Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 13 ore, Method a spus:

Adica astia 2 all italian squadra azzura au cam umplut-o de sange anul asta....

In GP, spre deosbire de patinaj artistic, punctajul este doar pentru “meritul tehnic”, nu si pentru “impresia artistica”.

”Meritul tehnic” spune, pe cifre, ca Ducati a avut cel mai mare punctaj pentru pilotul 1 (din macar ultimii 8 ani), cel mai mare punctaj pentru pilotul 2 si cel mai mare punctaj ca echipa. Ca bonus, a avut punctaj mai mare decat HRC in 2018 (echipa care a dat campionul).

Dar de ce sa ne impiedicam de cifre? E mai simplu sa evaluam ca au umplut-o de sange. Continuati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

In GP, spre deosbire de patinaj artistic, punctajul este doar pentru “meritul tehnic”, nu si pentru “impresia artistica”.

”Meritul tehnic” spune, pe cifre, ca Ducati

 

Adevarata statistica pentru Ducati, la "meritul tehnic", suna cam asa: 

- la piloti locul 2, la 151 de puncte de lider. Si aici am putea sa ne oprim.. 

-la constructori locul 3, in spatele Honda si Yamaha. In cadere fata de anul trecut. 

-pe echipe, locul 2 dupa Honda Team, in conditiile in care pentru Honda a punctat aproape numai MM. 

Aici rezultatele oficiale: https://resources.motogp.com/files/results/2019/VAL/MotoGP/RAC/worldstanding.pdf?v1_402ab36b

Sunt singurele care conteaza, restul sunt povesti.

Spre deosebire de colegul, nu cred ca pilotii au "umplut-o de sange". Cel putin nu Dovi. Galeata de suruburi e problema... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ilarionciobanu a spus:

In GP, spre deosbire de patinaj artistic, punctajul este doar pentru “meritul tehnic”, nu si pentru “impresia artistica”.

”Meritul tehnic” spune, pe cifre, ca Ducati a avut cel mai mare punctaj pentru pilotul 1 (din macar ultimii 8 ani), cel mai mare punctaj pentru pilotul 2 si cel mai mare punctaj ca echipa. Ca bonus, a avut punctaj mai mare decat HRC in 2018 (echipa care a dat campionul).

Dar de ce sa ne impiedicam de cifre? E mai simplu sa evaluam ca au umplut-o de sange. Continuati.

sa nu lasam niste cifre sa ne stea in drum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600 pentru toate cele 3 puncte prezentate de tine se poate contraargumenta cu … MM.

Diferenta de la piloti si locul la echipe sunt clar date de anul de exceptie a lui MM. Ceva de genul asta nu se (va) intampla in fiecare sezon.

Locul la constructori poate fi legat de revirimentul Yamaha (sa vedem daca va coninua), dar si de faptul ca lupta pentru titlu s-a incheiat devreme (din nou MM), iar prioritatea a fost mutata pe sezonul viitor.

Oricum ar fi, e loc de discutii. De aici pana la "umplut de sange", intr-un an in care Ducati a punctat mai mult decat in trecut, e cale foarte lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ilarionciobanu... punctele conteaza doar ca in realitate... Ducati nu a facut mari progrese fata de concurenta... defapt nu s daca au fost progrese ci doar mici imbunatatiri... in timp ce Honda/MM.. au anulat si micile avantaje a lui Ducati... exact cum spunea xt600... acea diferenta de 150pct spune cam totul... ramane de vazut daca la anul noul cadru o sa faca vreo diferenta... Dovi parea incantat...

 

cat desprs Zarco... nu s de ce am o indoiala ca nu va face mare lucru cu Ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, nuș' cum să spun da' cred că nici Marquez nu ar rupe gura târgului la o echipă ca Avintia...😊

Lăsând gluma la o parte, ceea ce vrea băiatul ăsta să spună (Ilarion) și voi vă faceți că nu înțelegeți este că Ducati chiar a făcut progrese mari anul acesta. Hai să desenam un pic. Dacă nu era Marquez (care a terminat numai pe locul unu sau doi, mai puțin la CoTA unde a căzut când toată lumea îl vedea câștigător detașat - și aparent nu a căzut din vina lui) Honda era pe nicăieri anul ăsta, ce dracu', e chiar așa greu de înțeles? Dacă nu exista Marquez (am scris Marquez, nu Honda) nu era nici o diferență de 150 puncte, sau poate că era, dar în favoarea Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi si asta o perspectiva dar honda a fost din qatar peste restul,a foat clar (si) pe linia dreapta ca au progresat si ca nu mai sufereau ca in anii precedenti.

Sincer si la anul va fi la fel.

Simplu spus mm si honda , impreuna, nu au rival

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kagemusha... pai daca il bagam pe 'Daca'..:)) . in ecuatie...doar facem teorii... realitatea e alta.. o stim cu totii. 'daca'  :))... Ducati ar fi facut progrese, pe circuitele favorabile ar fi castigat detasabil... dar nu sa intamplat... abia acolo au ciupit o victorie la limita in fata lui MM.. si nu conteaza unde era Honda fara MM.. atat timp cat MM exista cu Honda, Ducati va trebui sa progreseze atat de mult incat sa fie mereu acolo in fata la bataie cu MM..e simplu... eu sunt sceptic insa la capitolul asta... o sa vedem la anul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, Kagemusha said:

... Dacă nu era Fără Marquez (care a terminat numai pe locul unu sau doi, mai puțin la CoTA unde a căzut când toată lumea îl vedea câștigător detașat - și aparent nu a căzut din vina lui) Honda era pe nicăieri anul ăsta, ce dracu', e chiar așa greu de înțeles? Dacă nu exista Fără Marquez (am scris Marquez, nu Honda) nu era nici o diferență de 150 puncte, sau poate că era, dar în favoarea Ducati.

Ca să nu existe "dacă", am reformulat...😀

Scurt, fără Marquez, Dovi era campion mondial și echipa Mission Winnow Ducati era campioană mondială.

 

Mai jos e un tabel care spune mai mult decât pot eu explica. Sursa? Site-ul oficial MotoGP.

image.thumb.png.9721e7f62f651e70208f62cf687cd086.png

 

Ar fi interesant, într-adevăr, să vedem ce ar face Marc la altă echipă. Poate avem noroc...

 

Dar, cum au spus @ilarionciobanu și @frigider: să nu lăsăm cifrele să ne stea în drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.12.2019 la 15:15, ilarionciobanu a spus:

@xt600 pentru toate cele 3 puncte prezentate de tine se poate contraargumenta cu … MM.

 De aici pana la "umplut de sange", intr-un an in care Ducati a punctat mai mult decat in trecut, e cale foarte lunga.

Daca privim simplist lucrurile, da, MM este "vinovat" de tot ce se intampla in competitie, insa nici macar el nu poate castiga pe o coada de matura. Daca Honda nu ar avea o motocicleta foarte performanta, nici MM nu ar fi MM, cu 8 titluri mondiale in palmares. Vezi ca si tu si altii de pe aici confundati notiunea de "motocicleta dificil de pilotat", cu cea de "motocicleta neperformanta". Ca pentru ceilalti piloti, Honda motocicleta este prea dificil de pilotat si nu pot scoate 100% din ea, nu o face o motocicleta neperformanta. 

 

Sunt de acord cu afirmatia ta, in masura in care colegul dadea vina pe piloti, cum ca, vezi doamne, "au umplut-o de sange". Bate campii, ca de obicei, pentru ca nu pilotii sunt cei care nu si-au facut treaba, ci motocicleta. Dovi, Miller, Petrux, au scos tot ce se putea, din ea. Cu ceea ce nu am fost de acord, a fost argumentul cu care ai venit. Faptul ca anul asta  a punctat mai mult, nu este relevaant in discutie, pentru ca acest lucru se datoreaza unui complex de factori. TOATE echipele si toti constructorii, care conteaza, cu mici exceptii, au punctat mai bine decat anul trecut. Inclusiv KTM si Aprilia. In termeni relativi, insa, raportat la performantele celorlalti, Ducati a stagnat sau chiar a regresat. Si nu ii prevad un viitor prea bun, daca Yamaha si Suzuki resusesc sa isi rezolve problemele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kagemusha... pai da... dar daca Ducati vrea sanse la titlu trebuie sa l bata pe MM.. si sa faca progrese pe masura.... dupa mine nu punctele sunt chiar relevante in acest sens... faptul ca au pierdut si locul 2 la constructori spune multe... ptr ca exact cum spui  .. doar MM a punctat semnificativ ptr Honda... asadar daca Ducati erau avansati trebuiau sa caatige titlul la constructori.. dar nu sa intamplat.. ba chiar au ajuns pe 3...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu punctajul la echipe pe mine personal nu ar ttebyi sa ma inteteseze,daca ar fi spectacol si lupta intre piloti

Clasamentul asta e important pentru echipele respective,desi ar trebui sa sublinieze cea mai tare echipa.si anul asta a subliniat cel mai tare pilot.

Sper ca sezonul urmator sa fie mai echilibrat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strategia Honda a fost/este de a da totul pentru MM si asta a dat roade pe toate planurile. Sigur ca e cea mai buna echipa. Si asta in situația in care si-au asumat un rider fara rezultate. Important este ca l-au scos insa de la Ducati unde poate le punea mai multe probleme si le-a dat alora ritmul un pic peste cap. Strategia e foarte importanta in echipa. 

Anul asta au mers ceas! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.12.2019 la 16:55, Gixu. a spus:

Ducati ramane fara optiuni :))) Zarco pe post de sperietoare de ciori. In felul asta Petrux se tine de dieta iar Dovi mai baga doua atmosfere in cois :)))

 

Vrea pe m-tii lui :) Ejaculat din KTM la jumatatea sezonului, a prins 3 curse pe Onda, 1 dusa la final si doua cu vuvuzele din tribune :)

Zi-le si tu de Zarco ca astia nu ma cred..

La 09.12.2019 la 18:59, thesaw a spus:

A semnat cu Avintia jandarmul retardat... Sincer la cate dume a dat anul asta preferam sa il vad dus definitiv.

 

https://www.crash.net/motogp/news/935090/1/zarco-officially-signs-avintia-ducati

 

astora le zice din start ca-i stricata motocicleta :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.12.2019 la 23:20, ilarionciobanu a spus:

In GP, spre deosbire de patinaj artistic, punctajul este doar pentru “meritul tehnic”, nu si pentru “impresia artistica”.

”Meritul tehnic” spune, pe cifre, ca Ducati a avut cel mai mare punctaj pentru pilotul 1 (din macar ultimii 8 ani), cel mai mare punctaj pentru pilotul 2 si cel mai mare punctaj ca echipa. Ca bonus, a avut punctaj mai mare decat HRC in 2018 (echipa care a dat campionul).

Dar de ce sa ne impiedicam de cifre? E mai simplu sa evaluam ca au umplut-o de sange. Continuati.

Da mai,cifrele asta zic,nu contest.Cand analizezi asa,da.Ducati e pe cai mari.Aham.

Ce am vazut noi anul asta insa daca ne-am uitat la curse...l-am vazut pe Dovi care intradevar pare mai constant,dar pe partea cealalta nu a mai fost aproape deloc in postura de a se bate la victorii.Asta pe langa de fail'urile deja obisnuite din calificari.Dovi ici si colo a mai iesit in fata dar in general a fost anonim.Iar Petrux...hai sa spunem ca nu a confirmat,chiar in ciuda acelei victorii.

Anul trecut bai nene,erau acolo - la inceput Dovi,apoi dupa Mugello si Lorenzo - au avut mai ales la mijlocul sezonului cateva curse la care erau in fata la bataie,chiar amandoi daca nu unul din ei.Anul asta...am vazut Ducati in poze.Intradevar Ducati a inregistrat un progres ca si puncte,insa impresia care mi-a ramas mie este ca locul lui Dovi ca si contender pt victorii/locul 2/3 l-a luat Quarta anul asta,mai ales dupa a doua jumatate a anului.MM spune cam acelasi lucru.Si asta pe deasupra se si califica bine.

La 14.12.2019 la 0:53, Kagemusha a spus:

Lăsând gluma la o parte, ceea ce vrea băiatul ăsta să spună (Ilarion) și voi vă faceți că nu înțelegeți este că Ducati chiar a făcut progrese mari anul acesta. Hai să desenam un pic. Dacă nu era Marquez (care a terminat numai pe locul unu sau doi, mai puțin la CoTA unde a căzut când toată lumea îl vedea câștigător detașat - și aparent nu a căzut din vina lui) Honda era pe nicăieri anul ăsta, ce dracu', e chiar așa greu de înțeles? Dacă nu exista Marquez (am scris Marquez, nu Honda) nu era nici o diferență de 150 puncte, sau poate că era, dar în favoarea Ducati.

Daa...si daca nu era nici MM nici Dovi iesea si Vinales campion.Prin urmare,Dovi si Vinales a fost in 2019 gata-gata sa iasa campioni...i-au impiedicat cele cateva (sute de) puncte pe care le-a avut MM in fata,in rest,totul a decurs conform planului :crack:

Dovi il contrazice pe baiatul de mai sus,spune ca Ducati nu a facut mari progrese anul asta.

La 15.12.2019 la 21:20, Buggy a spus:

@Kagemusha... pai da... dar daca Ducati vrea sanse la titlu trebuie sa l bata pe MM.. si sa faca progrese pe masura.... dupa mine nu punctele sunt chiar relevante in acest sens... faptul ca au pierdut si locul 2 la constructori spune multe... ptr ca exact cum spui  .. doar MM a punctat semnificativ ptr Honda... asadar daca Ducati erau avansati trebuiau sa caatige titlul la constructori.. dar nu sa intamplat.. ba chiar au ajuns pe 3...

Aahahha,corect.Daca...

La 16.12.2019 la 12:00, Altair a spus:

Strategia Honda a fost/este de a da totul pentru MM si asta a dat roade pe toate planurile. Sigur ca e cea mai buna echipa. Si asta in situația in care si-au asumat un rider fara rezultate. Important este ca l-au scos insa de la Ducati unde poate le punea mai multe probleme si le-a dat alora ritmul un pic peste cap. Strategia e foarte importanta in echipa. 

Anul asta au mers ceas! 

+1

Honda...nu atat Honda cat cuplul Honda+MM au mers ceas.MM nu a mai facut (aproape) nici o prostie,iar Honda fara MM ar fi fost in pom pt ca nimeni nu ar fi putut sa mearga cu aceasta v.2019 la acest nivel in afara de MM.

 

In alta ordine de idei,Lorenzo,intors din vacanta,ne ameninta ca revine in paddock - link.

...si Iannone a picat la testul anti-dopping :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10.12.2019 at 9:53, Method said:

.................

Adica astia 2 all italian squadra azzura au cam umplut-o de sange anul asta....

 

1 hour ago, Method said:

..................

Dovi il contrazice pe baiatul de mai sus,spune ca Ducati nu a facut mari progrese anul asta....

 

So, cum e, că nu înțeleg prea bine din posturile astea? Chiloții au umplut-o de sânge, ori motoreta e praf?

 

Hint: A se compara punctele lui Lorenzo din 2018 cu cele aduse de Petrux în 2019... Poți să compari și punctajele lui Dovi, dacă vrei o privire mai de ansamblu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.12.2019 la 21:20, Buggy a spus:

@Kagemusha... pai da... dar daca Ducati vrea sanse la titlu trebuie sa l bata pe MM.. si sa faca progrese pe masura.... dupa mine nu punctele sunt chiar relevante in acest sens... faptul ca au pierdut si locul 2 la constructori spune multe... ptr ca exact cum spui  .. doar MM a punctat semnificativ ptr Honda... asadar daca Ducati erau avansati trebuiau sa caatige titlul la constructori.. dar nu sa intamplat.. ba chiar au ajuns pe 3...

Observatie buna! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Kagemusha a spus:

So, cum e, că nu înțeleg prea bine din posturile astea? Chiloții au umplut-o de sânge, ori motoreta e praf?

 

Hint: A se compara punctele lui Lorenzo din 2018 cu cele aduse de Petrux în 2019... Poți să compari și punctajele lui Dovi, dacă vrei o privire mai de ansamblu.

Nici una nici alta.Dovi spune ca motoreta e praf,asta nu inseamna ca motoreta e praf,poftim ca nu s-a ridicat la nivelul lui MM.Nu cred insa ca Dovi ar trebui sa ii explice lui Gigi nimic,mai ales pe tonul pe care s-a adresat Dovi prin presa.In fine,parere personala,pana la urma Dovi poate spune ce vrea el pt ca,vorba filmului,el e capitan.Faptul ca motoreta nu a progresat la nivelul ridicat de MM/Honda....e o chestie foarte complicata de identificat zic eu.Cred ca doar MM daca s-a urca pe Ducati ne-ar putea raspunde la aceasta intrebare - de ce e capabila Ducati?Pentru ca as spune ca Dovi nu prea ne poate elucida aici,iar Petrux cu atat mai putin.

A cui e vina pt toate aceste probleme?Nu a lui Dovi,nu a lui Petrux...ei fac si ei cat pot,sunt convins ca dau 100%.Doar ca 100% al lor nu prea e de ajuns.Vina as spune ca e a lui Gigi,cand l-a preferat pe Petrux.In locul lui Lorenzo care putea fi periculos pe Ducati in acest an.Sau poate nu.Nu vom sti niciodata.

 

Da,Lorenzo anul trecut de pe la Mugello unde i-au dat minunea aia de rezervor cu aripioare pe care o tot cerea pana la Aragon cand a cazut ca boul si s-a rupt s-a batut cam de la egal la egal cu Dovi dar si cu Marcelino....ceea ce nu l-am prea vazut pe Petrux facand,nu?Da,intotdeauna am zis ca cifrele vorbesc si spun adevarul 100%,corect,insa sunt niste circumstante aici,exista acolo un potential,materializat prin niste victorii si niste dueluri pt podium/locul 1,niste fastest laps samd samd,niste performanta mai pe scurt,lucruri care nu se regasesc la Petrux,si mai nou nici chiar la Dovi.

Ok,sezonul lui Lorenzo 2018 a fost praf (una calda 2 reci - insa cea calda a fost fierbinte rau),in prima faza hai ca poti spune ca n-a fost vina lui pt rezulatele proaste (locuri 6-7 etc) pt ca nu i-au dat acele "carje?",cand i le-au dat s-a vazut ca si-a revenit instant,problema e ca s-a accidentat ca boul exclusiv din vina lui si la revedere sezon.Ok,per total Petrucci a punctat mai mult,insa potentialul lui Petrucci in 2019 este zero.Pardon,1,daca pui victoria scremuta pe langa Dovi de la Mugello.Nu as compara.Intre cineva cu 3 victorii si restul accidentari si cineva care efectiv a fost anonim tot sezonul dar a punctat mai mult,as zice ca e preferabil primul,desi nu a fost constant - de ce?Pt ca exista potential.Cand iei 3 victorii cu Ducati intr-un sezon,mai - ai facut ceva,ai o viteza nu?S-ar fi putut mai mult.La Petrux insa...ce sa ceri?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Kagemusha a spus:

 

So, cum e, că nu înțeleg prea bine din posturile astea? Chiloții au umplut-o de sânge, ori motoreta e praf?

Pai asta se chinuie sa demonstreze, ca motoreta este rupta din soare, pilotii sunt idioti. Nu vrea sa vada o realitate, anume ca, in momentul in care Honda a venit cu o motocicleta mult mai puternica, iar Yamaha a inceput sa se puna pe treaba, mare parte din avantajele Ducati au fost anulate, iar lipsurile au iesit si mai acut in evidenta. Dovi de vreo trei sezoane atrage atentia asupra limitelor motocicletei, Miller a punctat si el problemele de cornering pe care le are.. Rezultatul se vede in clasamentul final. La constructori a cazut pe locul 3, iar la echipe au avut noroc cu ghinionul/prostia pilotilor de la Monster Yamaha, care au abandonat de opt ori si cu o a doua jumatate de sezon de toata jena, in dreptul lui Rossi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, xt600 said:

Nu vrea sa vada o realitate, anume ca, in momentul in care Honda a venit cu o motocicleta mult mai puternica, iar Yamaha a inceput sa se puna pe treaba, mare parte din avantajele Ducati au fost anulate, iar lipsurile au iesit si mai acut in evidenta. Dovi de vreo trei sezoane atrage atentia asupra limitelor motocicletei, Miller a punctat si el problemele de cornering pe care le are.

 

Ai dreptate. Au îmbunătățit, dar nu suficient încât să aibă o superioritate evidentă, ca în urmă cu câțiva ani. Norocul lor este că Honda, deși a căștigat la putere încă are probleme pe viraje (rezolvate numai de Marquez, în stil propriu), iar Yamaha, care virează ca pe șine, nu are puterea necesară să se apropie de Honda/Ducati, mai ales pe circuitele cu linii drepte mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Kagemusha a spus:

 

 Honda, deși a căștigat la putere încă are probleme pe viraje (rezolvate numai de Marquez, în stil propriu), iar Yamaha, care virează ca pe șine, nu are puterea necesară să se apropie de Honda/Ducati, mai ales pe circuitele cu linii drepte mai lungi.

Da, dar Honda oricum vireaza mai bine decat Ducati. Ducati este cea mai slaba la capitolul asta. Bine, exceptand Aprilia sau KTM. Realele lor probleme vor incepe in momentul in care Yamaha si Suzuki vor rezolva problemele de putere/ acceleratie. Si Honda va incepe sa aibe probleme atunci, dar spre deosebire de Ducati, sunt convins ca vor gasi solutii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...