Sari la conținut

15. Red Bull Grand Prix of The Americas


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 23 minute, xt600 a spus:

Si tocmai pentru ca Miller nu este genul care sa nu isi apere sansele, suspectez o intelegere prealabila, in cadrul echipei

Sunt singurul care știe că Miller a zis pe față că îl ajută daca poate?

In prima fază părea că prin ajutor înseamnă să treacă de Peco in ideea de a îl depasi pe Q.

Dar nu a putut, din contră, ritmul lui a scăzut mult. Nu avea sens tocmai cu colegul său care se bate la campionat sa facă aroganțe, nu?

 

Ok dacă o fi vreodată Mir coleg cu MM... Sa te aștepți să nu se lase și să se încurce cat de mult pot ei.

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Nici MM nu mai este ce a fost, dar la anul, ceva mai fit si cu o motocicleta pusa la punct, va avea un cuvant de spus in campionat.

Moto și cum e acum pare că se bate ușor la victorie.

Cu handicap fizic să îți bați de toți...apoi recuperat?

Eu cred că va fi mereu sus. Deci campion :)

 

Apropo de dueluri, vroiam sa vad Q vs MM dar q e cu gândul la puncte deci nu ar fi fost mare bătaie ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 49 minute, frigider a spus:

Sunt singurul care știe că Miller a zis pe față că îl ajută daca poate?

 

Moto și cum e acum pare că se bate ușor la victorie.

Nu esti singurul. Dar aia este declaratia de presa. Iti dai seama ca nu putea sa dea pe goarna ca s-au stabilit ordine de echipa pentru cei 4 piloti Ducati, echipati cu motorete oficiale. Lucru perfect plauzibil, avand in vedere precedentul cu Mapping 8. Gandeste singur, daca Peco ramanea in spatele lui Miller si a lui Martin, pierdea mult mai multe puncte si sansele, fie si matematice, se reduceau simtitor. Asa a pierdut doar 4 fata de Q, teoretic mai are ceva sanse. Era logic ca echipa sa ii faca partie, pentru a prinde macar podiumul. 

 

Pai Honda si cand merge slab, merge mai bine decat multe alte mobre "de top". Cu conditia sa aibe pilotul potrivit. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, TETEA. said:

Cred ca Mir a fost penalizat pt pilotaj iresponsabil. Nu sunt sigur, am vazut ceva pe FB.

 

Din tweet-ul pe care l-am postat inițial:

 

image.thumb.png.1ad905df04aa73e0592325aa2814e21f.png

 

3 hours ago, Method said:

Dura penalizarea,pt ceva foarte discutabil....a fost in fata si putea sa-si aleaga trasa nu?

Sau regulile nu se aplica daca macalaul din spate cade si mai ia 2 cu el?

 

Stii de ce imi aduce aminte incidentul asta,nu?De o faza foarte litigioasa si cu cantec...in care aproape toata lumea (si ma includ si pe mine aici) i-a dat dreptate riderului aflat in fata - care,aceeiasi lege - avea dreptul sa-si aleaga trasa nu?

 

Văd două situații complet diferite. Una pe viraje unde trasele sunt multiple și se schimbă în mod constant, alta pe linia dreaptă cu un pilot care s-a comportat ca și când era singur pe circuit. Öncü s-a repliat rapid și violent pe trasa pe care se afla deja Alcoba. Faptul că era deja în față nu are nicio relevanță: un pilot a mers drept și și-a ținut trasa, celălalt a intrat pur și simplu în el.

 

Penalizarea a fost dură pentru a genera un precedent și a servi de exemplu. Accidentul a fost urât, se putea lăsa cu morți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Din tweet-ul pe care l-am postat inițial:

 

image.thumb.png.1ad905df04aa73e0592325aa2814e21f.png

ce ziceam.

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Văd două situații complet diferite. Una pe viraje unde trasele sunt multiple și se schimbă în mod constant, alta pe linia dreaptă cu un pilot care s-a comportat ca și când era singur pe circuit. Öncü s-a repliat rapid și violent pe trasa pe care se afla deja Alcoba. Faptul că era deja în față nu are nicio relevanță: un pilot a mers drept și și-a ținut trasa, celălalt a intrat pur și simplu în el.

 

Penalizarea a fost dură pentru a genera un precedent și a servi de exemplu. Accidentul a fost urât, se putea lăsa cu morți.

nici pe viraj cand iesi larg nu e ok sa inchizi de parca esti singur pe circuit, vezi JLo sau cine a inchis ampulea atunci de au iesit vreo 3 insi?

 

sincer si rossi a facut o marlaneasca, ok poate credea ca dupa contact MM a lasat gazul putin.

dar MM nu lasa gazul pentru o nimica toata. nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, PzKpfW a spus:

 

 

 Faptul că era deja în față nu are nicio relevanță: un pilot a mers drept și și-a ținut trasa, celălalt a intrat pur și simplu în el.

 

Probabil ar fi fost valabil daca aveau oglinzi retrovizoare. Parca sunt interzise si la Moto3, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penalizarea pt turc mi se pare ok. Chiar daca nu avea cum sa vada in spate, stia ca exista o sansa bunicica ca cineva din spate a profitat de aspiratie si e in stanga sau dreapta in depasire. Era ditamai plutonul acolo, nu 3-4 piloti. E ca in exemplul ala cu aruncatul unui obiect pe geam, nu vezi daca e cineva sub, dar tre sa te duca mintea ca ar putea fi.

 

Oricum accidentul a fost cu mare, mare bulan. In primul rand ca au fost doar 3 motoare date pe jos, puteau fi 6-7 lejer si in al doilea rand ca au scapat asa usor, la 240 la ora puteam avea cel putin un RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, RuInCV said:

Penalizarea pt turc mi se pare ok. Chiar daca nu avea cum sa vada in spate, stia ca exista o sansa bunicica ca cineva din spate a profitat de aspiratie si e in stanga sau dreapta in depasire. Era ditamai plutonul acolo, nu 3-4 piloti. E ca in exemplul ala cu aruncatul unui obiect pe geam, nu vezi daca e cineva sub, dar tre sa te duca mintea ca ar putea fi.

 

Just.

 

Un pilot și-a schimbat trasa și a intrat în altul care nu s-a mișcat de pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori nu poti sa iei regulile asa cum sunt, negru pe alb.

f bine au facut. altfel oricine poate scoate cu usurinta pe oricine cu manevre din astea bruste si rau intentionate, doar pt ca "sunt in fata, am voie sa-mi aleg trasa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

pentru ca e minim a 2-a oara cand o face. cu miller. nu asa depasesti. intri in ala din fata.

e contact, putea sa cada miller. e prea periculos. pai asa il lovesti pe ala din fata mereu si il mai si dai jos si e ok.

Man,e un block-pass,nu a intrat nimeni in nimeni.

Mir a intrat pe interiorul lasat liber de Miller,dar nu a mai putut (probabil,ca n-am vazut cum trebuie iesirea din cauza filmarii onboard) tine trasa pe iesire.Miller n-a fost obligat sa se culce pe el,a facut-o.Asta e definitia unui block-pass : block (ii blochezi trasa concurentului - el decide cum vrea sa procedeze odata blocat - contact sau degajeaza in exterior) pass (depasire).

MM o face aproape de fiecare data.De ce nu il penalizeaza?

Acum 5 ore, frigider a spus:

o sa fie greu la anul, pentru ca MM.

 

de restul nu cred ca tre sa si faca griji. 

poate MIr daca suzi vine cu sch mari in 22?

restul is super inconstanti. Si peco, pole apoi...pe 3 cu mult noroc / echipa.

Suzuki nu baga bani - Suzuki va avea fix aceleasi performante ca si anul asta.Adica...caldute.Titlul 2020 (am zis si la momentul respectiv) a fost datorat unui cumul de factori (MM out,Q inconstant,Dovi pe niciunde).Suzuki a fost la fel,acelasi nivel,doar ca nivelul lor a fost deajuns,nimeni nu a fost in stare sa fie peste ei.Nu mai e cazul in anul asta si anii ce vor urma.

Dupa cum ai zis - acum daca nu e MM,e Q,e iata Peco,poate Martin,dupa aia vine Mir-Suzuki.Are deja a5a sansa.

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Facuta exact in maniera lui Marq, dar pentru care Marq nu a fost niciodata penalizat. 

Exact.Textbook block-pass.

Daca se scoate block-pass'ul in afara legii,ramane MMlu fara job :)

Acum 5 ore, Kagemusha a spus:

Am văzut și incidentul cu Oncu de la clasa mică. Cred că numai soacra cu trei nurori putea să-l vadă pe Alcoba în spate...

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, se merge intr-o cursa de viteza, nu pe A1. Asta presupune ca fiecare pilot trebuie sa se lupte pentru o pozitie cat mai in fata (ideal, pentru victorie), sa isi apere pozitia pe care o are la un moment dat. Inteleg sa fie penalizat un om, cand o comite intentionat sau fara un minim respect fata de adversar (vezi MM de atatea ori, vezi Mir in cursa de ieri), dar in cazul asta a fost un simplu incident de cursa. Nu poti sa ii pretinzi omului sa aibe ochi la spate, ca sa vada unde pune Alcoba roata fata. Este absurd! Da, sigur ca se putea lasa cu RIP, dar nu poate fi culpabilizat turcul, pentru ca, in fata fiind, si-a facut trasa. Pai in cazul asta, poate ar trebui ca in cursele de genul asta sa se depaseasca doar cu aprobarea comisarilor de traseu, iar locul si coordonatele depasirii sa fie date de un operator radar, dintr-un turn de control. Plm.. sunt curse, racing, nu probe de contratimp in clasica Paris - Rubaix. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

campion campion dar uneori pare amator pe langa MM :) o sa fie greu la anul, pentru ca MM.

de restul nu cred ca tre sa si faca griji. 

poate MIr daca suzi vine cu sch mari in 22?

restul is super inconstanti. Si peco, pole apoi...pe 3 cu mult noroc / echipa.

 

Din cauza amatorului ala s-a rupt MM. din ce imi amintesc de multe ori MM a incercat sa-l intimideze inainte de accidentare. follow in calificari si tiganisme de ale lui. 

 

Acum nici nu avea rost sa se puna cu MM. FQ trebuie sa iasa in fata lui FB si atat. daca se poate bate la victorie atunci sigur o face. eu zic ca la anul daca Yamaha aduce un plus la motocicleta Q ramane favorit. A invatat sa fie constant in fata, nu mai merge all in fie ce o fi. 

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, xt600 a spus:

Oameni buni, se merge intr-o cursa de viteza, nu pe A1. Asta presupune ca fiecare pilot trebuie sa se lupte pentru o pozitie cat mai in fata (ideal, pentru victorie), sa isi apere pozitia pe care o are la un moment dat. Inteleg sa fie penalizat un om, cand o comite intentionat sau fara un minim respect fata de adversar (vezi MM de atatea ori, vezi Mir in cursa de ieri), dar in cazul asta a fost un simplu incident de cursa. Nu poti sa ii pretinzi omului sa aibe ochi la spate, ca sa vada unde pune Alcoba roata fata. Este absurd! Da, sigur ca se putea lasa cu RIP, dar nu poate fi culpabilizat turcul, pentru ca, in fata fiind, si-a facut trasa. Pai in cazul asta, poate ar trebui ca in cursele de genul asta sa se depaseasca doar cu aprobarea comisarilor de traseu, iar locul si coordonatele depasirii sa fie date de un operator radar, dintr-un turn de control. Plm.. sunt curse, racing, nu probe de contratimp in clasica Paris - Rubaix. 

E diferenta intre intentie, culpa si nevinovat.

 

E perfect regulamentar sa iti inghesui adversarul daca esti in fata si sa il fortezi sa ia mana din gaz sau sa piste frana. Totusi, logica elementara spune ca trebuie sa ii lasi timp ca sa faca asta, ca nu iti poate citi gandurile. Sunt convins ca telemetria arata ca Alcoba n-a apucat sa faca nimic, Oncu a schimbat trasa mult prea brusc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Man,e un block-pass,nu a intrat nimeni in nimeni.

Mir a intrat pe interiorul lasat liber de Miller,dar nu a mai putut (probabil,ca n-am vazut cum trebuie iesirea din cauza filmarii onboard) tine trasa pe iesire.Miller n-a fost obligat sa se culce pe el,a facut-o.Asta e definitia unui block-pass : block (ii blochezi trasa concurentului - el decide cum vrea sa procedeze odata blocat - contact sau degajeaza in exterior) pass (depasire).

MM o face aproape de fiecare data.De ce nu il penalizeaza?

Cum reusesti sa vezi blockpass acolo, numai tu stii (si inca vreo 2 de aici).

Miller intra primul in virajul ala, se vede in filmarea de pe motocicleta lui Mir. Atinge cu roata limita dintre asfalt si dunga alba, fix in apex, apoi continua trasa. Imediat vine Mir din spate si il loveste la jumatatea motocicletei in pulpa/umar/spate.

Pe filmarea de pe motocicleta lui Miller se vede cum Mir “taie” virajul ala cu ambele roti pe partea marcata cu alb-rosu.

Crafer zice ca Miller avea trasa si Mir e vinovat. Race direction il penalizeaza pe Mir. Tu vezi blockpass.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Man,e un block-pass,nu a intrat nimeni in nimeni.

Mir a intrat pe interiorul lasat liber de Miller,dar nu a mai putut (probabil,ca n-am vazut cum trebuie iesirea din cauza filmarii onboard) tine trasa pe iesire.Miller n-a fost obligat sa se culce pe el,a facut-o.

Nu cred că Miller s-au lăsat pe mir, Miller a ieșit f larg, probabil sa ii facă loc, scos forțat, dar mir n-a putut ține trasa și a dat în el.

 

Crezi tu că se supără tocmai Miller pentru o depășire regulamentară? Sau una curajoasă?

Eu nu. 

De asta cred că a greșit mir, că era așa supărat Miller.

 

Da, block pass eșuat la modul periculos.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Oameni buni, se merge intr-o cursa de viteza, nu pe A1. Asta presupune ca fiecare pilot trebuie sa se lupte pentru o pozitie cat mai in fata (ideal, pentru victorie), sa isi apere pozitia pe care o are la un moment dat. Inteleg sa fie penalizat un om, cand o comite intentionat sau fara un minim respect fata de adversar (vezi MM de atatea ori, vezi Mir in cursa de ieri), dar in cazul asta a fost un simplu incident de cursa. Nu poti sa ii pretinzi omului sa aibe ochi la spate, ca sa vada unde pune Alcoba roata fata. Este absurd! Da, sigur ca se putea lasa cu RIP, dar nu poate fi culpabilizat turcul, pentru ca, in fata fiind, si-a facut trasa. Pai in cazul asta, poate ar trebui ca in cursele de genul asta sa se depaseasca doar cu aprobarea comisarilor de traseu, iar locul si coordonatele depasirii sa fie date de un operator radar, dintr-un turn de control. Plm.. sunt curse, racing, nu probe de contratimp in clasica Paris - Rubaix. 

Multe la MM voi le considerați vina lui când uneori celălalt Rider nu vrea sa facă ce trebuie: să lase gazul.

 

Nu are nimeni ochi la spate dar toți au creier, toți știu trasele etc.

 

Repet incident cu JLo când a închis și el ușa la futu-i mă-sa, doar el era în față, dar ieșit larg și pierdut viteza și au făcut buna 3 înși.

 

0 creier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de Öncü, penalizările se acordă și în funcție de gravitatea incidentului. Un asemenea accident are un vinovat clar, chiar dacă în mod evident nu a fost un act intenționat sau premeditat. A fost sancționată abordarea agresivă și lipsa de considerație pentru ceilalți concurenți. Turcul nu este dealtfel la prima abatere. Nu arunc cu pietre în el, dar este un pilot agresiv.

 

Oricum penalizarea s-a acordat, nici măcar pilotul vizat sau echipa lui nu au protestat din câte știu eu. Discuția este deci fără sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ioio_viola a spus:

Din cauza amatorului ala s-a rupt MM. din ce imi amintesc de multe ori MM a incercat sa-l intimideze inainte de accidentare. follow in calificari si tiganisme de ale lui. 

Da, i-a pus piedica Q, de aia s-a rupt.

 

Cad destui încercând să se țină după aia din față: Rins a facut-o de multe ori, Miller și mulți alții, dar doar MM cade fix din cauza lui x sau y sau MM nu poate să se bată dar totuși iese des campion Lol 

 

Oamenii cad că forțează, aia e treaba lor, să iasă cat mai sus. 

Altfel ar sta acasă.

 

 

 

 

 

Și când Omu și cu handicap își bate de ei, cei mai buni dintre cei mai buni te pune pe gânduri: 

Cat de bun era omul asta înainte și cât de bun încă este, așa rupt în c*r. :)

 

 

Știu, plictisitoare cursa.

Dar: mir campion, ok, q campion, ok.

Doar pt ca omul asta era în medical.

 

Alții numesc "circumstanțiale" campionate cu toată lumea pe grilă.

Nu ieșeau băieții ăștia campioni decât cu Nr 1 pe bară.

Știu pare o teorie din aia cu "dacă" , doar că pare f plauzibilă, nu?

 

Q chiar a crescut mult.

In rest.. sclipiri.

 

Anul viitor pot pune bani că va fi doar intre Q și MM.

 

A, că mai apare un rebel din asta și se mai bate și el sus? Da.

Dar sa se bata sus cursa de cursa?

Doar pe Q și MM ii vad. 

Acum 1 oră, RuInCV a spus:

E diferenta intre intentie, culpa si nevinovat.

 

E perfect regulamentar sa iti inghesui adversarul daca esti in fata si sa il fortezi sa ia mana din gaz sau sa piste frana. Totusi, logica elementara spune ca trebuie sa ii lasi timp ca sa faca asta, ca nu iti poate citi gandurile. Sunt convins ca telemetria arata ca Alcoba n-a apucat sa faca nimic, Oncu a schimbat trasa mult prea brusc.

Da.

Și gândiți-va că băieții ăștia chiar au reflexe fulger, nu ca noi.

 

Pai daca ăla nu apuca să clipească = clar o problema.

Acum 45 minute, ilarionciobanu a spus:

Cum reusesti sa vezi blockpass acolo, numai tu stii (si inca vreo 2 de aici).

Miller intra primul in virajul ala, se vede in filmarea de pe motocicleta lui Mir. Atinge cu roata limita dintre asfalt si dunga alba, fix in apex, apoi continua trasa. Imediat vine Mir din spate si il loveste la jumatatea motocicletei in pulpa/umar/spate.

Pe filmarea de pe motocicleta lui Miller se vede cum Mir “taie” virajul ala cu ambele roti pe partea marcata cu alb-rosu.

Crafer zice ca Miller avea trasa si Mir e vinovat. Race direction il penalizeaza pe Mir. Tu vezi blockpass.

Stewarzii au decis așa dar oricine poate să vadă ce vrea.

 

Diferența e că stewarzii aia zic că se pricep o idee la ce fac pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ENEOS a spus:

mmizeria e un fel de ngunoy al motogp-ului, fwte pe oricine și nu îl penalizează nimeni! 

Și eu am adormit la cursă. 

Păcat că e așa agresiv uneori când ar putea sa fie mai chillax, mai elegant.

Poate se mai cizelează. A arătat uneori că poate.

 

Na, tânăr etc. Adrenalina, roșu în fața ochilor?

 

 

*Nu mă impresionează căști custom etc dar era tare la MM : casca si pielea aveau deja "julituri" pe ele :D că și cum ar fi căzut.

nu crede in cobeală se pare. Haha

 

**Mi a mai plăcut aia de astronaut a lui JLo.

Aia as lua-o doar să o am in casa.

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, PzKpfW a spus:

Legat de Öncü, penalizările se acordă și în funcție de gravitatea incidentului. Un asemenea accident are un vinovat clar, chiar dacă în mod evident nu a fost un act intenționat sau premeditat. A fost sancționată abordarea agresivă și lipsa de considerație pentru ceilalți concurenți. Turcul nu este dealtfel la prima abatere. Nu arunc cu pietre în el, dar este un pilot agresiv.

 

Oricum penalizarea s-a acordat, nici măcar pilotul vizat sau echipa lui nu au protestat din câte știu eu. Discuția este deci fără sens.

Ma faci sa rad,ce argument e ala, ca nu au protestat,ca sa fie discutia fara sens.

In timpurile actuale si la ce libertate de decizie au comisarii de cursa,esti mancat daca ai curajul sa

protestezi.Te toaca cursa de cursa,mai ales in calificari.

Cel mai bun exemplu a fost ce au facut ieri conducerea cursei.

1.Cursa sprint de 5 tururi desi timp era berechet sa se reia cu 8-9 tururi.Cursa sprint care se stie ca la un pluton masiv si cu moto cam egale duce la situatii periculoase.

2.Decizia aberanta de al declara castigator pe unul care era deja la boxe cu abandon tehnic.

  Stiu o sa zici ca nu au protestat.Nu au protestat din motivele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg ce e așa aiurea la moto 3:

 

Confusion followed as to what would happen next as no result could be declared based on two laps of a five-lap sprint.

 

 

Following a meeting between the Moto3 team bosses and representatives from the International Race Teams Association and the FIM, it was decided to declare a result based on the finishing order of the red-flagged first race.

Ce sa protestezi?

Doar să schimbe regulile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Man,e un block-pass,nu a intrat nimeni in nimeni.

Mir a intrat pe interiorul lasat liber de Miller,dar nu a mai putut (probabil,ca n-am vazut cum trebuie iesirea din cauza filmarii onboard) tine trasa pe iesire.Miller n-a fost obligat sa se culce pe el,a facut-o.Asta e definitia unui block-pass : block (ii blochezi trasa concurentului - el decide cum vrea sa procedeze odata blocat - contact sau degajeaza in exterior) pass (depasire).

 

 

Asa povesteau marii piloti despre Senna ca proceda. Se baga pe interiorul tau si te lasa pe tine sa deci, intrii in el sau il lasi sa treaca. odata ce il lasai sa treaca stia ca vei face la fel de fiecare data cand iti arata roata pe interior. era metoda lui da a se impune.

Acum 1 oră, adiy32 a spus:

Seamana cu asta 

 

 

sa inchizi trasa pe franare nu lasi adversarului nici o sansa....

Acum 3 ore, Method a spus:

Man,e un block-pass,nu a intrat nimeni in nimeni.

Mir a intrat pe interiorul lasat liber de Miller,dar nu a mai putut (probabil,ca n-am vazut cum trebuie iesirea din cauza filmarii onboard) tine trasa pe iesire.Miller n-a fost obligat sa se culce pe el,a facut-o.Asta e definitia unui block-pass : block (ii blochezi trasa concurentului - el decide cum vrea sa procedeze odata blocat - contact sau degajeaza in exterior) pass (depasire).

MM o face aproape de fiecare data.De ce nu il penalizeaza?

Suzuki nu baga bani - Suzuki va avea fix aceleasi performante ca si anul asta.Adica...caldute.Titlul 2020 (am zis si la momentul respectiv) a fost datorat unui cumul de factori (MM out,Q inconstant,Dovi pe niciunde).Suzuki a fost la fel,acelasi nivel,doar ca nivelul lor a fost deajuns,nimeni nu a fost in stare sa fie peste ei.Nu mai e cazul in anul asta si anii ce vor urma.

Dupa cum ai zis - acum daca nu e MM,e Q,e iata Peco,poate Martin,dupa aia vine Mir-Suzuki.Are deja a5a sansa.

Exact.Textbook block-pass.

Daca se scoate block-pass'ul in afara legii,ramane MMlu fara job :)

:agree:

 

 

uita-te atent la trasa din al doilea viraj, se duce pe pla Mir. nu a mai avut nici o trasa, faci block passul fara sa te izibesti in adversar si inchizi trasa mai bine ca el. 

cand aud block pass ma gandesc la luptele lui Dovi cu MM pe ultimul viraj cred ca au avut vreo 4-5 lupte de genu pt victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Oameni buni, se merge intr-o cursa de viteza, nu pe A1. Asta presupune ca fiecare pilot trebuie sa se lupte pentru o pozitie cat mai in fata (ideal, pentru victorie), sa isi apere pozitia pe care o are la un moment dat. Inteleg sa fie penalizat un om, cand o comite intentionat sau fara un minim respect fata de adversar (vezi MM de atatea ori, vezi Mir in cursa de ieri), dar in cazul asta a fost un simplu incident de cursa. Nu poti sa ii pretinzi omului sa aibe ochi la spate, ca sa vada unde pune Alcoba roata fata. Este absurd! Da, sigur ca se putea lasa cu RIP, dar nu poate fi culpabilizat turcul, pentru ca, in fata fiind, si-a facut trasa. Pai in cazul asta, poate ar trebui ca in cursele de genul asta sa se depaseasca doar cu aprobarea comisarilor de traseu, iar locul si coordonatele depasirii sa fie date de un operator radar, dintr-un turn de control. Plm.. sunt curse, racing, nu probe de contratimp in clasica Paris - Rubaix. 

true that

cu mentiunea ca eu zic ca nici Mir n-ar fi trebuit penalizat...sau daca il penalizeaza pe Mir pt block-pass,atunci sa penalizeze pe toata lumea care face block-pass - si aici dau si in MM si in legenda samd ca mna...si ei se ocupa si s-au ocupat de-a lungul timpului cu trebusoare din astea :bounce:

Pai ori aplicam regulamentul pt toata lumea ori nu-l mai aplicam ce dracu

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

Din cauza amatorului ala s-a rupt MM. din ce imi amintesc de multe ori MM a incercat sa-l intimideze inainte de accidentare. follow in calificari si tiganisme de ale lui.

Exact.

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

Crafer zice ca Miller avea trasa si Mir e vinovat. Race direction il penalizeaza pe Mir. Tu vezi blockpass.

Da,pai felicitari tocmai ai descris un blockpass :crack:

Ala e blockpass - faci o trasa alternativa "pe sub" cel pe care vrei sa il depasesti scurtcircuitezi virajul ca sa ii iesi in fata - insa in 9 din 10 cazuri nu mai poti sa te incadrezi dupa apex si il blochezi astfel pe accel.Buna dimineata.

1 oră în urmă, frigider a spus:

Da, block pass eșuat la modul periculos.

Multe la MM voi le considerați vina lui când uneori celălalt Rider nu vrea sa facă ce trebuie: să lase gazul.

Exact asta e un block-pass iti spun ca si colegului.

De ce trebuie celalalt sa lase gazul cand MM se baga pe langa el pe franare si apoi il blocheaza e peste puterea mea de intelegere...

Si cum poti sa spui ca Mir trebuia penalizat dar MM procedeaza ok cand face fix la fel,iarasi,e peste ptuerea mea de intelegere.

 

Sa ne intelegem - nu zic ca e frumos ce a facut Mir - zic doar ca la fel fac si au facut multi fara a fi penalizati.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Legat de Öncü, penalizările se acordă și în funcție de gravitatea incidentului. Un asemenea accident are un vinovat clar, chiar dacă în mod evident nu a fost un act intenționat sau premeditat. A fost sancționată abordarea agresivă și lipsa de considerație pentru ceilalți concurenți. Turcul nu este dealtfel la prima abatere. Nu arunc cu pietre în el, dar este un pilot agresiv.

 

Oricum penalizarea s-a acordat, nici măcar pilotul vizat sau echipa lui nu au protestat din câte știu eu. Discuția este deci fără sens.

E lipsit de logica - vorba colegului cum naiba sa vada ala ce se petrece in spatele lui?De asta era discutia.

"te-am penalizat pt ca nu te-ai asigurat din spate"...am dat exemplul perfect - MM vs Rossi Argentina 2015 - same shit.De ce nu l-au penalizat pe Rossi?L-a pus in pericol pe MM,nu? (a nu se intelege ca sustin asta - tocmai am spus mai sus ca si eu la acel moment am zis ca nu a fost Rossi de vina),doar spun ca e lipsit de logica sa penalizezi un pilot ca nu e atent la ce se intampla in spatele lui

In ce sens e lipsita de sens?Aa ai impresia ca celelalte discutii ale noastre schimba ceva,ne asculta Dorna pe noi? :crack:

 

Acum 28 minute, Cavaleru a spus:

Asa povesteau marii piloti despre Senna ca proceda. Se baga pe interiorul tau si te lasa pe tine sa deci, intrii in el sau il lasi sa treaca. odata ce il lasai sa treaca stia ca vei face la fel de fiecare data cand iti arata roata pe interior. era metoda lui da a se impune.

 

sa inchizi trasa pe franare nu lasi adversarului nici o sansa....

Repet iar si iar.... nu e o metoda de depasire cusher.Insa au facut-o niste super smecheri de-a lungul timpului si au fost nu ca penalizati ci standing ovations.

Cand o face Mir ne miroase urat.

Hai sa-l lasam pe Zarco care inchide o trasa,da exemplu si cu MM ca sunt n facute de el asa,da exemplu cu Rossi vs Stoner,Rossi vs Gibernau samd samd.

Alea nu le dam de exemplu este?

 

Repet,nu e ceva ce eu aplaud,insa spun ca s-a facut masiv si se va mai face masiv - ce facem le interzicem pe toate?

Vorba colegului,reglementam depasirile aprobate doar de turnul de control??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Cavaleru a spus:

Asa povesteau marii piloti despre Senna ca proceda. Se baga pe interiorul tau si te lasa pe tine sa deci, intrii in el sau il lasi sa treaca. odata ce il lasai sa treaca stia ca vei face la fel de fiecare data cand iti arata roata pe interior. era metoda lui da a se impune

Fragile rău mașinile de F1 cu rotile alea expuse.

Contact = Se dezintegrau.

 

Acolo la mașini cum e regula?

Presupun că la fel, ăla din față alege trasa.

Doar că la mașini cred că e invers, gen la touring cars: 

Daca ala din fata închide cu cel din spate cu roțile din față pe la jumatea mașinii ăla din față se duce pe pwla că îl învârte cel din spate.

La moto ăla din spate își ia mumu.

Acum 6 minute, Method a spus:

De ce trebuie celalalt sa lase gazul cand MM se baga pe langa el pe franare si apoi il blocheaza e peste puterea mea de intelegere...

Pentru că sunt unul langa altul și MM e la interior.

Aia nu e block pass, e depășire clasica.

Acum 7 minute, Method a spus:

shit.De ce nu l-au penalizat pe Rossi?L-a pus in pericol pe MM,nu?

După mine trebuia penalizat.

Scuza lui putea fi "am crezut că după contact MM a lăsat gazul".

Dar MM e MM și MM nu lasă gazul indiferent.

 

 

Insistă cat vrei cu block pass, ye bagi în fața și îi strici feng shui-ul.

Mir a dat în Miller ampulea și aia e.

 

Repet: Miller nu e fetița sa se supere că îl depășește cineva.

 

Știe el mai bine ce a fost acolo decât tine sau mine.

Și era supărat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

true that

cu mentiunea ca eu zic ca nici Mir n-ar fi trebuit penalizat...sau daca il penalizeaza pe Mir pt block-pass,atunci sa penalizeze pe toata lumea care face block-pass - si aici dau si in MM si in legenda samd ca mna...si ei se ocupa si s-au ocupat de-a lungul timpului cu trebusoare din astea :bounce:

Pai ori aplicam regulamentul pt toata lumea ori nu-l mai aplicam ce dracu

Exact.

Da,pai felicitari tocmai ai descris un blockpass :crack:

Ala e blockpass - faci o trasa alternativa "pe sub" cel pe care vrei sa il depasesti scurtcircuitezi virajul ca sa ii iesi in fata - insa in 9 din 10 cazuri nu mai poti sa te incadrezi dupa apex si il blochezi astfel pe accel.Buna dimineata.

Exact asta e un block-pass iti spun ca si colegului.

Blockpass, cu accent pe pass, e atunci cand ajungi inaintea lui la apex sau cel tarziu in acelasi timp cu el. Astfel ai timp sa blochezi trasa si celalalt decide ce face.
Atunci cand ajungi al doilea si te duci racheta in el, pentru ca nu mai ai pe unde sa treci, e doar un fail.

Vezi filmarea de pe moto lui Miller. Se vede in spatele lui apexul la cativa metri, se vede cum ajunge si Mir acolo si pe urma nu se mai vede nimic … pentru ca s-a defectat camera :D

De fapt, se vede la fel de bine pe ambele filmari. Si pe aia de la Mir vezi cum Miller e trecut mult de apex cand ajunge el acolo.

Ca nu a vrut sa loveasca, ca a incercat depasire, e cu totul altceva. Sa faci un blockpass ca la carte cere arta/talent.

 

ps: MM a fost si el penalizat cand a sarit calul. Vezi Argentina cu celebra “cursa de recuperare” in care vedea doar popice in fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...