT fabricat de PRELIX ! se comporta foarte bine si costa undeva la 14-20 lei/litrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.