Jump to content

Accident Lacul Morii 23.06.2021 ora 22:00


Alex_RT
 Share

Recommended Posts

Acum 8 minute, Contabil a spus:

@Cavaleru Banuiam ca este vorba de un semn de genul ..... daca n-are efect, si sint in continuare multe accidente pe segment, n-ar fi mai eficace sagetelele acelea puse pe partea stinga? se vad mai usor de pe banda 2 ..... unde "o ard astia in stil ninja" :) Am treaba de citeva ori pe luna la mediu "lacul morii", n-am avut probleme in curba respectiva nici macar sa ies de pe banda mea, dar, daca-s multi care o fac .... zic ca ar merge puse si alte semne.

 

 

semnele de circulatie se pun in majoritatea cazurilor pe partea dreapta a drumului pt ca acolo esti dresat sa te uiti..

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sagetile alea multiple sunt cele mai folositoare semne de circulatie posibile intr-o curba. Iti dai seama foarte repede care-i treaba pt ca semnele sunt montate pe traiectoria curbii.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, raikk a spus:

Sagetile alea multiple sunt cele mai folositoare semne de circulatie posibile intr-o curba. Iti dai seama foarte repede care-i treaba pt ca semnele sunt montate pe traiectoria curbii.

 

Eu sunt de parere ca sunt mai periculoase pentru cineva care a ratat trasa intr-o curba. Sunt un element de point fixation fenomenal daca nu ti ai pregatit curba si te surprind la jumatatea virajului... Fie te fixezi pe ele fie iei mana din acceleratie / franezi si ... de acolo stim cu totii riscurile la care ne expunem. Probabil ca voi primi raspuns ca nu e asa si ca vezi domne... nu se intampla point fixation daca ai experienta... e efortu dracu sa nu te mai uiti in punct dupa ce ti-a fost captata atentia... indiferent de cati ani te dai pe mobra. 

Americanii au pe banda de circulatie mesaje scrise... SLOW. Cum pe motor ar trebui in permanenta sa schimbi punctul de atentie... in botul motocicletei / in departare si inapoi in botul motocicletei si sa "maturi" in permanenta marginile drumului si calea de rulare pentru pericole... ar fi in opinia mea mai utile acele semne. Asta daca inca mai discutam despre semnalizarea drumului IN GENERAL... nu on tipic. :)

Link to comment
Share on other sites

@Alexandru Boros Asta da explicatie ..... point fixation. Reduc viteza automat cind vad sagetele de curba, si citeodata ma intreb ce Dumnezeu cauta semnele pe acolo. Poate aceia de pe prima banda vad gaura aceea in triunghi. Personal, semnul de maxim 40km/h in curba respectiva imi pare o gluma vara/uscat ..... din ce am vazut, de cite ori am trecut pe acolo, minimul vitezei este de 60-70 .... aceia care-si iau lumini din spate.

PS. Si scoala ... moto/masina, asta pe real.

Sa pui semne de circulatie .... tot cu gindul la imaginar (cind ai caruta de accidente) .... este un mare fel de a gindi (in momentul actual).

Acum 15 minute, raikk a spus:

Inteleg si eu treaba cu point fixation dupa vreo gagica, dar dupa semnele de circulatie... fuck.. 😄

:crack:

Link to comment
Share on other sites

Semnele sunt acolo si iarna, si pe ploaie  si nu fac referire doar la masini de 1 tona.... Cand trec eu pe acolo uneori abia dai a 2a...

Link to comment
Share on other sites

@1984 Am inteles .... ar mai trebui un semn tot pe dreapta pentru fulgere! ... si mobra inpinsa.

Acum 3 minute, Djenavar a spus:

Sa inchida dracului portiunea de drum intre Crangasi si Lujerului si gata.

:crack:

Edited by Contabil
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Edd a spus:

Nu lipsa semnelor sau drumul sunt problema, ci faptul ca prea multi sunt obisnuiti sa le ignore. 

Normativele pentru constructii de drumuri publice au raze minime de curbura pentru fiecare clasa de viteze. Drumul asta nu are o raza de curbura constanta, ci incepe cu o curba usoara, se strange mult  si se largeste iarasi, e complet atipic si asta il face foarte periculos: cine nu stie despre ce e vorba intra cu viteza estimata ca sigura la intrare, pe curba larga, si e surprins de strangerea virajului si nu mai are timp de reactie. 

 

Stiu ca au fost niste analize de siguranta a drumurilor si o gramada de strazi si intersectii din Bucuresti au fost gasite neconforme si necesita corectii. Chiar si curba aia se poate corecta, dar costa si nu ii pasa nimanui care are drept de decizie sa o corecteze. "Lasa ca punem o limitare de viteza si nu mai e nevoie sa cheltuim banii sa o facem cum trebuie", e gandirea lor.

Edited by AdrianB1
Link to comment
Share on other sites

Si Bucurestiul este "crema" .... sa vezi la "tara" (Ilfov) ce drumuri asfaltate pe fonduri UE sint. Macar semnalizarile de rigoare sa fie .... daca drumurile-s varza. Cum mi-am furat-o eu prin Bulgaria .... binenteles ca vina a fost a mea, dar si semnalizarile (nu numai proiectarea) au o contributie semnificativa .... basca starea lor. 👍

Probabil este mai putin profitabil de semnalizat cum am sugerat eu, decit cum este ..... si atunci, vorbim vorbe, despre asta-i treaba. De proiectare si construire ..... vise frumoase. Macar curba atipica ratata de mine in Bulgaria, a fost pe munte .... asta-i in plina capitala.

Edited by Contabil
Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Alex_NRG a spus:

Mergem toti precaut, legal, perfect odihniti si cu reactiile la noi

fixed, absolut corect

 

Acum 9 ore, Alex_NRG a spus:

In realitate nu e asa

ghinionul ti-l mai faci si cu mana ta

 

Acum 9 ore, Silver Arrow a spus:

Daca omul circula si el nu cu 40 km/h cum zice semnul, dar cu 50-60 km/h ma indoiesc ca mai rata curba

am luat de multe ori curba aia cu 80-100 fara probleme (fara trafic, evident), ori s-a tinut bine de ghidon cand ii dadea blanica, ori era cu privirea dupa fete si cu gandu-n alta parte

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

viteza trebuie adaptata drumului si conditiilor de deplasare. PUNCT.

 

nu exista: vai curba e periculoasa, se inchide brusc, e ud pe jos.

 

 exista: am mers ca un bou, blana orbitoare. 

 

asa ca nu mai plangeti de mila ca multi si-o fac cu mana proprie.

 

PS sanatate baiatului!

👌subscriu perfect de acord 

Am si eu pe aici cativa de astia care se stiu tare bine si am pus o intrebare :  Zic da de tras acceleratia vad ca sti, dar ai pus vreodata o frana brusca asa la un 30 la ora sa vezi daca poti tine motoru ala sau cum sta pe drum pe uscat sau umed ? nu mai zic in alte conditii si un pic de viteza

zice: Da de unde ca nu e necesar !!!

 

👍

Link to comment
Share on other sites

Fix faza asta a zis-o un prieten când îl băteam la cap să ia mobra cu ABS: nu-i nevoie, că eu oricum merg încet. Și-a luat până la urmă cmx500 ca nou (700 km), cu ABS- care i-a cam folosit acum vreo lună, la o frână pe ud. A zis că s-a panicat. Și că i-a prins tare bine sistemul.

Link to comment
Share on other sites

in afara de cateva postariri pertinente....... doar hoitari *

 

 

  * nelogism - (persoane care abia asteapta sa atace ceva cazut la pamant ) in cazul nostru.....expertii lu' peste   care stau cu ochii pe sectiunea accidente ...doar doar apare inca unul care da cu mucii de bordura......ca sa scrie cat de .........

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, AdrianB1 said:

Stiu ca au fost niste analize de siguranta a drumurilor si o gramada de strazi si intersectii din Bucuresti au fost gasite neconforme

problema mare la noi este ca nu mai sunt credibile limitele astea de viteza,pt ca sunt puse aiurea sau lasate dupa santiere semne iarasi aiurea;lde multe ori limitare la 30 cind se poate cu 70 sau mai mult.

La greci,de pilda ,sau in adevarata UE,totul (aproape) este justificat si bine calculat ;daca iei (cu masina) o curba cu 20 km/h in plus fata de semn,incepe sa fie la risc;si dupa citeva experimente din-astea te autoeduci sa le respecti apoi

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea: in oras ne relaxam. Pe serpentine esti mukt mai in priza, stii ca vine o curba stransa.

Daca in oras sunt doua benzi pe sens, si delimitate de sensul opus, creierul iti spune fara sa vrei ca e loc de gaz, ca nu vor fi curbe stranse, ca nu te asteapta o caruta dupa colt.

De asta am tot sustinut ca in curba aia e nevoie de o semnalizare suplimentara. MARE, sa o vada tot fraierul. Nu un semn obisnuit de limitare de viteza.

Vad ca majoritatea comenteaza ca riderul e de vina, ca "daca  mergea legal", daca adapta viteza

PLM merge vreunul mereu legal de aici?

Postul a fost initiat in ideea de a vedea daca putem ajuta motociclistul implicat.

Restul e off-topic 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Alex_NRG a spus:

Parerea mea: in oras ne relaxam. Pe serpentine esti mukt mai in priza, stii ca vine o curba stransa.

Daca in oras sunt doua benzi pe sens, si delimitate de sensul opus, creierul iti spune fara sa vrei ca e loc de gaz, ca nu vor fi curbe stranse, ca nu te asteapta o caruta dupa colt.

De asta am tot sustinut ca in curba aia e nevoie de o semnalizare suplimentara. MARE, sa o vada tot fraierul. Nu un semn obisnuit de limitare de viteza.

Vad ca majoritatea comenteaza ca riderul e de vina, ca "daca  mergea legal", daca adapta viteza

PLM merge vreunul mereu legal de aici?

Postul a fost initiat in ideea de a vedea daca putem ajuta motociclistul implicat.

Restul e off-topic 

Nu merge nimeni 100% legal, dar curba aia se poate lua fara stres cu 60-70 (avand limita de 40)... si cu mai mult, cu ceva pricepere. Cu cat a luat-o de a rupt gardul ala din fier? In oras chiar nu e de alergat, nici macar noaptea, ca se intalnesc "meseriasii" intre ei.

Una peste alta, bine ca a scapat intreg si poate a invatat ceva.

Link to comment
Share on other sites

Acum 55 minute, Ciprian_B a spus:

Eu unul o las mereu usor acolo, pe oricare dintre sensuri. 50% din timp, am prins radar, deci.. cu grija

Deci tu o lasi cu grija din cauza de radar, nu ca ti-ai putea rupe oasele .... 🤦‍♂️

 

Ieri am avut treaba prin zona si am trecut pe la locul faptei.

Blasfemie!! Nu mai exista semnul de limitare 40 km/h, doar ala de anulare a limitarii :crack:

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

 

Asa s-a inteles, m-am exprimat gresit, incomplet. Ce voiam sa spun de fapt, este ca exista si pericolul radarului. Cunosc traseul destul de bine si merg destul de ponderat incat sa nu am incidente :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, Alex_NRG a spus:

Vad ca majoritatea comenteaza ca riderul e de vina, ca "daca  mergea legal", daca adapta viteza

PLM merge vreunul mereu legal de aici?

Nu e despre noi aici, noi ori mergem legal, ori suntem norocosi, ori ne facem norocul cu mana noastra. 
Nu inteleg cum nu iti este clar ca el este de vina pentru faptul ca a mers drept cand drumul mergea la dreapta...
Ai pus punctul pe i, nu a adaptat viteza.
La ce adaptezi viteza? la experienta, la trafic, la vizibilitate, la starea carosabililui, la conditii meteo, la ganduri care sunt in alta parte, etc.

Macar el pare normal la cap si isi recunoaste vina, altii pe aici il absolva complet, de vina e statu ca nu i-a zis sa mearga cu exact 57 la ora si inclinat la 45 grade, la 50cm de bordura din dreapta.

CA PO nu e cacofonie men

Edited by robert23mg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...