edu. Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) De a-ti fi nevoiti sa va gasiti un motor fiabil,consum-performanta =satisfacator pentru ture lungi, Singur! Si pentru enduro nu autostrada ! Ce ati alege? E un topic pentru toti nu doar pentru mine. Insa eu caut asa: Usor si cilindree pana-n 700cc 1pers Sau greu si peste 700cc- 2 pers Eu unul caut ceva usor pt ca eu merg singur, nu iau pe nimeni in afara de mine si rucsacele. Ktm 690 r Dakar 650 Xt660z Xr650l 640 adventure motor lc4 Xtz750 Tdm900 as da monocilindru pe biciclindru oricand. Dar nu l poti baga pe poteci...plus ca e de doua pers. V strom,versys, la fel.. Plus ca daca iau o vaca grea..mai bine iau una peste 700cc Lesinate ?- dr650, xt660 ,tt ,Transalp? (mi-ar place motorul ca fiabilitate) Xtz750, africa twin ? prea grele? Prea setoase sau grele sau complicate- 950-990 ktm, africa twin , r .... gs ? Mi ar place r1100gs sau africa twin pt mecanica mai simpla fata de modele noi M ar interesa sa nu consume mult, am mai patit sa ajung pe drumuri necunoscute si sa ratacesc 100,200km uneori vrut alteori ba... nu s adeptul gpsului... si atunci sa nu consume 8l ...un maxim 6 mixt m-ar ajuta. Imi place sa merg preponderent in zone unde nu merge nici dracu...repet nu merg sa vad europa pe autostrada. M ar interesa si o viteza de croaziera de macar 100-110-120km/h (aici trebuie umblat la raport la cele enduro-xr.. Am o prostie a mea...nu am.incredere in modele noi, nu-mi permit sa iau una aproape noua(ca sa ma tina) si apoi sa ma-nprumut pentru benzina... Si de iau un model >2008 si peste 50.000...incep sa bag bani... Asa ca ma uit la 2000-2006 si daca e motor fiabil, poate sa treaca de 2006. V-as ruga, sa va dati cu parerea, precis cunoasteti mai multe, am avut monociclindru si mi-a placut, si biciclindru mi-a placut, poate mai mult...acum am 4l nu foarte nou nu foarte potent si e de c.acat... cuplu,sunet... gusturile nu se discuta dar na... Ma invart in zona a 50cp-180-190kg sau >70 cai-200 kg ud si 3000e si apoi se mai upgradeaza moto...n-as da mai mult ca si asa trebe sa ma mut singur in chirie )...dar ma uit si la gs,950,690...daca mi se pune pata, astept si mai strang. Insa mi-ar place o generatie mai veche, gen dakar,xtz750, xr,dr,xt... Vreau doar sa aud niste opinii si de la ceilalti sa vad ce am omis... De ar avea dakarul sau tenereul nou doi cilindri, si 10caluti in plus nu mai deschide-am topicul...dar asa...ma mai documentez si spre altele. Chiar nu inteleg cum poti pune sub 50 cai pe un metal de peste 200kg Va salut si scuzati poate scrierea incorenta, stiu ca aici se afla multi profesori ai limbii romane, si lor le cer scuze [ ) ]. Multumesc si aruncati cu modele si criterii pro si contra... Preferatul meu e xtz750. Pana acum se pupa perfect cu conditiile mele ... plus ca mie-mi plac modele mai vechi...gsuri 950-990 v-strom...are toata lumea... [ ) ] Editat Octombrie 26, 2017 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) io zic ca a-i dreptate Editat Octombrie 26, 2017 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 /index.php?/topic/685495-motocicleta-enduro-adventure-si-daca-se-poate-si-touring/ /index.php?/topic/736641-ktm-890-adventure/ /index.php?/topic/695264-ktm-390-adventure/ /index.php?/topic/695264-ktm-390-adventure/ /index.php?/topic/706405-clasa-600-800-cmc/ /index.php?/topic/706275-clasa-800-1000-topic-comparativ/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Iti dau xtz750 la o tura daca vrei, vad ca esti din TM. Ai enumerat multe mai sus, ai mers cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 KLE 500 se stieeeeee !!! » Post actualizat in 26 Oct 2017 17:25185 de kile 45-50 cai (f) de an bicilindru consum 4,5-7 (f) de stilul de mers autonomie medie 250 km roti spitate scut viteza de croaziera (la consum civilizat si turatie medie - 6000rpm din 11.000 rpm) 120 km/h - viteza de croaziera de pana la 150 km/h (poti merge si 200km de autostrada asa, doar ca iti creste consumul) Daca-i pui gume de strada se da pe curbe blana. Daca-i pui crampoane face coclauri de nu-ti vine sa crezi. Plus ca nu se mai fabrica din 2007, deci ai scapat de grija ca e prea noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) Ce scrii aici: Tdm900 as da monocilindru pe biciclindru oricand. Dar nu l poti baga pe poteci...plus ca e de doua pers.V strom,versys, la fel.. Ti-o pot demostra in poze cum un v strom de 1000 si un TDM au facut niste sleauri cu noroi de 20cm d-ala, cleios. TDM-ul nu se vede prea bine, dar crede-ma, era si un TDM pe acolo Si tin sa specific: nu au cazut deloc cei doi. Doar mandea si inca cineva. Editat Octombrie 26, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 De sleaurile alea trece si o vitezana.....si nu fac misto. Ajungi mai departe in offroad cu un CB/GS/ER 500 decat cu un enduro touring de 1000 cc. Sa nu cazi in capcana de 1000cc daca chiar vrei sa mergi relaxat la ture pe forestiere. Poti si cu 1000, in oarecare masura, dar strangi din *** cand cu o moto adecvata zbori mai departe si zambesti fericit. Tot ce depaseste 150 kg cu mult e deja prea greu pentru enduro-adv decent. Dupa ce o sa inveti cu ce se mananca, o sa iti dai seama ca nu poti sa o arzi cu cramponate la 120 la ora pe strada. Plus ca daca pui cauciucuri intermediare, oricum sunt degeaba in noroi din ala bun. Sunt multe compromisuri de facut, dar te sfatuiesc sa nu faci unul cand stabilesti greutatea maxima. Sa nu va inflamati ca oricum nu-mi pasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Fiecare cu parerea lui, Nu ma intereseaza daca trece sau nu o vitezana. Am vrut doar sa punctez faptul ca un v strom si un tdm sigur trec. Mai departe e decizia lui ce isi ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Din postul tau, nu se intelege prea bine ce doresti de fapt. Ai mentionat toata paleta de motoare enduro, de la motoarele de 600 pana la cele de 1150. Pana la urma, trebuie sa te decizi ce vrei: "usor" sau "greu" (conform clasificarii tale), pentru mai multa endureala sau mai mult asfalt, etc, etc.. Daca vrei un all rounder competent si fiabil, cred ca cea mai buna alegere ar fi Yamaha XT660Z (asta daca nu vrei sa astepti noul bicilindru T7 sau cum se va numi, in versiunea comerciala) Daca vrei sa abordezi si trasee in afara asfaltului, bine ar fi sa te orientezi spre o motocicleta cat mai usoara, asta daca nu cumva ai niste competente enduristice demne de un pilot. De asemenea, ies din discutie motocicletele cu un pronuntat caracter stradal (vezi TDM, de ex.) Nu vei face decat sa iti complici viata. Desigur, in teorie poti merge oriunde, cu orice motocicleta, insa cu o motocicleta neadaptata genului de traseu pe care il faci, factorul fun va lipsi cu desavarsire. So, fa-ti temele mai bine, hotaraste ce vrei sa faci cu motocicleta, la modul concret, fa o lista cu modelele dedicate, documenteaza-te asupra lor si apoi alege. Aaaa.. si pentru genul de trasee enduro-adventure, fiabilitatea si mentenanta simpla, nepretentioasa este o conditie (este doar o parere personala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 https://www.olx.ro/i2/oferta/kawasaki-versys-650-2007-abs-ID9ts5R.html#:42af00901b Pret fara genti laterale si topcase 2900euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 De a-ti fi nevoiti sa va gasiti un motor fiabil,consum-performanta =satisfacator pentru ture lungi, Singur! Si pentru enduro nu autostrada ! Ce ati alege? M ar interesa sa nu consume mult, M ar interesa si o viteza de croaziera de macar 100-110-120km/h Ma invart in zona a 50cp-180-190kg sau >70 cai-200 kg ud si 3000e si apoi se mai upgradeaza moto...n-as da mai mult ca si asa trebe sa ma mut singur in chirie )...dar ma uit si la gs,950,690...daca mi se pune pata, astept si mai strang. ............... La ce scrii acolo cred ca ai nevoie de 2 mobre Asa cel mai apropiat pe care l-as alege care sa satisfaca cat mai multe din doleantele tale cred ca ar fi un F650 Dakar (daca ai cracii suficient de lungi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Ordinea mea: XR 650 R daca vreti sa o laud nu mai termin. BMW 650 X Chalenge (poate cu vreo 5 kg mai grea, motor solid, pornire electrica din fabrica, injectie, ABS, suspensie spate naspa, livrarea puterii cam non-fun) KTM 690 nu stiu nimic despre el, dar are 150 kg. In functie de ce inseamna offroad pentru tine, gumele sunt marele compromis. Pentru mine, Michelin S12 + Mitas C02 este combinatia favorita, cu pretentii sa mearga oriunde, de la autostrada pana in cei mai naspa boscheti. Acum am T63 Michelin si C02 tocit, e prea stradala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 Svgobi - la t63 m-am gandit si eu. L am avut pe spate pe tenere si a fost cat de cat okay...se ducea cam repede dar era bunicel...si pe fata n am avut probleme cu unu cu profil mai spre cross...pe curbe pe ud nu era prea bine..dar nu-s vreun pedrosa sa scot timpi... Xr650 m ar interesa cum se comporta la drum lung....trebuie schimbat raportul ? Motor e cel mai fiabil dintre toate enumerate cred...asta ma atrage. Cap0ne- salut. N am treaba cu garda...dakarul imi place...n am mers cu nici unul...trebuie sa incerc ..poate e mai bn decat pe foaie... Xt600- stiu..sunt total indecis... dar totusi vaca mare n am knevoie...raman la ceva usor... Misionaru- ati trecut ok...dar credca totusi de nevoie.... Arcgotic- din pacate nu s in tara dsr daca ma intorc..Dumnezeu stie cand.. precis o sa te rog sa mi l imprumuti cateva minute. Muultumesc Speedy- kawa am omis o. Ma pun sa ma documentez putin. Mersi mult. Raman la mobre usoare, fara strutocamile de +220 kg. Mai stiti bicilindru enduro la sub 190 kg cumva? Multumesc baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 KTM 950 Adventure: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_950_adventure%2005.htm. Nu-i chiar sub 190, dar din astea mai maricele are cel mai mult sens, daca vrei off-road serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cc's Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Conteaza foarte mult cat de mult si ce nivel de off road vrei sa faci. In general cu o motocicleta peste 150 kg nu te simti tot timpul in largul tau intrand in padure (pe langa drumuri si poteci). Am un F800GS Adv. si raportat la celalat fier, KTM 400EXC, e ditamai vaca. Daaar..., am fost cu ea pe trasee de offroad (nu Hard) si merge OK. Un minus ar fi ca nu are cadru pe sub motor si scutul e prins de baia de ulei pentru situatiile in care sari busteni sau pietre. Cu toate acestea dupa un traseu pietros, in care am atins des cu scutul pe bolovani, nu au fost probleme decat la tampoanele de cauciuc ce fixeaza scutul. Urmele de tractor TAF prin paduri sunt cam de gabaritul protectiilor originale ale motorului asa ca te poti strecura prin ele, doar la curbe le mai largesti . Cauciucurile Heidenau K60 Scout sunt OK pe asfalt dar si in off, cu conditia sa nu ai mari asteptari la urcat pe iarba uda sau pojghita de noroi. Cum spunea si un coleg ceva mai devreme, cu cramponate nu iti doresti sa mergi pe asfalt. Consum mic, (4,5% intr-o excursie combinata sosea pana pe Valea Oltului, o portiune din TET intre Lazaret si Voineasa, Oasa si inapoi la Cluj), Autonomie buna, intre 450-550 km., rezervorul fiind sub sa are centrul de greutate mai jos ce te ajuta in off road. Pe asfalt, comportament bun la drum lung,cuplu multumitor, pot intra in depasiri pastrand viteza a 6-a, protectie buna la ploaie si vant. In ciuda greutatii, cu siguranta poti sa o folosesti la mult mai mult decat drumuri forestiere Dar varianta optima este sa ai doua moto una usoara pentru padure iar una ceva mai grea dar sa poti merge pe ea pana la paduri mai indepartate si prietenoase. Oricum,senzatia pe care ti-o ofera o moto usoara, cu crampoane nu o ai nici cu una de 160-190kg. Dezavantajul principal la fierul acesta ramane pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Xt600- stiu..sunt total indecis... dar totusi vaca mare n am knevoie...raman la ceva usor... In cazul asta raman la parerea pe care am exprimat-o anterior: Yamaha XT660Z. Baga un ochi aici, ca sa vezi cam ce gen de trasee face nenea asta cu ea si cam cati km. In plus, are o multime de postari privitoare la comportamentul acestei motociclete, modificari facute, si o multime de ponturi pentru calatorii lungi: http://rtw-adventures.com/moto-gear-1.html Asculta ce iti spun, cu Yamaha nu poti da gres, cand vine vorba de motociclete enduro, dual sport, adventure, etc. Eu am un XT600E si iti spun ca este bulet proof. Motorul nu are moarte, simplu, nepretentios, iar ciclistica este o placere. Cu un rezervor de 23 l, o sa mai confortabila si niste suporti pentru bagaje, faci un adventure de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 ce buget ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Ktm 690 r Xt660z [.................] Asa ca ma uit la 2000-2006 si daca e motor fiabil, poate sa treaca de 2006. Pai atunci de ce le-ai mai trecut pe astea doua in lista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Nu e cumva XT660-R,nu E? Ca io stiu de 3 modele cu motor Minareli:R,X si Z Tenere. +1 la acest model! Colegului ii recomandam XT660Z Tenere. Eu am XT-ul 600 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 (editat) Oricum ar merge si XT660 R,atat ca e mai mica autonomia decat la Z Tenere.In rest,la fel de fiabil. Pai nu are motive sa nu fie la fel de fiabil. Din cate stiu, este acelasi motor, doar ca Tenere este adaptat pentru touring-adventure. Editat Octombrie 28, 2017 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Xt600 & Cristian. Am auzit de bine de xt660z tenere. Am mers doar 10 km cu el..nu prea stiu nimic...insa de f fiabil nu l stiam... Sorin Iasi- 3000 si mai pot adauga 2..dar ar insemna sa ma uit cum trece vara... Cc,s - de 800gs doar am citit, si parca e cam stricacios...dupa 50000...si e f scump la km mai putini...sau kilipir cu 30k dati inapoi... Kle ul m am documentat...si acum stiu de ce nu l am bagat in lista... Ce stiti de ktm? Doar lc 4 e motor fiabil? Sau si generatia asta mai noua 690 e okay? Mersi inca o data domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 (editat) 3000 e buget pentru XT660R cu ceva accesorizare. Sau chel si iti mai raman niste bani pe care ii bagi tot in accesorii. Pentru ceva mai sus de asta clar nu iti ajung banii, asta daca nu adaugi acei 2k. Orice "chilipir" ar fi doar aparent, s-ar transforma intr-o mare teapa. KTM 640 e o alegere proasta, cumparandu-l il faci fericit pe vanzator, care de-abia asteapta sa scape de el, mai greu o sa fie la tine cand o sa te convingi. Vad ca din nou aduci in discutie KTM 690...eu nu m-as uita inainte de 2010 si in cazul asta nu prea vad cum l-ai lua sub 6k. De la noi aproape sigur il iei cu teapa, mai era unul pe forum care se plangea de probleme si dupa 2 luni l-a pus la vanzare cu binecunoscuta formulare tehnic ireprosabil sau ceva de genul asta. F800GS nu este mai "stricacios" decat alte motociclete din clasa asta. Totul depinde de cum o exploatezi si cum o intretii. Editat Octombrie 28, 2017 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Am auzit de bine de xt660z tenere. Am mers doar 10 km cu el..nu prea stiu nimic...insa de f fiabil nu l stiam... Tocmai de aceea ti-am trimis linkul tipului ala. Cred ca este cea mai avenita parere pe care am gasit-o despre motocicleta asta. Inainte de calatoria din Mongolia, din vara asta, avea deja peste 100000 km parcursi. Vezi ca are acolo un review la 100000 km. Ca parere strict personala (chiar daca voi inflama spiritele pe aici), in cazul in care iti doresti o mobra fiabila, cu intretinere facila, ieftina si nepretentioasa, orienteaza-te spre japoneze. KTM nu este tocmai un reper in ceea ce priveste fiabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 21 pe fata e neaparata nevoie... deci fara 19''... Xt600 nu mi merge site ul acela... incerc sa l gasesc totusi. Mi-a mai ramas dakarul si gama r si z de la xt660 + ma mai uit la xr Dakarul pe foaie e mai usor si mai puternic. O sa caut diferentele fata de xt660.si.apoi...cam ajung la ce am nevoie se pare. Multumesc ca m-ati ajutat sa scot din calcul celelalte. As fii curios daca e mai sprinten dakarul. Tenereul arata mai bine, dar de banii de tenere, iau dakar si i schimb si suspensiile. Lookul nu ma intereseaza asa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uduka Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 AJP e portughez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.