Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 996
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 21 ore, Kiki a spus:

Indiferent de riverani sau nu, daca e drum public, oricine are acces pe el, ca sta acolo sau nu. Noah da poate el traieste intr-o lume a lui, unde toata lumea tre sa ii cada la picioare si sa ii pupe degetele

Stai sa vezi dupa ce se retrage cum va trebui sa te redescoperi 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai peste vreo 2 ani as zice...

La sf lui 2022 presimt eu in cafea.

Din 2023 incolo cred ca il vom plange.

 

Pol Espargaro - "Everyone wants this bike"

...vorbeste despre Honda,desigur :P

Nu mi se pare asa o arma letala aceasta Honda,dret dovada si peripetiile lui Lorenzo si Cal cu ea.Dar sa vedem ce face si nea Pol cu ea intre picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In comparatie cu Aprilia, KTM e mobra cu potential. Petrux nu. Petrux e un baiat der nota 20, perfect pe partea de test & supunere. Daca Pol pleaca la Onda, oare cui va trebui sa se supuna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Gixu. a spus:

In comparatie cu Aprilia, KTM e mobra cu potential. Petrux nu.

 

Noua Aprilia s-ar putea sa aibe mai mult potential decat mobra cu potential de la KTM. Pe austrieci nu ii vad sa vina prea curand cu o motocicleta cu adevarat competitiva. Doar daca scot cei de la Brixton vreun caffe racer de 1000.. :) 

 

Petrux este varianta de avarie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Gixu. a spus:

In comparatie cu Aprilia, KTM e mobra cu potential. Petrux nu. Petrux e un baiat der nota 20, perfect pe partea de test & supunere. Daca Pol pleaca la Onda, oare cui va trebui sa se supuna?

KTM fara Pol...it's done.Se chinuie deja de 5 ani si nimic....dupa cum am prevazut inca de atunci.

Dupa astia 5 ani au ajuns la concluzia ca trellis frame nu prea e competitiv(doh),si au inteles sa faca un sasiu mai asemanator japonezelor...insa tot din fer desigur,ca atata stiu ei.Poate peste 5-6 ani ajung si ei la AL,probabil cand toti se vor fi mutat deja pe carbon...the austrian way of losing doing things... :crack:

Repet,racing'ul e despre inovatie,daca nu inovezi daca nu incerci sa fii inaintea tuturor gasind solutii noi,daca tu efectiv vii cu procedee nu invechite ci deja antice motivand ca la asta e buna firma ta (ca si cum ai face opinci,cele mai bune opinci din lume,dar tot opinci in era adidasului),daca nu inveti nimic si doar imiti manelistic,forma fara fond a motocicletelor de succes...ajungi aici.Sa iti plece toti pilotii si sa te lase in lumea ta.

As zice ca austriecii nu au nici un potential si sunt cu ani in urma tuturor (da,chiar si a aprilia) si ca asa vor ramane,pana peste vreo 3-4 ani cand se vor retrage cu coada intre picioare sub vreun pretext anume.Sper sa ma insel,dar toate premizele conduc la asa ceva.

 

aprilia insa...aprilia nu e proasta insa nu baga bani.Echipa aprilia e de fapt Gresini cu un mic suport de uzina si 2-3 mecanici.Nu poti sa ai rezultatele Honda cand vorba lui Cal,tu ai 2 mecanici in jurul tau si aia de la aprilia de la fabrica ti-au facut pe iarna un motor si s-au spalat pe maini,iar HRC vine cu 60 de oameni/cursa in boxe si inca 40 la fabrica online.C'mon.

Iata ca aprilia cand a bagat bani a scos (2020) o motoreta care pare ca se va prezenta al draq de bine.Si aero si hanling si motor din cate ne zice Aleix,el e ff incantat de ea,deci cred ca e de bine.

In concluzie as spune ca aprilia are mult mai mult potential decat KTM.Dpdv al performantelor desigur,nush cum plateste pilotii....prost probabil,fata de ktm :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrucci a spus deja că este interesat de KTM. Iar oferta pare oricum mai bună decât alternativele (WSBK cu Ducati sau Aprilia în MGP). Chiar dacă doar financiar.

E soluție de avarie pentru KTM, dar n-au încotro. N-au variantă mai bună. Binder e rookie și are nevoie de un coechipier cu experiență. Pe Martín l-au pierdut înainte să ajungă în MotoGP. Să-l țină pe Oliveria în puf acum, să nu-l piardă și pe el.

1 hour ago, PzKpfW said:

Petrucci a spus deja că este interesat de KTM. 


L.E. : se pare că a și pus pixul pe foaie.


În același timp, Pol o ține sus și tare că n-a semnat încă cu Repsol, că cică e-n tratative și cu Ducati. Probabil doar o pârghie pentru a negocia detaliile contractului cu HRC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:


L.E. : se pare că a și pus pixul pe foaie.


În același timp, Pol o ține sus și tare că n-a semnat încă cu Repsol, că cică e-n tratative și cu Ducati. Probabil doar o pârghie pentru a negocia detaliile contractului cu HRC.

Articolul este scris tot la nivel de zvonistica, dar stii cum este... fum fara foc nu iese. Daca KTM a semnat cu Petrux, inseamna ca l-a pierdut pe Paul.  Din cate am inteles, Pol nu poate semna nimic mai repede de 15 septembrie, de aici si declaratiile evazive, pe care le da. .  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pol e ca și plecat de la KTM. A spus că are o vârstă, că vrea să se afirme și a menționat explicit cu cine negociază. E deja 90% la HRC. În "cel mai rău caz" ajunge la Ducati, dar de la KTM sigur pleacă. Prost să fii să rămâi acolo când primele 2 echipe din campionat îți fac ochi dulci.

 

Pentru Petrucci, KTM e cea mai bună alegere: echipă de uzină cu pretenții, mijloace și rezultate mai bune decât Aprilia. Asta dacă vrea să rămână în MGP. Altfel, Ducati și Honda îl așteaptă în WSBK.

 

Gata, a apărut știrea pe Autosport. E deci confirmată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.06.2020 la 22:13, PzKpfW a spus:

Au mai avut ungurii o încercare de construcție de circuit de MGP. Mare succes.

image.thumb.png.71e5c05afdab8a367a5d89777a4b0666.png
 

mda, BalatonRing

in 2009 era in calendarul oficial la MotoGP, n-a fost sa fie... :)

image.thumb.png.2277978b35a9c83ace4d68687e94d118.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.06.2020 la 22:13, PzKpfW a spus:

Au mai avut ungurii o încercare de construcție de circuit de MGP. Mare succes.

image.thumb.png.71e5c05afdab8a367a5d89777a4b0666.png
 

 

La 21.06.2020 la 0:51, Gixu. a spus:

Adancata? :))))))

Buna asta.

Vroaim sa spun ca pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, frigider said:

Vroaim sa spun ca pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

 

Oricum sunt în fața noastră cu ani lumină, Hungaroring-ul este circuit de grad A atât FIA cât și FIM (la noi doar Transilvania Motor Ring a fost evaluat de către FIA). Mă amuza doar faptul că-i prinde cheful de construit numai în vremuri de criză: în 2008 cu Balatonring, acum cu ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

Oricum sunt în fața noastră cu ani lumină, Hungaroring-ul este circuit de grad A atât FIA cât și FIM (la noi doar Transilvania Motor Ring a fost evaluat de către FIA). Mă amuza doar faptul că-i prinde cheful de construit numai în vremuri de criză: în 2008 cu Balatonring, acum cu ăsta.

Tradiție poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

 

 

Vroaim sa spun ca pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

cred ca si acum stau mai bine....

pe langa Hungaroring, mai au Pannonia Ring si Euroring, plus inca cateva circuite mai mici

numa' timp si bani sa ai sa te dai ;)

 

 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

 Mă amuza doar faptul că-i prinde cheful de construit numai în vremuri de criză: în 2008 cu Balatonring, acum cu ăsta.

Batman Batman, asa sunt ei..., poate odata le si iese socoteala :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

Adevărul că acum nu ne mai ajung nici la genunchi, avem 2 circuite muc și sfârc pe care se desfășoară competiții de mare răsunet... :moron: Dacă mai pui că unul nici spații de eșapare amenajate nu are ungurii sunt umiliți complet!

Dacă te ține să faci investiții în timpul crizei ești șmecher, că poți face mai ieftin. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

N-avem noi ce sa ne comparam cu ungurii,suntem desculti in ploaie.

Sa nu uitam ca au fost un imperiu.

O tara cu jumatate din populatia noastra si cu nici o zecime din bogatiile naturale ale noastre e ani lumina in fata noastra ca orice.

Asta devine dupa facultati,vorba lu Moromete :)

Deja o dau in politica.Insa achesez si eu la ce a zis colegul,si anume ca cele 2 circuite ale noastre sunt penibile.Din toate punctele de vedere.Comparativ cu noi,ok,Euroring e micutz si na...de criza,dar Hungaro e departe.

Nu mai zic ce traditie are deja Hungaro - primul (si singurul?) circuit unde s-a tinut F1 in interiorul blocului comunist  -1986 parca.C-asa a pohtit Bernie,ce sexul lui...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, john17 said:

Dacă te ține să faci investiții în timpul crizei ești șmecher, că poți face mai ieftin. 

 

Dacă ai surse de capital sigure și dispuse să riște cu un asemenea proiect. Construcțiile se fac pe credit, iar în vremuri nesigure nimeni nu se gândește să investească - din contră. Fix asta s-a întâmplat la Balatonring: au rămas fără cashflow în timpul construcției, investitorii s-au retras. Rezultatul se vede.

 

5 hours ago, john17 said:

Adevărul că acum nu ne mai ajung nici la genunchi, avem 2 circuite muc și sfârc pe care se desfășoară competiții de mare răsunet... :moron: 

 

Adâncata e un gunoi supraevaluat și neîngrijit care are doar avantajul că e aproape de București și profită de logica românului de bine că e și ăsta. Transilvania Motor Ring e chiar ok, dar are o problemă cu locația - departe de capitală și cu faptul că nu se pretează bine la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

Corect.

N-avem noi ce sa ne comparam cu ungurii,suntem desculti in ploaie.

Sa nu uitam ca au fost un imperiu.

O tara cu jumatate din populatia noastra si cu nici o zecime din bogatiile naturale ale noastre e ani lumina in fata noastra ca orice.

Asta devine dupa facultati,vorba lu Moromete :)

Deja o dau in politica.Insa achesez si eu la ce a zis colegul,si anume ca cele 2 circuite ale noastre sunt penibile.Din toate punctele de vedere.Comparativ cu noi,ok,Euroring e micutz si na...de criza,dar Hungaro e departe.

Nu mai zic ce traditie are deja Hungaro - primul (si singurul?) circuit unde s-a tinut F1 in interiorul blocului comunist  -1986 parca.C-asa a pohtit Bernie,ce sexul lui...

Nu ei au fost imperiu,austriecii respectiv habsburgii erau jupanii.Au fost bagati in seama sa stea de paza in fata turcilor.Niciun imparat nu a fost ungur.Erau sub suzeranitatea imparatului.Asta a fost si greseala lui Mihai Viteazul,s-a increzut in curva aia de imparat austriac.Pe unguri ai manca cruzi,parte in parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...