Jump to content

Recommended Posts

Postez un fragment dintr-o filmare din CO, joi 17 septembrie 2020, pe E79, inainte de Varfurile/Arad

Doar ca sa invatam din experienta neplacuta a celui de-al doilea rider...cine este mai curios poate sa il caute si sa il intrebe de ce s-a intamplat asta...

Eu ca spectator, as putea crede ca s-a lacomit la viteza dupa colegul sau, sau nu a apreciat corect spatiul necesar, in fine, eu ma bucur ca nu s-a intamplat nimic pana la urma, in schimb cred ca multi pot invata ceva din … clipul asta.

Inca o data: nu pun clipul pentru cineva anume, doar pentru exemplificare situatie posibila oriunde pe drumurile noastre, mai ales pe cele pe care se lucreaza!

 

Link to post
Share on other sites

El oricum nu a invatat nimic... Am vazut ca te-a depasit iar, la fel de tare !

Link to post
Share on other sites

Destul de clara faza. Primul a venit tare, a vazut ca are ingustare-drum in lucru, si a redus. Colegul a venit si mai tare, ca sa l ajunga, te-a depasit, a vazut ca cel din fata franeaza, a pus frana-chiar cateva secunde bune, dar nu a fost destul, aproape ca l-a luat pe cel din fata, a agatat marcajul volant, si ca prin minune, n-a cazut :D

Bine ca n-au patit nimic. 

Link to post
Share on other sites

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, sbk750 a spus:

... insa si tu mergi incet rau :DDD

 

Ba mai rau, ajunge si inapoi acasa de fiecare data! 

Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, sbk750 a spus:

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

 

Pai cred ca era cu masina? pare filmare din interior, dashcam :)

Link to post
Share on other sites

fraieri aia cu abs/cornering abs/traction control si alte maimute 🙃

oricum omu a scos-o frumos la capat, plus ca a plecat like nothing happend 

Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, superbec a spus:

semnu ala cu o sageata rosie nici unul dintre voi nu-l cunoaste? 

 

cane de tun 

Ala care se ocupa cu reasezarea semnelor de circulatie nici nu cred ca a mai avut timp sa il vada

In schimb spielberg pica la examenul de redobandire permis

Link to post
Share on other sites

"Masina" mea are un V4, in total cu bagaje si pasager trece lejer de 550kg.

In momentul depasirii de catre primul rider,  rulam cu 85-90 km la ora.

In rest, poate vede cineva motivul postarii/topicului, este dat in descriere...

 

Link to post
Share on other sites

Dincolo de semne de circulatie, pe drumurile in constructie mai dai des si de pietris/namol de la utilajele/masinile care reintra sau traverseaza asfaltul. Daca mergi in blana orbitoare, posibil sa nici nu stii de ce ajungi la orizontala in vreo curba. 

Link to post
Share on other sites

Colegul cu filament se refera la faptul ca inclusiv initiatorul are semnul prioritate pentru vehiculele din sens opus........si ......

 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, sbk750 a spus:

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

Mie nu mi se pare nici pe departe un rider bun.

Mi se pare unul din categoria celor care ''isi asuma''. Evident ca se gandeste doar la el.

Daca ai vazut pe inregistrare apare un semn de limitare de 50 km/h.

Macar nu accelerezi cand vezi asa ceva si folosesti neuronii: esti Romania, asfalt proaspat turnat, semn de limitare de viteza, semn de depasire interzisa => atunci poate fi vreun santier in fata, nisip sau pietris pe jos, un utilaj uitat de Dorel pe sosea etc..

I-a durut in basca pe cei doi meseriasi.

 

Sa iti spun cum se intampla daca se petrece buba: tu, @sbk750 mergi cumite cu masina. Vine Boss cu mobra ca jupanul, si da in tine care circuli regulamentar.

Daca boss pleaca cu SMURD-ul Militia deschide automat dosar penal pentru ca a fost cu vatamare. Iar tu care circulai regulamentar ramai cu permsiul retinut (nu suspendat) pe perioada cercetarilor. Evident ca vei avea o autorizatie de circulatie.

Doar ca cercetarile dureaza de la un an in sus. Am un prieten care a nimerit cu masina intre doi berbeci care s-au lovit. Omul nu are absolut nici o vina (cei doi s-au lovit venind din sens invers si unul a ricosat in prietenul meu). De aproape doi ani merge luna de luna sa isi prelungeasca autorizatia. Si sta la coada cu unii care de 3-4 ani fac coada luna de luna.

 

Tu ai fi fericit sa iti pierzi o zi pe luna la coada la Militie?

 

Nu mai spun ca daca vrei si tu sa faci o plimbare cu mobra pe afara te-ai lins pe bot: nu se poate sa conduci cu autorizatie provizorie in afara Romaniei.

 

Ei, acuma mai socoteste inca o data si vezi daca ti se pare un rider bun.

 

Mie mi se pare un exemplu excelent ''Nu faceti asa''.

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, sbk750 a spus:

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

 

Bun al dreaq, nu a putut sa franeze in 150m de la 100 la ora. Ce mai faci cand iti apare ceva in curba sau in 20m? E fix carne de tun colegul.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, thesaw a spus:

 

Bun al dreaq, nu a putut sa franeze in 150m de la 100 la ora. Ce mai faci cand iti apare ceva in curba sau in 20m? E fix carne de tun colegul.

A ramas pe 2 roti, a ramas deci este unul bun, mai ales ca in zonele astea de reparatie sunt pe jos tot felul de tampenii, pietris, nisip.

Link to post
Share on other sites

Ce folos ca a ramas pe 2 roti daca nu a putut opri fara sa intre in baliza in conditii de vizibilitate maxima (minim 200m) si asfalt proaspat? 

 

Oricum primul motociclist a avut noroc ca a plecat cu putin inainte sa ajunga p*lica franarul la fata locului.

 

Nici urma de condus preventiv, sa nu mai zic skill. A fost doar bulan. 

Link to post
Share on other sites

Percep că omu' a condus rromâneşte, prin conformare la "înţeleptele semne de circulaţie", de sus în jos:

1.  Interzis virajul la stânga (clar, pe stâlp)

2. Limitare de viteză la 40 Km/h (pe stâlp, sub primul semn)

3. Drum îngust (banda din dreapta, tot pe stâlp).

Asta clar, rromâneşte, avertizare cu vreo 50 m înainte de obstacol 

Ceva mai încolo, la obstacol:

1. Ocolire obligatorie prin stânga ...

Sunt nebuni?

Motociclistul ce să facă la semne (ardeleneşti) d'astea ... ?

 

Minutul 0:30, 0:34.

Link to post
Share on other sites

Aoleuuu ce rau esti, se intampla uneori , bine ca este bine, data viitoare este alta lume.

Link to post
Share on other sites

Inainte cand franam mai violent ma duceam taras in drift, acum de cand am ABS opresc mult mai repede si in distante mult mai mici
La cum a franat colegu nr 2 as risca sa zic ca a avut maneta si pedala blocate
Oricum, talentat, macar nu s-a imprastiat

Link to post
Share on other sites

De vină este miliţia, absentă de la locul faptei, care nu ia măsuri împotriva făptuitorilor vizibil certaţi cu Legea (fie motociclişti, fie nu) care "nu se conformează" primului semn de circulaţie  ... (interzis virajul la stânga) :lol:

Plus că în zonă depăşirea este interzisă (minutul 0:21).

:crack:

Inclusiv depăşirea obstacolelor.

Edited by easy ride on!
Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

A nu se confunda talentul cu norocul. 😉

Nu neapărat noroc.

Omu' a văzut semnul "ocolire prin stânga" şi s-a conformat cu celeritate. Asta chiar înseamnă talent.

Apoi poate că s-a răzgândit asupra direcţiei de mers.

Se spune că în zona până şi câinii latră cu: "Noo ... hau!"  :D

:lol:

Acum 9 minute, taong_mapagbiro a spus:

Eu tot nu am inteles ce a facut ...masina trecuse de el 

A virat brusc la stânga când a realizat (văzut) că al doilea panou era pus "în dungă" şi dincolo de linia mediană (spre deosebire de primul panou) şi că după el pândeşte şi unul solid din beton.

Cum o fi noaptea pe acolo?

În cele din urmă a decis să circule în afara părţii carosabile marcate şi administrate de nebuni, chiar şi pe stânga.

Alegere corectă, nu?

 

Şi un caz fericit.

În '89, două unităţi militare au primit tot semne şi semnale d'astea ... rromâneşti.

Era la Otopeni  :(

jandarmi-otopeni.thumb.jpg.c15699dd11ac4fb6189e3ca05a40eaf0.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...