Sari la conținut

Ajutor pt. un incepator - Recomandare motor si sfaturi


acalin
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 minute, acalin a spus:

Ce rost ar avea sa ma uit dupa un enduro touring daca eu merg asa de mult in oras cu ea ?

poate pt ca e f comod si consuma putin?

 

atat ca monocilindrul vibreaza mai mult decat v2 sau 4 in linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, acalin said:

Cred ca e dificil de manevrat in oras si cred ca e si foarte inalta.

 

Urcă-te pe ea înainte să judeci. Se poate lăsa mai jos din suspensii. Multe tipe merg pe motocicleta asta. La manevrat e la ani lumină de dulapurile pe care le-ai menționat mai sus, pentru că este mai ușoară și are centrul de greutate jos (rezervor sub șa, motor cu dry slump, etc.). Singurul aspect specific "offroad" ar fi roata față de '19. Dar dacă nu-ți spuneam probabil că n-ai fi știut sau observat, iar ca începător nu-ți dai seama.

 

12 minutes ago, acalin said:

PS: Nu stiam de site-ul ala. Eu caut doar pe OLX. Mai stii si altele ?

 

Tot olx este de bază. Foarte puține anunțuri sunt în altă parte și nu se regăsesc acolo. Dar poți monitoriza și bikeshop.

 

9 minutes ago, frigider said:

poate pt ca e f comod si consuma putin?

 

✅

 

10 minutes ago, frigider said:

atat ca monocilindrul vibreaza mai mult decat v2 sau 4 in linie.

 

Meh. Față de V2, nu neapărat. În oraș și la viteze medii nu se prea simte. Poate deveni relativ deranjant doar pe o secțiune mai lungă de autostradă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, acalin a spus:

Ce rost ar avea sa ma uit dupa un enduro touring daca eu merg asa de mult in oras cu ea ?

Enduro-touring poate nu, dar un dual sport gen Yamaha XT600E, XT660R, Honda Dominator, Honda XL600/650, Suzuki DR650, Suzuki DRZ, Yamaha WR250R sunt motoare excelente in oras. De ce?

-Sunt ceva mai usoare decat alte genuri moto.

- roata de 21 face toti banii cand dai in gropile din asfalt, canale fara capac, etc. Face diferenta intre a-ti rupe capul sau a trece safe peste.

-suspensiile lungi care preiau usor gropile, bordurile, etc.

-pozitie inalta in sa, ceea ce permite o vedere buna asupra traficului

-manevrabilitate foarte buna atat pe loc, cat si in mers. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu mai mult de 40km/h in timpul scolii?...eu nu cred

Lasa povestile cu mobre de 600 cc si 200 kg

Ia un rahat de 125

Are pe la 140 kg ud

Dupa 1-2 ani nu pierzi multi bani la ea

Vezi daca mobrismul e de tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre rusinea mea, da, am mers cu 60 in poligon si m-a trimis instructorul acasa.

si alea de 125 tot pe acolo se invart ca pret de ce sa nu iau mai multa motocicleta de banii astia ? In plus alea sunt foarte mici ca gabarit si in general au o pozitie incomoda in sa.

Ma gandesc pe viitor la un enduro touring, momentan nu. E bestial pentru plimbari banuiesc.

Daca stiti pe cineva care vinde un motor naked ingrijit de 600 va rog sa ma ajutati sa iau legatura. Probabil o sa postez un anunt si in “Cumparari” pe forum.

Editat de acalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60 in poligon :)) Wow.

 

Clar un Hornet e pentru tine. Povestile frumoase incep mereu cu o mobra suficient de puternica si un pilot incepator care stie sa aprecieze gazul in linie dreapta.

 

Lasa pasagera acasa, ai timp destul sa inveti sa franezi si sa iei virajul astfel incat sa nu-i arati bietei nevinovate interiorul unei camere de garda.

 

Spoiler Alert...Avem monitor aproape la fiecare pat, paturile sunt portocalii, salteaua e cam tare iar peretii sunt din motive obiective placati pana sus cu faianta/linoleu, alb(a).

 

Spor la dat tare :)

 

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru treaba cu ridicatul unui moto cazut nu te lua dupa acel clip... si altele. Nu toate mobrele au crashbar pe care sa "roluiasca", tot forta si priceperea o "dovedesc". Fatuca aia a pus-o pe crash si dupa aia, in faza adoua, a ridicat-o la verticala (mare grija sa pui cricul lateral, sa n-o scapi in partea cealalta, asta daca nu ai scapat-o pe stanga !?!?) Eu am scapat Banditu' pe stanga (teren usor in panta spre inainte, s-a pliat cricul lateral din cauza vibratiilor motorului, temperatura scazuta - ulei vascos). Am ridicat-o singur atunci, DE NERVI. Am pus-o intai pe genunchi (ma mir ca n-azis "plici" vreun os). Bineinteles ca nu am mai lasat-o niciodata mergand, pe cricul lateral. Da' parca este mai bine sa n-o scapi pe jos, nu-i asa ?

Succes in gasirea unei mobre pe pacul tau si ,nu in ultimul rand, in limita bugetului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, goe 75 said:

 

Arata chiar bine de tot, dar mi-e teama sa nu fie vreo teapa. 

19.000 din 2004 ? Si observ destul de multa rugina pe galeriile de evacuare si spre toba finala.

Nu stiu de la ce ar aparea asa ceva, poate imi ziceti voi. Si se vad niste lovituri cam urate pe capacele de la motor desi are crashbars.

 N-am dreptate ? Sau sunt eu paranoic ?

 

 

1.JPG

2.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, leopold said:

1. Suni si vorbesti;

2. Te duci si-o vezi;

3. Daca merita, mergeti la un mecanic s-o verifice.

 

Ma duc in weekend s-o vad.

La telefon omul mi-a zis ca a fost cazuta si ca intr-adevar pe capacul cutiei de viteza are o sudura.

La fel si radiatorul are niste probleme, a fost lipit cumva.

 

24 minutes ago, Xandros said:

Pentru un om care cere sfaturi nu pare prea receptiv la ele  :)

 

Te rog abtine-te. Chiar am tinut cont de tot ceea ce am citit aici. 

Chiar m-am interesat si de GSR600 , si de BMW-ul ala cu ABS + alte modele cu ABS. 

Numai eu stiu cate hartii am mazgalit cu + si - la fiecare model in parte.

Chiar daca sunt la inceput nu inseamna ca tre sa iau de bun orice. 

De plusat la buget am zis NU, pentru ca nu imi permit. Si BMW-ul ala nu-mi place. Daca am comentat ceva aiurea, imi cer scuze

Editat de acalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, acalin said:

19.000 din 2004 ?

 

Spuneai că nu te interesează atât de mult kilometrajul dat înapoi. Mergi și o vezi. Până la urmă e un CB500 (deci carb) cu ABS.

 

14 hours ago, acalin said:

Si observ destul de multa rugina pe galeriile de evacuare si spre toba finala.

 

E mai mult jeg decât rugină. Așa se întâmplă cu orice galerie expusă la intemperii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Revin cu o actualizare.

Mi-am luat un Hornet naked de 600cc din 2004 pana la urma.

Am prins vreo 2000km cu el sezonul trecut si a fost ok.

I-am schimabt uleiul chiar de la inceput. Lantul era nou dar trebuia scurtat asa ca m-am dus la cineva cunoscut in oras care la alegerea lui mi l-a scurtat cam 'de tot' (pana la cea mai scurta linie) cu flex, dalta, ciocan de-mi venea sa plang.

Lantul era initial la linia cea mai incepartata. Plus ca am plecat de acolo cu roata stransa insuficient pe o parte si am mers asa vreo 30km cu 100-110 km/h. Am vazut acasa ca aveam roata slabita si putin inclinata asa ca am strans-o eu in timp ce ii ziceam omului de bine. Chiar asa, se putea desprinde in mers in acest caz ?

 

Oare ar trebui sa schimb si lichidul de frana + antigel acum la inceputul sezonului urmator ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum era roata stransa insuficient pe o parte. E un ax cu o piulita. sau te referi la intinzatoarele de lant? 

Un lant nou nu trebuie scurtat decat daca nu e pentru modelul ala de moto. Ceea ce inseamna alte probleme...

Ai grija la cine mai duci mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, TETEA. said:

Nu inteleg cum era roata stransa insuficient pe o parte. E un ax cu o piulita. sau te referi la intinzatoarele de lant? 

Un lant nou nu trebuie scurtat decat daca nu e pentru modelul ala de moto. Ceea ce inseamna alte probleme...

Ai grija la cine mai duci mobra...

 

Pe partea opusa, cea fara lant, aveam desfacuta piulita aia care  se strange pe bascula si semnul de pe stanga nu mai corespundea cu ala de pe dreapta. Sau se misca roata in fata si spate, nu mai tin minte exact de anul trecut.

Nu am variante prea multe in zona, sunt putini care serviseaza motociclete.

Cand l-am sunat si i-am zis, omul si-a cerut scuze, ca s-a luat cu vorba ca una ca alta...

 

 

Editat de acalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...