frigider Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Acum 3 minute, acalin a spus: Ce rost ar avea sa ma uit dupa un enduro touring daca eu merg asa de mult in oras cu ea ? poate pt ca e f comod si consuma putin? atat ca monocilindrul vibreaza mai mult decat v2 sau 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 6 minutes ago, acalin said: Cred ca e dificil de manevrat in oras si cred ca e si foarte inalta. Urcă-te pe ea înainte să judeci. Se poate lăsa mai jos din suspensii. Multe tipe merg pe motocicleta asta. La manevrat e la ani lumină de dulapurile pe care le-ai menționat mai sus, pentru că este mai ușoară și are centrul de greutate jos (rezervor sub șa, motor cu dry slump, etc.). Singurul aspect specific "offroad" ar fi roata față de '19. Dar dacă nu-ți spuneam probabil că n-ai fi știut sau observat, iar ca începător nu-ți dai seama. 12 minutes ago, acalin said: PS: Nu stiam de site-ul ala. Eu caut doar pe OLX. Mai stii si altele ? Tot olx este de bază. Foarte puține anunțuri sunt în altă parte și nu se regăsesc acolo. Dar poți monitoriza și bikeshop. 9 minutes ago, frigider said: poate pt ca e f comod si consuma putin? 10 minutes ago, frigider said: atat ca monocilindrul vibreaza mai mult decat v2 sau 4 in linie. Meh. Față de V2, nu neapărat. În oraș și la viteze medii nu se prea simte. Poate deveni relativ deranjant doar pe o secțiune mai lungă de autostradă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Acum 17 minute, acalin a spus: Ce rost ar avea sa ma uit dupa un enduro touring daca eu merg asa de mult in oras cu ea ? Enduro-touring poate nu, dar un dual sport gen Yamaha XT600E, XT660R, Honda Dominator, Honda XL600/650, Suzuki DR650, Suzuki DRZ, Yamaha WR250R sunt motoare excelente in oras. De ce? -Sunt ceva mai usoare decat alte genuri moto. - roata de 21 face toti banii cand dai in gropile din asfalt, canale fara capac, etc. Face diferenta intre a-ti rupe capul sau a trece safe peste. -suspensiile lungi care preiau usor gropile, bordurile, etc. -pozitie inalta in sa, ceea ce permite o vedere buna asupra traficului -manevrabilitate foarte buna atat pe loc, cat si in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Ai mers cu mai mult de 40km/h in timpul scolii?...eu nu cred Lasa povestile cu mobre de 600 cc si 200 kg Ia un rahat de 125 Are pe la 140 kg ud Dupa 1-2 ani nu pierzi multi bani la ea Vezi daca mobrismul e de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) Spre rusinea mea, da, am mers cu 60 in poligon si m-a trimis instructorul acasa. si alea de 125 tot pe acolo se invart ca pret de ce sa nu iau mai multa motocicleta de banii astia ? In plus alea sunt foarte mici ca gabarit si in general au o pozitie incomoda in sa. Ma gandesc pe viitor la un enduro touring, momentan nu. E bestial pentru plimbari banuiesc. Daca stiti pe cineva care vinde un motor naked ingrijit de 600 va rog sa ma ajutati sa iau legatura. Probabil o sa postez un anunt si in “Cumparari” pe forum. Editat Iulie 3, 2019 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) 60 in poligon :)) Wow. Clar un Hornet e pentru tine. Povestile frumoase incep mereu cu o mobra suficient de puternica si un pilot incepator care stie sa aprecieze gazul in linie dreapta. Lasa pasagera acasa, ai timp destul sa inveti sa franezi si sa iei virajul astfel incat sa nu-i arati bietei nevinovate interiorul unei camere de garda. Spoiler Alert...Avem monitor aproape la fiecare pat, paturile sunt portocalii, salteaua e cam tare iar peretii sunt din motive obiective placati pana sus cu faianta/linoleu, alb(a). Spor la dat tare Editat Iulie 3, 2019 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Uite aici , cu ABS https://m.olx.ro/oferta/honda-cbf-500-abs-impecabila-proprietar-putin-folosita-topcase-husa-IDcunBr.html#position=8&page=1 ...si orice fier este negociabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Pentru treaba cu ridicatul unui moto cazut nu te lua dupa acel clip... si altele. Nu toate mobrele au crashbar pe care sa "roluiasca", tot forta si priceperea o "dovedesc". Fatuca aia a pus-o pe crash si dupa aia, in faza adoua, a ridicat-o la verticala (mare grija sa pui cricul lateral, sa n-o scapi in partea cealalta, asta daca nu ai scapat-o pe stanga !?!?) Eu am scapat Banditu' pe stanga (teren usor in panta spre inainte, s-a pliat cricul lateral din cauza vibratiilor motorului, temperatura scazuta - ulei vascos). Am ridicat-o singur atunci, DE NERVI. Am pus-o intai pe genunchi (ma mir ca n-azis "plici" vreun os). Bineinteles ca nu am mai lasat-o niciodata mergand, pe cricul lateral. Da' parca este mai bine sa n-o scapi pe jos, nu-i asa ? Succes in gasirea unei mobre pe pacul tau si ,nu in ultimul rand, in limita bugetului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 2 hours ago, goe 75 said: Uite aici , cu ABS https://m.olx.ro/oferta/honda-cbf-500-abs-impecabila-proprietar-putin-folosita-topcase-husa-IDcunBr.html#position=8&page=1 Arata chiar bine de tot, dar mi-e teama sa nu fie vreo teapa. 19.000 din 2004 ? Si observ destul de multa rugina pe galeriile de evacuare si spre toba finala. Nu stiu de la ce ar aparea asa ceva, poate imi ziceti voi. Si se vad niste lovituri cam urate pe capacele de la motor desi are crashbars. N-am dreptate ? Sau sunt eu paranoic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 1. Suni si vorbesti; 2. Te duci si-o vezi; 3. Daca merita, mergeti la un mecanic s-o verifice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Eu cred ca omu e troll... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Subscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Acum 2 ore, Xandros a spus: Eu cred ca omu e troll... Poate e curios si-i place sa posteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Pentru un om care cere sfaturi nu pare prea receptiv la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 4, 2019 Autor Share Postat Iulie 4, 2019 (editat) 14 hours ago, leopold said: 1. Suni si vorbesti; 2. Te duci si-o vezi; 3. Daca merita, mergeti la un mecanic s-o verifice. Ma duc in weekend s-o vad. La telefon omul mi-a zis ca a fost cazuta si ca intr-adevar pe capacul cutiei de viteza are o sudura. La fel si radiatorul are niste probleme, a fost lipit cumva. 24 minutes ago, Xandros said: Pentru un om care cere sfaturi nu pare prea receptiv la ele Te rog abtine-te. Chiar am tinut cont de tot ceea ce am citit aici. Chiar m-am interesat si de GSR600 , si de BMW-ul ala cu ABS + alte modele cu ABS. Numai eu stiu cate hartii am mazgalit cu + si - la fiecare model in parte. Chiar daca sunt la inceput nu inseamna ca tre sa iau de bun orice. De plusat la buget am zis NU, pentru ca nu imi permit. Si BMW-ul ala nu-mi place. Daca am comentat ceva aiurea, imi cer scuze Editat Iulie 4, 2019 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Da, te rog mult sa ma scuzi, chiar nu stiu de ce mai comentez la topicuri din astea facute la misto ... de plictiseala cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 14 hours ago, acalin said: 19.000 din 2004 ? Spuneai că nu te interesează atât de mult kilometrajul dat înapoi. Mergi și o vezi. Până la urmă e un CB500 (deci carb) cu ABS. 14 hours ago, acalin said: Si observ destul de multa rugina pe galeriile de evacuare si spre toba finala. E mai mult jeg decât rugină. Așa se întâmplă cu orice galerie expusă la intemperii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Februarie 18, 2020 Autor Share Postat Februarie 18, 2020 Revin cu o actualizare. Mi-am luat un Hornet naked de 600cc din 2004 pana la urma. Am prins vreo 2000km cu el sezonul trecut si a fost ok. I-am schimabt uleiul chiar de la inceput. Lantul era nou dar trebuia scurtat asa ca m-am dus la cineva cunoscut in oras care la alegerea lui mi l-a scurtat cam 'de tot' (pana la cea mai scurta linie) cu flex, dalta, ciocan de-mi venea sa plang. Lantul era initial la linia cea mai incepartata. Plus ca am plecat de acolo cu roata stransa insuficient pe o parte si am mers asa vreo 30km cu 100-110 km/h. Am vazut acasa ca aveam roata slabita si putin inclinata asa ca am strans-o eu in timp ce ii ziceam omului de bine. Chiar asa, se putea desprinde in mers in acest caz ? Oare ar trebui sa schimb si lichidul de frana + antigel acum la inceputul sezonului urmator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 Nu inteleg cum era roata stransa insuficient pe o parte. E un ax cu o piulita. sau te referi la intinzatoarele de lant? Un lant nou nu trebuie scurtat decat daca nu e pentru modelul ala de moto. Ceea ce inseamna alte probleme... Ai grija la cine mai duci mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 Da, n-am luat asta in calcul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Februarie 18, 2020 Autor Share Postat Februarie 18, 2020 (editat) 2 hours ago, TETEA. said: Nu inteleg cum era roata stransa insuficient pe o parte. E un ax cu o piulita. sau te referi la intinzatoarele de lant? Un lant nou nu trebuie scurtat decat daca nu e pentru modelul ala de moto. Ceea ce inseamna alte probleme... Ai grija la cine mai duci mobra... Pe partea opusa, cea fara lant, aveam desfacuta piulita aia care se strange pe bascula si semnul de pe stanga nu mai corespundea cu ala de pe dreapta. Sau se misca roata in fata si spate, nu mai tin minte exact de anul trecut. Nu am variante prea multe in zona, sunt putini care serviseaza motociclete. Cand l-am sunat si i-am zis, omul si-a cerut scuze, ca s-a luat cu vorba ca una ca alta... Editat Februarie 18, 2020 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.