Robbie222 Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut, multumesc pentru sfaturi Chiar o sa-i fac o vizita lui Nico zilele viitoare. Vad ca ai de unde alege. Da am luat motorul de acolo. Eu chiar refuz sa cred ca pana si omul ala e tzepar. Daca asta e cazul...atunci mi-o merit cu varf si indesat pentru ca am muscat cam tot ce mi-a "vandut". Revizie, asistenta inmatriculare (prefer sa lucrez de acasa si sa platesc decat sa stau ore la cozi), garantie etc si multe alte mici chestii care mi-au dat de inteles contrar. Acum ca nu or fi km reali...tot ce e posibil, sincer...daca e ca la masini...conteaza mai putin decat starea generala. Eu pe oriunde m-am uitat pe dedesubt lucea... (evident pregatita de vanzare) asa ca mare lucru n-am observat. (o julitura-doua e ok si de asteptat)! Nu multumesc se poate si fara. » Post actualizat in 07 Mar 2017 14:51la 1,83 nu sunt foarte inalt dar pozitia e cam la limita. Desi as vea si un FZ6 de vanzare.... Tare rau avatarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Ghiban Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Buna ziua. Posesor de B (de foarte multi ani) Cand eram pusti am avut un BMW din '55 pe care l-am calarit pina a murit, apoi un Voshod iar apoi un Minsk. Ma rog, ideea este ca nu am mai mers pe o mobra din 2001. De ceva vreme ma gindesc tot mai serios sa-mi iau motor - mi s-a spus ca am intrat in criza midage - ma rog, doi bani nu dau pe asta. Intrebarea mea este urmatoarea: VT750 Aero noua sau VTX 1300 R second hand? 1.83cm/112kg/inseam 81cm. Va multumesc si ma iertati daca exista posibilitatea sa va repetati (alte posturi similare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 clar, VTX1300R succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 (editat) Colegu', eu nu te felicit pentru alegere, dar iti doresc tot binele din lume tie si miarului. O sa fie greu, la propriu si la figurat. Editat Martie 9, 2017 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie222 Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Colegu', eu nu te felicit pentru alegere, dar iti doresc tot binele din lume tie si miarului. O sa fie greu, la propriu si la figurat. Multumesc! Eu sunt totusi optimist, nu cred ca o sa-mi fie CHIAR asa de greu. Singurul lucru pe care nu il inteleg momentan si ma tot gandesc ...e cum iti dai seama, la motor, care e limita aderentei intr-un mod safe...fara sa o dai pe jos. Daca as stii unde e limita aderentei ( care evident depinde de conditii) de fiecare data cand am urc pe motor, stiu si ce pot sa fac cu ea safe. Si aici ma refer la evitare obstacol, franare de urgenta si alte manevre defensive. Scopul nu e sa fac curse pe strada. Pentru ca ma gandesc ....daca nu stiu unde e limita ... atunci imi va fi mereu frica si mereu voi merge cu un morcov in .... probabil la nici jumatatea capacitatii ei. Banuiesc ca la asta va referiti cand spuneti toti ca o sa inveti greu ..."sa iti dai drumul" ,,,? Trebui sa cumpar lant antifurt si prelata ...ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 (editat) Yeap...VTX1300 Tot ce are distanta intre roti mai mica de 1600mm consider ca este mica pentru persoane mai inalte e 1,80m. Editat Martie 10, 2017 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Ghiban Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Yeap...VTX1300 Tot ce are distanta intre roti mai mica de 1600mm consider ca este mica pentru persoane mai inalte e 1,80m. Multumesc pentru parere, da, am avut in vedere si ampatamentul amindorura. Astfel pt. VT750 ampt=1640 mm / VTX1300R ampt=1668.7mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Scopul nu e sa fac curse pe strada. Pina aici e corect. In cazul asta aderenta unui miar cu caucioace bune si noi o sa fie ultima ta problema. A-ti "da drumul" presupune sa te misti "natural" cu motocicleta in orice situatie, e ca la dans sau (situatia cea mai apropiata) la mersul cu bicicleta. Un incepator il vezi ca e incepator, nu sta bine pe ea, are ezitari, merge "in colturi", un tip care "si-a dat drumul" merge cursiv, fara sincope - treaba n-are nici o legatura cu viteza, fiecare merge cit de tare il tine instinctul de conservare. Greutatea agregatului, combinata cu performanta motorului si a frinelor te vor pune in situatii neobisnuite, pe care nu vei sti sa le gestionezi (nimeni nu te poate pregati pentru un miar cu 600CP/tona sau mai mult - e practic o jumatate dintr-o masina de F1); probabil te vei descurca, dar evolutia ta va fi foarte lenta si plina de angoase, pur si simplu iti va fi frica de prea multe lucruri (motocicleta iti va da avertizari) ca sa vrei sa testezi limita, sa intelegi de ce o manevra se face asa si nu altminteri. Oricum, fapta e comisa, eu imi pastrez parerea ca era bine sa incepi cu ceva mai usor (in primul rind) si mai putin puternic. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geop Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Daca are B-ul de ceva vreme si se pastreaza pentru circuit sa-si faca doza de andrenalina, va fi ok. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie222 Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Update: In sfarsit sunt gata toate actele si numerele Aseara am adus-o si azi am scos-o putin la plimbare sa-i iau suport de numar. (nu mai are nr prins cu scotch) Cauciucurile sunt din 2012 si am inteles ca uzura ar fi undeva la 60% ( mai au 40%). Ar trebui sa-i iau acum cauciucuri sau mai pot astepta ...2-3 luni? Mie aderenta mi se pare ok, o singura data am blocat roata spate ...intentionat. Iesiti pe undeva diseara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Salutari din nou membrilor forumului. Gata! Din 22 sunt posesor de "A". Ce a fost mai usor a trecut. Acum trebuie incet-incet sa trec si la partea de achizitii. Asadar, mi-ar prinde bine niste sfaturi legate de magazine cu preturi bune si echipamente de protectie de buna calitate de la care sa imi cumpar echipament. Deci, unde gasesc in Bucuresti un magazin cu echipamente de protectie la care raportul calitate/pret este bun si care sunt si fair-play, in sensul ca nu te sfatuiesc sa achizitionezi echipamente care le aduc lor profitul cel mai mare, in schimb recomanda cele mai bune variante pentru cumparator si care tin si cu buzunarul acestuia. De asemenea, in continuare sunt atras de Virago 535, asadar daca aveti ponturi legat de asa un motor, preferabil din zona Bucurestiului, sunt binevenite. Nu vreau unul neaparat foarte accesorizat, prefer mai degraba unul intretinut bine. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Eu mi-am luat echipament oxford, de la mymoto. Mi se pare ok ca pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJK Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) shop4moto.ro (Scorpio Motors) pe Lizeanumotodiscount.ro au magazine pe Viilor si in Baneasa cu stocuri diferite. Shop4moto si motodiscount Baneasa, super de treaba personalul. edit: sau poti astepta pana la SMAEB, pe 21-23 aprilie, unde ai o la dispozitie mai multe magazine intr-un singur loc. Editat Martie 24, 2017 de DJK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie222 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele. Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Salut. Tatal meu a luat permisul pentru A si acum vrea sa isi cumpere o motocicleta. Are 1.80m inaltime si aproximativ 85 kg. Vrea ceva comod atat pentru oras cat si pentru drumuri lungi, drumetii cu cortul etc.Am vazut impreuna mai multe motociclete dar nu stim care este cea mai fiabila, manevrabila atat in oras cat si in afara. Daca a-ti putea sa imi dati niste sfaturi in legatura cu asta. Eu nu pot sa il indrum deoarece am condus numai 125cc pana acum, urmeaza sa dau pentru A2 in vara. Bugetul ar fi 2500euro maxim! Multumesc. Editat Martie 24, 2017 de EduardSim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ar fi bine sa specifici macar categoria dorita (cruiser/chopper, naked, sport, etc ). Dupa aia vor veni optiunile mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Daca vrea comod pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat, cred ca se poate sa dam "noi" ceva sugestii...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Cruiser, as zice. Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește. Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin07 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 V strom 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Daca vrea comod pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat, cred ca se poate sa dam "noi" ceva sugestii...nu? nu stiu, m-am gandit ca sunt multe care s-ar potrivi pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat.. prima triere fiind mai mult in functie de gusturile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Yamaha TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia). Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%. Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat). Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul. Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele. Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele. Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Ar fi bine sa specifici macar categoria dorita (cruiser/chopper, naked, sport, etc ). Dupa aia vor veni optiunile mai usor. touring » Post actualizat in 24 Mar 2017 22:18 Cruiser, as zice. Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește. Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar. Un touring ar vrea.» Post actualizat in 24 Mar 2017 22:22 V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia). Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%. Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat). Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul. Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele. Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele. Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata. Multumesc frumos pentru tot. Am sa tin cont se parerea ta. Asfalt uscat! Editat Martie 24, 2017 de EduardSim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Merci, asemenea! Numai uscat n-a fost azi (la intoarcere), dar am ajuns cu bine, fara incidente sau palpitatii. Daca vrea touring si nu conteaza asa mult puterea in depasiri, chiar si un Transalp va face fata cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.