Jump to content

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat
 Share

Recommended Posts

Acum 3 ore, DjLeco a spus:

 

"Riderii de noapte" ar face slalom printre ele, ca si aici, unde nenea zmeul, a avut un dram de noroc.

A doua oara, nu se stie...

Tic-tac, tic-tac.

 

 

Un dobitoc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 minutes ago, pierrotlefou said:

Un dobitoc

Care dintre ei??? Urmaritul sau urmaritorul? Cel care avea camera pe motor sau cel filmat????

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, Lup69 a spus:

Care dintre ei??? Urmaritul sau urmaritorul? Cel care avea camera pe motor sau cel filmat????

Ai dreptate.

Niște dobitoci.

Link to comment
Share on other sites

Ala care filma era mai versat, a scos si oglinzile, ala albastru era ucenic, doar level 3, cred ca oglinda dreapta era mai mare si a tras dreapta spre parapet

 

rip pentru baiatu'

 

Link to comment
Share on other sites

Cu tot respectul si autocritica, multi dintre noi suntem in stare de asa ceva (limita este doar materialul tehnic calarit la momentul respectiv....), ideea este ca oricare dintre noi, atat cei tineri cat si cei batrani/veterani, avem momente cand suntem siguri ca ingerul nostru pazitor este prezent...dar pana si ingerul nostru pazitor poate avea scapari, sau poate fi suprasolicitat, (vezi un alt accident de anul trecut in care si-a pierdut viata un foarte experimentat motovloger), sa ne calmam si sa nu mai cautam scuze pentru greselile noastre, ale noastre ale tuturor, nu doar ale motociclistilor sau ale celor de la drumuri, sau ale politistilor, sau a conservarilor, sau....etc. Da, mergand pe firul logic, vina ar putea fi a tuturor celor care ieseau de pe acea strada laterala nesococtind semnalizarile, din cauza lor au aparut balizele, nu? Prezenta unui indicator/semnalizare/presemnalizare a acestor balize oare ar fi schimbat impulsul motociclistului de a accelera in acea zona pentru o ipotetica depasire? Simplul fapt ca el nu a respectat limita de viteza in localitate si s-a luat la tranta, metaforic vorbind, cu conservarul, dar a incalcat din pur impuls semnificatiile indicatoarelor din zona respectiva, mai ales daca cunostea si zona, face inutila prezenta inca unui indicator/semnalizare/presemnalizare...Toti facem la fel in oras, toti avem momente cand senzatia de libertate care ti-o da motocicleta este convertita in altceva....Nu va mai ascundeti dupa marcaje, semnalizari, indicatoare ca oricum nu le respectam 100%...

Inca o data, subliniez, cu tot respectul pentru victima si familia ei, cu multa autocritica, pentru noi toti!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Io am plecat de-aici ca iar au aparut maicutele neprihanite ale forumului si incepatorii cu permis de sase luni sa ne explice ce si cum se merge cu 50 in localitati si sa ne puna filme educative de pe net, ca din experienta... abia au doua poze in Victoriei.

 

Eu nici macar o poza nu pot sa pun din Victoriei, dar sper ca niciodata sa nu fie nevoie sa scriu RIP despre vreun zmeu, de "pozeaza" pe acolo...

 

Asfalt uscat.

 

 

Edited by DjLeco
Completare.
Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, Silver Arrow a spus:

Sa nu constientizezi  care sunt limitele tale si ale mobrei este o eroare grava.

Cand mobra scoate totusi peste 85CP inseamna sa ai  peste 0,25 CP/kg ceea ce este foarte mult.

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Aceste poze dureroase ar trebui vazute de copiii care se cred zmei pe doua roti.

 

Se pare ca omul a avut un moment in care si-a pierdut complet discernamantul si a platit ....

Chiar ajungem sa dezbatem orice trotineta ca fiind motocicleta? Pai ce "x" klass sau ce era ala sa aibe omu ca sa faca fate unei motorete civilzate de 600 zic🤷‍♂️

Cand iti pui pielea la bataie cu mobra, fara experienta, fara putere, fara frane si fara suspensii, prietene, iti asumi sa ti reduci dramatic sansele in caz de potential eveniment.

Se vehiculeaza prea des in piata ca toate tigaile sunt motociclete, iar valul nou de corporatisti motociclisti au impresia ca daca lor li se pare ca trage cotetul (comparativ cu passatul ala 1.4tsi pe care-l conduc) au pus mana pe cine stie ce bolid.

 

Suntem pe aici oameni care au supravietuit motociclismului in vremuri cu un carosabil mult mai periculos, nu mai vorbesc de veteranii care au prins inceputurile lui 2000 cu motorete care aveau doar putere, niste gume de rahat si asfalt neted prindeau doar cu noroc.

 

Omu a gresit fatal cand s a bagat cu trompeta aia in depasire pe dubla continua pe drum neiluminat.

Are o vina si administratorul drumului, dar un pilot experimentat cu o motoreta corecta o scotea la capat.. Chit ca o dadea pe jos si se arunca in dreapta.

 

Terminati cu motociclismul asta ca nu e pt toata lumea.

 

Motociclismul, cand vrei sa fii cocos, ai nevoie de bani si experienta.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, chv a spus:

îți închipui cumva ca sunt la vreun interogatoriu?

ești atât de fermecat de raționamente și logica ta că nu are rost să argumentez.

și totuși, exact cum ziceam de la bun început: superspecialiști în legislație, moraliști, fără păcate etc ...

această foto e tot din regulament și parcă marcajele alea rutiere atrag atenția la ceva...., vorbesc de cele până la semn!

și chiar dacă în legislație nu există un semn dedicat, special, pentru a atrgae atenția că urmează separatoare, uite că, poate, marcajele ar trebui să arate așa.

 

image.thumb.png.d6fc9ae35fcc3c6ad3129580f667e329.png

că ție ți se pare normal să fie amplasate tot felul de chestii pe linia mediană a drumului pe principiul că oricum nu ai ce căuta acolo, nu văd ce aș mai comenta. bucură-te de semnalizările excepționale de pe drumuri...

nu încerc să scuz pe nimeni, dar cauzele accidentelor, mă repet că poate pricepi, sunt în marea majoritate a cazurilor un complex de fenomene...ca și cazul de față.

doar mințile simple nu pricep și dau verdicte de necontrazis.

și până la urmă, dacă cel care a decis montarea separatoarelor (nu contează că pentru dacii liberi sau mai puțini liberi), ar fi și semnalizat, să zicem redundant, chiar dacă legea nu obligă sau nicăieri nu scrie sau nu e reglementat mot-a-mot, crezi că era greșit? sau era o chestie de „empatie” pentru participanții la trafic așa încât oricărui căscat să i se atragă atenția că urmează „ceva” ?

Bravo Patratel!

Drumul se largeste la doua benzi dupa capatul liniei de autobuz. Care este rostul cu "depasirea interzisa"?

Ar trebui eventual un semn "depasirea intrezisa peste linia continua"

50 km/h este viteza cu care trebuia sa circule omul fiind in localitate.

Care ar fi rostul frumosului marcaj alb-negru cat timp motociclistului i s-s rupt de linia continua? Idem si pentru marcajul rezonator.

Ceea ce ramanea de facut era fix ce am spus si eu ca lipseste: semnul "incadrare prin dreapta" si eventual acel indicator rosu/alb.

 

Eu intodeauna cand am patit ceva, nu neaparat in trafic, nu am dat vina pe nimeni in afara de mine. Daca nu faci asta iti reduci sansele ca evenimentul sa nu se mai intample si pe viitor pentru simplul motiv ca muti in grija altora ceea poti preveni tu.

 

Arata frumos ceea ce ai desenat tu daca lumea mai si respecta regulile.

 

Asa cum spui un accident este produs de un cumul de factori, iar daca unul nu exista accidentul nu se intampla.

In aceasta ordine de idei:

- stim ca drumurile sunt cu tot felul de capcane? Da

- stim ca te poti trezi cu un caine/biciclist etc pe drum? Da

- stim ca multi soferi conduc periculos si fara sa respecte regulile? Da

- stim ca la asfintit vizibilitatea este cea mai proasta? Da

Si daca vrei putem continua cu factorii externi cauzatori de accidente, pe care nu ii putem controla.

Si atunci daca ai un pic de minte, te gandesti ce depinde de tine si incerci sa si faci ceva.

Omul asta si-a anulat tot ce depindea de el ca sa nu se intample accidentul.

Ceea ce a facut a fost ruleta ruseasca.

 

Nu stiu da cat timp te dai cu motorul, dar daca tu te bazezi pe orice sau oricine altcineva in afara de tine ca sa eviti un accident, atunci sansele ca sa se intample sunt foarte mari.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Chiar acum un "rider" isi tureaza motorul "la limitator" la intersectia Brasov cu Dr Taberei.  Ce vrea sa demonstreze?!?

 

Ca poate atinge punctul limitatorului?

Ca are evacuarea modificata, de urla ca 1000 de drujbe odata?

Ca e motor fortos?

Ca e bo$$?

 

A si plecat ca un nebun, ca parca fugea sa nu-l ajunga suflul exploziei de la Hiroshima.

 

Cind s-o imprastia, sincer n-o sa-mi para rau.

 

Fac pariu ca e unul pina'n treij'de ani, pentru ca unul cu minte la cap, ar fi mai ponderat.

Edited by DjLeco
Link to comment
Share on other sites

@terowf am mers pe tot felul de mobre, nu prea multe. De ex SS niciodata. Daca vrei un sfat dupa mai bine de 33 de ani de motociclit si soferit: pilotatul sau sofatul il faci in functie de cat poti tu si de cat poate mobra sau masina.

 

Nu vrei sa stii cum frana Mobra, sau cum se conducea o masina cu 40-45CP cand plecai cu ea in concediu, 4-5 oameni cu bagaje. Si iata ca nu ne rupeam gatul nici cu Mobra nici cu masina.

 

Nu puterea mobrei, sau franele extraterestre te scapa de accident ci discernamantul. Cel putin de un astfel de accident. 

 

Orice mobra avea omul rezultatul era acelasi, poate nu vinerea trecuta, dar statea sa se intample.

 

Nu mobra te pune in pericol, singur te pui in pericol.

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Silver Arrow said:

Nu mobra te pune in pericol, singur te pui in pericol.

:agree::goodposting:!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Am citit punctul de vedere al lui Titi Aur și cumva nu sunt de acord cu el. 

Consider, cu tot respectul pentru motociclistul care nu mai este printre noi, ca vina ii aparține , el a decis sa meargă în felul ala, sa se ia la întrecere (presupunerea mea) cu masina. Avem impulsul asta de a demonstra ca a noastră e mai mare, ca îl putem face pe ala...din păcate, nu a decis cum trebuie pentru el. Putea sa fie mai calm și mai calculat dar din păcate nu a fost.

Semnalizarea putea sa fie pusa, dar daca ar fi fost un simplu indicator cu săgeată pe prima baliza oricum ar fi fost degeaba ,nu ar mai fi avut timp de reacție.. 

Imi pare rau pentru el și regret ca s-a lăsat antrenat de orgoliul lui în situatia aia. ..orgoliul nostru uneori ne poate juca feste mari, din păcate.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75
Posted (edited)
15 minutes ago, Silver Arrow said:

@terowf 

 

Nu mobra te pune in pericol, 

 

 

 

Salut! Sanatate! 

 

La faza asta a trecut ideea omului pe langa tine ca acceleratul . 

Poate iti mai da el o sansa sa te urci din mers, cu o explicatie mai detaliata.

 

Eu zic doar ceva modul cel mai scurt posibil :

Incepatorul vrea azi sa te impresioneze pe tine si cumpara o mizerie de motoreta, fara putere, frane si suspensie , dar maine vrea sa ma impresioneze pe mine si incearca sa tina pasul .Se face praf . Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea, avea sanse de supravietuire.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Acum 19 minute, Silver Arrow a spus:

Orice mobra avea omul rezultatul era acelasi, poate nu vinerea trecuta, dar statea sa se intample.

 

Nu mobra te pune in pericol, singur te pui in pericol.

 

Partial sunt de acord cu tine, dar subscriu la ce a spus @goe 75

 

Acum 6 minute, goe 75 a spus:

 Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea, avea sanse de supravietuire.

Iar aici as mai fi adaugat si indemanarea, de cele mai multe ori acolo se face diferenta. Un pilot bun face minuni si din trompeta, invers e mai greu dar realizabil.

 

Oricum ai pune problema, asta e accident de incepator.

 

Indiferent ce as mai adauga, nu il va aduce inapoi, iar cei carora ar trebui sa le foloseasca informatiile astea sunt pe la constitutiei, impresioneaza o minora cu bolidul lor din '95: "asta baga 300"... pe-o nara

 

R.I.P.

Link to comment
Share on other sites

Orice pilot conduce până la limita pericolului, limită apreciată de el. Dacă îi dai o tigaie mai sigură cum ar fi de exemplu o maşină mai stabilă sau la care frânele se simt mai eficiente el va mări viteza până va atinge viteza la care riscul să fie acelaşi.

Mă refer la maimuţe care acţionează instinctiv, nu la cei care mai analizează şi pericolele ce te pot surprinde pe drum.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, goe 75 a spus:

 

 

Salut! Sanatate! 

 

La faza asta a trecut ideea omului pe langa tine ca acceleratul . 

Poate imi mai da el o sansa sa te urci din mers, cu o explicatie mai detaliata.

 

Eu zic doar ceva modul cel mai scurt posibil :

Incepatorul vrea azi sa te impresioneze pe tine si cumpara o mizerie fara putere, frane si suspensie , dar maine vrea sa ma impresioneze pe mine si incearca sa tina pasul . Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea avea sanse de supravietuire.

Salutare si sa fim sanatosi!

Tocmai ca dupa parerea mea si cu o mobra capabila nu avea sanse de supravietuire. Si am spus: poate scapa din acest accident dar tot la un alt accident mortal ajungea.

Pentru ca omul nu avea discernamant. 

A fost complet lipsit de judecata.

 

Imi pare rau daca nu rezonez cu @terowf si cu tine @goe 75 dar in primul rand un om rational si cu experienta nu se baga intr-o situatie de genul asta. Iar daca totusi apare o situatie extrema , complet imprevizibila, asa este ca experienta  si o mobra corespunzatoare te pot ajuta sa scapi.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

La toata insiruirea de posibile cauze care, cumulativ, au dus la moartea unui om aflat intr-o lipsa clara de discernamant (doar in momentul fatidic, pt ca in rest nu stim cum mergea), mai adaugam una: a murit fiindca motocicleta nu era destul de puternica pentru talentul lui imaginar. Daca avea SS de circuit, scapa, pentru ca suspensie si frana. In conditiile in care saracul om n-a avut timp nici macar sa atinga frana, daramite sa mai si incetineasca... Urmeaza "a murit fiindca motocicletele nu se transforma in airbag la impact, fiindca n-au motor cu reactie pentru momentele cand frana ar fi tardiva si inutila si fiindca n-au aripi pentru cand pana si motorul cu reactie ar fi inutil".

Link to comment
Share on other sites

Parca a fost un politist acum 1 an care a murit pe un BMW S1000RR pe la Constitutiei. Nici ala nu avea suspensii si frane?

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75
Posted (edited)
6 hours ago, Asimplu said:

Parca a fost un politist acum 1 an care a murit pe un BMW S1000RR pe la Constitutiei. Nici ala nu avea suspensii si frane?

 

Raspuns tipic de habarnist. De elementul putere nu mai zici nimic pentru ca nu stii ce este si cum se foloseste.

 

Ce au avut in comun cele doua evenimente, a fost faptul ca ambii incercau manevre peste comptenta lor, in locatii periculoase. Tipul de aici a fost prea incepator sa recunoasca semnele de pericol ( alea pe care un experimentat le vede chiar dwca nu sunt vopsite pe o tabla), pe cand in cazul  politistului a primat aroganta tipica agentului de ordine balcanic.

 

S-a spus ca asta este un accident tipic de incepator . S-a dat un exemplu de greseala tipica de incepator care vrea sa impresioneze. Nu s-a pretin ca acel exemplu reprezinta cauza acestui accident.

 

 

 

Cred ca si la un accident cu G310, comentariul cel mai picant o sa fie ca omul avea BMW.

 

 

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

In general, figurile astea merg de multe ori. Motoarele sunt puternice, le strecori usor, trebuie luat in considerare insa ca e suficient o singura data sa nu-ti iasa, si gata...                               

Daca baietii astia accidentati ar iesi in decor cum ies masinile, ar fi din cauza ca merg tare, dar ei o incaseaza cand apare un obstacol.

Plus ca eu merg de 13 ani cu frana de picior blocata, si inca n-am murit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...