Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@tetelu1980, completeaza locatia la profil, ca sa stim incotro sa te indreptam catre scoala&stuff...

 

Dupa descriere, nu ai de ce sa-ti iei un cruiser mai mic de 600, poate doar Virago 535, model pe care il si recomand!

Daca ai mers bine pe bicicleta cand erai mic, nu e un impediment ca nu te-ai atins de ceva motorizat pe doua roti pana acum. In aceeasi situatie am fost si eu, si probabil multi altii, si ne-am descurcat pana la urma.

Inscrie-te la o scoala recomandata, stabileste-ti bugetul pentru ECHIPAMENT + motor, ia permisul, motorul, si hai pe drum, ca vara e deja aici! :D

Succes!

 

Virago 535 clar. E cea mai fasneata din gama asta, mai puternica decat Honda Shadow 600 si mai usoara, mai usor de manevrat (am mers pe amandoua si stiu ce vorbesc), plus ai cardan, ceea ce inseamna o grija in minus fata de lant cum ai la Shadow. Nu are rost sa te complici cu Honda Rebel, e prea mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doua sedinte la AMI, de data viitoare cred ca trec pe cea de examen. Suna si progameaza-te pentru sedinta gratuita. In programa de la AMI sunt si doua sedinte de enduro. Totusi daca astepti saloanele moto de saptamana viitoare cred ca o sa fie reduceri pentru scoala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi membrilor forumului. O sa ma orientez spre AMI cu proxima ocazie, probabil undeva la inceputul lunii mai, dat fiind ca in urmatoarele doua saptamani voi fi plecat din Bucuresti.

Cat despre Virago, m-am mai uitat si in trecut la ea si imi place cum arata, chiar are un acel ceva care place ochiului meu. Totusi, motorul pare destul de mare, cu cilindrul din spate, cel care vine in dreptul picioarelor destul de voluminos. Aripioarele de racire ale cilindrului si mai ales curbura coloanei de esapament de la cilindrul din spate nu sunt cam apropiate de gamba, care este riscul sa ma frig la gamba piciorului drept?

 

Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Buna ziua,

Ca si prima motocicleta, eram hotarat sa achizitionez o Suzuki Van Van RV125, insa tocmai a aparaut RV200 care, din cate am inteles, a fost senzatia ultimelor saloane moto internatioanle.Problema este ca fiind Euro4 pretul a crescut dramatic, de la 3500E (RV125) la 4400E (RV200). Voiam sa va intreb daca merita sa dau diferenta asta care mi se pare exagerata pt cei 75cc in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faine pozele, acum aveti si Van Van-ul? ca il vad in foto.

Da, TW-ul de la Yamaha si RV125-ul de la Suzuki le aveam pe shortlist, imi plac ambele. Eu am cam 80kg, ma gandesc sa nu urc greu la deal cu 125. Se pare ca mai trebuie sa strang bani pt 200, pfff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare prima mea motocicleta. SV 650 N. Pentru incepator e potrivita. Bicicleta cu motor cum ii spun eu. E foarte manevrabila. De oras e ideala. Merge si la ture de vreo 3-400 km. Sta bine in curbe,cuplu la turatii joase. Toba sport Leo Vince...sunet demential.....daca mai povestesc mult nu o mai dau;dar trebuie,ca vreu un sport-touring :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-ul ar trebui sa aiba undeva la 61-64 Nm la 7.500 - 8.000 PRM. Ma interesa mai mult cuplul decat CP.

 

Problema, intre timp, e rezolvata . Vandut SV650SA. Cumparat MT 09.

 

Nu am condus nici un i4 pana acum si nu pot face comparatie. Dar diferenta intre 3 cilindri la Mt09 si V-twin la SV650S, se simte.

 

Yamaha trage fara nici o problema si la 2.000 rpm. Maximul e undeva la 87 Nm.

 

Poza este chiar de astazi cu utilajul din dotare :) .

 

 

Editat de DanyBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat de ei, dar nu mai au cat. A si mi-au recomandat EOMI, OEMI ceva unde d-na de la secretariat nu stia ce motor au si nici cat costa ora, iar dupa ce m-a asigurat ca ma suna in 10 minute, ieri, vineri nici macar nu a mai raspuns la telefon. asta era motivul pentru care incerc sa ajung la sursa si sa dau de 'acel instructor'

Editat de cionn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog.

 

Vezi cum ti se pare Suzuki GS 500 F (din cate stiu eu se incadreaza la A2). E peste Hyosung din toate punctele de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ....Ma numesc Andrei si am 21 de ani ,in curand o sa imi iau permisul A2 ....am nevoie de parerile ,,Batranilor,,cu ce fel de motor sa incep ....vreau sa fie ceva confortabil(am 1,85 si 75 de kg :dispun de 2000e). . M ar ajuta foarte mult indrumarile voastre (Multumesc frumos.......daca se poate sa fie minim de 250cc si sa nu depaseasca de 50 cp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit !

 

Sunt o sumedenie de motoare care sunt considerate entry level si care ar putea sa intre in parametrii descrisi de tine. Da-ne mai multe detalii de tipul de motor pe care il doresti: te intereseaza naked, chopper, enduro, adventure, sport (desi la A2 sport gasesti mai degraba limitate) ?

 

Ca idee, in bugetul tau, ai putea sa incerci o Honda Shadow VT600. La 2000 de Euro gasesti modelul de prin 1993 / 1994. E confortabila, iarta greseli, foarte fiabila si gasesti piese cam peste tot. Nu uita ca ai nevoie de comenzi avansate la ea avand in vedere ca ai 1.85.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ....Multumesc pentru raspuns .Sincer sa fiu cel mai mult ma atrag cele sport dar nu as spune nu nici la un chopper cred ca de inceput imi este bun un motor de 250 cc chiar daca nu scoate sunetul pe care il doresc eu dar pana la urma nu am experienta necesara pentru ceva foarte mare .........si un motor de 400cc e bun ........am vazut kawasaky ninja 250 si imi place destul de mult cum arata dar pare putin scumpa si am zis sa vad si alte pareri de motoare ...poate ceva pana in 2000 sa nu dau mai mult de 1500 pe ea ca poate cine stie cum o lovesc la inceput sau o zgarii si sa nu investesc o suma asa mare in ea:D......


» Post actualizat in 26 Apr 2016 07:02

o alta intrebare... se merita de exemplu sa cumpar una cu motor de 600cc si sa o limitez?.....ma refer care e diferenta daca imi iau una de 250-400cc.. sau una de 600 si o limitez ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta intrebare... se merita de exemplu sa cumpar una cu motor de 600cc si sa o limitez?.....ma refer care e diferenta daca imi iau una de 250-400cc.. sau una de 600 si o limitez ;D

 

Din cate am auzit procedura de "limitare" e costisitoare si ca timp si ca bani. Acum na, poate ne lumineaza cineva care chiar a incercat asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 26 Apr 2016 07:02

 

o alta intrebare... se merita de exemplu sa cumpar una cu motor de 600cc si sa o limitez?.....ma refer care e diferenta daca imi iau una de 250-400cc.. sau una de 600 si o limitez ;D

Salutare si Bine ai venit in lumea moto!

 

Timp de 3 ani vei avea voie sa conduci motociclete de max. 35 kW (48 CP), ceea ce este suficient. Bineinteles ca vei pati ca toti dintre noi ca dupa o vreme vei dori motor mai mare si mai puternic. Si o sa il iei :)

Exista si motociclete mai mari de 600cc (de ex. Honda NC700) care au puterea maxima de 48 CP. E drept ca nu se incadreaza in bugetul tau.

Tehnic vorbind, un motor mic cu putere mare va functiona la turatii mari, si drept urmare va avea uzuri mai mari decat un motor de cilindree mai mare cu aceeasi putere dar turatie mai mica.

Dupa parerea mea sunt 2 criterii importante la prima motocicleta:

1 - cel mai important este sa iti placa tie cum arata. Cu totii (sau majoritatea) am cumparat prima motocicleta pentru ca ne-a placut cum arata, am visat la ea de x ani etc.

2 - sa te incadrezi in buget cu o motocicleta aflata intr-o stare tehnica decenta , adica sa nu stai toata ziua sa mai schimbi cate ceva prin ea.

 

Esti inalt si drept urmare iti trebuie o motocicleta un pic mai mare. Daca esti din zona Bucuresti da-mi un PM si ne vedem sa probezi cum stai pe un Honda Shadow (care se incadreaza la A2) si pe un Honda Transalp (care nu este de A2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...