Enache Maria Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 Acum 36 minute, Contabil a spus: CBR 125, in viitor gama Ninja 300, 400, 650 fara probleme cu ambele picioare jos, binenteles daca iti place genul acesta de motociclete. Mie nu îmi prea place estetica la cbr 125 si pe viitor chiar mă gândeam la un ninja 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 Acum 9 minute, Enache Maria a spus: . si pe viitor chiar mă gândeam la un ninja 400. cel mai bun din clasa sa.... dar trebuie sa ai 18 ani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 Ti-am spus ce am avut si ce am incercat, la inaltimea mea de 1,64m. O zi frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 Acum 14 ore, Enache Maria a spus: Buna! Sunt fata am 16 ani si 1.67 - 1.70 si nu stiu ce motocicleta de 125cc mi se potriveste. Eu ma gândeam la un yzf 125 dar nu stiu daca ajung cu talpa pe pământ.Am cautat pe foarte multe site.uri niste informatii dar tot nu sunt lămurită asa ca as vrea sa ma ajutati.Sa imi spuneti daca e prea inalta pt mine si sa imi dati alte exemple de motociclete care mi s-ar potrivi (de preferat sport). Una rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlipperCo Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 Buna Maria Baietii cred ca te-au lamurit, teoretic n-ai nicio problema (tine cont ca este importanta lungimea picioarelor in raport cu inaltimea). Cu toate astea, cea mai buna treaba este sa incaleci una si sa vezi exact cum sta treaba. Nu stiu insa daca ai aceasta posibilitate la tine in oras. Daca nu exista un topic dedicat motorului pe care il vrei, poti face tu asta. Apoi vezi daca e cineva in la tine in oras (zona) care are modelul respectiv, nu cred ca n-o sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enache Maria Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 1 oră în urmă, FlipperCo a spus: Buna Maria Baietii cred ca te-au lamurit, teoretic n-ai nicio problema (tine cont ca este importanta lungimea picioarelor in raport cu inaltimea). Cu toate astea, cea mai buna treaba este sa incaleci una si sa vezi exact cum sta treaba. Nu stiu insa daca ai aceasta posibilitate la tine in oras. Daca nu exista un topic dedicat motorului pe care il vrei, poti face tu asta. Apoi vezi daca e cineva in la tine in oras (zona) care are modelul respectiv, nu cred ca n-o sa te ajute. Nu ar fi o idee rea.Multumesc de sfat✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caraiman George Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 Bună seara detin categoria A din 2009 dar am mers mai mult pe maxiscuter iar ca si motor ultimul a fost o honda hornet 2003 care nu mi a placut foarte mult ,mai nou vreau sa imi cumpar din nou o motocicleta dar nu nu sunt decis si va cer sfaturi ținând cont ca am 170cm înălțime si vreo 88 kg ce alte variante ar trebui să caut sa fie ceva atât pentru oraș cat si pentru exterior . Va mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 La inaltimea ta un CB500x sau NC750DCT. Acu depinde si pe unde mergi in afara.. VStrom650 daca poti proba si ajungi bine cu talpa iarasi e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 (editat) Salut! Depinde mult de buget. Insa, daca vrei sa iti faci o idee orientativa, baga-ti datele pe acest site: http://cycle-ergo.com/ si vezi cam la ce motor te opresti. Tine cont ca acolo, motoarele sunt fara comprimarea statica a suspensiei, adica se mai lasa vreo 3 cm lejer la kilele tale, adica scazi 3 cm din inaltimea șeii (calculated seat height). De recomandat, e greu fara un buget. Noua? SH? Cat la suta in oras si cat la suta in exterior? Citat La inaltimea ta un CB500x sau NC750DCT. Acu depinde si pe unde mergi in afara.. VStrom650 daca poti proba si ajungi bine cu talpa iarasi e OK. Da, un v-strom e ok dar e greutz, daca nu stie sa il manevreze in oras, la inaltimea lui, posibil sa aiba probleme. Editat Februarie 1, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 (editat) La 07.01.2021 la 0:02, Andrei112 a spus: Sall Anu acesta as vrea sa dau de permis(cat a1) Si nu sunt decis ce motor sa aleg si care mi s ar potrivi cel mai bine Am 1.62 inaltime Din cate am vazut cbr ul este cel mai mic(la inaltimea șeii ma refer) Daca puteti sa mi dați voi alte ex Buget 2500€ Ms anticipat! Ca idee generala pentru toti cei care deschid subiecte noi la sectiunea Incepatori: cititi putin si ce titluri au celelalte subiecte deschise tot aici, e posibil sa va regasiti intr-unul din ele. Si scutiti timp pretios. http://cycle-ergo.com/ e site-ul. Editat Februarie 1, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caraiman George Postat Februarie 1, 2021 Share Postat Februarie 1, 2021 1 oră în urmă, misionaru a spus: Salut! Depinde mult de buget. Insa, daca vrei sa iti faci o idee orientativa, baga-ti datele pe acest site: http://cycle-ergo.com/ si vezi cam la ce motor te opresti. Tine cont ca acolo, motoarele sunt fara comprimarea statica a suspensiei, adica se mai lasa vreo 3 cm lejer la kilele tale, adica scazi 3 cm din inaltimea șeii (calculated seat height). De recomandat, e greu fara un buget. Noua? SH? Cat la suta in oras si cat la suta in exterior? Da, un v-strom e ok dar e greutz, daca nu stie sa il manevreze in oras, la inaltimea lui, posibil sa aiba probleme. Va mulțumesc si imi cer scuze ca nu am scris si bugetul care este încadrat la maxim 3000 euro mai mult pe SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlipperCo Postat Februarie 2, 2021 Share Postat Februarie 2, 2021 (editat) Acum 21 ore, Enache Maria a spus: Nu ar fi o idee rea.Multumesc de sfat✌ ...deci alege cu grija! Editat Februarie 2, 2021 de FlipperCo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxp Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 (editat) Salutare! În spiritul topicu-ului, vin și eu cu o rugăminte/întrebare către voi: ce motor SH ar fi potrivit pentru condus 80%urban-20%(sper) extra-urban (dar, ca să fim siguri, mai mult urban) pentru un individ de 186 cm, 100 și oleac' de kile, cu un buget estimativ de 3000 de euro? Ideal, motorul să aibă ABS. Am 37 de ani, categoria B de vreo 13-14 ani (parcă), iar A-ul sper să-l iau cu succes anul ăsta (deci nici achiziția nu o să fie prea curând, probabil, dar să încep un research cât de cât). Deci nu mă interesează wheelies, squidding și liniuțe, ci o navetă/plimbare de oraș și împrejurimi confortabilă, dar nu neapărat leneșă. Ca stil, vizual cel puțin, că nu am avut ocazia să urc pe ele, îmi plac naked, standard/clasic/retro, ADV, deci prin zona asta foarte bine și clar definită. :)) Mulțam! Editat Februarie 21, 2021 de alxp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 Pentru mai mult urban, e f bun naked. In functie de cat de dibace esti la cursurile practice, recomanda z750, un mototr mai inaltut fata de celelalte naked uri, ~110 cai.. Daca nu, cred ca o capra, ceva ar fi ok, dar nu ma pricep la alea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 Direct Hayabusa, ce să faci doar cu 110 cai... Sau vreun Panigale. Vorba aia: accelerația e la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 Acum 38 minute, Lucian_M a spus: Vorba aia: accelerația FIE CU tine. @alxp eu fiind fidel firmei Honda ti-as recomanda ceea ce am probat sau ceea ce am de la ei. Ca gabarit suntem aproape la fel. Daca poti sa maresti bugetul cu 1000-1500 € (cam mult, recunosc) ai doua variante: Transalp XL700V CB500X Daca ramai la cei 3000 € poti incerca CBF600, model PC43, adica fabricatie dupa 2007, motor cu injectie. Astea le gasesti de pe la 2500 €. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxp Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 3 hours ago, Lucian_M said: Direct Hayabusa, ce să faci doar cu 110 cai... Sau vreun Panigale. Vorba aia: accelerația e la tine. Pff, păi la 3 mii nu mai bine iau două hayabuse? să fie acolo, zic 3 hours ago, Silver Arrow said: @alxp eu fiind fidel firmei Honda ti-as recomanda ceea ce am probat sau ceea ce am de la ei. Ca gabarit suntem aproape la fel. Daca poti sa maresti bugetul cu 1000-1500 € (cam mult, recunosc) ai doua variante: Transalp XL700V CB500X Daca ramai la cei 3000 € poti incerca CBF600, model PC43, adica fabricatie dupa 2007, motor cu injectie. Astea le gasesti de pe la 2500 €. Mersi mult pentru sugestii! Le trec pe listă și investighez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 (editat) Pe lângă ce a zis Silver Arrow mai ai Suzuki Vstrom 650, Kawasaki Versys de 650. Mai vechi dar unele au si abs. Editat Februarie 21, 2021 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 Acum 9 minute, alxp a spus: Mersi mult pentru sugestii! Le trec pe listă și investighez. Cand o da firul ierbii te pot ajuta cu Transalp-ul si cu CB500X sa te sui pe ele sa vezi cum stai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 22 hours ago, alxp said: Salutare! KTM Duke 390, 150kg, șaua la 830mm. Pentru oraș este excelentă. Ce-i drept, are doar 44HP și nu e de autostradă și, în al doilea rând prețul pentru una SH de fabricație mai recentă poate depăși bugetul tău, dar dacă mai pui 1000-1500 cum a spus Silver, sigur găsești. Sau CB500X, cum a mai fost recomandat, mai grea, dar poți găsi una mai veche și mai ieftină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 ''Doar'' 44 CP este prea slab..... Acuma depinde cu ce comparam si ce doreste omul sa faca cu mobra. Si e drept ca e foarte important ce rapoarte are cutia. Oricum circa 300 Kg mobra cu calaretul si 44 CP insemana cam 0,15 CP/Kg care nu este chiar putin. Am mers drumuri lungi cu CB500X care are 48 CP, si cu Honda Shadow care are le fel 48 CP si nu mi s-a parut ca am vreo problema cu ele pe autostrada (eu avand 120 Kg ). E drept ca nu am trecut de 130-140 km/h. Cu Shadow-ul am mers cu 110 km/h (prea turata la 130 km/h). Dar puteam sa fac depasiri in conditii de siguranta. E drept ca e mai placut cand ai +100 CP sub sa ..... Daca vrei sa arda asfaltul in spatele mobrei, si sa zbori cu 200 km/h sau mai mult, intr-adevar cei 44 CP nu te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 (editat) Cbf 600. Cel mai rafinat motor dintre toate propuse . Putere cca 70 cai ,dar rapanditi pe o plaja mai mare ( 4 cyl). Cca 2009 inca se faceau decent . Fata de un CB 500 xyz*^ actual , la ani lumina la calitate aparenta ( fit & finish). Fata de un KTM fabricat in lndia este de pe alta planeta in materie de durabilitate. Arata si se simte ca o motoreta serioasa si decent de solida. Niciuna nu vine cu arcuri in furca perfecte pt unul de peste 100 kg , dar la un model atat de raspandit si simplu e o banalitate sa-i pui niste arcuri mai bune , iar alea stoc se descurca ok pana ajungi asa departe. Se incadreaza in buget...sau daca depaseste , numai cu foarte putin Frana fata cu doua discuri. Nu cele mai performante ...dar macar arata cum trebuie. O alternativa placuta ar fi si Honda Deuville Editat Februarie 22, 2021 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxp Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Mai întâi de toate, mulțumesc mult tuturor! Apoi, mai pe rând așa: 15 hours ago, tzunoi said: Pe lângă ce a zis Silver Arrow mai ai Suzuki Vstrom 650, Kawasaki Versys de 650. Mai vechi dar unele au si abs. Mersi mult. Sună bine propunerile și nici nu par (cel puțin din poze/video) prea masive pentru oraș. 15 hours ago, Silver Arrow said: Cand o da firul ierbii te pot ajuta cu Transalp-ul si cu CB500X sa te sui pe ele sa vezi cum stai. Mulțam mult de ofertă, dar dacă mă uit la nr tău de înmatriculare, mă tem că ne despart vreo ~400 km, eu fiind în Iași 5 hours ago, Kagemusha said: KTM Duke 390, 150kg, șaua la 830mm. Pentru oraș este excelentă. Ce-i drept, are doar 44HP și nu e de autostradă și, în al doilea rând prețul pentru una SH de fabricație mai recentă poate depăși bugetul tău, dar dacă mai pui 1000-1500 cum a spus Silver, sigur găsești. Sau CB500X, cum a mai fost recomandat, mai grea, dar poți găsi una mai veche și mai ieftină. Cum spunea și @Silver Arrow, nu e problemă la viteza de autostradă, că nu mă grăbesc prea tare de felul meu :)) Dar dacă e cum zice @Christian 1 că e micuță pentru 186 cm ai mei, da, ar putea fi o problemă, că deja mi-s mai ghebos din fire :)) și aș prefera o poziție mai dreaptă 3 hours ago, goe 75 said: Cbf 600. Cel mai rafinat motor dintre toate propuse . Putere cca 70 cai ,dar rapanditi pe o plaja mai mare ( 4 cyl). Cca 2009 inca se faceau decent . Fata de un CB 500 xyz*^ actual , la ani lumina la calitate aparenta ( fit & finish). Fata de un KTM fabricat in lndia este de pe alta planeta in materie de durabilitate. Arata si se simte ca o motoreta serioasa si decent de solida. [...] O alternativa placuta ar fi si Honda Deuville CBF 600 am văzut că sunt și N și S. În afară de carenă e vreo diferență? (nu am apucat încă să cercetez) Deuville pare cam masivă pentru oraș. Nu în ideea de tăiat printre coloane, ci așa, pur și simplu ea, ca volum Încă o dată, mulțam mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 (editat) Daca faci 80% din drumuri in oras, iti recomand un suzuki v-strom 650. Motorul ala e atat de bine gandit, incat nu se incalzeste vara, in traficul ala la 60 de grade intre masini, sub nici o forma, decat in cazuri extrem de rare. Si inca un aspect, nu iti da caldura la picioare si nici frig iarna, decat de la jumatea tibiei in jos. Am avut v-strom 650 timp de 2 ani si am mers cu el 47k km, din care, jumatate au fost in oras, mai exact in Bucuresti. Asta, ca sa iti faci o idee de ce fel de trafic am intalnit. Suzuki V-strom 650, modelele cel putin din 2008 (asa cum am avut eu), adica cele K9, au inca o racire suplimentara pentru ulei, separata de cea principala, exista un al doilea radiator mai jos. Asta le face foarte practice in mersul pe caldura. De asemenea, iti mai dau avantaje pentru v-strom: fiabila ca naiba, potrivita pentru inaltimea ta chiar daca esti incepator, eu am 1.75 si 90 km, m-am descurcat excelent cu ea in oras, printre masini la stop. Are ghidonul inalt, treci cu usurinta peste oglinzile masinilor de talie joasa-medie. Asta, ori iti iei o vitezana ca sa treci sub oglinzi, insa la inaltimea ta, as zice sa nu, mai ales ca o vitezana iti cam arde parul de pe picioare daca sta prea mult la copt, intre masini, vara. Schimbul de ulei si de placute de frana e o joaca de copil. Bateria e sub sa, se face instant schimbul. In schimb, pentru filtrul de aer si de bujii e mai complicat putin, trebuie sa dai o laterala de carene si rezervorul afara. Se poate face, dar iti va lua cateva ore bune. In general, e o motocicleta bine gandita, in general... Tot ce ti-am zis aici, conteaza la mersul in oras. Daca vrei sa mergi in alte conditii, tot v-strom 650 ti-as recomanda, ca incepator. Duce lejer pasager, postura de drum e comoda fata de un naked sau vitezana, protectie la vant decenta. Dezavantaje: suspensiile sunt ca moi, in special fata, se afunda rau la o frana brusca, iar greutatea motocicletei e cam mare pentru motorul de pe ea. Daca adaugam si greutatea celor care o calaresc, e posibil sa ajungi instabilitati din cauza asta. Desi, sincer, ma indoiesc ca o sa folosesti frana fata la urgenta ca incepator fiind. Nu e un lucru de laudat, mai bine zis, iti recomand sa faci si niste cursuri de perfectionare, dupa ce iti cumperi utilajul. Si cumpara un model cu ABS. KTM 390 e o gluma pentru statura si greutatea ta. Mai bine iti iei un scuter de 125-250cmc, e mai practic. Transalp are tot acelasi motor in V ca si Suzuki V-strom, numai ca e un V la un unghi mai inchis, pe la 60 de grade, daca nu ma insel. V-strom are 90 de grade unghiul. Ce inseamna asta fizic? Transalpul e camila, v-strom e gazela. Am mers cu ambele, asta e parerea mea, cel putin. Orice ai face, nu iti lua vitezana daca vrei sa mergi in oras cu ea. Poti incerca cu un naked, dar il vei schimba repede, maxim 2 ani. Nimeni nu foloseste naked-uri, sunt motocicletele incepatorilor si scolilor de moto. Editat Februarie 22, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Acum 6 ore, alxp a spus: CBF 600 am văzut că sunt și N și S. În afară de carenă e vreo diferență? (nu am apucat încă să cercetez) Deuville pare cam masivă pentru oraș. Nu în ideea de tăiat printre coloane, ci așa, pur și simplu ea, ca volum CBF600 cu carena sau naked sunt la fel. Deauville este o mobra faina, subapreciata, dar pentru tine are o mare problema: nu este naked! Dar la Deauville exista doua dimensiuni de capace la cutiile laterale, cel mici facand mobra (mai) usor de condus prin oras. Iar diferenta de greutate intre un Deauville si CBF600N este de vreo 20 Kg (240 Kg fata de 220 KG). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.