Sari la conținut

Postări Recomandate

Am văzut vineri dupa-masa prima data 790 Duke prin București. Era parcat, l-am măsurat din priviri pe toate părțile.

E incredibil cat de compact au făcut noul motor.

Același motor aruncat într-o motoreta cu filosofie enduro-touring o sa fie bomboana pe coliva.

Sunt foarte curios care va fi forma finala de producție (prin forma ma refer la tot - șasiu, electronica)

Nu mai e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Striu cine este Chris Birch. Eu ma refeream strict la clip. O filmare de pe casca, pe in drum de pamant. Orice, oriunde. As putea spune ca este la Sarata Monteoru pe un Hyosung 1200 Rally Raid. Faceam doar conversatie, ca altfel nu e nimic nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca esti distractiv la petreceri. :) De acord ca poate fi orice motoreta, dar nu e. E un topic despre 790 ADV si am postat un clip legat de asa ceva, chiar daca nu e nici pe departe o prezentare "in depth", am zis ca poate intereseaza pe careva. Las-o cum a picat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vedeti voi acolo in Sardinia (plus spyshots care au aparut in ultimele luni) sunt variante de productie 90-95%. Prototipul era mai rally raid si apare in acel clip alaturi de 450.

 

Intre timp, au scos la testat si varianta T, probabil cea mai potrivita pt adventure-travel...

 

ktm-790-adventure-t_625x300_152750070861

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prototipul era mai rally raid si apare in acel clip alaturi de 450.

 

Intre timp, au scos la testat si varianta T, probabil cea mai potrivita pt adventure-travel...

Am vazut si eu promo-ul ala si chiar remarcam ca motocicleta aia este mai potrivita pentru o noua partricipare a lui Gerhard Forster la Romaniacs, decat ca motocicleta de turism adventure. Da, este spectaculoasa pe urcari/coborari la 45 de grade+, sarituri, drifturi, etc, etc, numai ca nu asta se cere de la o motocicleta adventure touring. Astept cu nerabdare Tenere-ul de la Yamaha, dar, din ceea ce am vazut, si aia este mai potrivita pe specialele Dakarului, decat pentru o calatorie de mii de km, cu bagaje si eventual consoarta. Asteptam varsiunile finale.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut si eu promo-ul ala si chiar remarcam ca motocicleta aia este mai potrivita pentru o noua partricipare a lui Gerhard Forster la Romaniacs, decat ca motocicleta de turism adventure. Da, este spectaculoasa pe urcari/coborari la 45 de grade+, sarituri, drifturi, etc, etc, numai ca nu asta se cere de la o motocicleta adventure touring. Astept cu nerabdare Tenere-ul de la Yamaha, dar, din ceea ce am vazut, si aia este mai potrivita pe specialele Dakarului, decat pentru o calatorie de mii de km, cu bagaje si eventual consoarta. Asteptam varsiunile finale.

sefu'?! Cand vorbesti de Romaniacs aberezi la maxim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca stiu eu ce inseamna "low seat height" pentru KTM :)) Vom vedea la EICMA probabil primele specificatii definite. Daca e ce se preconizeaza, ar fi ce cautam de ceva vreme.

Confirm. Asta cu low seat height cred ca e doar pt nemtalai :)) dupa ce m-am obisnuit cu saua de ktm pe care la inceput stateam intr-o parte doar cu-n picior jos la stop, acum pe orice motoreta ma urc mi se pare ca dau cu genunchii in borduri :))

Oricum R-ul asta nu cred ca o sa aiba asa multa electronica. S-ar putea sa mearga pe reteta 1290 SA-R tot asa cu suspensii non-electronice etc. In orice caz dupa ce am mers cu GS750-ul asta nou cu tableta, sincer cred ca orice motoreta ar scoate competitia, sigur va fi mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ieftin n-o sa fie :D Sunt curios ce fel de protectii or sa puna la rezervor, ca prea iese in lateral. Nu stiu cat de sigur poate fi... Astept sa vad ce specificatii ii scot in toamna/primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inaltime are omul, presupun ca nu cine stie ce fiind un brit, dar motocicleta pare imensa...inca putin si ii ajunge saua sub tzatze, chiar daca si el sta in pic in vale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieftin n-o sa fie :D Sunt curios ce fel de protectii or sa puna la rezervor, ca prea iese in lateral. Nu stiu cat de sigur poate fi... Astept sa vad ce specificatii ii scot in toamna/primavara.

 

Parca zice in clip...alea mari din afara sunt protectii metalice pt rezervor (steel plates).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca zice in clip...alea mari din afara sunt protectii metalice pt rezervor (steel plates).

Da, asta am inteles, dar eram curios ce protectii pot sa-i puna in asa fel incat sa nu spargi rezervorul la o cazatura mai serioasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...