vis-a-vis Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 Laic! Eu comand doua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 In varianta de serie arata uuuun pic altfel, dar probabil va rupe oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 Am văzut vineri dupa-masa prima data 790 Duke prin București. Era parcat, l-am măsurat din priviri pe toate părțile. E incredibil cat de compact au făcut noul motor. Același motor aruncat într-o motoreta cu filosofie enduro-touring o sa fie bomboana pe coliva. Sunt foarte curios care va fi forma finala de producție (prin forma ma refer la tot - șasiu, electronica) Nu mai e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Poate fi orice motocicleta. O Honda, cine stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Vezi acolo pe YT la related videos ca-ti mai arata clipuri din Sardinia Rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Striu cine este Chris Birch. Eu ma refeream strict la clip. O filmare de pe casca, pe in drum de pamant. Orice, oriunde. As putea spune ca este la Sarata Monteoru pe un Hyosung 1200 Rally Raid. Faceam doar conversatie, ca altfel nu e nimic nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 More or less, mai degraba party pooper. Depinde de petrecere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Ce vedeti voi acolo in Sardinia (plus spyshots care au aparut in ultimele luni) sunt variante de productie 90-95%. Prototipul era mai rally raid si apare in acel clip alaturi de 450. Intre timp, au scos la testat si varianta T, probabil cea mai potrivita pt adventure-travel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 (editat) Prototipul era mai rally raid si apare in acel clip alaturi de 450. Intre timp, au scos la testat si varianta T, probabil cea mai potrivita pt adventure-travel... Am vazut si eu promo-ul ala si chiar remarcam ca motocicleta aia este mai potrivita pentru o noua partricipare a lui Gerhard Forster la Romaniacs, decat ca motocicleta de turism adventure. Da, este spectaculoasa pe urcari/coborari la 45 de grade+, sarituri, drifturi, etc, etc, numai ca nu asta se cere de la o motocicleta adventure touring. Astept cu nerabdare Tenere-ul de la Yamaha, dar, din ceea ce am vazut, si aia este mai potrivita pe specialele Dakarului, decat pentru o calatorie de mii de km, cu bagaje si eventual consoarta. Asteptam varsiunile finale. Editat Iunie 26, 2018 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 https://www.facebook.com/Official.KTM/posts/2016230418448071 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 Am vazut si eu promo-ul ala si chiar remarcam ca motocicleta aia este mai potrivita pentru o noua partricipare a lui Gerhard Forster la Romaniacs, decat ca motocicleta de turism adventure. Da, este spectaculoasa pe urcari/coborari la 45 de grade+, sarituri, drifturi, etc, etc, numai ca nu asta se cere de la o motocicleta adventure touring. Astept cu nerabdare Tenere-ul de la Yamaha, dar, din ceea ce am vazut, si aia este mai potrivita pe specialele Dakarului, decat pentru o calatorie de mii de km, cu bagaje si eventual consoarta. Asteptam varsiunile finale. sefu'?! Cand vorbesti de Romaniacs aberezi la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 sefu'?! Cand vorbesti de Romaniacs aberezi la maxim Tu fiind cine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Lasa ca stiu eu ce inseamna "low seat height" pentru KTM ) Vom vedea la EICMA probabil primele specificatii definite. Daca e ce se preconizeaza, ar fi ce cautam de ceva vreme. Confirm. Asta cu low seat height cred ca e doar pt nemtalai ) dupa ce m-am obisnuit cu saua de ktm pe care la inceput stateam intr-o parte doar cu-n picior jos la stop, acum pe orice motoreta ma urc mi se pare ca dau cu genunchii in borduri ) Oricum R-ul asta nu cred ca o sa aiba asa multa electronica. S-ar putea sa mearga pe reteta 1290 SA-R tot asa cu suspensii non-electronice etc. In orice caz dupa ce am mers cu GS750-ul asta nou cu tableta, sincer cred ca orice motoreta ar scoate competitia, sigur va fi mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Arata frumos: https://www.facebook.com/MotorcycleNews/videos/10156156795118855/ Cred ca o sa fie foarte scump la ce se vede in film. 400 km autonomie e ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Nu stiu ce inaltime are omul, presupun ca nu cine stie ce fiind un brit, dar motocicleta pare imensa...inca putin si ii ajunge saua sub tzatze, chiar daca si el sta in pic in vale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 La asta ma gândeam și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Isi selecteaza clientela ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Ieftin n-o sa fie Sunt curios ce fel de protectii or sa puna la rezervor, ca prea iese in lateral. Nu stiu cat de sigur poate fi... Astept sa vad ce specificatii ii scot in toamna/primavara. Parca zice in clip...alea mari din afara sunt protectii metalice pt rezervor (steel plates). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Isi selecteaza clientela ) dap, aia inalti sunt mai destepti si foarte, foarte buni piloti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Asta e prototipul. O sa fie mai low.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 11, 2018 Share Postat Iulie 11, 2018 (editat) Eu sper sa fie cat mai aproape de prototip. Adica: Sa fie maxim de usoara [daca s-ar putea sa fie mai usoara decat duke-ul care are pe la 160kg ar fi genial] Sa aiba suspensii d-alea pt Romaniacs ca ma descurc eu cu ele si pe strada Sa nu sara bucati din ea cand mai gresesti aterizarea [adica nu o tii cu gumel in jos] Sa aiba rezervor mare [cum e cea din clipul cu 450-ul de Dakar] Sa aiba lumini bune Sa nu aiba cadrul facut din hartie rulata in forma de teava [stiu ca asta se bate un pic cap in cap cu primul punct, dar hei vreau sa vad progres, nu ca la Honda si BMW] Sa nu aiba tableta, sau daca ii pun sa fie free si removable. A si vreau si low fender, nu ca ar fi o problema sa-i adaptez eu una de 990 sau f800 Cat despre T7 am eu asa un feeling ca o sa iasa un purcel gras, asa ca sperantele mele se duc mai mult catre portocala mecanica. Editat Iulie 11, 2018 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 O sa rupa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Mai puțin la greutate. Probabil că va avea pe la 180kg. Adică aproximativ greutatea lui XTZ 660 Téneré, care e mono. Dar cu vreo 20kg peste 690 Adventure. Da, va avea și cu vreo 60% mai mult power. Dar adio bicicletă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.