Sari la conținut

Alegere Motocicleta


CataFlo
 Share

Postări Recomandate

Va salut doamnelor si domnilor! Incep prin a va oferii cateva detalii despre mine : 1,80 m inaltime, 72-75kg greutate, varsta 38 in curand 😉,posesor permis categoria B din 2011 si proaspat detinator de categoria A de la sfarsitul anului 2022. Sunt aici pentru a va cere sprijinul  si apelez la experienta voastra pentru o indrumare in alegerea primei motociclete. Dezvolt putin mai mult: intentionez, cel putin acum, sa folosesc motocicleta in proportie de 90%  pentru deplasarea la munca si poate pe parcurs cand voi mai capata experienta sa mai fac o iesire in wekkend de maxim 200km. Traseul pana la munca este de 50km dus intors, mai exact Bragadiru-Mogosoaia, avand la dispozitie centura sau prin oras. Sunt atras in general de motoarele naked, dar nu imi displac nici carenatele/semicarenatele. Ca modele spre care inclin ar fi Naked: Yamaha MT 07 Honda CB650F-model 2016, Honda CB500Fsi imi mai place foarte mult(dpdv pret) ZONTES GK 350. Carenate : Honda CB500R -o frumusete de care probabil ma voi plictisi foarte repede din pinct de vedere specificatii. Caut sa spun asa pretul si motocicleta corecta. Buget 5-6 mii Euro. Detin deja echipament full:casca, geaca piele cu protectii, manusi , blugi moto cu protectii si ghete.  Astept cu drag parerile voastre. Pun si cateva poze, poate ajuta la ceva😉

8387E6A4-6B7F-43DC-9BD5-DA25BBAFE17C.jpeg

819403EE-F300-4B84-858D-A096AB4D7B73.jpeg

64ECD116-613D-42E0-8E58-601DD9163ABA.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un CB600f, 2011+, unele au si ABS, lucru ce te ar putea ajuta ca prima motocicleta si nu numai(ex. situatii mai complicate in care se intampla sa lasi ochii de pe cel din fata si sa trebuiasca sa franezi brusc, de frica). E usurica si f manevrabila, look ok, de actualitate. Am vazut ca tintesti motociclete mai noi, arata si ea inca foarte bine. Are destula putere cand te urci in ture, pana in 6k nu te va surprinde si poti merge linistit cu ea. E un allrounder bun, o sa vezi dupa primele sezoane ce vrei cu adevarat si vei putea sa o vinzi repede pe asta, ca e foarte cautata, si nu degeaba e cautata. Eu asta as lua acum daca as fi in situatia ta, sa fac naveta prin oras, chiar si touring la viteze rezonabile. Am avut acelasi model, dar cel carburatie, a fost foarte frumos tot pana cand am iesit pe autostrada. Acolo simti nevoia de un parbriz si niste carene laterale daca vrei sa mergi mai alert, iti mai deflecta vantul peste piept si peste genunchi(nimic de speriat, dar de pe la 120km|h in sus, nu mai e la fel de amuzant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, CataFlo a spus:

Va salut doamnelor si domnilor! Incep prin a va oferii cateva detalii despre mine : 1,80 m inaltime, 72-75kg greutate, varsta 38 in curand 😉,posesor permis categoria B din 2011 si proaspat detinator de categoria A de la sfarsitul anului 2022. Sunt aici pentru a va cere sprijinul  si apelez la experienta voastra pentru o indrumare in alegerea primei motociclete. Dezvolt putin mai mult: intentionez, cel putin acum, sa folosesc motocicleta in proportie de 90%  pentru deplasarea la munca si poate pe parcurs cand voi mai capata experienta sa mai fac o iesire in wekkend de maxim 200km. Traseul pana la munca este de 50km dus intors, mai exact Bragadiru-Mogosoaia, avand la dispozitie centura sau prin oras. Sunt atras in general de motoarele naked, dar nu imi displac nici carenatele/semicarenatele. Ca modele spre care inclin ar fi Naked: Yamaha MT 07 Honda CB650F-model 2016, Honda CB500Fsi imi mai place foarte mult(dpdv pret) ZONTES GK 350. Carenate : Honda CB500R -o frumusete de care probabil ma voi plictisi foarte repede din pinct de vedere specificatii. Caut sa spun asa pretul si motocicleta corecta. Buget 5-6 mii Euro. Detin deja echipament full:casca, geaca piele cu protectii, manusi , blugi moto cu protectii si ghete.  Astept cu drag parerile voastre. Pun si cateva poze, poate ajuta la ceva😉

8387E6A4-6B7F-43DC-9BD5-DA25BBAFE17C.jpeg

819403EE-F300-4B84-858D-A096AB4D7B73.jpeg

64ECD116-613D-42E0-8E58-601DD9163ABA.jpeg


 

Eu nu va inteleg, abia v-ati luat permisul, nu v-ati dat pe nicio motoreta, dar stiti deja ca o sa va plictisiti imediat de o mobra de 50 de cai "doar dupa specificatii". Nu mai vorbesc de modul in care o sa folosesti mobra aia de 50 de cai, la naveta pe langa Bucuresti si pe centura. Pai, bai frate, in conditiile astea de mers nici n-apuci sa-i dai a patra la cum o sa mergi tu in primii doi ani, decat daca esti vreun talent innascut in ale motociclismului! O mobra de 500 cmc si 50 de cai in minim doi cilindri e in apatra la 7000 rpm pe la 110 la ora! Plictisitor pentru un incepator pe centura printre tiruri, prin Mogosoaia si Bragadiru la ore de varf printre masini bara la bara... Si zic pentru un incepator in snsul ca te poti considera asa minim 5 ani, avand in vedere ca o sa iesi din oras doar ocazional, minim 200 km pe w.e. 
Deci da-o dreaqu de smecherie cu plictiseala de motoreta, te iau maine pasager pe mobra de A2 din Mogosoaia pana in Bragadiru si vedem daca ajungi cu chilotii curati!

 

 

Recomandare de mobra pentru tine, ca sa nu fiu doar al dreaqu : CB500x. Inaltuta, manevrabila, perfecta de pus un topcase ca sa-ti iei camasuta de birou la tine etc.

Stiu, e sub 50 de cai, o sa te plictiseasca repede. Cand incepe sa se intample asta cauta-ma si iti arat eu ce sa faci cu ea sa-ti treaca plictiseala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns sa ne cunoastem intre noi.

 

Ma intreb altceva: oamenii astia fac scoala pe minim 600 cmc. Li s-or parea lesinate mobrele de scoala? Nu-si dau seama ca la obositura aia de mobra de scoala daca trage un pic mai tare de gaz decoleaza din poligon?! Ca in scoala n-a apucat sa-i dea decat un svac in a treia la 2000 rpm si tre sa franeze ca se termina tarlaua?! 
Scuze, m-as lega si de prima poza, dar mi-e rusine de ce mi-ar iesi pe gura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Speedy.K a spus:


 

Eu nu va inteleg, abia v-ati luat permisul, nu v-ati dat pe nicio motoreta, dar stiti deja ca o sa va plictisiti imediat de o mobra de 50 de cai "doar dupa specificatii". Nu mai vorbesc de modul in care o sa folosesti mobra aia de 50 de cai, la naveta pe langa Bucuresti si pe centura. Pai, bai frate, in conditiile astea de mers nici n-apuci sa-i dai a patra la cum o sa mergi tu in primii doi ani, decat daca esti vreun talent innascut in ale motociclismului! O mobra de 500 cmc si 50 de cai in minim doi cilindri e in apatra la 7000 rpm pe la 110 la ora! Plictisitor pentru un incepator pe centura printre tiruri, prin Mogosoaia si Bragadiru la ore de varf printre masini bara la bara... Si zic pentru un incepator in snsul ca te poti considera asa minim 5 ani, avand in vedere ca o sa iesi din oras doar ocazional, minim 200 km pe w.e. 
Deci da-o dreaqu de smecherie cu plictiseala de motoreta, te iau maine pasager pe mobra de A2 din Mogosoaia pana in Bragadiru si vedem daca ajungi cu chilotii curati!

 

 

Recomandare de mobra pentru tine, ca sa nu fiu doar al dreaqu : CB500x. Inaltuta, manevrabila, perfecta de pus un topcase ca sa-ti iei camasuta de birou la tine etc.

Stiu, e sub 50 de cai, o sa te plictiseasca repede. Cand incepe sa se intample asta cauta-ma si iti arat eu ce sa faci cu ea sa-ti treaca plictiseala.

 

Multumesc pentru opinia ta sincera, ce am scris referitor la plictisit este doar faptul ca am intrebat si eu in stanga si in dreapta despre cilindree, toti cei intrebati au spus ca ma voi plictisi de 500cc f repede si ca voi vrea altceva peste 6luni si ca voi vinde f greu acea motocicleta.Eu personal ma vad mai repede pe un 350cc , cred ca imi este suficient pentru ce vreau sa fac cu ea. Iti multumesc pentru ca imi comfirmi ceea ce simt si cred si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, CataFlo a spus:

Multumesc pentru opinia ta sincera, ce am scris referitor la plictisit este doar faptul ca am intrebat si eu in stanga si in dreapta despre cilindree, toti cei intrebati au spus ca ma voi plictisi de 500cc f repede si ca voi vrea altceva peste 6luni si ca voi vinde f greu acea motocicleta.Eu personal ma vad mai repede pe un 350cc , cred ca imi este suficient pentru ce vreau sa fac cu ea. Iti multumesc pentru ca imi comfirmi ceea ce simt si cred si eu.


Opiniile mele sunt mereu sincere. Ma bucur ca ai apreciat asta si ca ai reactionat bine! De fapt nu e de mirare la varsta ta, pustanii de 20 de ani se aprind mult mai repede.

Ca urmare o sa incerc sa detaliez un pic, pentru ca vad ca sunt sanse sa nu vorbesc degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Speedy.K a spus:

Am ajuns sa ne cunoastem intre noi.

 

Ma intreb altceva: oamenii astia fac scoala pe minim 600 cmc. Li s-or parea lesinate mobrele de scoala? Nu-si dau seama ca la obositura aia de mobra de scoala daca trage un pic mai tare de gaz decoleaza din poligon?! Ca in scoala n-a apucat sa-i dea decat un svac in a treia la 2000 rpm si tre sa franeze ca se termina tarlaua?! 
Scuze, m-as lega si de prima poza, dar mi-e rusine de ce mi-ar iesi pe gura.

 

Acum 6 minute, Speedy.K a spus:


Opiniile mele sunt mereu sincere. Ma bucur ca ai apreciat asta si ca ai reactionat bine! De fapt nu e de mirare la varsta ta, pustanii de 20 de ani se aprind mult mai repede.

Ca urmare o sa incerc sa detaliez un pic, pentru ca vad ca sunt sanse sa nu vorbesc degeaba.

Chiar te rog, cand am hotarat sa scriu aici mi-am asumat tot ce va veni si de bine si de rau, vreau doar sa primesc cat mai multe sfaturi care sunt bine venite .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, CataFlo a spus:

Multumesc pentru opinia ta sincera, ce am scris referitor la plictisit este doar faptul ca am intrebat si eu in stanga si in dreapta despre cilindree, toti cei intrebati au spus ca ma voi plictisi de 500cc f repede si ca voi vrea altceva peste 6luni si ca voi vinde f greu acea motocicleta.Eu personal ma vad mai repede pe un 350cc , cred ca imi este suficient pentru ce vreau sa fac cu ea. Iti multumesc pentru ca imi comfirmi ceea ce simt si cred si eu.

Uita-te si la Moto Guzzi, stiu au 850 cmc dar la varsta ta nu este un pericol o motocicleta puternica.

Daca vrei ceva de 350 la pret redus, eventual si cu tichet rabla, vezi si Royal Enfield... unii vor spune ca sunt indiene... insa sunt ieftine si au review-uri excelente...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Papa_Bear a spus:

Uita-te si la Moto Guzzi, stiu au 850 cmc dar la varsta ta nu este un pericol o motocicleta puternica.

Daca vrei ceva de 350 la pret redus, eventual si cu ticher rabla, vezi si Royal Enfield... unii vor spune ca sunt indiene... insa sunt ieftine si au review-uri excelente...

Multumesc de sfat. Voi arunca o privire. 

Despre Zontes GK 350 o parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, CataFlo a spus:

Multumesc de sfat. Voi arunca o privire. 

Despre Zontes GK 350 o parere?

As evita produsele chinezesti.

Singurul compromis ar fi Royal Enfield care este indiana, insa are peste 100 de ani de traditie si se comercializeaza la scara larga in Europe si SUA.

Vezi si KTM 390 si Hsqwarna Swartpilen sau BMW G350...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fim bine intelesi, eu ma dau de 14 ani pe 500 cmc si 50 de cai carburatie din 99. Am facut cu ea 150.000 km care includ zi de zi la munca indiferent de vreme, iarna sau vara si muuulte ture de weekend de peste 500 km; plus ture lungi in tara si afara.

Nu m-am plictisit de mobra. In oras si imprejurul lui nu-l folosesc decat la jumate din capacitate, desi unii zic ca merg mult prea tare.

In afara singura chestie care a ajuns sa ma nemultumeasca oarecum, repet, oarecum, este lipsa de cuplu in depasiri foarte stranse cand sunt cu pasager si bagaje. Cand sunt singur n-am nicio strabatere.

 

Secretele sunt doua, dupa parerea mea:

1. Sa cunosti mobra si sa o folosesti asa cum a gandit producatorul sa o folosesti, adica sa nu schimbi la 6000 rpm cand vrei zvac si dupa aia sa te plangi ca nu trage cand ea are cuplu maxim la 7500 si puterea maxima la 8500. Asta e doar un exemplu, apropos de referirea ta la cilindree si putere (apropos, cuplul te intereseaza, nu puterea)

2. Motocicleta sa fie potrivita pentru ce vrei sa faci cu ea si pentru drumurile pe care vrei sa mergi cu ea. Degeaba iti iei vitezana de 200 de cai daca o sa treci cu ea peste sleaurile de asfalt de pe A1, peste decopertari, gropane, sine de tramvai si alte asemenea. Degeaba iti iei un chopper de 100 de cai, daca vrei sa mergi pe centura printre tiruri, ca n-o sa vezi peste masini, n-o sa incapi pe intervalul dintre benzi de oglinzi etc.

 

Avand in vedere punctul 2, eu consider ca singura categorie de mobre potrivita pentru conditiile de drum din Romania este enduro-turing (sau adventure, cum ii zic corporatistii). Chiar daca nu ai de gand sa iesi in viata ta cu ea de pe asfalt(desi iti garantez ca daca o sa iesi o data o sa mai vrei!), inaltimea ochilor tai, pozitia in sa, manevrabilitatea, roata de 19 sau 21 pe fata si suspensiile sunt cele mai potrivite pentru cazaturile de drumuri pe care ni le ofera patra noastra draga.

Revenind la punctul 1, de-a lungul timpului o sa ai atatea giumbuslucuri de facut cu o mobra din clasa de care vorbeam, incat, daca nu o sa o schimbi repede, o sa ai ocazia sa te tot distrezi cu ea de-a lungul anilor incat o sa o cunosti foarte bine si o sa iti placa din ce in ce mai mult. Cu o vitezana sau un chopper nu poti sa faci atatea, pur si simplu pentru ca tenlimteaza starea drumurilor, nu ca ele n-ar fi niste genuri misto de mobra.

 

CB500x despre care vorbeam o sa-ti fie foarte comoda la 1.80 m ai tai. Nu e mobra de coclau, ci doar cat sa suporte un pic demacadam, in caz ca vrei sa o scoti un pic. E mobra de asfalt. Dar suporta ce spuneam ca nu suporta alte categorii de mobre, fara sa iti afecteze placerea de a te da. Si, cu un minim de efort financiar, ti-o poti lua noua la bugetul tau. De-aia ti-am recomandat-o, nu ca SH n-ar fi si alte modele din categoie care se incadreaza in buget. Dar o mobra noua are avantajele ei, desi in general nu recomand mobre noi pentru incepatori ca sa nu planga dupa vopseluri zgariate.

 

Cam asta ar fi pe scurt.

Daca mai intrebari poti sa le pui aici sau pe pm, iar oferta de a te da pasager pe rapciuga mea ca sa vezi ce inseamna o lesinatura in oras o reiterez, de data asta la modul cel mai serios. Daca vrei si nu ti-e jena sa te vada lumea pe asa vechitura pot sa ti-o si dau sa mergi cu ea in poligon, intr-o zi. Pe strada nu, ca mi-e frica pentru pielea ta.

 

Sper sa alegi ce trebuie si sa mergi mult si bine! 

Acum 8 minute, pierrotlefou a spus:

Chinezarie. Cu plusuri si minusuri


Mai mult minusuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa imi dau si eu cu parerea ca e gratis. Primul motor a fost frumos, usor, sa joasa, dar avea 250cc si doar 33 de cai. Am mers cu 140 cu el, deci ducea lejer o viteza de croaziera + o depasire. Dupa un an l-am schimbat (l-am vandut repede apropo) cu unul de 650cc si 47 cai. Mai mult din alte considerente decat de acceleratie si viteza maxima. Asta prinde 170 dar e irelevant. Viteza de croaziera e tot aia la drum lung, 100-110, cu mai putine turatii si mai putin zgomot, in oras idem, tot asa merg. Depasirile sunt mai rapide dar pt mine plusul a fost la pozitia pe motor (dureri de spate de la anii de zile lucrati la calculator, suspensia de macadam aprox cu care mai poti sa iesi de pe asfalt daca iti place asa ceva, protectie la vant si mai multa liniste in casca. Astea sunt importante pt mine la drum extern. Desi il am de ceva ani, nu sunt capabil sa il duc la limita, nici nu vreau. Pt asta ma gandesc ca ar trebui sa imi fac timp sa merg pe circuit unde sa incerc sa ii gasesc limita, asta daca nu apare limita mea mai repede in ecuatie si nu am facut asta si nici nu cred ca o sa o fac. Oricum nu e de circuit motorul, e mai de off road sau de stat mai multe ore pe el fara sa devina inconfortabil. Inca regret ca nu am pastrat si primul motor, care era foarte fain pe distante scurte si imi placea si cum arata.

Asa ca-s foarte de acord cu Speedy, pana sa te poti tu plictisi de motor e cale lunga, asta daca vei avea timp si resurse sa cauti limitele motorului, adica pe circuit, nu pe strada, peste gropi, prin trafic si alte pericole.

prima mobra si a doua

Full Red_1.png

IMG-20211114-WA0007.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, CataFlo a spus:

... intentionez, cel putin acum, sa folosesc motocicleta in proportie de 90%  pentru deplasarea la munca si poate pe parcurs cand voi mai capata experienta sa mai fac o iesire in wekkend de maxim 200km. Traseul pana la munca este de 50km dus intors, mai exact Bragadiru-Mogosoaia, avand la dispozitie centura sau prin oras. ...

Sugerez un maxi scuter.
Si in paralel un motor. Deja sunt destule opinii bine intentionate si documentate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Kristian K a spus:

Rosiuca ta avea motor de Ninja de 250,nu? :)

Asa cum KLE-ul meu are motor de GPZ500. Au pus astia de la Kawa motoarele astea pe o gramada de feluri de mobre, choppere, adventure, neked, vitezane. S-au descurcat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, CataFlo said:

 CB500R-o frumusete de care probabil ma voi plictisi foarte repede din pinct de vedere specificatii. 

 

 

 

N-ai motiv de plictiseala daca o vei folosi cum trebuie, in plu de asta, sunt situatii unde nu ai ce face cu mai multa putere, gen trafic de ora de varf. 

Daca vrei s-o folosesti predominant pentru naveta cauta un touring sau enduro-touring/dual-sport decent, macar ajungi relaxat la munca.

Dupa cativa ani de mers doar cu 1200GS am facut un downngrade la cilindree si am trecut la Suzuki DR650 SE si BMW G650 Sertao, ambele motoare sunt folosite mai mult in regim de utilizare zilnica/naveta. DPDV personal DR-ul are cel mai mare fun factor, desi este o motocicleta dual-sport cu caracter utilitar. 

Fac zilnic naveta Buftea-Mogosoaia sau Buftea-Bucuresti (Titan) si de cele mai multe ori prefer DR-ul in locul GS-ului sau Sertao, DR-ul fiind din 1887, carbutatie si 46 de cai cand era nou.

Sfatul meu este sa nu te arunci cu capul inainte si sa cauti o motocicleta care se preteaza nevoilor tale, dupa ce mai capeti experienta, mai vezi atunci daca vrei ceva mai fancy sau mai puternica. etc.

 

IMG_20210520_090016537.jpg

Dupa cum se poate vedea, este ok.

 

*1997,  am un laptop batran si cu probleme de personalitate.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bugetul asta iti iei un Tracer 700, perfect pt naveta si oras, consum mic, motor distractiv, bun si pt plimbari mai lungi, la 1.80 ar trebui sa fie bun pt tine, eu am 1.71 si m-am simtit perfect pe el. probeaza unul , vezi la Motodynamics pe Odaii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! 

 

Imi dau si eu cu parere, recomand sa iti petreci primavara/poate putin din vara testand toate motocicletele pe care le gasesc la test drive sau sa inchiriezi si iti faci o idee, ce iti place si ai nevoie.

In alta ordine de idei sunt de acord 100% cu ce a spus colegul Speedy.K.

Moto actual DR 650 R 1993, mega fun,oricati cai o mai avea.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si de la mine un sfat:

-nu lua noua. De ce? Fiindca este prima. Si nu stii ce vrei, desi asa crezi initial. AI sanse mari sa vrei dupa sa o schimbi pe altceva, care sa faca ce vrei. Ai sanse foarte mari sa o dai pe jos, si e pacat de una noua. Ai pierdere mare financiara daca o iei noua, si dupa iti dai seama ca nu i ce vrei tu de la moto, si vrei sa o vinzi.

-cumpara o moto de doar cativa ani vechime, tinand cont de modelele la are te uiti, ai buget. Ia una cu ABS. 

-suie pe modelele dorite de tine, sa vezi pozitia. Poate asa iti dai seama mai bine ce vrei de fapt.

-nu te mai lua dupa toti expertii. Te plictisesti de 500 cc rapid. E plin de incepatori care isi iau vitezane si merg doar drept, cand dau de prima curba sau intersectie sunt pe jos. Nu te mai lua dupa ei. Am luat sotiei un rebel 500, este mega fun motoreta pentru mine-eu fiind urs de 100 kg. Duce 150km/h maxim, uzual 130-deci mergi la drum si pe autostrada fara probleme. Mai mult decat suficient pentru inceput. Ce iti recomanda mai sus, cb500x, este foarte ok pentru tine, fiind si inalt. Dar repet, eu as lua sh.

-Eu ti-as sugera sa te uiti si dupa un versys 650, dupa 2018, de exemplu. E genul de moto allround, comoda ,manevrabila, trage ok, merge si prin oras, merge si la drum, faci de toate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc frumos tuturor, am sa pun in balanta tot ce ati scis aici, pana in acest moment am testat putin ce este drept Cbr500 si yamaha MT07 limitata A2. Daca mai sunt oameni dornici sa-mi impartaseasca din experienta lor, va rog !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...