Sari la conținut

10-11. Michelin® Grand Prix of Styria & Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

un articol mai vechi in care Rossi nu pare ca isi doreste numarul retras https://www.morebikes.co.uk/news/30581/motogp-retires-simoncellis-58-number-from-racing-competition/

 

Simoncelli’s 58 joins the numbers of Kevin Schwantz (34), Shoya Tomizawa (48), Loris Capirossi (65) and Daijiro Kato (74) as the numbers currently retired in MotoGP, although the 58 can still be used with blessing from the Simoncelli family

 

+ Hayden (69)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 401
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

un articol mai vechi in care Rossi nu pare ca isi doreste numarul retras https://www.morebikes.co.uk/news/30581/motogp-retires-simoncellis-58-number-from-racing-competition/

 

Simoncelli’s 58 joins the numbers of Kevin Schwantz (34), Shoya Tomizawa (48), Loris Capirossi (65) and Daijiro Kato (74) as the numbers currently retired in MotoGP, although the 58 can still be used with blessing from the Simoncelli family

 

+ Hayden (69)

...si ar mai fi care ar trebui retrase zic eu :#27,#26,#99...le asociem automat cu niste figuri emblematice ca sa zic asa.Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei care credeau ca MM e acelasi ca si inainte mai trebuie sa astepte ceva vreme.

 

The easiest way would be to stop and come back when I feel ready in one or two years. But that's not my style. I was afraid I would not have a normal arm

 

https://www.gpone.com/en/2021/08/23/motogp/marquez-now-i-am-not-enjoying-it-now-i-am-suffering.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, MirceaB a spus:

Stai sa ajunga la Aprilia si s-a terminat si cu asta. 😄

Ahahaha

Poate ne surprinde plăcut?

Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

cei care credeau ca MM e acelasi ca si inainte mai trebuie sa astepte ceva vreme.

 

The easiest way would be to stop and come back when I feel ready in one or two years. But that's not my style. I was afraid I would not have a normal arm

 

https://www.gpone.com/en/2021/08/23/motogp/marquez-now-i-am-not-enjoying-it-now-i-am-suffering.html

 

Da, deja se bate la victorie, e clar că tre să mai așteptăm 1-2-3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult mai dificil decat se asteptau ei,pt ca trauma a fost mult mai dificila decat se astepta oricine,dar din moment ce deja e competitiv (competitiv insemnand ca a castigat sau s-a batut la podium) pe anumite circuite nu asa fizice,e un semn nu bun ci remarcabil.

Cred ca la anul se va bate la titlu.Poate nu va fi la 100% (ceea ce e bine pt noi spectatorii zic eu dar si pt ceilalti piloti),dar se va bate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi cam asa a fost si cu Doohan...

dupa accidentare, in primul sezon a castigat vreo doua curse si niste podiumuri, apoi in anii urmatori a luat 5 titluri la rand....

pana s-a accidentat din nou si s-a retras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda eu sper sa nu mai castige MM 5 titluri la rand....ca se scorojesc peretii de plictiseala.

No hate,omul e un talent fantastic,dar e mai frumoasa competitia acum cu el schiopatand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

Ahahaha

Poate ne surprinde plăcut?

 

Nu are cum, dupa parerea mea. Ma uit la Aleix Espargaro si vad cat se chinuie cu mobra aia, din simplu motiv ca italienii nu baga bani seriosi in competitia asta. Daca vine MV... o sa fie un fel de cal troian pentru Aprilia. Oricum astia pana acum au pedalat cu un picior bun si unul de lemn, iar dupa ce vine MV, o sa le lipseasca si o pedala (de pe partea cu piciorul de lemn).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

E mult mai dificil decat se asteptau ei,pt ca trauma a fost mult mai dificila decat se astepta oricine.

Orice "dezastru" de ortoped ar fi spus 6 luni OUT (minim) si sunt convins ca echipa STELARA de medici care la operat asa a si transmis dar si iar dar norocul nostru ca vedem spectacol🥳🥳🥳🥳

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Djenavar a spus:

Orice "dezastru" de ortoped ar fi spus 6 luni OUT (minim) si sunt convins ca echipa STELARA de medici care la operat asa a si transmis dar si iar dar norocul nostru ca vedem spectacol🥳🥳🥳🥳

Cică umărul nerecuperate e problema acum, mana nu mai are nimic.

Și că cică trebuie operat și stat iar 6-8 luni pe bară.

Și a pus și MM covoraș de baie aderent pe rezervor, unii spun că ăla e cam începutul sfârșitului, eu sper sa nu fie așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, MirceaB a spus:

Nu are cum, dupa parerea mea. Ma uit la Aleix Espargaro si vad cat se chinuie cu mobra aia, din simplu motiv ca italienii nu baga bani seriosi in competitia asta. Daca vine MV... o sa fie un fel de cal troian pentru Aprilia. Oricum astia pana acum au pedalat cu un picior bun si unul de lemn, iar dupa ce vine MV, o sa le lipseasca si o pedala (de pe partea cu piciorul de lemn).

Nici suzuki nu au investit enorm si totusi in 2016 Vinales a fost decent.

a terminat pe 4 dupa mm si yamaha. Un rezultat bun.

sunt curios ce o sa faca la Aprilia, cel mai probabil nimic, avand in vedere pretentiile lui si echipa mica de la aprilia.

bine macar ca nu mai tine un loc ocupa la yamaha si poate Morbidelli sa isi etaleze talentul. Sa vedem cat mai are dupa pauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2021 la 16:00, Method a spus:

 

- surse credibile vor fi cand le vor da echipele.Stai pe aproape,daca aflu ceva iti zic :)

 

- "Gismo'urile" cum le spui au fost copiate si imitate de toate echipele.Concluzia logica - functioneaza.

 

So - dep.R&D si-a facut treaba nu?

 

Stiu,a mai avut Yamaha niste tentative - dar transpuse prost in practica pe moto lui Biaggi parca.

 

... noi nu vorbeam despre eficienta gen cat costa punctul in gp - ci marimea bugetelor.

 

Asadar, nu ai surse, asta inseamna ca de fapt, in toata discutia asta nu faci decat sa proiectezi propriile dorinte, despre cum ai vrea tu sa arate bugetele echipelor. Orice sursa care nu concorda cu aceasta proiectie, nu este credibila. 

 

NU copiate si imitate, ci preluate la nivel de principiu si adaptate. Nu toate, doar unele. Dupa cum bine vezi, nici un constructor normal la cap nu si-a transformat motocicleta in triplanul Baronului Rosu. Dimpotriva, se pare ca solutiile aero de pe M1 au fost mai degraba imitate, decat cele de la Ducati.

Bineinteles ca functioneaza, insa este o diferenta: in timp ce la ceilati implementarea lor a fost un pas inainte, pentru Ducati a fost doar un mod de a "chitui" pe ici pe colo comportamentul motocicletei. Ca sa intelegi, in timp ce Yamaha, Suzuki, Honda, etc ar putea merge si fara ele, Ducati dezbracata de toate "progresele" ar fi o motoreta complet nefunctionala. 

 

Da. Si-a facut treaba. Drept urmare, ceilalti constructori le doresc sa continue in acelasi ritm. Le fac cam 75% din munca, pe banii lor. 

 

Da, Yamaha a fost prima ever, in istoria campionatului, care a montat aripioare aero. Si parca Honda a avut niste tentative experimentale. 

 

Referitor la marimea bugetelor, ti-am raspuns mai sus, aici doar iti mai atrag atentia asupra unui aspect: raportul dintre aparenta si esenta/realitate. Faptul ca Ducati (de ex), cheltuie banii pe gizmouri, nu inseamna ca au neaparat buget mai mare decat Yamaha sau Honda (aparenta), ci doar ca Honda sau  Yamaha sunt mai parcimoniosi, cand trebuie sa bage mana in bugetul alocat (realitate). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pariu că Honda are buget mai mare decât Aprilia și Suzi dar Honda aia e praf, doar MM ii da de cap.

 

Așa că de ce contează așa mult bugetul?

 

Degeaba ai putere dacă nu ia curbe moto - Ducati

Degeaba ai handling bun dacă lipsește putere - Suzi, Aprilia, yama e exceptie cu Q.

 

Echilibrul ăla e important de găsit.

Nu știu cum se găsește.

Cu bani mulți? Atunci bani in cineva ca n lăutari sau cum?

 

Majoritatea au brembo, majoritatea au ohlins, toți au soft unic, toți au aceleași cauciucuri.

Și ne miram că e strânsă competiția. 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

Așa că de ce contează așa mult bugetul?

 

Echilibrul ăla e important de găsit.

Nu știu cum se găsește.

Cu bani mulți? Atunci bani in cineva ca n lăutari sau cum?

Pai, ca sa ajungi la echilibrul ala, ai nevoie de bani multi si de know how. Cand ai bani, ii investesti in R&D, care, in ultima instanta, asta iti aduce: kh. Brandurile cu traditie in competitie, Honda, Yamaha, Suzuki chiar, au deja acest know how si investesc in continuare in el,  ceilalti il invata pe genunchi, uitandu-se la astia mari. Sau ca maimutele, prin incercare si eroare..si pentru o asemenea abordare, da, ai nevoie de bugete mari..  :D Uneori, poti sa il cumperi de la altii... adica cum bine spui, arunci cu banii in lautari. 

 

1 oră în urmă, frigider a spus:

Pariu că Honda are buget mai mare decât Aprilia și Suzi dar Honda aia e praf, doar MM ii da de cap.

Praf este pilotul. In sensul cel mai propriu al termenului. Pana nu se reface (daca se mai reface vreodata), nu poti vedea adevaratul potential al RCV-ului. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

Majoritatea au brembo, majoritatea au ohlins, toți au soft unic, toți au aceleași cauciucuri.

Și ne miram că e strânsă competiția. 

In toate competitiile de varf sunt impuse asemenea limitari ca sa zic asa.

In F1 au mai multe (2 parca) sisteme de franare intre care sa aleaga - brembo si AP racing,parca tot pe ohlins merg si ei acolo iar gumele nici nu se discuta in nici o competitie.

 

Competitia nu e stransa deloc.Din 2015 n-a mai fost stransa.A ok e antrenant pt ca (spre deosebire de F1) sunt destul de multi candidati la victorii de etapa,dar cand vine vorba de the big picture si candidati la campionat,a fost de fapt unul singur.The usual suspect ca sa zic asa.

Pe care nu prea l-a batut nimeni,el s-a batut singur de fapt.His ambition outweighted his talent :)

Exceptam 2020 care a fost atipic din toate punctele de vedere....in rest campion MM iar si iar....echipe Honda si Yamaha.

Acum zburda Q e la 2 victorii pline de restul....unde e "competitia cea stransa"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Method a spus:

Acum zburda Q e la 2 victorii pline de restul....unde e "competitia cea stransa"?

Pai daca Q e singurul constant?

Nu e neapărat vina motocicletelor că pe circuit Ducati Miller și Zarco n au ieșit bine, nu?

 

 

Ai destui câștigători diferiți, nu?

Nu e că la Wsbk unde rea câștigă cursa după cursa după cursa după cursa după cursa.

Unde mai pui că uneori ai primii 10 in jumă de secundă gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, frigider a spus:

Pai daca Q e singurul constant?

Nu e neapărat vina motocicletelor că pe circuit Ducati Miller și Zarco n au ieșit bine, nu?

Da corect,no argue.

 

Si da nu e vina motoretelor,din moment ce aproape de fiecare data un Ducati scoate capul...doar ca nu tot timpul e acelasi....ceea ce denota inconstanta pilotilor.

Perfect de acord cu tine aici,doar vroiam sa atrag atentia asupra faptului ca in ciuda castigatorilor de etapa destul de variati,batalia pt campionat e foarte...terna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

Nu e că la Wsbk unde rea câștigă cursa după cursa după cursa după cursa după cursa.

Unde mai pui că uneori ai primii 10 in jumă de secundă gen.

De data asta nu ai nimerit-o ☺️

Anul asta sunt deja 4 câștigători de etapa, în + au câte cel puțin 2 victorii fiecare. 

Dar da, competiția în MotoGp e destul de animată chiar dacă liderul campionatului e detașat de restul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, danypop a spus:

De data asta nu ai nimerit-o ☺️

Anul asta sunt deja 4 câștigători de etapa, în + au câte cel puțin 2 victorii fiecare. 

Dar da, competiția în MotoGp e destul de animată chiar dacă liderul campionatului e detașat de restul

Autocorrect a scris "câștigă" eu vroiam sa spun "câștiga"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...