Sari la conținut

Finala sezonului - 8.11 - GP de Europa + 15.11 Valencia + 22.11 Portimao


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 267
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, Method a spus:

Nu a exclus,dar e un pachet.Iar inginerii stii f bine ca sunt limitati de unif soft,iar cand tu alegi motorul gresit si dupa aia tipi la ingineri...

Sunt de parere ca privesti simplist subiectul. Alegerea a fost (si) a pilotilor, insa inginerii trebuie sa faca motorul ala sa mearga.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Dar iarasi ajungem la managementul deficitar.Si iarasi ajungem la faptul ca si in 2017 nu a fost vorba de moto efectiva ci de team,acolo a fost buba.

De acord! Managementul are, in final, ultima decizie in toate aspectele: material tehnic, echipa tehnica, piloti. Managementul trebuie sa faca toate componentele sa lucreze optim.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Ce vroiam sa subliniez peste detaliile si discutiile de fapt useless la care s-a ajuns - o moto care isi adjudeca majoritatea victoriilor din an + podimuri grup+ pole uri + cele mai multe puncte acumulate (minus penalizare,deh) nu poate fi catalogata drept proasta slabutza,samd samd dupa cum tot o califica lumea pe aici,indiferent ce declara Rossi&Vinales.Rezultatele spun altceva.Motoreta buna - echipe slabe.Asta e problema,de asta nu au si pilot campion mondial.

Inteleg unde bati. E o discutie care ma depaseste si in care aleg sa nu ma bag.

Am citat si am raspuns aspectelor la care am avut ceva de adaugat si pe care le consider separate de discutia asta.

 

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Nu a exclus,dar e un pachet.Iar inginerii stii f bine ca sunt limitati de unif soft,iar cand tu alegi motorul gresit si dupa aia tipi la ingineri...

Sunt de parere ca privesti simplist subiectul. Alegerea a fost (si) a pilotilor, insa inginerii trebuie sa faca motorul ala sa mearga.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Dar iarasi ajungem la managementul deficitar.Si iarasi ajungem la faptul ca si in 2017 nu a fost vorba de moto efectiva ci de team,acolo a fost buba.

De acord! Managementul are, in final, ultima decizie in toate aspectele: material tehnic, echipa tehnica, piloti. Managementul trebuie sa faca toate componentele sa lucreze optim.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Ce vroiam sa subliniez peste detaliile si discutiile de fapt useless la care s-a ajuns - o moto care isi adjudeca majoritatea victoriilor din an + podimuri grup+ pole uri + cele mai multe puncte acumulate (minus penalizare,deh) nu poate fi catalogata drept proasta slabutza,samd samd dupa cum tot o califica lumea pe aici,indiferent ce declara Rossi&Vinales.Rezultatele spun altceva.Motoreta buna - echipe slabe.Asta e problema,de asta nu au si pilot campion mondial.

Inteleg unde bati. E o discutie care ma depaseste si in care aleg sa nu ma bag.

Am citat si am raspuns aspectelor la care am avut ceva de adaugat si pe care le consider separate de discutia asta.

 

 

Acum 3 ore, john17 a spus:

Oricum nu țin minte să fi avut vreodată cel mai puternic motor din grilă - în ultima vreme zic. 

Ecu e una, softul cu totul alta! Dacă s-ar trage ecu-rile la sorți ca la unele cupe monomarcă da, ar fi valabilă teoria. 

Discutia era despre cele doua motoare pe care Yamaha le-a pus la dispozitie in teste si dintre care cei doi piloti au ales unul pentru a fi motorul pentru sezonul respectiv. Cel ales era mai puternic decat celalalt.

 

Nu inteleg partea a doua. Prin ECU m-am referit la componenta ca un tot, atat hardware cat si software. Chiar daca e „unified“, ea se poate seta in diferite moduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, john17 a spus:

Doar n-or mere toți pe aceeași hartă! 

Exact!

Asta spun si eu. Produsul (hardware plus „sistem operare“) este la fel, insa echipele au un grad de libertate in ceea ce priveste setarile. Unii il gadila cu folos, altii il gadila in zadar. Cam cum gadila echipa lu Quarta presiunea in cauciucul ala, care cauciuc e la fel pentru toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

Exact!

Asta spun si eu. Produsul (hardware plus „sistem operare“) este la fel, insa echipele au un grad de libertate in ceea ce priveste setarile. Unii il gadila cu folos, altii il gadila in zadar. Cam cum gadila echipa lu Quarta presiunea in cauciucul ala, care cauciuc e la fel pentru toti

Tot Mor a declarat cand a fost intrebat dupa ce a castigat, ce a facut diferit de Qua, si tot el a zis ca nu se pot compara, qua are un stil mai agresiv, el ma smooth, deci orice comparatie a datelor e de prisos la ei.

de unde si diferentele intre motorete. Si oricum, nici un motor nu e 100% identic cu altul. Fiecare motor in parte necesita harta lui, iar fiecare pilot are setarile lui in functie de stil, unde trage mai tare, unde are EB mai mare/mai mic....

Acum 6 ore, warlock a spus:

hai ca ma tavalesc de ras: ce treaba are motocicleta de MotoGP cu aia de la tine din curte? Dai vina pe Quarta? 

Bafta la vanzare!

Hai Mir! Dii murguleee (46)!


marca 😂😂😂😂😂😂..... si culoarea ca seamana:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ilarionciobanu a spus:

Sunt de parere ca privesti simplist subiectul. Alegerea a fost (si) a pilotilor, insa inginerii trebuie sa faca motorul ala sa mearga.

Normal ca il privesc simplist,nu exista date ca sa il privesc altfel.Exista numai niste declaratii destul de contradictorii ale tribunului...de la care ma asteptam ca la ce exp are sa faca alegerea corecta oricum.

Ai dreptate cu inginerii,insa sunt destul de limitati cu unif software,banuiesc ca acel caracter nu putea fi schimbat din mapare etc,ca altfel nu mai aveau nimic pilotii de ales,schimabu ce vroiau insa a fost done deal.

Retrospectiv parerea mea e ca managementul e buba la Yamaka,care pariaza pe pilotii gresiti (Vinales numai comportament de pilot pretendent la titlu n-are),pe sefii de echipa gresiti (demotarea lui Forcada care era tried and tested si cu un palmares imens la echipa a2a mi s-a parut devastatoare) si poate si pe inginerii si pe pilotii de teste gresiti.

Noroc ca il aduc pe Quarta,dar sper sa vina Quarta v.2019 care gasea setupul,merea atza si nu gresea la nici o cursa,nu pe Quarta v2020 care imi aduce aminte de Quarta de la moto3....

Morbi mi se pare mai inteligent si iata ca incepe sa puncteze solid.

Acum 10 ore, thesaw a spus:

Adio cariera lui Ianonica

Era demult gata,acum insa e oficial.

Zvonuri ca ar veni Bezzechi in locul lui?

 

Dovi ia un an de pauza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce Suzuki zboara si Yamaha se taraie: https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-la-tecnica-i-dettagli-che-hanno-fatto-la-differenza-in-suzuki/?refresh_ce-cp

 

Efectele acestor abordari tehnice se vad pe pista, desigur, daca nu stai prea mult cu ochii in statistici... ;) 

Si cat de important devine rolul pilotului de teste. Brivio despre munca depusa de S. Guintoli: https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-davide-brivio-guintoli-sa-benissimo-di-cosabbiamo-bisogno/?refresh_ce-cp

 

Printre altele, Crutch pilot de teste la Yamaha: https://as.com/motor/2020/11/10/motociclismo/1604990690_730237.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danypop a spus:


astia nu sunt asa destepti ca si cei de la Ducati sa le explice celor de la FIM ca au schimbat regulamentar☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Diferente considerabile intre cele 2.Corecta,corecta  Yamaha :)

Nu inteleg schema - au omologat un motor si ei de fapt aveau valve diferite pe motoare?Adica motoarele nu erau identice cu motorul omologat?

In mod normal trebuiau descalificati si punctele luate nu?.Au scapat ieftiiiin.Regulamentul e regulament,insa totusi ma bucur ca nu s-a aplicat la linie,ca ar fi suferit in primul rand pilotii care aici chiar nu au absolut nici o vina si era pacat.

A zis insa bine Marquez ca nu (doar) Honda are statut special :bounce:

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Nu inteleg schema - au omologat un motor si ei de fapt aveau valve diferite pe motoare?Adica motoarele nu erau identice cu motorul omologat?

In mod normal trebuiau descalificati si punctele luate nu?.Au scapat ieftiiiin.Regulamentul e regulament,insa totusi ma bucur ca nu s-a aplicat la linie,ca ar fi suferit in primul rand pilotii care aici chiar nu au absolut nici o vina si era pacat.

A zis insa bine Marquez ca nu (doar) Honda are statut special :bounce:

 

adica cursa in care au mers cel mai bine anul asta, prima a sezonului, au mers cu supape pe naspa?

dupa ce ca se bat cu aprilia la putere si i-au intrecut la lipsa fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand te gandesti ca altii zic ca motorul e bun, dar altundeva e problema :)

 

https://www.motorsport.com/motogp/news/quartararo-2019-yamaha-next-season/4907392/

 

"I'm worried but I'm hoping to see if we can use last year's bike, if that's possible or if we have to keep exactly the same one as this year,” Quartararo said when asked about the engine freeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Method a spus:

Diferente considerabile intre cele 2.Corecta,corecta  Yamaha :)

Nu inteleg schema - au omologat un motor si ei de fapt aveau valve diferite pe motoare?Adica motoarele nu erau identice cu motorul omologat?

In mod normal trebuiau descalificati si punctele luate nu?.Au scapat ieftiiiin.Regulamentul e regulament,insa totusi ma bucur ca nu s-a aplicat la linie,ca ar fi suferit in primul rand pilotii care aici chiar nu au absolut nici o vina si era pacat.

A zis insa bine Marquez ca nu (doar) Honda are statut special :bounce:

 

plus ca daca erau depunctati lumea ce zicea? "vai, mir a castigat ca au fost depunctati pilotii yamaha", lasa asa , sa ii bata cu toate punctele lor penibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand am zis ca, cum mama dracului face el tractiuni la o saptamana dupa operatie, ati spus ca nu suntem in RO cu sistemul medical, ca acolo totul e bine si roz si ca se poate.......

PS. ceea ce ma mira e faptul ca niste medici mai luminati de acolo cum dracu nu i-au zis sa stea linistit pe putzulica lui 4-6 saptamani, si doar dupa aia sa inceapa recuperarea si exercitiile fizice

__________

 

 

 

corectie, era vorba de flotari, nu tractiuni..., la 2 saptamani dupa accident...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

si cand am zis ca, cum mama dracului face el tractiuni la o saptamana dupa operatie, ati spus ca nu suntem in RO cu sistemul medical, ca acolo totul e bine si roz si ca se poate.......

PS. ceea ce ma mira e faptul ca niste medici mai luminati de acolo cum dracu nu i-au zis sa stea linistit pe putzulica lui 4-6 saptamani, si doar dupa aia sa inceapa recuperarea si exercitiile fizice

__________

 

 

 

corectie, era vorba de flotari, nu tractiuni..., la 2 saptamani dupa accident...

 

Poti sa o mai spui spui odata, am spus si eu asta dar au sarit baietii de fund in sus cat Everestul , ca asa este acolo unde curge apa calda. Sunt convins ca doctorii au spus tot ce era de spus dar nu avut cu cine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Djenavar a spus:

Poti sa o mai spui spui odata, am spus si eu asta dar au sarit baietii de fund in sus cat Everestul , ca asa este acolo unde curge apa calda. Sunt convins ca doctorii au spus tot ce era de spus dar nu avut cu cine

Nu e chiar asa,a revent cu acordul clar al dr.Mir si al echipei sale.A si subliniat in mai multe randuri ca nu a iesit din cuvantul doctorului Mir.Si iarasi in mai multe randuri a zis ceva de genul "si doctorii fac greseli,asta este,dar voi avea in continuare incredere in dr.Mir.Probabil osul nu a tinut asa cum se asteptau doctorii.

Sunt zvonuri ca osul nu se poate reface singur si vor trebui sa faca mai multe operatii/o grefa osoasa sau sa preleveze maduva din nush ce os si sa ii injecteze acolo,ceva de te doare mintea.

Sper sa il vedem macar la 80% in 2021.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...