arcgotic Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 https://advrider.com/f/threads/ktm-ultimate-race-merzouga-rally-790r-review.1380214/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 E clar ca trecerea fireasca e de la 950 la 790 pentru cine le scoate la enduro mai mult decat un drum prafuit. Pentru restul ar fi 1x90.Frumoasa prezentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 (editat) Acum 21 ore, arcgotic a spus: https://advrider.com/f/threads/ktm-ultimate-race-merzouga-rally-790r-review.1380214/ Dap. Finalmente citesc si eu un review de om cu care as sta la o bere. Multumesc maxim pentru link/share. Era si cazul dupa atatia ani si atatia vloggeri nationali si internationali. Mai exista si oameni care inteleg fiarele si stiu sa le asculte, slava Domnului! Editat Mai 7, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 (editat) 23 hours ago, arcgotic said: https://advrider.com/f/threads/ktm-ultimate-race-merzouga-rally-790r-review.1380214/ Vasile Scurtu a iesit pe locul 8 in cursa asta wow, nu stiam ca a participat cineva din Romania! Editat Mai 7, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 Da. Din România de peste mări și țări. KTM ULTIMATE RACE 2019 RESULTS 1. Scott Myers (USA) 2. Radek Burkat (CAN) 3. Jordan Huibregtse (USA) 4. Sebastian Blum (GER) 5. Christiaan Odendaal (RSA) 6. Kevin Archer (NZL) 7. Elliot Kent (NZL) 8. Vasile Scurtu (CAN) 9. Greg Hodgskin (RSA) 10. Steve Robertson (AUS) 11. Stefano Sassaro (ITA) 12. Robert Nowak (AUS) https://www.motorcyclemojo.com/2019/04/canadian-second-ktm-ultimate-race/ Nu știu povestea băiatului, bravo lui ca a fost invitat acolo și felicitări pentru poziția finala. Dar na, noi motive de mândrie mai puține, mai multe pentru țara lui adoptiva. Atât timp cât în România sporurile cu motor, și sportul în general este susținut doar de proptelele trecutului și mai puțin activ de ce se întâmplă actual la nivel de organism.. O sa tot vedem romani cu numele prin toate disciplinele... Dar am deraiat.. Scuzați. Frumos aparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 (editat) Am sunat azi la dementor. N-au 790 Adv (nici o varianta) si nici 790 Duke in showroom. Ma interesa un ride-test, daca nu cu Adv, macar cu Duke-ul, sa-mi fac o idee despre motor. Cica pe la inceputul lui iunie primesc un 790R, n-am inteles daca va fi pt ride-test sau doar pt privit. Cam dezamagitor...ma gandesc ca si in cazul unei comenzi va dura ceva (asta dupa ce reusesc sa fac un test). Deci trece vara. Partea buna e ca daca dau skip la sezonul asta(sincer nu ma incanta ideea) in toamna/iarna voi avea suma necesara sa-mi iau 790 Adv fara nici un leu imprumutat. Ma mai gandesc... Editat Mai 7, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 Cu riscul de a ma repeta (cred ca am mai postat aici): 790 Adventure gasesti in Austria la Ischgl (High Bike Panznaun, deschid la 01 Iunie) si in Spania/Malaga + Canare. Poate iti este peste mana, poate nu. Sau sari in avion si mergi in Munchen sau Viena si rezolvi treaba scurt si la obiect, desi la dealeri nu cred ca or sa ti-lo lase pe mana mai mult de 1-2 ore. De pe 25 pana pe 28 Iulie la Ischgl este intrunire. Ofera spre inchiriere peste 20 de motoare cu 20E pe ora, benzina inclusa. Anul asta aduc inapoi Triumph (Speed Triple) si Aprilia (Tuono R). Nu au avut cele 2 firme in oferta in 2018 (au lucrat cu Kawasaki si Yamaha). Poate stam la o bere acolo ;). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Mi-e cam peste mana sa-mi iau concediu cu tot tacamul (avion, cazare) pt un ride-test (care nici asta-i nu-i garantat - adica ma pot trezi ca fix modelul dorit de mine sa nu fie disponibil). Poate la Munchen mi-ar fi cel mai facil, am o ruda acolo, deci teoretic cazarea ar fi moka. Acum imi pare sincer rau ca nu m-am dus la EICMA ori la IMOT (in Munchen), la asta din urma eram la un pas sa iau biletele de avion dar s-a suprapus cu altceva. Macar vedeam tot ce ma interesa live (inclusiv Tenere 700). In iulie la inceput voi fi la Lacul Como pt 4 zile, inca nu m-am intreresat daca pot inchiria ceva pe acolo (ma refer la moto, ca masina oricum tre sa iau). Ziceam ca e dezamagitor sa nu aiba importatorul oficial KTM nici un 790 pe stoc avand in vedere interesul pentru acest model. Ca sa facem o comparatie, The Bike Hub au in showroom 2 bucati Guzzi V85 TT (si asta fiind o mobra abia aparuta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 13 ore, ovi_ice a spus: . Deci trece vara. Partea buna e ca daca dau skip la sezonul asta(sincer nu ma incanta ideea) in toamna/iarna voi avea suma necesara sa-mi iau 790 Adv fara nici un leu imprumutat. Ma mai gandesc... Pana la iarna/primvara poate incep sa apara si la SH, asta daca nu cumva o vrei nou nouta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 36 minute, ERU a spus: Pana la iarna/primvara poate incep sa apara si la SH, asta daca nu cumva o vrei nou nouta. La cata cerere e, ma indoiesc. Plus ca de la anul incep sa fie produse in China, lumea o sa fie reticenta, astea din primul an se vor pastra. Si eu is tentat de una SH, dar mai avem pana acolo ;). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 Acum 1 oră, ERU a spus: Pana la iarna/primvara poate incep sa apara si la SH, asta daca nu cumva o vrei nou nouta. Dupa ce-am mai intrebat in dreapta si in stanga, cu oferta celor de la Dementor merita sa o iei noua. Ajunge doar cateva parale in plus decat pretul intreg al unei Tenere 700. Ma refer la 790 Adv S... Uite asa se face un review pe genul asta de motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 La 08.05.2019 la 15:00, ovi_ice a spus: Dupa ce-am mai intrebat in dreapta si in stanga, cu oferta celor de la Dementor merita sa o iei noua. Ajunge doar cateva parale in plus decat pretul intreg al unei Tenere 700. Ma refer la 790 Adv S... Uite asa se face un review pe genul asta de motocicleta . Parerea mea e ca este pacat sa iei S-ul ca sa-i zic asa. In principiu unul din highlighturile mobrei asteia este suspensia [si aici toata lumea se refera la R], daca o iei fara suspensia aia, e asa cam searbada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 (editat) Cam devreme, dar ca idee - pe 25 Iulie o sa am pe mana toata ziua un 790 R. Facut rezervarea, mi s-au cerut banii integral inainte. M-am conformat, c-asa-i in tenis. Ramane cum am stabilit ;). Editat Mai 15, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 KTM a iesit cea mai agila pe curbe, ziceau astia ca nu ai impresia ca are 21" pe fata. Si pe offroad tot KTM a fost preferata, e usoara, centru de greutate jos, suspensiile WP decente, Adreia spunea ca o simte ca pe un 450cc in off. BMW-ul cel mai confortabil, dar exemplarul din test costa 19.800 euro (!). Parerea mea ca puteau sa faca review-ul mai scurt, sunt doar cateva sectiuni cu informatie utila, restul e prezentare de spec-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Pleacă băieții la drum cu dihania... https://advrider.com/f/threads/madrid-nyc-mongolia-solo-on-a-ktm-790-adventure.1378256 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 1, 2019 Share Postat Iunie 1, 2019 La 30.05.2019 la 16:20, vis-a-vis a spus: Pleacă băieții la drum cu dihania... https://advrider.com/f/threads/madrid-nyc-mongolia-solo-on-a-ktm-790-adventure.1378256 Incepe bine. Motocicleta noua, insa nu ii merge indicatorul de benzina.. Apoi ne si lamureste de ce nu merge: " The fuel Indicator wasn’t working because the software wasn’t updated, the two bolts holding the tank protectors were missing and the front wheel wasn’t aligned. " Un topic pe care il voi urmari cu atentie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 https://www.advpulse.com/adv-news/chris-birch-nabs-impressive-finish-at-hellas-rally-on-ktm-790-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Rottweiller Performance au cantarit KTM 790 Adv R: 213 kg cu rezervorul plin. Masuratoare efectuata folosind cantar profesional pt vehicule. Distributia maselor: Front 50.42%, Rear 49.58% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Acum 2 ore, ovi_ice a spus: Rottweiller Performance au cantarit KTM 790 Adv R: 213 kg cu rezervorul plin. Masuratoare efectuata folosind cantar profesional pt vehicule. Distributia maselor: Front 50.42%, Rear 49.58% Am citit si eu dar nu reiesea clar daca era configuratie standard sau aveau ceva powerparts sau aftermarket pe ea. Tu ai reusit sa te lamuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Configuratie stock: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 Hmm asta inseamna ca fara combustibil ar avea 196 kg, asta inseamna un 7 kg peste ceea ce a licitat KTM la lansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 38 minutes ago, ERU said: Hmm asta inseamna ca fara combustibil ar avea 196 kg, asta inseamna un 7 kg peste ceea ce a licitat KTM la lansare. A dat KTM greutatea la plin, dar fără combustibil? De obicei se dă ori cea "la gol" (fără carburant, ulei, lichid de răcire și de frână - la unii și fără baterie), ori "la plin" (cu toate lichidele și gata de drum). Oricum, cam multicel, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 12, 2019 Share Postat Iunie 12, 2019 213-20x0,73=198 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 Known issues pt KTM 790 Adv: https://drive.google.com/file/d/11A8NicroJzsfECLjdenfy_Y66bJVKctq/view Si FAQs (diferente intre cele 2 versiuni, cat costa optionalele, etc): https://drive.google.com/file/d/1tapokgDG_SLoaVA-PO1ajXslZkVWWhWg/view Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.