Jump to content

Viteza mare + neacordare prioritate


bc_krist
 Share

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

moto avea ceva viteza dupa filmare,nu 200 dar e clar mai rapida decit masinile ce au trecut inainte,iar cele 2-3 secunde de frinare nu s-au simtit deloc 

si probabil ca soferul de tir cind s-a uitat spre stinga,unde urma sa vireze,fiind soarele exact pe directia privirii,a ramas putin orbit,si cind a revenit la sosea sa se mai asigure o data nu a vazut pe nefericitul motociclist

 

Link to comment
Share on other sites

Ce plua mea-i neclar?! Muitu’ i-a intors direct in fata! Trec doua secunde de cand ia boul ala de volan pana intra mobra-n el!  N-ai cum sa zici ca vena cu 200 de dupa cuba sau orice altceva. Imbecilul a facut stanga cu japca! Ca masinile alaea o frecau cu 20 la ora prin zona n-are nicio relevanta. Azi o ardeau o gramada cu 100 pe A3 spre Ploiesti pe banda 2. Asta inseamna ca eu daca vin cu 170 nu mai am prioritate?!

Ce orbit, bai nene, ala a facut stanga fara macar sa incetineasca, n-ai cum sa accelerezi tiru de pe loc asa.

1 oră în urmă, taong_mapagbiro a spus:

poti sa argumentezi ?

Cllar tiristul este vinovat .....dar .....

Niciun dar, jupanae, japca pe fata! 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Speedy.K said:

Asta inseamna ca eu daca vin cu 170 nu mai am prioritate?!

Ba da,insa in caz de accident se va masura si va conta faptul ca ai mai mult decit vit legala

Si mergind asa,imprudent,pe linga intersectii sau alte pericole,ar fi o minune sa nu se intimple pina la urma ceva rau

Link to comment
Share on other sites

Toti depasim viteza legala iar cand ai accident ti-o asumi. Sa fie testati toti soferii si cei care nu vad motociclistul la peste 100km/h in oras sa li se ia permisul, nu ?

Tirul nu va vira niciodata daca tot vin motociclisti cu mult peste viteza legala.

Doar ne dam cu parerea .

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:

Ce plua mea-i neclar?! Muitu’ i-a intors direct in fata! Trec doua secunde de cand ia boul ala de volan pana intra mobra-n el!  N-ai cum sa zici ca vena cu 200 de dupa cuba sau orice altceva. Imbecilul a facut stanga cu japca! Ca masinile alaea o frecau cu 20 la ora prin zona n-are nicio relevanta. Azi o ardeau o gramada cu 100 pe A3 spre Ploiesti pe banda 2. Asta inseamna ca eu daca vin cu 170 nu mai am prioritate?!

Ce orbit, bai nene, ala a facut stanga fara macar sa incetineasca, n-ai cum sa accelerezi tiru de pe loc asa.

Niciun dar, jupanae, japca pe fata! 

Clar ai proritate dar mai bine.i dai cu 250 ca sa ai si mai multa prioritate, cum scrie un coleg de forum -: ai prioritate cand ti se da. In ultimile zile am tot vazut si masini si moto care anticipau verdele cu 3-5 secunde bune si uite asa te prioritizezi

Link to comment
Share on other sites

Eu știu ce e clar, nu îmi place să mor cu prioritatea in mana.

Ce e neclar in schimb este de ce unii își pun viața în ochii altora, chiar așa încredere aveti in ceilalți participanți la trafic?

Mă întorc seara acasă probabil din cauza că atunci când mă urc mobra nu mă mai aștept să mă intorc

 

Noroc uscat

Link to comment
Share on other sites

Poate gresesc dar din scurta filmare mie imi pare ca cel cu TIR-ul nu a vrut sa opreasca camionul ca sa faca stanga si a fortat virajul la stanga in mod inconstient. Motivul pentru care a facut acest lucru este unul relativ banal, practic prin oprire pierdea inertia si dupa aceea plecarea de pe loc ar fi fost mai anevoioasa. In mintea lor evitarea opririi protejeaza ambreiajul iar daca este TIR-ul incarcat reduce enorm consumul iar asta este foarte important pentru ca daca au acasa masina diesel diferenta de consum o baga in rezervorul propriu. Stiu acest lucru chiar de la camionagii.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, mobiletron a spus:

Poate gresesc dar din scurta filmare mie imi pare ca cel cu TIR-ul nu a vrut sa opreasca camionul ca sa faca stanga si a fortat virajul la stanga in mod inconstient. Motivul pentru care a facut acest lucru este unul relativ banal, practic prin oprire pierdea inertia si dupa aceea plecarea de pe loc ar fi fost mai anevoioasa. In mintea lor evitarea opririi protejeaza ambreiajul iar daca este TIR-ul incarcat reduce enorm consumul iar asta este foarte important pentru ca daca au acasa masina diesel diferenta de consum o baga in rezervorul propriu. Stiu acest lucru chiar de la camionagii.

din scurta filmare mie imi pare ca .. mergea cam f repede. si lumea nu gandeste ca la volan sau chiar ghidon lumea mai este obosita mahmura, parasita de gajica, in doliu, etcetera si ca limita de viteza pusa ghici ce face.. face ca si obositilor sa le dea sansa sa te vada... dar piula mea, poate ca asta vroia sa economiseasca motorina. adica poate chiar vroia, dar si domnul avea... 80 la ora :) )

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Unk669 said:

din scurta filmare mie imi pare ca .. mergea cam f repede.

 

La fel ca toata lumea care foloseste drumurile publice indiferent de vehiculul pe care il conduce. Eu locuiesc in Mogosoaia, vrei sa-ti spun cu ce viteza tranziteaza camioanele (inclusiv TIR) prin comune atunci cand nu sunt sufocate de trafic? Exact cu 80km/h, adica aproape viteza maxima in conditiile in care viteza legala este de 40km/h pentru camioane in localitati. La Mega Image este o trecere de pietoni care nu este respectata de nimeni, inclusiv de soferii cu TIR-uri si se intampla cateodata sa fie surprinsi de cate un autoturism care opreste brusc la trecerea de pietoni si vine TIR-ul din spate si-i da una in cwr de-l arunca dincolo de trecerea de pietoni. Stii de ce se intampla asta? Pentru ca ei nu ruleaza in localitate cu viteza legala desi sunt soferi profesionisti, deci sa o lasam mai moale cu argumentul ca motociclistul a avut viteza mare pentru ca nimeni nu o respecta. 

 

In acest caz motociclistul cred ca nu avea experienta si a fost suprins, ar fi putut sa-l ocoleasca prin stanga iesind pe camp unde ar fi avut mai multe sanse de supravietuire. Ala cu TIR-ul nu are nici o scuza, ca sofer profesionist care ruleaza 6-8 ore pe zi trebuia sa previna astfel de situatii si mai ales trebuie sa stie ca cea mai grave accidente sunt cele care rezulta din neacordarea de prioritate.

 

Eu de regula merg mai tare fata de viteza legala pentru ca in permanenta imi caut locul ideal in trafic unde sa ma simt in siguranta. Am incercat adesea sa merg 100% legal, crede-ma ca am intalnit mai multe situatii de accidente mergand legal fata de cazul in care eu decid unde ma situez in trafic. Cand mergi legal te inghesuie toti, nimeresti in situatii in care un prost se suie pe tine din simplul motiv ca nu este atent si nu vede ca intre doua masini exista o motocicleta, cand mergi incet intotdeauna vine un prost la un metru in poponeata tau de ti-e frica si sa pui frana ca se suie ala pe tine.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Intre mers 100%legal si mers cu dublul vitezei legale pe sectorul ala de drum, exista multe nuante de gri...

Partea proasta e ca in intersectii, vehiculele care schimba directia sunt mult mai lente si decat viteza aia scrisa pe indicator, ceea ce te face pe tine sa semeni cu un glonț tras in lungul bulevardului. Imposibil sa nu lovesti o țintă...

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, mobiletron a spus:

 

Ideea e sa mergi precaut și preventiv, asta nu înseamnă neapărat să mergi legal.

Stilul meu de a merge în așa fel încât să reduc riscurile nu coincide cu mersul legal. Câteodată merg mai repede decât limita, alteori mai încet. Intelegi unde bat? Câteodată merg cu 100 prin sat, câteodată cu 40, te prinzi de ce?

Când tu vezi indicator ce anunță intersecție cu drumuri fara prioritate, trebuie să ți se aprindă un bec in tărtăcuță, ăla e semnul vital de care trebuie sa tii cont, de ala cu viteza nu am zis nimic, deși e pus și pe stânga și pe dreapta, pentru că așa cum ai zis și tu, viteza e un subiect delicat.

 

Iar aia cu ocolitul prin stânga e deja sf

Link to comment
Share on other sites

Ma distreaza toate zanele astea care cred cu tarie ca motociclistii sunt impecabili si neprihaniti. 

Cu putina rabdare si matematica , puteti afla empiric cam cu ce viteza mergea colegul nostru .

Aveti pe dr marcajele care sunt standardizate , 1 sec are 24 frameuri .

In filmulet , de cand apare pana se loveste are sub 1 secunda . 

Vedeti distanta parcursa si ajungeti repede la vuteza avuta ...sau pe acolo +/- .

Nu a contestat nimeni culpa soferului de tir ....dar nu a fost numai culpa lui .

In fine ...pacat de el 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, mobiletron a spus:

40km/h pentru camioane in localitati

Ești sigur? :huh: Poate n-ai aflat că de când era limită de 40 în localități pt vehicule de marfă >3.5t (și motociclete) s-au mai schimbat chestii, printre care și reglementările privind prioritatea în giratorii... 🤦‍♂️

Bilabong, nu mă pune să număr linii si frame-uri (mai mult de o linie, maxim doo nu duc :wacko:). 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, taong_mapagbiro said:

Ma distreaza toate zanele astea care cred cu tarie ca motociclistii sunt impecabili si neprihaniti. 

Cu putina rabdare si matematica , puteti afla empiric cam cu ce viteza mergea colegul nostru .

Aveti pe dr marcajele care sunt standardizate , 1 sec are 24 frameuri .

In filmulet , de cand apare pana se loveste are sub 1 secunda . 

Vedeti distanta parcursa si ajungeti repede la vuteza avuta ...sau pe acolo +/- .

Nu a contestat nimeni culpa soferului de tir ....dar nu a fost numai culpa lui .

In fine ...pacat de el 

 

Pe mine ma distreaza ca traiti cu impresia CA CAmionagiul este nevinovat. Si daca motociclistul ar fi avut 70km/h ala cu camionul tot i-ar fi blocat trecerea diferenta majora fiind faptul ca motociclistul poate nu ar mai fi lovit TIR-ul sau macar impactul ar fi fost mult mai usor si ar fi scapat cu viata. Pedeapsa pentru neacordarea de prioritate este suspendarea permisului de conducere.

 

La 70km/h parcurgi aproape 20 metri pe secunda, ca sa-ti faci o idee cat inseamna 20 metri gandeste-ta ca un TIR are lungimea standard de 18.75metri iar distanta parcursa de motociclist in filmare este mai mica de 20 metri. Ideea este ca din filmare nu putem sa ne dam seama daca a rulat cu 100km/h sau cu 180km/h. Oricum ar fi, avand in vedere faptul CA CAmionagiul avea vizibilitate foarte buna rezulta ca este singurul vinovat, chiar si in varianta in care motociclistul a calcat-o mai mult decat trebuie. Tocmai faptul ca este sofer profesionist il face vinovat 100% din simplul motiv ca el trebuia sa gandeasca manevra anticipand orice pericol.

2 hours ago, robert23mg said:

Iar aia cu ocolitul prin stânga e deja sf

 

De ce este SF? Nu ai patit niciodata sa ocolesti un obstacol care apare din senin?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...