Jump to content

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Recommended Posts

Nenea Eneos, vad ca tu cauti efectiv nod in papura la electrice. Daca nu e autonomia, e incalzirea/climatizarea. Daca nu e incalzirea, e sincronizarea.

 

Eu spun doar atat: 10 lei/100km.

Combate-o pe-asta.

 

 

Restul, sunt povesti. O masina electrica se simte fix la fel cu una clasica, in afara de zgomot. Ai Sandero, nu vei simti diferenta daca treci pe Spring. Ai Skoda, te vei simti la fel daca treci pe Ioniq. Ai BMW, te duci la un E-tron si e la fel. Pentru orice gust exista o electrica pe masura.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 38 minute, mircea.cazachevici a spus:

Ai Sandero cu frâna de mână blocată, nu vei simti diferenta daca treci pe Spring. 

Haide, bre, că și ficatul 850 al lui tata avea performanțe dinamice mai bune ca șpringu', sandilo e deja 🚀! :crack:

Chiar, la cât e de full de full, oare și șpringu' poate fi oprit de la distanță? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, ENEOS a spus:

Chiar, la cât e de full de full, oare și șpringu' poate fi oprit de la distanță? 🤔

 

exact la fel ca sandero

Link to comment
Share on other sites

Orice masina cu un calculator si o aplicatie de sincronizare onboard poate fi oprita. Adica mai toate produse in ultimii 2-3 ani, nu?

 

Ok, daca Springul nu se incadreaza la masini, sa zicem atunci Sandero = Zoe. Ca sa fie lumea multumita😆.

 

Ideea de baza e ca daca ai acces la o priza acasa, nu vad ideea de a spune nu unei electrice. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Și, așa cum am zis, mă așteptam să fie așa deși nu aveam informații, azi doar am primit o confirmare certă. 

Înțepați-vă și veți fi liberi. NU! 

intuiția ta e cel puțin ruginită, de informațiile pe care le ai din industria auto nici nu mai zic.

sunt poate mai mult de 10 ani de când unele din modelele de serie pot fi controlate remote, fără acordul șoferului sau proprietarului.

Motor, direcție, frâne și altele.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

Motor, direcție, frâne și altele.

Te gândeşti la "răposatul" Condrea?

Link to comment
Share on other sites

Nu, el vrea doar un meci cu mine. 

Mașina aia 100% nu era controlată remote, dar nici Condrea nu era în ea. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, mircea.cazachevici a spus:

Nenea Eneos, vad ca tu cauti efectiv nod in papura la electrice. Daca nu e autonomia, e incalzirea/climatizarea. Daca nu e incalzirea, e sincronizarea.

 

Eu spun doar atat: 10 lei/100km.

Combate-o pe-asta.

 

 

Restul, sunt povesti. O masina electrica se simte fix la fel cu una clasica, in afara de zgomot. Ai Sandero, nu vei simti diferenta daca treci pe Spring. Ai Skoda, te vei simti la fel daca treci pe Ioniq. Ai BMW, te duci la un E-tron si e la fel. Pentru orice gust exista o electrica pe masura.

sincer la pretul asta bate scuterul

doar sa nu cadem in greseala de a uita de pretul de achizitie.

degeaba merg aproape gratis daca masina e o avere ( calcul se face  punand si amortizarea ei :) )

eu dispunde curent gratis sa zicem. dar aia taspe mii de iepuroi cat e masina ..in cate decenii mi-i amortizez?

de ex o masina (sh, evident) care consuma 3 l/ 100km ( hai , 4 in bucale) daca mergi cum mergi cu eletrica este 1000...1500 eur ( am cumparat eu). pai..aia 30 ron -diferenta la 100km  intra de multe mii de ori in zecile de mii de euro :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Era ideea de a lua o electrica in locul unei masini termice in cazul in care ai o nevoie de masina noua si ai si acces la o priza la tine pe locul de parcare (stat la casa sau la bloc cu garaj subteran). Nu in cazul in care te uiti dupa o masina de 1500 euro SH, ca acolo nu am argumente.

Daca ai nevoie de o masina noua, sa zicem Fiat Uno, ca asta e si hibrid si electric, eu unul nu vad ideea de a nu da cei 7000 euro in plus ca sa-l iei pe ala electric. 7000 euro se amortizeaza in 100.000 km, doar din consum, iar cine-si ia masina noua nu se gandeste sa o arunce dupa mai putin de 100.000. 

La fel, de ce sa-ti iei Kona pe benzina cand poti sa-ti iei Kona electrica la diferenta de 7-8000 euro? 

 

Cam pe acolo variaza preturile, diferenta intre o termica si o electrica de acelasi calibru e sub 10.000 euro in general. 

 

Iar gandirea mea a fost asa: consum mediu per masina, strict in Bucuresti, 1000-1200 lei/luna. La banii astia merita sa mai trag de masini de 15-17 ani vechime, sa se strice constant, sa ma enervez? Sau merita sa iau cea mai ieftina electrica si sa dau 200 lei/luna pe curent si 800 lei/luna pe leasing pe 5 ani? Asa ca m-am facut cu o electrica, si deja am comandat-o si pe a doua pentru angajat.

Si uite asa, eu care eram, la fel, adept al SH-urilor, am ajuns sa-mi iau masini noi.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, mircea.cazachevici a spus:

Si uite asa, eu care eram, la fel, adept al SH-urilor, am ajuns sa-mi iau masini noi.

sa tai cu pixul acolo in buletin cetatenia :grinbandit:

Link to comment
Share on other sites

muhaa...

 

1 an jumate si ati ramas la aceleasi discutii de bodega cu cavadoro pe musama 

 

 

@mircea.cazachevici boss... springul NU are brake regen , daca ar fi avut cred ca luam si eu unul , zilele astea vand id3 dupa ~30k km GRATIS (panouri solare pe casa) , nu iti creste factura de curentu cu "probabil" 150kwh , iti creste cu fix cat ai consumat in luna aia ... poate sunt 50 poate sunt 4-500.  care este consumul pe termen lung la spring 14kwh/100 km? 

 

range-ul este o problema numai daca vrei sa iesi din oras,

 

incarcatoarele rapide sunt peste tot doar pe harta si cand NU ai nevoie de ele , cand ai nevoie sunt defecte, ocupate, inexistente sau nu merge cardul/aplicatia.

 

probabil ma repet dar ev-urile mai au multi ani pana pot inlocui complet ice , e foarte ok sa ai un ev + ice pt drumuri lungi ... dar este pt cine isi permite si gospodareste .

 

@ENEOS  ioanee sa incerci bmw i4 m50 , absolut senzationala masina ... bine, tu o sa zici ca ii cade distributia la 200k.

 

@Nguyen tot sarac mah? joaca la loto boss

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 44 minute, superbec a spus:

@Nguyen tot sarac mah? joaca la loto boss

 

Ia uite bre, s-a intors sclavetele pe forum... uitasem de tine. Cum a fost cand a pus politia cainii pe voi in pandemie?

Link to comment
Share on other sites

Acum 49 minute, superbec a spus:

 

@ENEOS  ioanee sa incerci bmw i4 m50 , absolut senzationala masina ... bine, tu o sa zici ca ii cade distributia la 200k.

 

@Nguyen

 

 

Mi s-a părut senzațional i8, drept că de la bavarezi nu țin minte să mai fi condus alt i în afară de ăsta și i3. Știu că l-au scos din producție și sh costă cât o drăcovenie 9, dar eu sunt mai pe retro. 😜

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

... uitasem de tine.

aceste cuvinte ne doare

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

Cum a fost cand a pus politia cainii pe voi in pandemie?

observ ca starea ta mentala s-a deteriorat de cand nu mai aberez pe forum , lasa-l pe gizas sa-ti penetreze sufletul , o sa fie bine ... va dau astia 50 bani la litru .. dar tu oricum nu-ti permiti nici cu bicicleta.

Link to comment
Share on other sites

La 26.06.2022 la 18:31, foxbat a spus:

de ex o masina (sh, evident) care consuma 3 l/ 100km ( hai , 4 in bucale) daca mergi cum mergi cu eletrica este 1000...1500 eur ( am cumparat eu). pai..aia 30 ron -diferenta la 100km  intra de multe mii de ori in zecile de mii de euro :)

 

Ce masina ai gasit sa consume 3l/100km in Bucuresti? Ca eu ma mandresc cu Yarisul, dar fara 6l/100km nu scad. Sau vorbesti de mers la ora 4 dimineata sau dupa ora 22??

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TheHuskyCrobats said:

 

Ce masina ai gasit sa consume 3l/100km in Bucuresti? Ca eu ma mandresc cu Yarisul, dar fara 6l/100km nu scad. Sau vorbesti de mers la ora 4 dimineata sau dupa ora 22??

Prius cu GPL , exclusiv in Buc , si numai la ore de visss...

Link to comment
Share on other sites

Irelevant. Daca facea omul un video cum ca ii scartaie in mers, mai ziceam. Dar eu il vad pe unul care se chinuie sa faca antireclama apasand pe diverse materiale din interiorul masinii, ca sa demonstreze ca nu e materialul de calitate...

 

Insa eu nu pot fi decat impresionat de modelul respectiv. Pentru ca eu ma uit la cei 1000cp, la autonomia de 800+ km, si imi spun...doar 155.000 USD? 

Cat dai la Ferrari, Bugatti, Maybach, Lamborghini, etc, pentru o masina ce doar se apropie de  1000CP?

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 55 minute, l.u.v a spus:


Mama, cojones, iti dai seama cum face asta pe drumurile din Romania, mai ales ca nu ai motor termic sa il auzi? :)))

Acum 10 minute, mircea.cazachevici a spus:

Irelevant. Daca facea omul un video cum ca ii scartaie in mers, mai ziceam. Dar eu il vad pe unul care se chinuie sa faca antireclama apasand pe diverse materiale din interiorul masinii, ca sa demonstreze ca nu e materialul de calitate...

 

Insa eu nu pot fi decat impresionat de modelul respectiv. Pentru ca eu ma uit la cei 1000cp, la autonomia de 800+ km, si imi spun...doar 155.000 USD? 

Cat dai la Ferrari, Bugatti, Maybach, Lamborghini, etc, pentru o masina ce doar se apropie de  1000CP?

 


Nu pare sa se chinuie deloc, iar ragalia asta in ceva ani va valora infinit mai putin decat orice Lamborghini sau Ferrari facut in orice perioada.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, GoodKat a spus:


Mama, cojones, iti dai seama cum face asta pe drumurile din Romania, mai ales ca nu ai motor termic sa il auzi? :)))

 

Are suspensiile suficient de bune sa nu auzi. Te deranjează doar vizual.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc sa imi instalez un miniparc de panouri, 100kW, la pretul actual OPCOM, recuperez investitia in echipamente in 6-7 ani. Pretul mediu ponderat pentru prosumatori pe 2022 va fi mai mare ca cel din 2021 cu siguranta (e 539lei/MWh acum). Daca mai pun si un incarcator DC de 30kW investitia ar fi de 70k euro, fara manopera (inca 12%...).

 

Sau mai bine sa iau un Audi de fitze?

Link to comment
Share on other sites

Acum 59 minute, TheHuskyCrobats a spus:

 

Sau mai bine sa iau un Audi de cocalar?

Fixed

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 5 ore, mircea.cazachevici a spus:

. Pentru ca eu ma uit la cei 1000cp

Și ce rahat faci cu 1000 cp?

La stopuri și în ambuteiaje stai tot lângă o râgălie de 100 cp 😅

 

 

Link to comment
Share on other sites

De-aia stau eu la stopuri si ambuteiaje in 44 CP , si mai mult nici nu-mi trebuie😁. Tot acolo ajung.

Recunosc, inca trebuie sa folosesc si benzinara la carat remorca la enduro, sau la distante foarte mari  (Bucuresti-Timisoara dintr-o bucata). Dar pentru bucuresti si drumuri prin jur de pana la 200-300km dus-intors nu m-as mai intoarce la benzinara.

 

P.S. Am aflat azi ca eu cu Spring-ul sunt deja boier. Aia de la Citroen vor sa scoata pe piata romaneasca un Citroen Ami cu baterie de doar5,5Kw si autonomie declarata de doar 75km. 

https://www.citroen.ro/citroen-ami-disponibil-in-romania-din-2022/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...