Kagemusha Postat Februarie 8, 2020 Autor Share Postat Februarie 8, 2020 Lorenzo va testa doar mâine, duminică. Cei de la Yamaha au anunțat asta încă de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Acum 3 ore, xt600 a spus: Dar tot este mai bine decat anul trecut, cand le lipseau vreo 10-12 km/h. Nici astazi nu s-a urcat Lorenzo pe motoreta? sa inteleg ca Yamaha il plateste cu o caruta de bani ca sa nu se dea? pai au zis ca o sa intre duminica doar. anul trecut a fost in jur de 9-10 km.... mare fas... acuma sunt cu 7-8 km sub. O sa castige Yamaha cand o sa reuseasca Qua sau Vin sa plece in fata fara sa depaseasca. Pedrosa si-a bautut timpul lui pe Sepang cu KTM :).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 (editat) Acum 3 ore, damager a spus: pai au zis ca o sa intre duminica doar. anul trecut a fost in jur de 9-10 km.... mare fas... acuma sunt cu 7-8 km sub. O sa castige Yamaha cand o sa reuseasca Qua sau Vin sa plece in fata fara sa depaseasca. Pedrosa si-a bautut timpul lui pe Sepang cu KTM :).... Greu de inteles politica Yamaha.. in loc sa-l forjeze, ei irosesc una dintre putinele sesiuni de teste oficiale, tinandu-l in garaj.. Nu stau acum sa caut prin arhiva, dar din cate imi amintesc, pe anumite circuite, diferenta a fost mai mare de 9-10 km/h. In testele de astazi (nu stiu cat de relevante sunt, din acest pdvd), situatia sta asa: Miller - 337,5 km/h, Vinales - 329, 2 km/h, MM- 330,2 km/h (similar cu Crash), Joan Mir si A. Rins- 327,2 km/h. I-am dat doar pe pilotii cu cel mai mare top speed, pentru cele 4 branduri care conteaza. Daca ar fi sa ne luam dupa aceste cifre, intre 'Onda si Yamaha nu ar fi decat 1 km/h.. si iti amintesti anul trecut, cum trecea Honda pe langa Yama, pe liniile drepte. Desigur, nu cred ca este o diferenta reala, dar cu siguranta nu mai este atat de mare si asta ar putea fi o problema pentru Honda+ MM. Ducati, pare ca a revenit in frunte, insa avand in vedere ca carmeste ca o barja, nu cred sa se descurce mai bine sezonul asta, fata de cel trecut. Pedrosa, un pilot extraordinar si extrem de muncitor. Vezi, de asta nu imi place mie ce a devenit MotoGp.. Un pilot ca Dani, este dat afara pe usa din dos, pentru a face loc unuia care nu a confirmat nimic, sau pentru fratiorul...... Editat Februarie 8, 2020 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Live timing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 11 ore, xt600 a spus: Greu de inteles politica Yamaha.. in loc sa-l forjeze, ei irosesc una dintre putinele sesiuni de teste oficiale, tinandu-l in garaj.. Nu stau acum sa caut prin arhiva, dar din cate imi amintesc, pe anumite circuite, diferenta a fost mai mare de 9-10 km/h. In testele de astazi (nu stiu cat de relevante sunt, din acest pdvd), situatia sta asa: Miller - 337,5 km/h, Vinales - 329, 2 km/h, MM- 330,2 km/h (similar cu Crash), Joan Mir si A. Rins- 327,2 km/h. I-am dat doar pe pilotii cu cel mai mare top speed, pentru cele 4 branduri care conteaza. Daca ar fi sa ne luam dupa aceste cifre, intre 'Onda si Yamaha nu ar fi decat 1 km/h.. si iti amintesti anul trecut, cum trecea Honda pe langa Yama, pe liniile drepte. Desigur, nu cred ca este o diferenta reala, dar cu siguranta nu mai este atat de mare si asta ar putea fi o problema pentru Honda+ MM. Ducati, pare ca a revenit in frunte, insa avand in vedere ca carmeste ca o barja, nu cred sa se descurce mai bine sezonul asta, fata de cel trecut. Pedrosa, un pilot extraordinar si extrem de muncitor. Vezi, de asta nu imi place mie ce a devenit MotoGp.. Un pilot ca Dani, este dat afara pe usa din dos, pentru a face loc unuia care nu a confirmat nimic, sau pentru fratiorul...... la fel si Vin si Qua... 75 de tururi ieri Acum 13 minute, damager a spus: la fel si Vin si Qua... 75 de tururi ieri eu nu cred ca Lor nu a vrut sa intre in pista. Cred ca echipele vin cu un plan si il aplica. Stiau de la inceput ca o sa intre duminica, probabil sa testeze diferite aspecte din feedback-ul pilotilor. habar nu am cum decurge un test, dar ma indoiesc ca se duc acolo toti doar sa se dea. iar cu viteza se top, MM e accidentat, si el a declarat ca e la 70-75%. Cand nu ai forta in brat, nu ai cum sa atingi top speed. intre Vin si Miller 8km... mult...e doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 https://www.motogp.com/en/videos/2020/02/09/what-could-this-be-on-rossi-s-bike/323943 Acum 2 ore, damager a spus: iar cu viteza se top, MM e accidentat, si el a declarat ca e la 70-75%. Cand nu ai forta in brat, nu ai cum sa atingi top speed. intre Vin si Miller 8km... mult...e doar parerea mea Da, in legatura cu MM ai dreptate, nu este refacut complet si asta face ca rezultatele lui in test sa nu fie foarte relevante. In ceea ce priveste top speed-ul, raportat la Ducati, 8 km/h este mult, dar mai putin de 10-12 km/h. Depinde, asadar, care parte a paharului o vezi. Insa, da, progresul este mic. Una peste alta, toti au facut progrese fata de anul trecut, insa noua evolutie a pneurilor le ridica tuturor probleme. Cei mai multi piloti spun ca trebuie sa inteleaga noile pneuri, pentru ca genereaza probleme in ceea ce priveste echilibrarea motocicletei. La acestea se adauga si cele deja cunoscute pentru fiecare motoreta in parte. Dovi recunoaste ca in materie de steering, cu noul sasiu progresele sunt prea mici si manifesta o oarecare ingrijorare fata de progresele echipelor Yamaha, Crash se plange ca feelingul pe front end, al modelului 20 20, este mai rau decat cel de anul trecut, etc, etc. Cred ca sezonul asta va conta, mai mult decat top speed-ul, felul in care constructorii vor adapta motocicletele la pneuri si cine va veni cu un pachet mai echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 4 ore, P T R a spus: Live timing 1 euro :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 9, 2020 Autor Share Postat Februarie 9, 2020 Câteva păreri despre noile anvelope Michelin și motocicletele cu care "se înțeleg" mai bine: Dovizioso: "The grip is there but the way the tyre works is a bit strange compared to the previous one," he said of the new rear. " ………………………………………………………............................. "You have more grip on the rear so it’s always pushing the front. So the balance is a bit different. And with the electronics. At maximum angle you can lose the grip so quick and easy. But in the traction area you have a lot of grip. "It’s difficult to manage those two points, also because you have to turn. The transition from the maximum angle to the traction area is not easy." Dovizioso said he would 'not be surprised' if the characteristics of the new rear tyre were one of the reasons why Yamaha and Suzuki are looking so strong this week. The triple MotoGP title runner-up emphasised he won't be drawing any firm conclusions until the opening race, but admitted to being 'worried'. " "From what I feel from the tyre, I think it can help a bit more the bikes which can make a bit more speed in the middle of the corners. But this is my feeling. I’m not sure about that. Still I didn’t ride with them. " ………………………………………………………............................. "But I’m not that surprised because in the way they have to ride, maybe it works a bit better. But only the race can show this. Like always at the test, everybody is fast, many people have the pace to fight on the podium. But this is not the reality." …………………………………………………….. Monster Yamaha's Maverick Vinales later confirmed: "I made the best rhythm when it was nearly 2pm, which is always really hot. That's important. From morning to afternoon, the bike is very similar, and also the grip." ... Danilo Petrucci, 13th on the timesheets, also picked out the inline four-cylinder machines as the bikes to beat at present. ……………………………………………………… "I saw that Vinales was very, very quick. Also Rins and Mir are very, very fast. Quartararo and Morbidelli. And also Rossi is good. I think all the Yamahas and Suzukis. And then as always Marc. ………………………………………………………. But while the factory team riders struggled over a single flying lap, Pramac's Jack Miller led the timesheets for most of the day and finished a close second to Quartararo. "It's a big change and the tyre is better, but it's just the way it works it's quite different from other Michelin tyres we have used so setting the bike around that tyre is going to be the key for the first races," Miller said. "It's about getting the balance right. …………………………………………………………. Și Marquez: "It looks like this new Michelin rear tyre changes the balance of the bike and this changes also some parametres on the electronics. "It has better grip and when you gain rear grip the balance can change: the electronics and also a little bit the riding style. Some bikes will adapt better, some worse..." There are suggestions the added rear grip could reward the corner-speed characteristics of the inline four-cylinder bikes by Yamaha and Suzuki. Marquez agreed that riders from those manufacturers are looking strong at Sepang, but isn't sure any particular manufacturer will have an advantage from the new tyre. "At the moment it looks like the Yamaha riders – Quartararo and Viñales – and the Suzuki riders – both Mir and Rins – are the strongest ones," he said. "Now it’s one riding style. But at the race weekend it’s completely different and now we have the rubber on the track that it’s impossible to get during a [normal] weekend." Explaining further, the #93 said that the flowing lines taken by the Yamaha and Suzuki on their hot laps are not always possible for an entire race. "Riding alone and especially for one lap they are incredibly fast," he said. "But then race distance we need to ride more like a ‘V’ in the corners: go in, stop and pick up. "We will see in the first races. Last year at some circuits they were riding incredibly fast. But in some circuits the character of the Honda engine was stronger. It depends on the character or the layout of the track. "At the moment we’re struggling in some points. One of these problems is created by more grip on the rear. We must understand how to improve. "It’s true if you use more the 'normal' track [cornering lines], if you have more grip you have more advantage. But I believe all manufacturers will have an advantage. The key is understanding how to use that grip." Opiniile au fost exprimate ieri, sâmbătă. Sursele: https://www.crash.net/motogp/news/935835/1/dovi-left-stiff-neck-worried-yamaha-suzuki https://www.crash.net/motogp/news/935833/1/marquez-fast-corner-slow-crash-tyre-engine-priority Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Quart din nou primul, MM crash again, 18 piloti intr-o secunda, Iorghe la o sec si 3 zecimi de lider: https://www.motorsport.com/motogp/news/quartararo-sepang-test-final-day-marquez/4682233/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 KTM impresionant pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 9, 2020 Autor Share Postat Februarie 9, 2020 Și Aprilia, aș zice. Mă întreb ce ar fi făcut Ianonne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Se pare ca Yamaha vine cu rear holeshot la start Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 https://www.gpone.com/en/2020/02/09/motogp/dovizioso-the-best-rins-and-vinales-im-not-riding-the-way-i-want.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Un articol de citit... https://www.gpone.com/en/blog/paolo-scalera/2020/01/31/the-decline-of-valentino-rossi-he-who-laughs-last-laughs-longest.html Acum 10 ore, Kagemusha a spus: Și Aprilia, aș zice. Mă întreb ce ar fi făcut Ianonne... Se pare ca i se simte lipsa la boxele echipei.. https://www.gpone.com/en/blog/paolo-scalera/2020/02/07/doping-the-2020-rs-gp-is-fast-at-sepang-aprilia-regrets-iannone.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Long runs Sepang Test Galbusera e inginerul lui lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Opinii - Petrucci : "The new Michelins enhance the Ducati's weak points : you have to get the best out of them when cornering,while they don't give any support in acceleration.Yamaha and Suzuki are faster than us,Marquez is hiding." Ha!Ha! Se pare ca (pana la urma) lucrurile revin incet la normal si nu mai este avantajata acceleratia in dauna vitezei pe viraj,deci motoretele ce sunt construite conform abordarii "clasice" vor fi avantajate. Mi se pare normal,strategia aplicata cu succes in ultimii ani de Honda si Ducati de a "fenta" curbele prin acel stil stop-and-go mie personal nu mi se parea normal. Pana la urma s-a facut vreun anunt cu privire la cine va transmite cursele de motogp in romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 https://www.crash.net/motogp/news/935913/1/rossi-improves-main-issue-just-one-track Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 si tot de la batranul Rossi: Rossi: "Now you need less technique and more courage in the MotoGP." https://www.gpone.com/en/2020/02/10/motogp/rossi-now-you-need-less-technique-and-more-courage-in-the-motogp.html I've been testing here ever since they opened this circuit, he said jokingly. The current MotoGP bikes require more effort. If I were to ride like I used to years ago, I'd be going too slow. The bikes have improved, the tires have improved, and you have to look at things in a different way. Of course, the older you get, the harder it gets, and this test is the most difficult of the season. It's tough even for young riders, but I trained a lot during the winter, and I'm in better shape than last year. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 Iar in tabara Ducati lucrurile nu stau chiar pe roze... https://www.crash.net/motogp/news/935911/1/ducati-playing-catchup-after-sepang-test https://www.crash.net/motogp/news/935774/1/crutchlow-persist-tricky-scooter-brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 Mini Doc despre Miller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Salutare! Merge careva la Jerez anul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Un interviu de citit cu Don Carmelo: -partea I : https://www.gpone.com/en/2020/02/16/motogp/ezpeleta-kawasaki-wanted-a-motogp-wild-card-for-their-superbike.html -partea II: https://www.gpone.com/en/2020/02/17/motogp/ezpeleta-the-big-mess-in-2015-between-rossi-and-marquez-its-still-not-resolved Si putina teorie despre stiinta (arta?) franarii pe 2 roti.. https://www.gpone.com/en/2020/02/15/motogp/technique-between-science-and-art-all-the-mysteries-of-braking-revealed.html Si cateva informatii despre sistemele de franare din GP : https://www.gpone.com/en/2020/02/15/motogp/brembo-unstoppable-motogp-bikes-10-braking-effort-in-2020.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Kawasaki trage de acelasi model cu facelift de aproape 10 ani. Aprilia e cam in aceiasi oala. Dar ca sa ai pretentia de a introduce un zx10 pe post de prototip...Indraznet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 Acum 6 ore, Gixu. a spus: Kawasaki trage de acelasi model cu facelift de aproape 10 ani. Aprilia e cam in aceiasi oala. Dar ca sa ai pretentia de a introduce un zx10 pe post de prototip...Indraznet. Sau naivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 Acum 7 ore, Gixu. a spus: Kawasaki trage de acelasi model cu facelift de aproape 10 ani. Aprilia e cam in aceiasi oala. Dar ca sa ai pretentia de a introduce un zx10 pe post de prototip...Indraznet. Da am citit si eu ce a zis paleta de Ezpeleta ca i-ar fi refuzat un wildcard celor de la Kawa pt anul asta ce ar fi vrut sa intre cu echipa de sbk. Cine stie daca intradevar asa o fi fost...pe de o parte as zice ca e bine sa se faca inlesniri daca un nou constructor vrea sa intre,dar pe partea ailalta nici ala sa nu intre cu o bicicleta cu motor - fa draq un prototip acolo ca esti ditai KHI - faci de la vapoare la sateliti samd,o motoreta e un fleac pt ei. ...asta daca intradevar asa s-a intamplat treaba si Kawa s-a milogit de el sa il lase sa se dea si ei pe un circuit cu baieti mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.