Sari la conținut

Dupa 12 ani de situatie gri...


MirceaB
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

Asa cum spune si titlul acestui topic, timp de 12 ani situatia a fost gri. Cat se poate de gri. Sa fiu mai precis gri mat. Cand spun "situatie" ma refer la asta: post-9065-0-01098500-1506492123_thumb.jpgpost-9065-0-75507100-1506492139_thumb.jpgpost-9065-0-97863300-1506492150_thumb.jpg

 

O motocicleta cinstita,la care dupa ce-i repari bubele cunoscute (incarcarea si mufele de la furtunele de alimentare), te duce mult sibine, asta in ciuda a ceea ce se spune despre fiabilitatea motoarelor italiene. Singurul mare minus in cazul ei a fost lipsa ABS-ului.

Revenind la ideea initiala, dupa toata perioada asta, am zis: gata, asa nu se mai poate ! Lucrurile trebuie sa se schimbe. Ori este alba, ori este neagra. Pana la urma s-a dovedit a fi alba...cu negru :laugh:

post-9065-0-13829200-1506492619_thumb.jpgpost-9065-0-04608100-1506492637_thumb.jpgpost-9065-0-75155600-1506492653_thumb.jpg

 

Am ramas fidel fabricii din Noale si am cumparat noul model de Caponord. Datele tehnice se gasesc foarte usor pe net, asa ca nu insist asupra lor.

Despre dotari deocamdata numai de bine: ABS decuplabil, controlul tractiunii in 3 trepte, moduri de conducere touring, sport si rain, cruise control, mansoane incalzite, parbriz reglabil manual, suspensii semi-active cu 4 posibilitati de setare in functie de greutatea pilotului,pasagerului si a bagajelor, cric central, etc. Singurul lucru pe care l-am adaugat eu a fost crash-bar-ul.

Diferentele intre cele doua modele sunt foarte mari, practic mai au in comun doar numele. Nu am apucat sa fac foarte multi km pana acum (vreo 350) asa ca probabil o sa revin cu mai multe impresii despre ceea ce inseamna Aprilia Caponord 1200 dupa ce mai adun ore in saua acestei motociclete.

Sa auzim de bine.


» Post actualizat in 27 Sep 2017 06:24

.

post-9065-0-16738600-1506493459_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte frumoase si misto amindoua! Am cochetat si eu cu ideea de Caponord. Sa o stapanesti sanatos!

 

Pacat ca nu are si modul Enduro. Si avand si roata fata de 17...nu prea poti sa faci mare lucru pe off road :(, dar probabil ca nici nu vrei, din moment ce ai luat-o asa


» Post actualizat in 27 Sep 2017 10:24

Pe prima ai luat-o de noua? Cati km. are acuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos!

 

Colegule, iti doresc sanatate, sa te bucuri de noua achizitie si sa faci multi kilometri fara niciun incident.

 

Asfalt uscat!

 

Frumos. Imi place mult. Cadrul ala zici ca e de la Multistrada mea . Am vazut modelul prin tari cu apa calda, cred ca e primul pe meleagurile astea.

Spor. Va astept prin Bucuresti sa o prezentati

 

Tulaaaai daa' faina ii.

Te asteptam la Apriliana a 4 a anul viitor sa ne-o prezinti live...

Sanatate la maxim si fericire cat incape sa ai impreuna cu Ea!

 

Foarte frumoasa!

Sa o stapanesti sanatos colegul!!

 

Draguta chestie.

Sa te bucuri de ea si sa ai parte de multi kilometri si fara incidente!

Multumesc frumos tuturor. Numai bine si voua.

 

 

Sunt foarte frumoase si misto amindoua! Am cochetat si eu cu ideea de Caponord. Sa o stapanesti sanatos!

 

Pacat ca nu are si modul Enduro. Si avand si roata fata de 17...nu prea poti sa faci mare lucru pe off road , dar probabil ca nici nu vrei, din moment ce ai luat-o asa

» Post actualizat in 27 Sep 2017 10:24

Pe prima ai luat-o de noua? Cati km. are acuma?

Am analizat un pic pe unde ma deplasez si nu se pune problema de enduro sub nici o forma.

Pe prima am luat-o in 2005, avea 2 ani vechime si 9000 km la bord. Am vandut-o anul acesta in Iunie la aproape 55.000 km.

Caponordul de 1200 are acum 15.300 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia gri nu-i KLE-ul?! Oricum, frumoase amandoua, iar asta cu alba/neagra este bestiala! S-o stapanesti sanatos si Dan s-o poarte pe cea gri pana cand s-o plictisi! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia gri nu-i KLE-ul?! Oricum, frumoase amandoua, iar asta cu alba/neagra este bestiala! S-o stapanesti sanatos si Dan s-o poarte pe cea gri pana cand s-o plictisi!

Aia gri este...tot Caponord :)) Cat despre Dan...nu stiu cine-i Dan. Eu am vandut motorul unei persoane din judetul Brasov.

 

 

Arata demential! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente!

Multumesc,numai bine si tie.

ai grija de ea,daca avea si cardan era si mai fitza,multi km impreuna

Sigur ca da, o sa am. Cat despre fite, cu cat mai putine cu atat mai bine din p.m.d.v. ;) Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia gri este...tot Caponord ... Cat despre Dan...nu stiu cine-i Dan. Eu am vandut motorul unei persoane din judetul Brasov.

...

Credeam ca-i asta, care a ajuns la Dan Tudor...dar se pare ca nu-i... :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io credeam ca ai vopsit-o.

 

bv, are lumea bani :D

Prima data am luat-o la pila sa-i schimb forma, dupa aia am vopsit-o. :crack:

 

frumos armasar Mircea! sa-l stapanesti sanatos si sa iti umple fiecare zi de bucurii

Multumesc, asemenea la toata lumea. Pana acum sunt multumit de cum a fost intretinuta motocicleta de fostul proprietar si de cum functioneaza, iar asta-mi aduce pe fata un zambet mare mareee. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutari,

A venit momentul pentru cateva noi impresii despre Aprilia Caponord 1200:


» Post actualizat in 17 Apr 2018 19:47

Am apucat sa mai fac niste sute de km cu noua (pentru mine) achizite. Lucruri de spus sunt si bune si rele.

 

Ergonomia butoanelor de comanada imi pare mai buna la vechiul model. Butonul de faza lunga este cam anapoda amplasat la noul model. La fel si butonul care porneste si opreste cruise control-ul. Am mana destul de mare si tot nu reusesc sa-l actionez precum vreau.

 

Motorul de 1200 se incinge mult mai repede comparativ cu cel de 1000. In cei 12 ani in care am avut vechiul model, nu stiu daca am auzit termocupla pornind de 20 ori. La cel nou intr-o singura zi a pornit de vreo 6 ori in conditiile de trafic aglomerat (prin Cluj), temperatura exterioara de 16 grade.

 

Saua pilotului se incalzeste in partea dreapta destul de suparator iar la trafic prin oras combinat cu faptul ca pilotul este imbracat in blugi..uuups..arde la c.ur

 

Cu un plin, se pot face aproximativ acelasi numar de kilometri (cel vechi rezervor de 25 litrii, cel nou 24)

 

La partea de motorizare nu pot sa fac o comparatie, cel nou fiind din toate punctele de vedere superior.

 

Lumini: la cel vechi lumina imi parea mai concentrata pe drum ( nu stiu daca am folosit cea mai corecta descriere)

 

Stabilitate pe drum la viteza de croaziera Caponordul 1200 mai bun, in schimb la top speed Caponordul de 1000 l-am simtit mai stabil.

 

Deocamdata asta imi vine in minte. Desigur mai urmeaza niste drumuri, asa ca si probabil niste experiente noi.

 

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Salut,

un model neglijat-omis de marea majoritate.

Vad ca nu ai mai postat de multa vreme.

Cum e, dupa un an? Ai versiunea cu abs tour pack, suspensia add? pe net, se plang de ea, in review uri, ca ar fi cam moale, si ca motoreta danseaza, daca incepi sa te dai mai tare cu ea, pe curbe.

De asemenea, se critica interfata, setarile, ca e chin sa schimbi ceva. Si pilotul automat, ca n-ai buton de +-.

La drum lung, cu pasager? cum e?

Ai avut probleme cu ea? Cum e partea de service-fiabilitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Asa este, nu am mai postat pentru ca nu am noutati deosebite. Dupa cum spui si tu, modelul nu este unul cautat, in tara fiind destul de putine exemplare. In ceea ce priveste motocicleta mea, da, este versiunea cu ABS (cred ca  acest model nu se face fara) travel pack si suspensia ADD (care este optionala). In momentul cand am cautat sa cumpar acest model cam astea au fost conditiile - sa aiba ABS si suspensia ADD. Nu stiu ce sa-ti spun in ceea ce priveste comportamentul suspensiei la mersul tare.  Ce inseamna pentru mine tare, pentru altul poate sa insemne mers batranesc la plimbarea de Duminica. Pot doar sa fac o oarecare comparatie cu versiunea anterioara de Caponord pe care am condus-o multa vreme , comparatie care de fapt nu-si prea are sensul, avand in vedere ca discutam de doua versiuni de suspensie cu peste 10 ani diferenta ca an de fabricatie. Nu am simtit probleme grave pe curbe insa in majoritatea timpului nu  merg repede. 

In ceea ce priveste interfata ca de obicei parerile sunt impartite. Din punctul meu de vedere nu este nici cea mai prietenoasa, dar nici ceva in care sa-ti prinzi urechile. In ceea ce priveste pilotul automat, da, asa este, nu are buton de plus. In momentul cand se ajunge la viteza de croaziera dorita se apasa lung un buton. Daca ulterior se doreste marirea vitezei mai tragi putin de gaz si apesi din nou butonul. 

Este o motocicleta comoda la drum lung pentru pilot si pentru pasager si aici intervine suspensia ADD, care functioneaza bine in modul Auto, adica  sesizeaza gradul de incarcare a mobrei si seteaza suspensia in functie de asta. In ceea ce priveste pozitia pilotului la acest model distanta dintre sa si scarite este un pic mai mare in comparatie cu vechiul model fapt care se traduce printr-o pozitie a picioarelor mai relaxata. 

Pana acum nu am avut probleme majore. Dupa o spalare cu presiune in zona ghidonului a ramas contactul de la maneta de frana blocat fapt care a dus la imposibilitatea setarii pilotului automat. Acesta sesiza faptul ca frana este apasata , moment in care pilotul automat se dezactiveaza. mi-am dat seama destul de repede si am rezolvat imediat problema.

Service-ul il fac la Cluj si pana acum nu a ridicat probleme deosebite. Vom vedea  cum o sa stea lucrurile in noul sezon.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...