Jump to content

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Recommended Posts

  • Admin
Acum 3 ore, smar2 a spus:

Lemnul in masina mi s-a parut intotdeauna cam tiganie... deci mai a sicriu arata interiorul din a doua poza dupa parerea mea.

Și când mor aș prefera un sicriu din a doua poză în locul criptei din prima.

Diferența este că în Tesla aș muri de inimă rea cu mult înainte de a-mi veni sorocul. 😏

Acum 3 ore, smar2 a spus:

Iti luai castel cu domeniu acu 150 de ani.

Este irelevant ce se întâmpla atunci.

Discuția se poartă despre ce era 130 ani mai târziu.

 

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

  

Nu cred că era doar 50000€ CLS-ul în 2004.

În imagine este EKlasse.

Cam atât costa pe atunci.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Tesla aia (chiar și fără reducerea "artificială" de 10 mii) este o mașină de sub 45-46 mii în 2023. De adăugat și faptul că este o companie cu experiență redusă în domeniu și că design-ul lor interior a vrut să fie unul de impact, (i.e. minimalist) și deci polarizant.

Mizeria asta sinistră are preț de mașină de lux, asta e problema.

Plătești lux și ești înconjurat de mușama, plastic și trimuri lucioase.

Dar la câtă trepanare există și ce vremuri trăim nu mă mai mir ca sunt destui care dau banii pe așa ceva.

Dar până acum o țineați că Tesla e port stindard, sunt pionieri în domeniu etc.

Când oferă mușama pe scaune și volan sunt lipsiți de experiență?😅

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 minutes ago, l.u.v said:

Mizeria asta sinistră are preț de mașină de lux, asta e problema.

 

~35000€ ți se pare preț de mașină de lux? Atât a ajuns să coste un VW Golf mai răsărit 🙂

 

12 minutes ago, l.u.v said:

Dar până acum o țineați că Tesla e port stindard, sunt pionieri în domeniu etc.

 

Personal nu am spus niciodată așa ceva. Tesla nu a făcut decât să aducă un concept (EV) și să-l producă în masă - cu succes. Dar sunt cam novici în ceea ce privește producția de automobile la scară largă în sine (20 de ani cu indulgență, de fapt vreo 10). Cu inovația au cam bătut pasul pe loc în ultimii ani, și se vede. Dar ei au adus pe piața largă automobile electrice cu sute de km autonomie și performanțe cel puțin intetesante.

 

Dar topicul nu este despre Tesla, ci despre EV-uri. Am deschis subiectul mărcii ăsteia în mod specific pentru că în urma reducerii recente de prețuri, a ajuns chiar competitivă și în România. Așa sinistru cum are interiorul, are performanțe (pe hârtie) notabile, autonomie decentă testată și costuri de rulaj și întreținere mici.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

~35000€

De fapt sunt vreo 45.000-50.000.

Cu atât vinde Tesla gunoaiele, nu uita de subvenții.😏
 

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

Personal nu am spus niciodată așa ceva.

A spus-o cineva mai sus, nu stau să caut.

Ideea e că toți se raportează la ei, tocmai din cauză că au fost primii.

Link to comment
Share on other sites

Va rog sa discutam la obiect si nu la "lemn vs carbon". Cum ziceam, Dusterul este cea mai faina masina pentru ce fac eu insa nu este electrica:). Deci are nevoie de benzina.

1. cum e cu incarcarea? ( statii gratis/ieftine?)/

2.best practice pt electrice (pt cine este deja "inside").

3. deal-break-uri

4. diverse.

 

PS - LUV-ule - nu avem ce compara  mai putin numarul de roti. Please nu mai interveni daca nu ai alte info la obiect.

@ENeos - la astea te bagi sau nu accepti anticristul in atelier?

 

@All- sa ne intelegem - nu vorbim de EV-urile " De bogati" ( Tesla & Co ) ci cele "De zi cu zi", partea  cea mai importanta fiind utilitatea.

 

Era un nene care avea un Zoe in CJ si facea taximetrie. peste 430.000 km. recunosc - m-a lasat fara cuvinte.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

~35000€ ți se pare preț de mașină de lux? Atât a ajuns să coste un VW Golf mai răsărit 🙂

 

 

Personal nu am spus niciodată așa ceva. Tesla nu a făcut decât să aducă un concept (EV) și să-l producă în masă - cu succes. Dar sunt cam novici în ceea ce privește producția de automobile la scară largă în sine (20 de ani cu indulgență, de fapt vreo 10). Cu inovația au cam bătut pasul pe loc în ultimii ani, și se vede. Dar ei au adus pe piața largă automobile electrice cu sute de km autonomie și performanțe cel puțin intetesante.

 

Dar topicul nu este despre Tesla, ci despre EV-uri. Am deschis subiectul mărcii ăsteia în mod specific pentru că în urma reducerii recente de prețuri, a ajuns chiar competitivă și în România. Așa sinistru cum are interiorul, are performanțe (pe hârtie) notabile, autonomie decentă testată și costuri de rulaj și întreținere mici.

Tesla si-a cam dat cu tesla in ... dupa ieftinierea fortata.  E o magarie cat casa si te p..i vu bolta pe toti cei care erau cu avasul dat & shit. Musk e instabil si si-a pierdut mult din credibilitate. Fie si pentru asta si "nu Tesla"  chiar de-ar fi la pret de spring. Cu un nebun (genial poate) la carma nu ne putem baza prea tare pe "Stabilitate". Deci catam ceva pentru folosirea cotidiana si nu pentru orgoliile patronilor.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Subvenții generoase și stații free.

Niște credite cu 0.2% dobândă pe 33 ani pentru iubitorii de EV uri ar fi Sfântul Graal pe tărâmul mocangelii.🤓

Restul, capul la fund!

Acum 1 oră, foxbat a spus:

PS - LUV-ule - nu avem ce compara  mai putin numarul de roti. Please nu mai interveni daca nu ai alte info la obiect.

Păi eu le zic la obiect, dar asta nu înseamnă că trebuie să-ți placă.

 

Am senzația că-mi faci program?

 

Link to comment
Share on other sites

Raspuns la subiect: instaleaza-ti aplicatia plugshare pe telefon si o sa vezi statiile din jurul tau. Sau te duci pe zona ta de interes, 

Acum 2 ore, foxbat a spus:

1. cum e cu incarcarea? ( statii gratis/ieftine?)/

2.best practice pt electrice (pt cine este deja "inside").

3. deal-break-uri

4. diverse.

 

Prima chestie e sa-ti instalezi pe telefon aplicatia Plugshare. E un fel de google maps, dar cu absolut toate statiile de incarcare puse cu pin. Si te uiti acolo in zona ta de interes. Cine stie, s-ar putea sa ai o statie la 200 m de casa si tu sa nu stii. De asemenea, poti intra pe statiile respective, si-ti arata acolo cat costa un Kwh la acea statie. Sau macar iti spune ca s-ar putea sa coste, si iti da cu ce aplicatie sa te conectezi la statie ca sa vezi.

De asemenea, acolo vezi si ultimele check-in-uri. Adica deja conducatorii de EV stiu sa foloseasca acest Plugshare, si cand ajung la o statie si pun masina la incarcat, dau check-in in aplicatie. Si eu stiu, daca ma uit la statia respectiva, cat costa, daca e ocupata in acest moment de altcineva si cat estimeaza acel cineva ca va mai incarca. Sau, daca cineva a trecut si a gasit-o nefunctionala, da check-in si spune ca e out-of-order.

 

Acum, ca ai Plugshare si ai info despre statiile din jurul tau, mai vine doar informatia despre costuri, in general.

Cel mai ieftin curent il iei de la tine de acasa. Apoi, cea mai ieftina statie la care am incarcat a fost o statie din parcarea unui hotel din Predeal, 0,9 lei/kwh. Am mai vazut, daca te duci spre mare, ca la Drajna e un restaurant la care poti incarca cu 1 leu/kwh. E cam la 5 km in afara autostrazii, iar patronul sppune ca doar clientii pot incarca. Adica ajungi acolo, iei o cafea si stai la incarcat. Doar ca eu nu am avut nevoie la momentul respectiv, nu am oprit.

Urmatorul e Enel-X, la care poti sa-ti faci si abonament. Pretul normal la ei e de 2 lei/kwh daca incarci la priza de viteza mica (adica maxim 22kw/h) si 2,5 lei/kwh daca incarci la priza de putere mare (adica CCS). Insa are si abonament, 190 lei pentru abonament de 120kwh lunar. Doar ca daca il depasesti, platesti la pretul normal de priza, iar daca nu-l consumi il pierzi.

In rest, mai toate celelalte staii au pret de 2 lei/kwh pentru viteza de 22kwh si 2,5 lei pentru viteza de 50kwh.

 

Mai e o aplicatie , ABRP, care e un fel de waze, dar pentru electrice. Declari acolo ce masina ai, cat e automonia, si daca vrei sa te duci de la Bucuresti la Timisoara incearca sa iti faca un traseu cu tot cu incarcae. Iti spune sa mergi pana la Pitesti, acolo iti da un incarcator unde sa opresti si un timp de, sa zicem 15 minute de incarcare, apoi sa mergi pana la Ramnicu-Valcea si iti da si acolo o un incarcator si un timp estimativ de stat, si tot asa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, l.u.v said:

De fapt sunt vreo 45.000-50.000.

Cu atât vinde Tesla gunoaiele, nu uita de subvenții.😏

 

Eu mă refer strict la prețul de vânzare pentru consumatorul final. Că merită sau nu prețul întreg, nu mă pronunț. Contează cât e dispus românul să dea.

 

2 hours ago, foxbat said:

Fie si pentru asta si "nu Tesla"  chiar de-ar fi la pret de spring.

 

De admirat integritatea ta. Dar pentru marea majoritate contează cât costă mașina pentru ceea ce oferă.

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, mircea.cazachevici a spus:

hotel din Predeal

Ziceai de hotel, acolo cum faci? Te cazezi, branșezi vehiculul și când ți-ar fi somnul mai dulce cobori în halat și papuci să muți troaca de la încărcător intr-un alt loc de parcare, cel mai probabil inexistent? Și tot cauți loc până consumi ce-ai încărcat? 🤦‍♂️ Nu mai zic că nu poți bea un pahar de vin la cină că ai program de mutat ev-ul în toiul nopții... 

Păi decât așa mai bine cu surcele pe bord, smbp!

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Subvenții generoase și stații free.

Niște credite cu 0.2% dobândă pe 33 ani pentru iubitorii de EV uri ar fi Sfântul Graal pe tărâmul mocangelii.🤓

Restul, capul la fund!

Păi eu le zic la obiect, dar asta nu înseamnă că trebuie să-ți placă.

 

Am senzația că-mi faci program?

 

ce program zici tu?

era vorba de informatie despre EV :) si nu despre mertz

au programe destule in ele ca sunt uzine IT.

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

 

Eu mă refer strict la prețul de vânzare pentru consumatorul final. Că merită sau nu prețul întreg, nu mă pronunț. Contează cât e dispus românul să dea.

 

 

De admirat integritatea ta. Dar pentru marea majoritate contează cât costă mașina pentru ceea ce oferă.

nu e intregritate dar merci.

pur si simplu nu imi (mai) inspira incredere.

din pacate/fericire, majoritatea de care zici nu prea e de"Valoare"( cati am in "ignore" list de la topicul de covid nu mai zic. )

prefer sa adun cateva opinii de la cei care sunt in zona EV, cu bune si rele.

 

Acum 30 minute, mircea.cazachevici a spus:

Raspuns la subiect: instaleaza-ti aplicatia plugshare pe telefon si o sa vezi statiile din jurul tau. Sau te duci pe zona ta de interes, 

 

Prima chestie e sa-ti instalezi pe telefon aplicatia Plugshare. E un fel de google maps, dar cu absolut toate statiile de incarcare puse cu pin. Si te uiti acolo in zona ta de interes. Cine stie, s-ar putea sa ai o statie la 200 m de casa si tu sa nu stii. De asemenea, poti intra pe statiile respective, si-ti arata acolo cat costa un Kwh la acea statie. Sau macar iti spune ca s-ar putea sa coste, si iti da cu ce aplicatie sa te conectezi la statie ca sa vezi.

De asemenea, acolo vezi si ultimele check-in-uri. Adica deja conducatorii de EV stiu sa foloseasca acest Plugshare, si cand ajung la o statie si pun masina la incarcat, dau check-in in aplicatie. Si eu stiu, daca ma uit la statia respectiva, cat costa, daca e ocupata in acest moment de altcineva si cat estimeaza acel cineva ca va mai incarca. Sau, daca cineva a trecut si a gasit-o nefunctionala, da check-in si spune ca e out-of-order.

 

Acum, ca ai Plugshare si ai info despre statiile din jurul tau, mai vine doar informatia despre costuri, in general.

Cel mai ieftin curent il iei de la tine de acasa. Apoi, cea mai ieftina statie la care am incarcat a fost o statie din parcarea unui hotel din Predeal, 0,9 lei/kwh. Am mai vazut, daca te duci spre mare, ca la Drajna e un restaurant la care poti incarca cu 1 leu/kwh. E cam la 5 km in afara autostrazii, iar patronul sppune ca doar clientii pot incarca. Adica ajungi acolo, iei o cafea si stai la incarcat. Doar ca eu nu am avut nevoie la momentul respectiv, nu am oprit.

Urmatorul e Enel-X, la care poti sa-ti faci si abonament. Pretul normal la ei e de 2 lei/kwh daca incarci la priza de viteza mica (adica maxim 22kw/h) si 2,5 lei/kwh daca incarci la priza de putere mare (adica CCS). Insa are si abonament, 190 lei pentru abonament de 120kwh lunar. Doar ca daca il depasesti, platesti la pretul normal de priza, iar daca nu-l consumi il pierzi.

In rest, mai toate celelalte staii au pret de 2 lei/kwh pentru viteza de 22kwh si 2,5 lei pentru viteza de 50kwh.

 

Mai e o aplicatie , ABRP, care e un fel de waze, dar pentru electrice. Declari acolo ce masina ai, cat e automonia, si daca vrei sa te duci de la Bucuresti la Timisoara incearca sa iti faca un traseu cu tot cu incarcae. Iti spune sa mergi pana la Pitesti, acolo iti da un incarcator unde sa opresti si un timp de, sa zicem 15 minute de incarcare, apoi sa mergi pana la Ramnicu-Valcea si iti da si acolo o un incarcator si un timp estimativ de stat, si tot asa.

 

 

thx

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare interesant/amuzant cum argumentele aduse împotriva electricelor sunt fix la nivelul celor de acum un secol (și mai mult), când se punea problema distribuției carburantului pentru motoarele termice - și se submina deci viabilitatea lor în general. "Că trebuiesc construite stații, că trebuie rafinat țițeiul, că trebuie transportat... n-are cum să funcționeze."

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Acum 24 minute, ENEOS a spus:

Ziceai de hotel, acolo cum faci? Te cazezi, branșezi vehiculul și când ți-ar fi somnul mai dulce cobori în halat și papuci să muți troaca de la încărcător intr-un alt loc de parcare, cel mai probabil inexistent?

Hotelul de care vorbesc are o statie la care poate incarca oricine, e cu plata. Si da, in randul EV-istilor s-a cam incetatenit un anumit bun simt. Daca ai terminat de incarcat, te duci si muti masina. Daca esti la o statie din orasul tau si ai ajus la 80%, si vezi ca dupa tine e cineva din alt judet, probabil in tranzit, eliberezi statia. Se practica frecvent. Singurii care nu sunt asa si ies certuri sunt uber-istii (prrobabil fosti taximetristi).

 

Si, ca si informatie, ministerul economiei a pus la dispozitia societatlori comerciale din domeniul ospitalitatii o varianta gen Casa Verde. Adica omul cu hotelul investeste in fotovoltaice, apoi intr-o statie de incarcare, apoi ministerul ii deconteaza pana la 80% din cheltuieli, parca, din bani europeni, cu conditia ca el sa ofere gratuit clientilor lui incarcarea masinilor. Asa stiu un alt hotel in Predeal, care nu e listat in Plugshare. Insa, daca esti client, rogi la receptie sa-ti dea drumul la incarcare si nu e nicio problema. Totul gratis.

 

Cine stie, prin tara, cate astfel de hoteluri si pensiuni or fi existand?

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, mircea.cazachevici a spus:

Cine stie, prin tara, cate astfel de hoteluri si pensiuni or fi existand?

Dacă tre să ies noaptea să mut electrocotețu' crede-mă că nici nu vreau să aflu!

Dacă într-adevăr decontează din fonduri europene 80% e pont, știu mai mulți care și-au făcut cu fonduri case de case declaralându-le pensiuni, studiouri foto sau mai știu eu ce...

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Mi se pare interesant/amuzant cum argumentele aduse împotriva electricelor sunt fix la nivelul celor de acum un secol (și mai mult),

În 1800 populația era de ~ 1.7 miliarde.

Acum suntem 8.

Fiecare cu nevoile sale.

Dacă ne gândim ce presiune pune numărul acesta inclusiv pe rețelele electrice mie nu mi se pare așa amuzant.

O să îmi revină optimismul dacă se inventează un sistem și curentul va fi transmis prin Wi-Fi.

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

...mai mult stai! La încărcat dacă e liberă stația. Bănuiesc că real faci 2 zile până la Tm cu ev-ul...

Eu nu înțeleg unde e graba asta pe tine!

Posesorii de ev uri sunt relaxați, îi duce aplicația unde este nevoie. 😊

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Dacă tre să ies noaptea să mut electrocotețu' crede-mă că nici nu vreau să aflu!

Sculele astea sunt pentru oameni activi.

Tu cu termică bei un șpriț și sforăi până dimineață.

Păi unde e simțul civic? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 "Că trebuiesc construite stații, că trebuie rafinat țițeiul, că trebuie transportat... n-are cum să funcționeze."

Exact ca acum, oamenii ăia aveau dreptate, era un chin să găseşti benzina necesară.

Nu-mi aduc aminte foarte bine că e mult de atunci dar era şi foarte greu de aflat unde găseşti benzina, omul de rând întâlnit pe stradă nu avea asemenea cunoştinţe pentru că nu-l interesa şi nu aveai pe cine să întrebi.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 8 ore, mircea.cazachevici a spus:

Singurii care nu sunt asa si ies certuri sunt uber-istii (prrobabil fosti taximetristi).

Sunt puțini taximetriști care fac Uber. Aia măcar au o știință și experiență a străzii.

Uber fac în general mulți visători care au auzit ei că faci vreo 3000 euro pe lună.

Am avut și eu un coleg, a făcut vreo două luni și s-a lăsat.

Munca e grea, altfel plecau evreii cu ea în spinare..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine e sa intri pe diverse grupuri de facebook ale posesorilor. Acolo se discuta problemele specifice, mai poti afla una-alta.

Eu sunt bagat pe Dacia Spring Romania oficial si Tesla owners club Romania. Si pot sa-ti spun ca:

1. Teslasii nu au probleme. Nu am vazut pe grupul ala vreunul care sa se planga ca nu-i merge ceva. Eventual se plang de calitatea service-urilor din Romania, sau de distanta mare pana la un service autorizat, insa nu am vazut intr-adevar probleme tehnice la Tesla.

2. Dacia e plina de probleme, insa majoritatea sunt probleme minore. Sunt o multime de oameni care spun ca masinile vin cu prea putin freon in instalatie, de exemplu. Problema rezolvabila in service, pe garantie. Eu am avut, la fel, o problema cu un furtun de la apa de la stergatorul spate fisurat, a trebuit sa astept 1 luna sa vina furtunasul din China.

Mai sunt si probleme modice, de obicei ceva gen "la franare nu se mai aprind liniutele care-ti arata regenerarea". Sau apare in bord eroarea "verifica instalatia electrica". De obicei, aceste probleme se remediaza cu un update de software.

Insa, recunosc, mai sunt cativa care au avut ghinionul sa aiba o eroare ce le-a imobilizat masina, de exemplu masina refuza sa se mai incarce. Si se descopera ca nu stiu ce adaptor de incarcare e busit, si trebuie comandat altul din China, si sta omul fara masina 1 luna. Nu sunt dese cazurile, dar exista.

Ca si avantaj, e pretul, si faptul ca acum se livreaza la 3 luni de la comanda (eu am prins la 6 luni, au fost unii care au asteptat si 1 an, insa am inteles ca problemele s-au rezolvat)

3. Kona are un singur dezavantaj: vine la sfantul-asteapta. Stiu pe cineva care a comandat in decembrie 2021, iar in decembrie 2022 i-a expirat deja dosarul de rabla. Si masina era anuntata candva in primavara lui 2023 (daca se tin de cuvant).

 

De restul nu stiu.

P.S. Kona nu are pret fix. Adica faci contractul acum, dai avansul, insa pretul final e el de lista din momentul livrarii. Mai creste cu 5000 euro, ghinionul tau. In schimb, la Dacia se pastreaza pretul. Daca acum faci contract pe o suma, aia e si in momentul livrarii, indiferent cu cat creste pretul intre timp.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, mircea.cazachevici said:

Kona nu are pret fix. Adica faci contractul acum, dai avansul, insa pretul final e el de lista din momentul livrarii. Mai creste cu 5000 euro, ghinionul tau.

 

Măcar la Tesla le-au ieftinit. /s

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, mircea.cazachevici a spus:

la franare nu se mai aprind liniutele care-ti arata regenerarea

Păi asta pt că nu are regenerare la frânare! :crack:

 

1 oră în urmă, mircea.cazachevici a spus:

Adica faci contractul acum, dai avansul, insa pretul final e el de lista din momentul livrarii

Pt masochiști. 

 

Găsisem zilele trecute o statistică ref la fiabilitatea ev din ceva țară nordică parcă, mi-e lene să încerc să dau iar de ea. Reno zoaie era pe primul loc! Adică ăl mai prost. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Depinde cine facea acea statistica. Daca o face autolatest, e clar.

 

Cat despre regenerarea la Spring...exista. Mie chiar mi s-a incarcat cu 1% pe o coborare lunga.

Ideea e ca Spring-ul e o chinezarie relativ ieftina, pe care si-o permite si omul de rand. Si eu mi-as dori Tesla, recunosc, sau macar un ID4, dar "atata s-a putut".

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Păi asta pt că nu are regenerare la frânare! :crack:

 

Pt masochiști. 

 

Găsisem zilele trecute o statistică ref la fiabilitatea ev din ceva țară nordică parcă, mi-e lene să încerc să dau iar de ea. Reno zoaie era pe primul loc! Adică ăl mai prost. :lol:

clar citim alte surse. la mine apare in top de fiabiliate. daca te referi la ncap - au schimbat standardul de "masura". atat.

Link to comment
Share on other sites

La 05.02.2023 la 19:17, l.u.v a spus:

De fapt sunt vreo 45.000-50.000.

Cu atât vinde Tesla gunoaiele, nu uita de subvenții.😏

 

Ala e pret de mb cla, cu interior mai slab ca al unui golf si motoare renault, asta e inflatia (nu mai zic de tractiunea gresita).

Nu sunt fan interioare tesla, dar nu design-ul e problema, ci materialele si ergonomia care sunt la nivel de citroen, dar fara sa fie amuzante prin excentricitate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...