Sari la conținut

7. Gran Premi Monster Energy de Catalunya


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Regulile pentru concesii sunt la fel pentru toată lumea. Dacă HRC se califică (niciun podium în decursul unui sezon întreg), le vor primi. Că vor fi penibili, e altceva. Totuși nu cred că se va ajunge acolo. Probabilitatea (măcar a) unui podium este destul de mare, mai ales în a 2-a parte a sezonului.

 

13 hours ago, ilarionciobanu said:

Locul la Zarco il pierduse „in lupta drepta“. Zarco a bagat roata in fata in virajul ala. 

Locul la Miller nu l-a cedat.

Mai mult de atat nu comentez. Nu stiu cum au judecat cei in masura sa o faca

 

S-a clarificat treaba între timp: se pare că în cazul de față, Quartararo trebuia să cedeze 1s (?!) ca timp pe tur pentru că a folosit "scurtătura". Direcția de cursă a observat că nu a făcut-o, motiv pentru care a fost penalizat.

 

Personal mi se pare absurd. Nu știu cum ar fi putut Quartararo să aproximeze cum să "piardă" o secundă pe acel tur, mai ales că nu a fost nici atenționat de la standuri.

 

11 hours ago, ilarionciobanu said:

Ghinion a fost la Miller anul trecut cand i-a murit motorul de la folia de plastic aruncata de … well, Quarta.

Acum e doar neglijenta, prostie.

 

De acord. Nu știu câtă prostie și câtă neglijență, dar vina este a lui #20. Pentru că nu s-a asigurat că era bine închis combinezonul la start (imaginile arată că nu era) și pentru modul în care a rezolvat problema în mers. Oarecum de înțeles până la urmă, se bate pentru campionat, nu s-ar fi oprit pentru așa ceva. Dar a încălcat regulamentul în mod clar. Până la urmă a scăpat destul de ușor, iar evenimentul va servi drept exemplu pentru viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

Regulile pentru concesii sunt la fel pentru toată lumea. Dacă HRC se califică (niciun podium în decursul unui sezon întreg), le vor primi. Că vor fi penibili, e altceva. Totuși nu cred că se va ajunge acolo. Probabilitatea (măcar a) unui podium este destul de mare, mai ales în a 2-a parte a sezonului.

nu conteaza, boborul a vorbit: nu vrea concesii pt hrc. :D 

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

S-a clarificat treaba între timp: se pare că în cazul de față, Quartararo trebuia să cedeze 1s (?!) ca timp pe tur pentru că a folosit "scurtătura". Direcția de cursă a observat că nu a făcut-o, motiv pentru care a fost penalizat.

 

Personal mi se pare absurd. Nu știu cum ar fi putut Quartararo să aproximeze cum să "piardă" o secundă pe acel tur, mai ales că nu a fost nici atenționat de la standuri.

daca ceda 1 loc fiind miller asa aproape si poate ca nu mai spunea nimeni nimic. 

nu l-a cedat si na, a iesit ce a iesit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

nu conteaza, boborul a vorbit: nu vrea concesii pt hrc. :D 

 

Ba da, sa le puna roti ajutatoare! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

omu e in teste. poti sa-l condamni? nu plateste el moto cand cade, nici pielea probabil :D 

Eu pot doar sa gasesc hilara strategia „Plec de pe 13. Ce pot sa fac? Gata, stiu. Pun H+H si dau blana orbitoare de la inceput. Ceilalati sunt nevoiti sa faca management de gume, eu nu. Trebuie sa-mi iasa“

 

Condamnarea (sau nu) e in sarcina celor care raspund de el pe linie ierarhica.

Pana si tu stii/spui ca are nevoie de km in curse.

 

 

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Personal mi se pare absurd. Nu știu cum ar fi putut Quartararo să aproximeze cum să "piardă" o secundă pe acel tur, mai ales că nu a fost nici atenționat de la standuri.

Consider ca nu e nevoie de atentionare de la standuri. Ei trebuie sa stie cand gresesc si care sunt optiunile. Vezi celebra cursa cu peripetii a lui MM in Argentina 2018. Stia ca trebuie sa cedeze o pozitie, a fortat o depasire, a facut-o si imediat a cedat pozitia, doar ca sa nu lase pe altul din spate sa-l depaseasca. 
 

Timpii pe tur le apar pe bord, ei stiu mereu ce ritm au. Stiu, atunci cand e nevoie, unde si cat sa o lase mai moale. 
E dificil de facut fix o secunda, insa pot face 1,2 - 1,5 care e mai bun decat penalizarea de 3.

Exista si riscul sa incerce, sa faca 0,99 si sa primeasca penalizarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Cavaleru a spus:

un caz foarte rar sa se intample asa ceva. nu-mi aduc aminte alt caz similar..

zicea un coleg de unul gen a cazut, s-a suit iar pe moto dar nu avea o manusa si i-au dat steag negru dar e din amintiri, am sapat si eu putin dar nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, xt600 a spus:

Acel "correctly fastened" este foarte interpretabil. 

Nu cred că "fermoar deschis până la brâu" poate fi încadrat la "correctly fastened". Să numai spunem că a aruncat protecția pentru piept, deci a mers cu echipament incomplet. Bine, regulamentul spune să ai echipament complet la începutul cursei, nu la sfârșit, dacă vrem să căutăm nod în papură. :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, ilarionciobanu a spus:

Eu pot doar sa gasesc hilara strategia „Plec de pe 13. Ce pot sa fac? Gata, stiu. Pun H+H si dau blana orbitoare de la inceput. Ceilalati sunt nevoiti sa faca management de gume, eu nu. Trebuie sa-mi iasa“

 

ideea e ca MM in general ia decizii inteligente. ;) gen slickuri cand pista e in uscare etc.

daca nu cadea poate nu ti se mai parea hilara strategia, dar nu vom sti niciodata, deci ramane hilara. 

Acum 29 minute, ilarionciobanu a spus:

Consider ca nu e nevoie de atentionare de la standuri. Ei trebuie sa stie cand gresesc si care sunt optiunile. Vezi celebra cursa cu peripetii a lui MM in Argentina 2018. Stia ca trebuie sa cedeze o pozitie, a fortat o depasire, a facut-o si imediat a cedat pozitia, doar ca sa nu lase pe altul din spate sa-l depaseasca.

bine punctat. better safe than sorry.

probabil nu se simtea stapan sa cedeze pozitia apoi sa-l faca pe Miller SAU spera sa il ajunga pe Zarco mai degraba. el stie.

Acum 2 minute, Doctor X a spus:

Nu cred că "fermoar deschis până la brâu" poate fi încadrat la "correctly fastened". Să numai spunem că a aruncat protecția pentru piept, deci a mers cu echipament incomplet. Bine, regulamentul spune să ai echipament complet la începutul cursei, nu la sfârșit, dacă vrem să căutăm nod în papură. :)

 

haha buna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, ilarionciobanu said:

Consider ca nu e nevoie de atentionare de la standuri. Ei trebuie sa stie cand gresesc si care sunt optiunile.

 

Nu ar trebui totuși confirmată penalizarea de către direcția de cursă? "Concurentul #20 a ieșit în afara circuitului, și-a creat un avantaj, trebuie să reducă ritmul cu 1s. Are 3 ture pentru a se conforma."

De obicei informarea merge către echipă, care are la rândul ei obligația de a-și informa pilotul.

 

Dacă a primit mesajul pe bord, e vina lui. Dacă nu, mi se pare cel puțin discutabil având în vedere că a fost puțin confuză situația. Era în luptă cu Zarco, nu cu Miller.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca penalizarea va sta in picioare. Quarta a fost nevoit sa iasa dupa ce i-a alunecat guma fata. Nu a iesit intentiinat si/ sau din cauza unei franari curajoase. E un incident normal.

 

Faza cu costumul trebuia rezolvata rapid. Penalizarile primite ulterior au o baza super fragila. Da, nu avea ce cauta sa alerge cu costumul deschis, in acelasi timp insa, sa-l lasi sa se riste ca apoi sa-l penalizezi...

 

@Frigider...Bai, o sa rad de tine de fiecare data cand rateaza/cade MM. Si voi rade de multe ori. O dai in penibil deja cu idolul tau.

 

 

Opinia lui Stoner e importanta doar pentru fanii lui :) In realitate, Nobody gives a...fish about it :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Gixu. a spus:

Eu nu cred ca penalizarea va sta in picioare. Quarta a fost nevoit sa iasa dupa ce i-a alunecat guma fata. Nu a iesit intentiinat si/ sau din cauza unei franari curajoase. E un incident normal.

interesant punct de vedere.

Acum 5 minute, Gixu. a spus:

Faza cu costumul trebuia rezolvata rapid. Penalizarile primite ulterior au o baza super fragila. Da, nu avea ce cauta sa alerge cu costumul deschis, in acelasi timp insa, sa-l lasi sa se riste ca apoi sa-l penalizezi...

total de acord.

Acum 6 minute, Gixu. a spus:

@Frigider...Bai, o sa rad de tine de fiecare data cand rateaza/cade MM. Si voi rade de multe ori. O dai in penibil deja cu idolul tau.

ahahahaha, chiar te rog, nu ma "atingi" :) 

nu e idolul meu, e doar cel mai bun care momentan e accidentat si multi il dau ingropat. lol.

nu inteleg cu ce o dau in penibil, daca poti sublinia un citat ceva ce am "latrat" :) vb aia, poate ai dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

inteleg ce spui.

ideea e ca nu e safe sa mergi cu pielea deschisa la 3xx.

 

Cum am spus, ideea de steag negru nu e "hai sa il penalizam pe fraier" ci " hai sa il protejam de el insusi, de actiunile sale nesabuite". Ca tot vorbea cineva de siguranta.

Da, si eu sunt de acord ca nu este safe sa mergi descheiat pana la buric la 3xxkm/h. Insa discutia implica mai multe puncte oarecum distincte. 

1. Nu sunt de acord cu marota asta gen " sa il protejam de el insusi". Libertatea persoanei, capacitatea de a decide PENTRU SINE, este un drept absolut. Este un drept inviolabil si inalienabil. Asa ca nu poate nimeni sa decida ce este bine sau ce este riscant pentru mine, ce fac cu viata mea, cu sanatatea mea, etc. 

2. Daca insa fapta mea, este riscanta si pentru alte persoane ( a se vedea aruncarea pretectorului), atunci lucrurile se schimba si fapta lui trebuie penalizata. Din acest punct de vedere, Q este vinovat! Chiar iresponsabil. 

3. Cand ajungem la penalizare, trebuie sa mergem la regulament. Si daca citim regulamentul constatam ca are mai multe gauri, decat un himen zdrentuit. Bunaoara, regulamentul prevede ce echipament trebuie sa poarte racerul si cum sa il poarte, dar nu prevede o sanctiune expresa pentru nerespectarea acelei prevederi. Daca ai sa te uiti in acelasi regulament, la semnificatia steagului negru si a steagului negru cu cerc portocaliu, ai sa constati ca nu prea ai cum sa il incadrezi pe Q in acele prevederi. Sunt foarte generale, ca sa nu zic vagi, iar situatiile date spre exemplificare, nu au nici o legatura cu speta noastra. Conform acelui regulament, nu ai cum  sa ii dai black flag lui Q, pt ce a facut. De fapt nu prea ai ce sanctiune sa ii dai, pentru ca NU ESTE PREVAZUTA o asemenea sanctiune. Oficialii au invocat in luarea deciziei articolele 3.2.1 si 3.3.2.3.. Au dres-o cumva din condei, pentru ca primul articol enumera si explica in ce constau penalitatile, iar al doilea mentioneaza competentele Stewards Panel si a instantelor superioare, care pot aplica pedepse. Nici unul dintre articole nu serveste ca incadrare pentru fapta lui Q. Si pentr ca nu aveau o penalitate clar stabilita prin regulament, au ales una din lista si i-au aplicat-o. 

4. Q s-a facut vinovat de nerespectarea regulamentului in ceea ce priveste purtarea echipamenului si mai ales pentru aruncarea chest protectorului ( de fapt, asta este fapta cu grad de pericol ridicat). Si a fost penalizat (nu mai discutam de prima penalizare, care este foarte dubioasa) si retrogradat in clasamentulcursei. Insa intreb: daca MM taia sicana in acelasi fel, sau daca mergea in cursa cu buricul gol, cu chest protectorul aruncat in timpul cursei, ar fi fost penalizat? Eu cred ca nu. Amandoi am urmarit campionatul si stii foarte bine ca MM a creat situatii inzecit mai periculoase, pe pista, care se puteau lasa cu raniti grav sau chiar cu moartea unora si nu a primit nici macar un avertisment verbal. Nimic! Lui i s-ar fi aplicat regulamentul exact asa cum am descris eu mai sus: "dom'le, nu avem nici o prevedere clara care sa il incrimineze" . Si, cel mai probabil, nici pescarul nu ar fi facut nici un comment. ;) 

 

191883255_1484308248628143_5597547672262

Decizia de penalizare. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii gasesti scuze si incerci sa faci orice rahatel produs de MM sa para ditai' balega.

 

BB vad ca s-a retras dupa ce nu i-au iesit prognosticurile.

 

MM e un erou de carton in momentul asta. Cu acelasi caracter infect, dar mult inmuiat. 

 

Singurii care sunt siguri ca va reveni sunteti voi, fanii aia de care faceati misto in era Rossi :)

 

E ca si cum eu m-as bucura prosteste pentru locul 10 obtinut de Rossi we trecut. Plm, noi facem misto pe tema asta si spunem ca daca mai picau cativa, termina pe podium!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Da, si eu sunt de acord ca nu este safe sa mergi descheiat pana la buric la 3xxkm/h. Insa discutia implica mai multe puncte oarecum distincte. 

1. Nu sunt de acord cu marota asta gen " sa il protejam de el insusi". Libertatea persoanei, capacitatea de a decide PENTRU SINE, este un drept absolut. Este un drept inviolabil si inalienabil. Asa ca nu poate nimeni sa decida ce este bine sau ce este riscant pentru mine, ce fac cu viata mea, cu sanatatea mea, etc. 

 

replica asta merge la o bere cand discuti despre aia care merg in slapi pe SSuri si plang ca li se strica pedichiura.

 

Dar intr-un mediu competitional aceasta afirmatie nu sta in picioare si nici nu are ce cauta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Doctor X a spus:

Nu cred că "fermoar deschis până la brâu" poate fi încadrat la "correctly fastened". Să numai spunem că a aruncat protecția pentru piept, deci a mers cu echipament incomplet. Bine, regulamentul spune să ai echipament complet la începutul cursei, nu la sfârșit, dacă vrem să căutăm nod în papură. :)

 

Corect! Sunt multe formulari discutabile, pe care regulamentul nu le defineste clar. Insa un fapt este cert, aruncarea protectorului a fost o fapta cu potential de pericol pentru ceilati participanti. Partea proasta este ca nu exista o pedeapsa expres prevazuta pentru aceasta fapta si atunci totul este lasat la bunul plac al stewarzilor si Directiei de cursa. Te numesti Q, esti penalizat intr-un fel, te numesti MM, ti se aplica regulamenul altfel.. :) 

Acum 3 minute, Cavaleru a spus:

 

replica asta merge la o bere cand discuti despre aia care merg in slapi pe SSuri si plang ca li se strica pedichiura.

 

Dar intr-un mediu competitional aceasta afirmatie nu sta in picioare si nici nu are ce cauta.

Libertatea persoanei nu este un drept negociabil in functie de conjunctura/context, persoana, etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Te numesti Q, esti penalizat intr-un fel, te numesti MM, ti se aplica regulamenul altfel.. :) 

 

Corect! Cu alte cuvinte, "ce nu este expres interzis, este permis!" :)

 

(parca asa era, nu?!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Ii gasesti scuze si incerci sa faci orice rahatel produs de MM sa para ditai' balega.

 

BB vad ca s-a retras dupa ce nu i-au iesit prognosticurile.

 

MM e un erou de carton in momentul asta. Cu acelasi caracter infect, dar mult inmuiat. 

 

Singurii care sunt siguri ca va reveni sunteti voi, fanii aia de care faceati misto in era Rossi :)

 

E ca si cum eu m-as bucura prosteste pentru locul 10 obtinut de Rossi we trecut. Plm, noi facem misto pe tema asta si spunem ca daca mai picau cativa, termina pe podium!!

 

 

bine man, MM si cand cade binceuvanteaza peitrisul.

Acum 49 minute, TETEA. a spus:

 

Corect! Cu alte cuvinte, "ce nu este expres interzis, este permis!" :)

 

(parca asa era, nu?!)

pai asa si este, vezi ducati cand au venit cu farasul si incercau sa bage vrajeaza ca de fapt raceste cauciucl, nu e aero, lol.

vedem ce vrem din nou.

buni si ochelarii aia de cal, macar vezi drept, decat deloc tot e ceva :) 

 

 

exact ca si cu zonele verzi, sunt bagate pt siguranta dar regulile tre sa fie alb/negru sa nu lase loc de interpretare.

cum lasa asta cu "tre sa aibe costumul incheiat" , nu se spune si ce se int daca nu -l are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Libertatea persoanei nu este un drept negociabil in functie de conjunctura/context, persoana, etc. 

 

deci daca pilotii nu au chef sa se protejeze, atunci de ce sa mai puna la dispozitie ambulanta si servicii medicale organizatorul.

 

si el are libertatea de a alege nu?

 

cred ca realizezi penibilitatea acestor contre. si faptul ca te dai intr-o competitie, respecti regulamentul. nu-ti convine, pa si pularevedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Nu ar trebui totuși confirmată penalizarea de către direcția de cursă? "Concurentul #20 a ieșit în afara circuitului, și-a creat un avantaj, trebuie să reducă ritmul cu 1s. Are 3 ture pentru a se conforma."

De obicei informarea merge către echipă, care are la rândul ei obligația de a-și informa pilotul.

 

Dacă a primit mesajul pe bord, e vina lui. Dacă nu, mi se pare cel puțin discutabil având în vedere că a fost puțin confuză situația. Era în luptă cu Zarco, nu cu Miller.

Ba da. E corect si tine de proceduri.

M-am exprimat neclar. Aveam in cap situatiile foarte clare, cum consider ca a fost asta sau cea pe care am dat-o exemplu. Stii clar ca ai incalcat o regula si trebuie sa stii si care e penalizarea. Nu mai e necesar (in sensul ca nu trebuie sa astepti) sa te antentioneze echipa.

Race direction, in schimb, trebuie sa faca toti pasii conform procedurilor.

 

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Faza cu costumul trebuia rezolvata rapid. Penalizarile primite ulterior au o baza super fragila. Da, nu avea ce cauta sa alerge cu costumul deschis, in acelasi timp insa, sa-l lasi sa se riste ca apoi sa-l penalizezi...

Atat de fragile incat duc la campionate pierdute. Vezi celebrul Sepang 2015

 

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Libertatea persoanei nu este un drept negociabil in functie de conjunctura/context, persoana, etc. 

Corect! Cu exceptia … well, cu multe exceptii. Vezi, de exemplu, reglementarile din domeniul sigurantei la locul de munca.

Cei care au aplicat pedepsa nu au de unde sa stie daca nu cumva Quart a fost trimis pe pista cu un combinezon defect. El poate sustine ca e libertatea lui sa decida sa iasa cu el defect, insa exista posibilitatea sa fie constrans.

E o situatie ipotetica, tratati-o ca atare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Libertatea persoanei nu este un drept negociabil in functie de conjunctura/context, persoana, etc. 

asta merge la vaxxeri / antivaxxeri.

Acum 3 minute, ilarionciobanu a spus:

Ba da. E corect si tine de proceduri.

M-am exprimat neclar. Aveam in cap situatiile foarte clare, cum consider ca a fost asta sau cea pe care am dat-o exemplu. Stii clar ca ai incalcat o regula si trebuie sa stii si care e penalizarea. Nu mai e necesar (in sensul ca nu trebuie sa astepti) sa te antentioneze echipa.

Race direction, in schimb, trebuie sa faca toti pasii conform procedurilor.

f lucid, ca de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, adrianm a spus:

Tipul e fabulos, e fără egal, iar asta e declaraţia lui de credinţă.

Marquez ne spune clar că el nu e p-aciulea pt a termina curse pe 10 ci pt a merge la limită.

"A fost în intenţia mea, am forţat de la început pentru că astfel o să dorm bine astăzi, chiar dacă am căzut, mi-am arătat că pot. Ziua testelor de mîine este mai importantă decît cea de azi"

Este ceva ce sămînţarii nu pot înţelege.

Perfect adevarat.Lumea nu pricepe ideea,si vad ca e numa pe hate 'vai ca vine si il da afara bossul din japonia,vai ca e praf vai ca e terminat etc."

E atat de simplu - MM a mers de fapt super bine azi.Pana a gresit si s-a imprastiat.E o greseala ca s-a imprastiat,insa ritmul era f bun.Deci progres.

Nu il intereseaza sa termine cursa pe xspe,nu il intereseaza rezultatul in sine ci progresul.

Nu e terminat,ba dimpotriva - eu astazi am vazut un ritm super bun fata de data trecuta.Nu il concediaza nimeni,vorba aia "nu mor caii cand vor cainii",cum se poate gandi cineva ca vine ala din japonia sa il concedieze pe MM e peste puterea mea de intelegere.Asta dupa ce MM a zis ca nu a vrut sa-si ia salariul de la HRC pt cat a stat pe bara si aia nici nu au vrut sa auda.

Acum 5 ore, frigider a spus:

Ideea e ca au riscat mult lasandu-l sa mearga asa. El ca el, se gandea la puncte, dar cei responsabili pe partea de siguranta au riscat siguranta lui.

 

Nu spune nimeni ca e ilegala decizia ci doar o critica, pentru binele lui Q.

Stiu, suna SF - hai sa ii dam steag negru pentru binele sau si sa ii luam punctele pt care a muncit.

DAR cand e vb de siguranta unii avizati sunt de parere ca trebuia steag negru.

 

Nu prea mai conteaza acum. Doar poate ca s-a creat un precedent?

Cum au zis si cei 3 piloti la conferinta - e la decizia race direction.Insa vorba lui Miller,mai in gluma mai in serrios "we shouldn't be trusted when it comes to our safety - we'll keep going no matter what".E logic ce spune el,ei nu s-ar opri chiar si in fiundul gol sa fie.

Da,bine ai subliniat - acum s-a creat un precedent

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

Stoner a batut tot si a iesit la pensie. nu tre sa ne placa decizia lui, dar trebuie sa o respectam. Sa nu uitam ca vorbeste din prisma unui fost campion mondial care are multa experienta la cel mai inalt nive.

 

vazand regulamentul, da, steag negru pentru Q pentru echipament incomplet. trebuia sa incetineasca, sa traga fermoarul si sa-si vada de drum. Aruncand protectia de piept, daca a aruncat-o sau i-a zburat nu am inteles prea clar, se incadra la echipament incomplet. regulamentul mentioneaza clar echipamentul care trebuie sa il poarte. 

Stoner zice bine ce zice - adica are dreptate cf regulament,dar nu e ok pt un pilot sa zica asa.E adevarat dar nu cade bine.Ar fi trebuit sa taca.Sau sa o dea ca cei 3 - "tati,e la latitudinea race direction,dar noi tre sa fim struniti,nu va puteti lua dupa noi" :)

Acum 2 ore, Gixu. a spus:

Eu nu cred ca penalizarea va sta in picioare. Quarta a fost nevoit sa iasa dupa ce i-a alunecat guma fata. Nu a iesit intentiinat si/ sau din cauza unei franari curajoase. E un incident normal.

 

Faza cu costumul trebuia rezolvata rapid. Penalizarile primite ulterior au o baza super fragila. Da, nu avea ce cauta sa alerge cu costumul deschis, in acelasi timp insa, sa-l lasi sa se riste ca apoi sa-l penalizezi...

 

@Frigider...Bai, o sa rad de tine de fiecare data cand rateaza/cade MM. Si voi rade de multe ori. O dai in penibil deja cu idolul tau.

 

 

Opinia lui Stoner e importanta doar pentru fanii lui :) In realitate, Nobody gives a...fish about it :)

Penalizarea sta clar in picioare si sunt 2 penalizari : una pt scurtcircuitat virajele 1 si 2 - a gresit franarea si dupa aia a luat-o pe campiii,mergea pe langa circuit pe breteaua de long lap,tarziu a revenit - nu prea am inteles ideea.Oricum omul a fost ok - a cedat timp,nu am inteles de ce i-au dat penalizare chiar daca intradevar a scurtcircuitat sicana.Aia parca e de 3 secunde?

A 2a de 3 locuri pt costum desfacut - aruncat chestplate si mers rambo style.

Normal trebuia black flag dar a fost f rapid - mai erau 3 tururi?Si race direction are circumstante.

 

Lasa hate'urile la adresa lui MM,nu isi au locul.Stiu,stiu - si eu sunt fan :crack: Si probabil sunt si comunist.Si nici nu m-am vaccinat :crack:

 

Opinia lui Stoner e inca luata in considerare in tot paddock'ul si in presa.Pt ca e o legenda.O legenda razna si ciudata,dar tot ramane legenda.Care a batut din toate directiile legenda ta preferata.Asta'i life'ul :P

Stoner insa nu trebuia sa scoata pe gura asa ceva.Parerea mea.Trebuia sa taca naibii din gura sau sa raspunda vag.Nu e cusher pt un pilot sa spuna asa ceva,Q trebuia inteles - nimeni nici un pilot de acolo aflat la 3 tururi de finish si de pe loc fruntas nu ar fi tras pe dreapta sa isi faca combinezonul pierzand astfel totul.Sa fim seriosi - alea sunt sf'uri - risti o penalizare si o eventuala accidentare dar ii dai in fata.Iar Stoner ar fi trebuit sa inteleaga asta si sa nu se lanseze in consideratii din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...