Sari la conținut

Yamaha FZ6 vs Yamaha MT 03 vs Honda Hornet vs Kawasaki ER6n


dupre
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Doresc sa-mi achizitionez primul motor naked de strada si ma gandeam la cele din titlu. Motocicleta as folosi-o la naveta zilnica in Bucuresti si eventuale scurte iesiri de pana in 150 km. M-ar interesa ca modelul sa fie cat mai manevrabil posibil, "iertator" si nu cu o acceleratie foarte violenta. Ca buget ar fi undeva la maxim 3000e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as scoate de pe lista MT03 si Kawa er6n si as adauga Z750 si GSR600. Toate sunt manevrabile si-ti pot oferi drumuri misto atat in oras cat si in afara lui. Partea cu "iertator' ma fac ca n-am citit-o :)

Acum mai conteaza si experienta ta, inaltimea, greutatea(cum te asezi/simti pe ele).

 

Inca ceva, eu as opta pentru injectie, ceea ce la Hornet fiind dupa 2007 nu cred ca te incadrezi in bani.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Er6n e cel mai ok in opinia mea :manevrabil,usor,pozitie mai confortabila decat restul enumerate.

Trebuie sa te urci pe dansele sa vezi poate iti place o pozitie mai agresiva si o acceleratie mai "brutala" cum e fz6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 si hornetul sunt cam acelasi lucru ca specificatii motor.

Kawa si mt03 sunt altceva, adica mai slabe.

 

Iertator nu este nici un scuter de 50cc daca utilizatorul este cascat/adormit/imprastiat.

Pe motor iti trebuie atentie si capacitate de a sta atent.

Unii fac asta natural, altii se forteaza si reusesc, altii nu vor reusi niciodata sa fie atenti.

 

Eu as merge pe FZ6 pentru ca are injectie si saua e mai putin alunecoasa ca la hornet (am mers pe amandoua, FZ6 am avut).

La hornet nu am ce sa ii reprosez decat saua. Hornetul este foarte ok si pe carburatie, trage bine.

FZ6/hornet iti recomand doar daca esti genul care te poti controla, altfel ia-ti una mai slaba sa nu faci prostii.


» Post actualizat in 05 Apr 2017 14:07

Hornetul: saua este alunecoasa si din cauza formei ei, aplecata spre fata, tot aluneci in fata pe ea pana ajungi lipit de rezervor.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Include si banditul de 600/650 in variantele tale. In rest, nimeni nu poate sa decida pentru tine. Din proprie experienta, prima mobra o alegi cu inima. Abia dupa aia incepi sa vezi ce ti s-ar potrivii si cu care clasa/producator te intelegi mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si posesor de Hornet nu pot decat sa iti recomand aceasta motocicleta. Este foarte manevrabila si fiabila. Are minusuri, dar prea putine si prea nesemnificative.

Totusi nu inteleg, de ce nu ai merge mai mult de 150 de km cu un naked?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o MT-03 pe care am tinut-o cativa ani pana cand mi-a fost furata. A fost prima mea motocicleta si daca ar fi sa ma intorc inapoi tot pe modelul asta as incepe. E mono, vibreaza mult, are 5 trepte de viteza si prinde 165 de km/h maxim, nu are multi cai putere (45), in schimb e tare lejera, usor de manevrat si distractiva. Prin oras si pe drumuri cu multe curbe e distractiva, la drum lung iti vine sa plangi insa din cauza ca nu are protectie de vant si din cauza ca vibreaza mult.

Ai putea sa te uiti si la Kawasaki Versys de 650, e un model interesant si potrivit incepatorilor, in plus are ceva dotari touring.

 

44m2hmxn.atf.png

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 05 Apr 2017 14:07

 

Hornetul: saua este alunecoasa si din cauza formei ei, aplecata spre fata, tot aluneci in fata pe ea pana ajungi lipit de rezervor.

Asta se poate remedia, si eu mi-am modificat saua la Hornet, pe langa faptul ca alunecam mai era si tare ca o bordura.

post-92473-0-69794200-1491414854_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa Yamaha WR400, tot ce ai insirat tu acolo o sa ti se para pistol cu apa. Daca spui ca ai experienta in enduro, o sa iti vina sa te dai jos din mers dupa astea :)

Vrei distractie? Pune roti de supermoto pe WR si nu-ti mai trebuie nimic :)

 

Legat strict de ce ai enumerat tu acolo, as merge pe:

 

1) FZ6 Fazer - motor cu injectie, motocicleta semificativ mai ok ca allarounder DATORITA SEMICARENEI!!!! Semicarena aia de la Fazer face toata diferenta. Ai o protectie la vant mai mult decat suficienta pentru orice tip de mers (sportiv, touring, naveta, in oras etc etc), este motocicleta care face cate putin din toate. Plus ca pe varianta asta ai si cric central care te ajuta la mentenanta (gen un uns de lant)

 

2) Kawasaki ER6f - pe asta il recomand pentru ca vine si in varianta carenata. Te va ajuta la drumurile din afara orasului si la plimbarile scurte. Cu tot cuplul lui si sunetul ala misto de prallel twin, e destul de lesinat pe langa FZ6.

 

 

Dar daca gasesti o oferta misto la oricare alta, e de avut in vedere (gen dotari optionale serioase, ABS, an cat mai nou etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iti recomand er-6n sau er-6f daca gasesti cu ABS ar fi ideal. Bicilindru asta e fun si are cuplu si mai ales fiabil. motoreta e usoara usor de folosit in traficul din oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de sfaturile voastre si dupa ceva noi cautari vad ca:

 

- nu am buget suficient pentru nimic cu ABS din pacate, desi imi imaginez cat de util ar fi

- Hornet dupa 2007, adica modelul actual cu injectie, este oarecum la limita; se gasesc ceva anunturi pana in 3500e, insa banuiesc ca sunt cele mai putin intretinute daca au si pretul cel mai mic

- MT 03 imi place ca aspect, stiu ca nu are performante si are dezavantajul cu un singur cilindru; avantajul e ca poti gasi modele rulate mai putin, pana in 15000 km

- FZ6 din 2008 are un coleg, am analizat-o, m-am urcat pe ea insa nu am mers propriu zis; ma sperie un pic ideea de 100 CP pentru 200 kg de motocicleta; in afara de motor pot sa zic ca-mi place

- ER6 se incadreaza la bani, nu am vazut insa pe nicaieri; am mers in poligon la o scoala moto pe un ER5, ce nu era limitat, si mi se parea destul de lesinat, in sensul ca in a 2-a nu accelera asa cum ma asteptam; totusi asta poate e un lucru bun, e "domolul" pe care il cautam

 

Legat de supermoto m-am gandit si la varianta asta, insa nu se gasesc atat de multe modele si imi imaginez ca ar fi destul de inconfortabile la iesirile de 100-150 km in afara orasului. WR-ul a fost vandut, iar acum am un KTM exc-f 250 pe care am mers foarte putin din lipsa de timp. S-a dus si forma fizica de la enduro, acolo e de munca serioasa pentru fiecare km. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Er5 nu are nicio treaba cu er6. E o diferenta de la cer la pamant. Intreaba pe forum persoanele care sunt de la tine din oras daca isi scot mobrele sa te uiti la ele. Nici eu nu vazusem er6, insa am avut noroc cu ruxi. Iar Mt 03 nu e dezavantajat del9c ca are un singur cilindru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metal hearth nu mi se pare deloc atat de lesinat er6. Sincer :)) poate o fi fata de fz6 (nu stiu) dar atunci si consumul e mai ok si asta conteaza pt naveta.

Am mers cu amandoua. E lesinat ER.ul. Tre' sa tragi de el. Si FZ.ul consuma putin daca mergi decent si normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MT-03 este o motoretă foarte bună, dar dacă o vrei să faci navetă zilnică Câmpulung-București (probabil pe autostradă), nu prea e ce trebuie. Din cauza lipsei carenajului, poziției veritcale și configurației motorului.

 

FZ6 mi se pare alegerea cea mai bună pentru ceea ce vrei să faci cu ea. Nu are nimic special motocicleta, dar își face treaba. Și nu-ți face griji: are acei 100cp sus, sus în ture. Trebuie să vrei cu adevărat să ajungi la ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6-fazer for the win. Puterea aia criminala de care te temi nici nu se simte in turele joase. Este foarte predictibila si are puterea distribuita liniar pe tot intevalul de turatie, nu prea are cum sa iti faca surprize neplacute.

Mie ER6 mi s-a parut cam ciudatel ca si pozitie, pare un pic mai sportiva si nu m-as fi vazut facand multi km fara sa ma oboseasca.

MT03... daca se strica singurul piston in padure pe undeva? ce te faci? :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu m-am gandit niciodata la consum...totusi motorul e in primul rand o pasiune, un moft, dupa un mijloc de transport. Acum daca ia 10 la suta de km si nu ia 7 la suta...asta e.In afara orasului mai toate consuma decent[eu schimb sus la GSR si nu scap fara un 9 la suta in oras].

Tot pana in 3500 gasesti si GSR 600 model cu abs.

Editat de Ahile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand FZ6. Merg de 9 ani pe acest model si nu m-am plictisit de el.

Nici o problema mecanica in toti acesti ani.

Cauta cu atentie si sigur vei gasi una ingrijita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cum ai formulat tu problema , raspunsul este clar ER-6N. Repet , pentru termenii pe care i-ai mentionat tu.

Anul trecut am fost in aceeasi dilema ca tine , cu aprox. aceleasi alegeri de facut ( desi nu au legatura unele cu altele , sunt moto diferite , din clase diferite.) Doar ca aveam criteriul ABS.

Pana la urma mi-am luat Honda CBF600 SA . Happy , end of story.

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...