Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 1 oră, barbat a spus:

Problema mea era legata, mai degraba, de ce invoca unii c-ar fi minusuri fara sa fie informati/obiectivi in legatura cu ele. 

Cum ai si spus, sunt minusuri, daca l iei pentru off.  Oricum, cam tot ce vine acum nou, vine cu abs+traction la pachet cu senzori inclinare-sa ai functiile si pe viraje. Asta i noua smecherie. La care adaugi led uri, mansoane incalzite, pilot automat, ride by wire, moduri putere. Peste, vin optionale de tipul suspensie electronica, lumini cornering, alte sfuri. Si toate duc pretul suuuuuuuus :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre timp a venit si moto. Multumit, inca ne acomodam. In mers ma uimeste cat de usoara pare insa greutatea se simte la manevre de parcare cu atat mai mult daca esti pe langa ea. Totusi, nu mi se pare un impediment asta. Am 1,85 si cred ca am sa ridic saua (are 850 si 870mm). Chestia cu cruise control-ul mi se pare tare de tot si cred ca-i destul de utila. Hill hold-ul la fel de tare, cand ies din parcarea subterana am o panta, evident, si ma ajuta mult sa raman in fata barierei pana se deschide dar sunt convins ca sunt si altele locurile in care poate fi de ajutor. Fara excese pana in 1000 km si pana in 500 nu vreau sa depasesc 4500 rot/min, cel putin asa scrie in carte. Chiar mi-am setat sa ma avertizeze cand ajunge la acea turatie :)

Am instalat un top case Shad Terra care arata demential si se potriveste perfect la aceasta moto, daca de fixat nu aveam dubii la partea estetica sunt placut surprins.

Pentru cine este interesat, in masura in care ma pricep, raspund la intrebari punctual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Strom 1000 XT este un big adventure. 

Versys 1000 este un crossover. 

 

Strom este in clasa cu Africa Twin, GS, etc. 

Versys este fratele geaman al XR-ului. Mai bun Kawa dpmdv. Motoare exclusiv de sosea.

 

 

Acum 23 minute, barbat a spus:

Asta e. 

Felicittari!

Sa il stapanesti cu placere.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie ! Ai apucat sa-ti formezi cat de cat o parere despre motor, comparativ cu cel de pe Tracer 900? Eventual daca poti sa imi dai o parere despre Tracer 900 si V-Strom 1000 pe care zici ca l-ai mai testat?

Eu nu-mi permit jucaria asta noua de la Suzuki, dar parca la un 2014-2015 m-as baga. Intreb pentru ca acum ceva vreme am testat Tracer 900 si mi-a placut cum s-a comportat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Ciprian_B a spus:

Felicitari pentru achizitie ! Ai apucat sa-ti formezi cat de cat o parere despre motor, comparativ cu cel de pe Tracer 900? Eventual daca poti sa imi dai o parere despre Tracer 900 si V-Strom 1000 pe care zici ca l-ai mai testat?

Eu nu-mi permit jucaria asta noua de la Suzuki, dar parca la un 2014-2015 m-as baga. Intreb pentru ca acum ceva vreme am testat Tracer 900 si mi-a placut cum s-a comportat motorul.

La Tracer in principiu mi-a placut motorul, un pic cam huliganic daca intelegi ce vreau sa spun. In modul A putin cam brutal, neslefuit. Nu simti cuplu ca la un bicilindru de jos insa se tureaza foarte repede chiar si in trepte superioare. Daca cu motorul cam asta e parerea mea, motocicleta nu prea e potrivita pentru mine pentru ca are garda la sol foarte mica, 135mm si cred ca inainte sa ma sui pe ea si cam tot ce-i pe sub ea ea e evident expus. Daca i-ai mai pus un scut deja cred ca ajungi la 100 mm. Mie mi-a dat senzatia e ieftin cu toate ca nu am gasit ceva punctual sa nu imi placa.Una peste alta are un pret bun si cred ca e un pachet ok(cred ca varianta GT e prima alegere).

V-Strom ul de 1000 XT are, din pct meu de vedere, cam tot ce nu are Tracer-ul si voiam eu. Garda la sol mai inalta, cuplu mai mare, intra precis in orice viteza(nu ai nevoie de niciun quickshifter, numai daca esti vreun super freak din asta cu gadget urile la zi sa iti doresti asa ceva), senzatie de lucru bine facut, solid, inaltime a sei 870 mm, pe pozitia de sus, pentru ca am 185 si ma simt mai confortabil asa. Motorul la Suzuki e rafinat, cald, liniar. Putere, zic eu, mai mult decat e nevoie. Electronica de 2020 la zi, nu le mai insir acum.

Editat de barbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut @barbat , 

 

Poți să ne spui cât ai dat pe ea (Later edit. 12500 acum am vazut intr-o postare mai sus, dar tot sunt curios cum a fost expusa reducerea de la 12990 cat este ea :) Merci)?

Sunt curios dacă ai avut vre-un avantaj client sau ceva.

Am auzit și de un kit "Adventure" (cutii laterale, topcase, scut etc), ști ceva de el? 


Mulțumesc,

Cătă

Editat de cataslack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.10.2020 la 21:06, barbat a spus:

La Tracer in principiu mi-a placut motorul, un pic cam huliganic daca intelegi ce vreau sa spun. In modul A putin cam brutal, neslefuit. Nu simti cuplu ca la un bicilindru de jos insa se tureaza foarte repede chiar si in trepte superioare. Daca cu motorul cam asta e parerea mea, motocicleta nu prea e potrivita pentru mine pentru ca are garda la sol foarte mica, 135mm si cred ca inainte sa ma sui pe ea si cam tot ce-i pe sub ea ea e evident expus. Daca i-ai mai pus un scut deja cred ca ajungi la 100 mm. Mie mi-a dat senzatia e ieftin cu toate ca nu am gasit ceva punctual sa nu imi placa.Una peste alta are un pret bun si cred ca e un pachet ok(cred ca varianta GT e prima alegere).

V-Strom ul de 1000 XT are, din pct meu de vedere, cam tot ce nu are Tracer-ul si voiam eu. Garda la sol mai inalta, cuplu mai mare, intra precis in orice viteza(nu ai nevoie de niciun quickshifter, numai daca esti vreun super freak din asta cu gadget urile la zi sa iti doresti asa ceva), senzatie de lucru bine facut, solid, inaltime a sei 870 mm, pe pozitia de sus, pentru ca am 185 si ma simt mai confortabil asa. Motorul la Suzuki e rafinat, cald, liniar. Putere, zic eu, mai mult decat e nevoie. Electronica de 2020 la zi, nu le mai insir acum.

Cam cate mobre cu quick shifter ai calarit de ti-ai conturat opinia ca cei care il utilizeaza cu placere sunt "super freak" si morti dupa gadgeturi (inutile dptdv) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, KINGS a spus:

Cam cate mobre cu quick shifter ai calarit de ti-ai conturat opinia ca cei care il utilizeaza cu placere sunt "super freak" si morti dupa gadgeturi (inutile dptdv) ?

Tracer 900 este a 2-a motocicleta cu QS cu care am mers dupa Tiger 900 care este din alt film fata de Tracer din perspectiva QS. Daca tot alegi sa pui asa ceva de ce ai pune QS doar pentru UP?! Cand mergi cu un Triumph de generatie noua cu QS crede-ma ca e greu ca sa gasesti la altii asa finete in schimbarea vitezelor. Iar Suzuki V-strom schimba ireprosabil la orice turatie si niciodata n-am avut N fals. Este parerea mea personala formata in utilizarea pentru aproximativ o ora a Tracer-ului 900. Motorul e deosebit dar nu este nimic slefuit acolo, e de golaneala. N-am prea vazut, prin Europa, oameni sa faca touring pe Tracer 900 GT. Majoritatea isi dau side case-urile jos imediat ce au ajuns acasa cu ea.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...
On 01.02.2021 at 18:04, vis-a-vis said:

Și eu zic că quickshifteru-i supraapreciat.

 

Eram de aceeași părere. Acum spun că depinde. Nu este must-have (mai ales pe genul ăsta de motoretă) și nici foarte util. Dar este fun.

 

20 minutes ago, 2M.R. said:

Salutare, indraznesc sa o postez si eu pe a mea.

PXL_20210606_084327086.jpg

 

Subiectiv, arată destul de bine mobra. Le-a cam ieșit ăstora de la Suzuki faza cu design-ul neo-clasic în ultima vreme. Să te bucuri de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2021 la 19:29, PzKpfW a spus:

Eram de aceeași părere. Acum spun că depinde. Nu este must-have (mai ales pe genul ăsta de motoretă) și nici foarte util. Dar este fun.

Sunt de aceeași părerea doar că personal n-aș da banii pe el. Adică nu e nicio revelație pentru mine. Face exact ce poate și un motociclist versat, doar că întotdeauna la fel și mai rapid. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
La 19.09.2021 la 21:48, Lucian_M a spus:

Mă văd peste câțiva ani pe un 1050, dar aș prefera varianta cu jante de aliaj (spițele arată fain, totuși nu-s împăcat cu ideea). Aș fi curios de un ride-test, eventual la vstromanie.

 

Misiune indeplinita! :)

Posteaza cand poti poze si impresii 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi! Da, uneori dorințele se îndeplinesc.

Impresii nu prea am, am făcut 900 metri ieri pe străduță și trage fain de tot. Zgomotul de la oala de ambreiaj mă cam deranjează, am în plan o rectificare, era un meșter prin UK, dar nu mai dau de el.

IMG_20240326_174008.jpg

IMG_20240326_150547.jpg

IMG_20240326_173951.jpg

IMG_20240326_150538.jpg

IMG_20240326_165347.jpg

IMG_20240325_161516.jpg

IMG_20240324_124245.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te grabi cu zgomotul ala la oala de ambreiaj.

Exista modele moto care au din fabrica zgomot de zici ca-s pe duca (la unele modele Honda, zici ca e defect de fabricate, am avut)... :)

Nici la Tracer nu-mi place cum se aude, dar e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...