Tetelu1980 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Salutari din nou membrilor forumului. Gata! Din 22 sunt posesor de "A". Ce a fost mai usor a trecut. Acum trebuie incet-incet sa trec si la partea de achizitii. Asadar, mi-ar prinde bine niste sfaturi legate de magazine cu preturi bune si echipamente de protectie de buna calitate de la care sa imi cumpar echipament. Deci, unde gasesc in Bucuresti un magazin cu echipamente de protectie la care raportul calitate/pret este bun si care sunt si fair-play, in sensul ca nu te sfatuiesc sa achizitionezi echipamente care le aduc lor profitul cel mai mare, in schimb recomanda cele mai bune variante pentru cumparator si care tin si cu buzunarul acestuia. De asemenea, in continuare sunt atras de Virago 535, asadar daca aveti ponturi legat de asa un motor, preferabil din zona Bucurestiului, sunt binevenite. Nu vreau unul neaparat foarte accesorizat, prefer mai degraba unul intretinut bine. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Eu mi-am luat echipament oxford, de la mymoto. Mi se pare ok ca pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJK Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) shop4moto.ro (Scorpio Motors) pe Lizeanumotodiscount.ro au magazine pe Viilor si in Baneasa cu stocuri diferite. Shop4moto si motodiscount Baneasa, super de treaba personalul. edit: sau poti astepta pana la SMAEB, pe 21-23 aprilie, unde ai o la dispozitie mai multe magazine intr-un singur loc. Editat Martie 24, 2017 de DJK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele. Ehei, daca te-ar feri motoru' de belele ar fi ceva. Nasol e ca tre' sa-l feresti tu pe el (si pe tine) Frumoasa mobra, s-o calaresti cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie222 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele. Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Salut. Tatal meu a luat permisul pentru A si acum vrea sa isi cumpere o motocicleta. Are 1.80m inaltime si aproximativ 85 kg. Vrea ceva comod atat pentru oras cat si pentru drumuri lungi, drumetii cu cortul etc.Am vazut impreuna mai multe motociclete dar nu stim care este cea mai fiabila, manevrabila atat in oras cat si in afara. Daca a-ti putea sa imi dati niste sfaturi in legatura cu asta. Eu nu pot sa il indrum deoarece am condus numai 125cc pana acum, urmeaza sa dau pentru A2 in vara. Bugetul ar fi 2500euro maxim! Multumesc. Editat Martie 24, 2017 de EduardSim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ar fi bine sa specifici macar categoria dorita (cruiser/chopper, naked, sport, etc ). Dupa aia vor veni optiunile mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Daca vrea comod pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat, cred ca se poate sa dam "noi" ceva sugestii...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Cruiser, as zice. Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește. Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin07 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 V strom 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Daca vrea comod pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat, cred ca se poate sa dam "noi" ceva sugestii...nu? nu stiu, m-am gandit ca sunt multe care s-ar potrivi pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat.. prima triere fiind mai mult in functie de gusturile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Yamaha TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia). Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%. Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat). Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul. Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele. Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele. Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Ar fi bine sa specifici macar categoria dorita (cruiser/chopper, naked, sport, etc ). Dupa aia vor veni optiunile mai usor. touring » Post actualizat in 24 Mar 2017 22:18 Cruiser, as zice. Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește. Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar. Un touring ar vrea.» Post actualizat in 24 Mar 2017 22:22 V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia). Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%. Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat). Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul. Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele. Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele. Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata. Multumesc frumos pentru tot. Am sa tin cont se parerea ta. Asfalt uscat! Editat Martie 24, 2017 de EduardSim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Merci, asemenea! Numai uscat n-a fost azi (la intoarcere), dar am ajuns cu bine, fara incidente sau palpitatii. Daca vrea touring si nu conteaza asa mult puterea in depasiri, chiar si un Transalp va face fata cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Versys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Pai cum zic si colegii, ai cam asa: yamaha tdm 850 sau 900, v strom 650, versys, si pe langa adaug si eu transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin07 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Din toate eu as alege intre V strom si transalp. Versys si TDM sunt motociclete bune insa sunt de șosea buna, transalp și v strom sunt de Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Foarte de acord, avand in vedere starea drumurilor romanesti, per ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Din toate eu as alege intre V strom si transalp. Versys si TDM sunt motociclete bune insa sunt de șosea buna, transalp și v strom sunt de Romania. Tin sa te contrazic, unii fac off road usor si cu TDM ul ) Sa fim seriosi, ca in RO drumurile principale sunt ok pentru un tdm sau un versys.Doar nu vorbim de motoare sport! Insa, daca vrea sa mearga si pe drumuri secundare, laturalnice, Dj uri, si alte zone uitate, e mai bun un adv de tipul Vstrom sau Transalp, asortat cu anvelope mixte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin07 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Eu de drumurile lăturalnice zic, pentru off road ceva de 250cc e cel mai potrivit. Vara trecută am nimerit pe un dj undeva intre Sighișoara și Făgăraș, drumul din asfalt spart si rupt s-a transformat treptat în drum de țară. Pentru drumuri de genul e ok suspensia de V Strom si de transalp. Deși drumul era rupt mergeam liniștit cu peste 60 la oră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Salut! Ce varsta are tatal tau? Poate de la o varsta ,cu idei de drumetii,cu cortul,sac de dormit etc. ar fi bun 1 moto cu ....atas. In atas incap,pe langa cort,sac de dormit,1 trusa de scule bine dotata,roata rezerva,o masutza si scaun pliabil,lada frigo,gratarul aferent si cateva bete de pescuit la o adica,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Decât cu ataș, mai bine cu mașina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut, Am permis din 2007 insa in ultimii 3 ani nu m-am mai suit pe motor. Cat am mers am folosit strict enduro, 125cc 2 timpi si 350/400/250 4 timpi. Fiindca stau in Bucuresti, m-am gandit sa ma orientez catre ceva de strada, pe cat posibil foarte iertator fiindca nu am experienta deloc pe sosea si riscurile mi se par considerabil mai mari, fiindca nu depinzi doar de tine. Chiar mi-ar parea o idee buna sa iau cateva ore la o scoala moto pentru a ma obisnui cu traficul, asa ca apreciez orice recomandare. Revenind la motor in sine, fiindca am 1.75 si 66 kg, am nevoie de ceva cat mai usor si "docil". Eu ma gandeam la modele supermoto sau naked (FZ6, Hornet). Nu vreau sa-l folosesc la plimbari prin tara, doar in oras si eventual la ture scurte in afara 50-100 km maxim. Daca ati avea sugestii de modele m-ar ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Categoria "musca" se transforma in categoria "viespe" => Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.