Sari la conținut

Controale RAR.


Skandal666
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 20 minute, GoodKat a spus:

4a4bh3.jpg

Nu iti schimb nici o parere, chiar lasa-ma sa adaug ca aproape toate institutiile statului sunt degeaba sau devenite de mult irrelevant si doar niste Gauri care inghit oamenii, banii si timpul lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, mobiletron a spus:

 

Tocmai ce ochisem o toba la 200 de lei ca sa scap de burlanul meu in care indesam mereu lana de otel.

Lâna de otel arde instant. Pe verificate.

 

Pe noi ne freacă pentru orice, iar cazanele fumegânde circulă zilnic pe străzi. Pe alea nu le verifică nimeni, trec la ITP cu șpagă.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, GoodKat a spus:

Ii doare in pwla, fac greseli in acte, greseli pentri care nu raspund, tot gushteru' trebuie sa dea cu banul pentru omologari si alte cele.

Când mai vine omul pe la mine, îți arăt poze cu certificat de R1 negru, în acte trecut ALB. Repet: ALB! Cât de bou să fii ca să treci alb în loc de negru?! Motoreta e în colorit original, negru lucios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că asta s-a întâmplat și cu mașina mea, am găsit pe site RAR "dați înapoi" cca 110.000 km intre două inspecții. Cazanul are istoric în baza de date Skoda. Tind și eu să cred că sunt mulți incompetenți la RAR, niste mici zei pe pământ, deasupra multor muritori. Un fel de politicieni cu mandat pe perioadă nedeterminată, până la pensie. Cât despre ce văd la ITP (că de anul trecut merg anual pentru cazan), mă iau amețelile la vederea rablelor care primesc OK. Nici a mea nu-i vreo rachetă, singurele probleme sunt cu parbrizul (nu-l schimb până nu se sparge de tot) și câteva zone cu rugină aparentă. Pe alții îi văd cu fum de te sufoci lângă mașină, pline de kit, dar iau inspecția. 

Așa e, fix motocicliștii sunt principala sursă de stors banii. N-am nimic să se ia de ăia cu burlane odioase, care merg rachetă, dar...

Nu mai zic nimic, crește tensiunea. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, AdrianB1 said:

De ce vorbesti despre lucruri pe care nu le stii? Nu ti-a zis maica-ta cand erai mic ca o sa pari un tampit daca nu stii sa taci cand e cazul?

 

Pentru cultura ta generala, ledurile actuale se monteaza in locul becurilor originale fara nici o modificare a instalatiei si sunt corecte optic (nu iti explic ce e aia, ca nu intelegi). Kit de leduri iti vinde si reprezentanta sau ti le monteaza pe motocicleta cand o cumperi, cam greu sa pretinzi ca iti trebuie omologare. Nu e vorba de HID ("Xenon", cum se numeste la birtul din sat) care sunt de obicei, dar nu neaparat, mai putenice si cu lumina foarte imprastiata.

Ai dat-o-n fasole rau. Ledurile nu-s omologate pentru faruri cu oglinda sau cu lupa. Orice led ai monta va straluci mult mai puternic fata de un HID sau halogen, ceea ce e periculos pentru aia din sens opus. Philips si Osram produc toata gama de Leduri auto dar mentioneaza mare pe cutie NOT FOR ROAD USE.

8 hours ago, taong_mapagbiro said:

REvenind la subiect puctual , daca mobra a fost proiectata cu halogen si tu pui led ...nu-i faci decat un mare bine - contactelor , regulatorului , generatorului .

Daca-ti zic ca te inseli amarnic, ma crezi? Regulatorul ala de tensiune elimina surplusul prin caldura, montand led nu faci altceva decat sa-l supra incingi si pana ia el foc iti iau firele. Vorbim despre regulatorul clasic, daca vorbim de Mosfet principiul e altul si da se poate monta LED linistit.

@GoodKat, mizeria cu km intre vizitele ITP am patit-o si eu si multi altii. Incompetenti!

 

Cat despre zgomot, am observat ca valul asta nou de "motociclisti" (influensari pe iutub) au o afinitate pentru AkraPAWvichurile de pe Aliexpress. Ma, cum plm sa montezi gunoaiele alea din tabla de burlan??? Si produc si un zgomot excrecabil. Da-n gusturile omului nu poti sa te..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, marianubs a spus:

Bulls*it ieftin, motivul filtrelor e foamea, dupa lunile de pauza, fiecare dintre cei sanctionati trebuie sa treaca pe la RAR, unde va lasa ~150 de lei.

 

Nesimtitii care deranjeaza noaptea isi vad in continuare de treaba.

 

Sunt mult prea ingaduitori.

Ok iti ia talonul pt anvelope uzate becuri arse, chestii din astea. Stiu ca suna DUR dar cred ca ar trebui confiscate toate cacaturile astea cu toba sport. Nu iti trebuie aparat de masurare sa vezi ca se crapa tencuiala de pe cladiri atunci cand un "educat" ambaleaza motocicleta la stop, sau, mai rau, ii da 160 cu 1-a in limitare pe bulevard.

 

Cel mult daca ai db killer si certificatul tobei sa scapi.

 

Nu stiu cum sa zic dar KX450F-ul meu cu toba stock, motocicleta de curse prin definitie, este silentioasa pe langa cacaturile astea de circula noaptea pe bulevarde.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 13 ore, adidas a spus:

Ledurile nu-s omologate pentru faruri cu oglinda sau cu lupa. Orice led ai monta va straluci mult mai puternic fata de un HID sau halogen, ceea ce e periculos pentru aia din sens opus. Philips si Osram produc toata gama de Leduri auto dar mentioneaza mare pe cutie NOT FOR ROAD USE.

 

Philips si Osram nu sunt singurii producatori de leduri si nu stiu ce vand ei "NOT FOR ROAD USE", dar nu despre aia vorbesc.

 

Pe aia cu "orice led va straluci mult mai puternic farta de un HID sau halogen" nu o inteleg. Vrei sa zici ca un led de 1W emite mai multa lumina decat un halogen de 50W? Tare asta, orice producator de leduri o sa fie interesat de tehnologie, licentiezi patentul?

 

Daca pui un led in loc de halogen si ai aceeasi luminozitate in lumeni si aceeasi forma geometrica a fascicolului luminos, care e problema? Da, nu vei avea aceeasi distributie cromatica, dar spatiul de culoare nu e esential.

 

Pe-aia cu regulatorul de tensiune iar nu o inteleg, consumatorul cuplat in aval nu are efect asupra regulatorului decat daca ai diferente semnificative de putere, ceea ce nu e cazul: sistemele pe led curente au consum total de 25-40W si relativ constant, ai mai mare sarcina pe regulator daca mergi cu farul stins decat daca pui un led. Practic ledul nu ajuta si nu strica regulatorul, nici contactele sau alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, GoodKat a spus:

 

De DB killere se poate ocupa strict militia, il prinzi in trafic, iei talonul, desi nici militia si nici RAR nu indeplinesc procedurile legale de examinare a sunetului.

 

Este irelevant cum i se pare lu' cap de creta sau lu' don enjiner de la RAR. Aparatu' de masura in incinta specializata da verdictul, nu urechile lor "special acordate".

 

Dar da, sunt de acord ca mizeriile alea de motorete care scot segmentii prin tobele fake sa fie puse pe loc in concasor.

 

Dar asta nu elimina faptul ca RAR chiar e o institutie care suge bani degeaba, plina de spagari.

 

Ca sa vedem ipocrizia, sa observam masinile RAR si ale Mil...Politiei Romane. Harburi cu rugina prin praguri, si cu fumul dupa ele. Alea cum ma-sa mai circula?

 

 

Totul corect in afara de ultimul punct.

Am vazut masini noi-noute ......Logane  la Politie si VW Transporter complet echipat  la cei de la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu există în Europa leduri omologate pentru a fi folosite pe stradă (cu excepţia celor echipate din fabrică) prin urmare restul discuţiei este pointless.

Dealtfel firmele serioase gen Philips, Osram scriu pe ambalaj "not for street use", "non homologués pour l'utilisation sur la route".

Point barre ca în morse, nici nu te mai oboseşti să deschizi cutia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.08.2020 la 11:27, Adrian M. a spus:

Da și nu. Exista tobe finale dedicate, cu omologare fix pe modelul tău de moto. Serie stantata pe toba, plus certificat omologare(tip sticker). Astea plus db montat=totul legal.  Una e o toba universala, și alta e una dedicata. De asta costa cât costa cele omologate, pentru ca le fac dedicat pe model și specificații moto. 

Producatorii seriosi nu fac decat tobe pe modele de mobra. N-o sa vzi la Akra toba universala.

Dar, cum spuneam, a mea, desi omologata UE pentru modelul meu de mobra, nu e suficient pentru RAR. Tre sa ti-o omologheze si ei. Stat in stat in UE, deh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Christian 1 a spus:

Cred ca asta e si in cazul meu,cu toba GPR. :)

Fix GPR am si eu. Cu tot cu hartia de la italian. Dar ala de la ITP a zis ca pentru RAR e degeaba, ei n-o recunosc decat pe a lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Christian 1 a spus:

Eu port o copie(color,nu alb/negru!) in talon.Pentru linistea mea.Nu inteleg de ce toba nu are nicio inscriptie stantata pe ea,in schimb.

Si eu la fel. Si silencerul la mine mereu ca sa pot sa remediez problma pe loc. Am vrut sa-i dauhartia aluia de la ITP, in caz ca are nevoie si mi-a zis, pe scurt, ca pot sa ma sterg cu ea la curr. Daca n-m una de la RAR degeaba. Si tot el mi-a zis sa nu ma deranjez sa incerc sa obtin omologarea RAR, ca n-o sa mi-o dea aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Emperor a spus:

Asta e si ideea, tre sa fii un pic om si n are nimeni treaba cu tine,cu lumini sau evacuari non RAR. Oricand se poate si mai rau, vezi austria cu limitarile vietii inclusiv pt evacuarile din fabrica. 

Inainte sa am GPR am avut o toba KTM Racing only. Am trecut pe langa o gramada de gabori in Austria si n-au schitat nimic. Unul din ei mobrist cu vitezana de serviciu pe drum de munte cu taxa in Parc National. Freca menta 8ntr-o parcare turistica.

Acum 23 minute, Christian 1 a spus:

Vorba unui clasic(mort-Ion Fiscuteanu,actor):"Astia e oamenii,cu astia defilam..."

Baga benzina si vezi-ti de treaba!Asta fac io. :)

Asa ac, plus ca am de unde sa iau o evacuare imprumut daca chiar isi pun mintea cu mine la vreun filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, AdrianB1 said:

 

Philips si Osram nu sunt singurii producatori de leduri si nu stiu ce vand ei "NOT FOR ROAD USE", dar nu despre aia vorbesc.

Nu am zis ca sunt singurii, dar sunt in top.

Quote

Pe aia cu "orice led va straluci mult mai puternic farta de un HID sau halogen" nu o inteleg. Vrei sa zici ca un led de 1W emite mai multa lumina decat un halogen de 50W? Tare asta, orice producator de leduri o sa fie interesat de tehnologie, licentiezi patentul?

Nici n-am sugerat ca un led de 1W emite mai multa lumina decat un halogen de 50W.

Quote

 

Daca pui un led in loc de halogen si ai aceeasi luminozitate in lumeni si aceeasi forma geometrica a fascicolului luminos, care e problema? Da, nu vei avea aceeasi distributie cromatica, dar spatiul de culoare nu e esential.

Ideea e ca n-a inventat nimeni un Led auto care sa inlocuiasca halogenul 1:1. De aia mentionasem mai sus Philips si Osram, ca sunt lideri in domeniu si inca nu au reusit.

 

Uite un exemplu, H4, bec banal: https://www.philips.ro/c-p/11342XUWX2/x-tremeultinon-led-gen2-cu-led-uri-auto-exclusive-lumileds

Scrie pe cutie: Not for use on public roads.

Ce doream sa subliniez e ca nu-s legale si fiecare e pe barba lui. Si pe langa simpaticii reisari iutuberi influensari cu tobe Aliexpress, mi-s dragi de mor si baietii de la sat cu E46, Golf3.. tiuning, facute din bucati, cu leduri ciaina in far iar ele ridicate in sus ca sa "bata tare si departe" sa-l vada gagicile din satul urmator.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, taong_mapagbiro said:

Deci ....ca sa inteleg si io ...daca nu ai consumatori pe mobra , ia foc saracia ! ...ce tampiti au fost injinerii aia japonezi ! 😀

In alta ordine de idei , trendul este sa pui consumatori pe mobra nu sa scoti ( mansoane incalzite , sa incalzita , prize usb , navigatii ...etc ajungand la limita de putere superioara a generatorului  ) ....asa ca generic vorbind , trecand pe led , balasezi oarecum consumul .

In principiu da, daca pui consumatori si dupa led, balansezi si cred ca e ok. Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ceva de genul asta.

As fi si eu interesat de o banda de asta, simpla, fara altceva decat stanta, pentru un LeoVince SBK Titanium. De unde stiu ca e varianta Titanium? Ca atat mai scrie pe ea (gravat) si sareau scantei albe cand am curatat-o la interior (sa ii pun vata noua). Daca face cineva o treaba din asta cu laser, pe material inox, as fi interesat.

Screenshot_2020-05-06-14-43-23-849_com.opera.browser.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si gravate laser.

Pai am discutat cu cineva cu laser de 150w si a zis ca pe inoz nu are putere sa graveze. Ciudat, ca la noi in zona e dotamai laserul de 100w si cica merge la orice. Dar nu stiu de unde as gasi o banda de inox taiata perfect la dimensiunea dorita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare asta e potrivita pe un "enduro"? Mivv GP Carbon. 

 

 

IMG_20200430_174459186.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...