Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 564
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 ore, Method a spus:

sunt eu (...) fan Marquez

DA!

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

Peco are o fractura dar nu-l va afecta si va participa la Mugello

Nu și-a rupt degețelu' pricinos. 😈

Acum 2 ore, frigider a spus:

el vb in italiana

Uită-te numa' pe forum câți nu stăpânesc limba română!

Și știi doar care limbă e cea mai grea, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, frigider a spus:

viata bate filmu.

io am zis ca e bluf cand manageru lui a zis ca BMW arata bine :)) 

Se referea cred la aripioarele de pe mobra😂😂😂😂

a0e7e5c3-6ca5-4137-8068-8ab24a1d8871.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper să greșesc, dar nu văd cum ar merge mai bine pe BMW decât pe Yamaha. Poate are totuși noroc, se retrage Bautista după 2024 și se eliberează un loc la echipa oficială Ducati.

 

În rest, varianta MotoGP pare să fie definitiv închisă pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.05.2023 la 19:33, Cavaleru a spus:

analogia era ca peco seamana cu actorul principal din dune:

image.thumb.png.e9ac38344465ffe9ac5b15b1734fb5af.png image.thumb.png.44120b7ef1f22f7816051aa7c7915d21.png

 

Se filmeaza partea a doua la Dune asta noul??? 

 

Cand apare???

 

 

La 21.05.2023 la 8:28, damager a spus:

Oare sa fie adevarat? Ar explica cate ceva:)

 

 

IMG_7177.png

Aia e mana lu' Manulea, 

 

 

La 21.05.2023 la 14:09, damager a spus:

Pai vezi ce zice Poncharal:

 

"I was surprised to read such a declaration from him. I have a lot of respect and admiration for him, I could say that he is talking a load of bullsht".

de unde deduci tu ca afost live la declaratia lui Pecco?

 

initial si eu am zis ca e un idiot, dar apoi am cautat sa vad toata declaratia, in ce context e. Si nu prea am gasit....dar, in realitate nu are legatura cu ce tot cauta vanatorii de senzational. 

 

Am vazut eu toata declaratia in limba intaliana, da, Peco e prost de da in gropi.

 

Acum 5 ore, damager a spus:

 

Si tot din ce spune el, ca, contextul era de atingerile in pluton. Si el a zis ca nu mai e ca si acuam 5-6 ani cand erau 06.-0.7 intre factory si echipele de client si in principiu plutonul se rupea cam in 2.

Acuma sunt mai multi si din punctul asta de vedere aglomeratia mai mare in primele viraje, chiar in primele tururi.

Si cum completeaza mai departe, ar fi culmea ca el, care a ajuns la uzina printr-o echipa client sa zica asta si e la echipa de uzina cu cele mai multe echipe de client.

Chiar va lasa impresia ca Bag e analfabet functional? 

 

 

Cand am citit prima data, vezi postare mai sus ca si eu am zis ca e un idiot, dupa care am cautat sa vad tot interviul, si nu se gaseste...este doar bucata asta. 

Si am inceput sa ma gandesc, chiar asa de idiot e? ca in general el e abtinut in declaratii.

 

Dupa care a iesit el si a explicat.

Acuma, va rog sa ma scuzati ca eu incerc sa iau de buna ce zice el, nu ce zice un jurnalist...cum am zis,...asta e parerea mea.. si am tot repetat-o.

Iar ca tu esti rautacios cu toti in afara de 2-3, mai fa niste sondaje pe forum zic eu :).

 

Nu stiu daca ai vazut toata declaratia pana la urma dar nu e nimic din context.

Contextul era intr-adevar siguranta  - si boul de Peco a dedus el ca acum cativa ani nu era asa periculos cel putin pe inceput de cursa pt ca erau doar 3-4 piloti de uzina in top si restul ramaneau in urma sa se bata intre ei, deci dupa mintea lui aia bunii erau safe si restu' da-i in (cuvant urat) lui ca nu mai conteaza, sa se bata non-safe acolo in pluton atat cat leii sunt safe in fata.

Apoi tot el, din capul lui sec pe care il poarta ca sa nu ii ploua in gat, a zis ca in ziua de azi ar fi frumos si pentru o mai mare siguranta in curse, pe care el personal o considera foarte importanta, ca pilotii de la echipe de client sa aiba motorete mai  handicapate cu -.6 -.7 secunde pe tur si atunci totul ar fi mai safe.

Na, acum in contextul asta nu tot asta a zis? E mai bou ca omul de zapada, sau nu e.. 

Eu puteam citi pe fata lui ca e demn de mila, acum mi s-a si demonstrat, cum ziceam, un taranus care a stat la bloc toata viata cu sor-sa si cu ta-su si se uita la curse la televizorul cu mileu pe el, acuma brusc a ajuns campion mondial.

A se vedea MM sau JM care provin din acelasi mediu si nu au aroganta aia a campionului, asta e campion de cateva luni si gata, vine el su solutii pt siguranta pe pista.. Jeesus!

@damager mai citeste o data, e ce isi doreste omul sa fie, nu numai ce era

 

image.thumb.png.f91df2f2da6dc70976fa65ca69f418b8.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Se filmeaza partea a doua la Dune asta noul??? 

 

Cand apare???

 

 

Aia e mana lu' Manulea, 

 

 

Am vazut eu toata declaratia in limba intaliana, da, Peco e prost de da in gropi.

 

 

Nu stiu daca ai vazut toata declaratia pana la urma dar nu e nimic din context.

Contextul era intr-adevar siguranta  - si boul de Peco a dedus el ca acum cativa ani nu era asa periculos cel putin pe inceput de cursa pt ca erau doar 3-4 piloti de uzina in top si restul ramaneau in urma sa se bata intre ei, deci dupa mintea lui aia bunii erau safe si restu' da-i in (cuvant urat) lui ca nu mai conteaza, sa se bata non-safe acolo in pluton atat cat leii sunt safe in fata.

Apoi tot el, din capul lui sec pe care il poarta ca sa nu ii ploua in gat, a zis ca in ziua de azi ar fi frumos si pentru o mai mare siguranta in curse, pe care el personal o considera foarte importanta, ca pilotii de la echipe de client sa aiba motorete mai  handicapate cu -.6 -.7 secunde pe tur si atunci totul ar fi mai safe.

Na, acum in contextul asta nu tot asta a zis? E mai bou ca omul de zapada, sau nu e.. 

Eu puteam citi pe fata lui ca e demn de mila, acum mi s-a si demonstrat, cum ziceam, un taranus care a stat la bloc toata viata cu sor-sa si cu ta-su si se uita la curse la televizorul cu mileu pe el, acuma brusc a ajuns campion mondial.

A se vedea MM sau JM care provin din acelasi mediu si nu au aroganta aia a campionului, asta e campion de cateva luni si gata, vine el su solutii pt siguranta pe pista.. Jeesus!

@damager mai citeste o data, e ce isi doreste omul sa fie, nu numai ce era

 

image.thumb.png.f91df2f2da6dc70976fa65ca69f418b8.png


ce e scris e negru pe alb. Totusi nu pot sa cred ca asta gandeste na....eu vreau sa ii mai dau o sansa aa vad dc

O sa mai aibe si alte declaratii... ca pana acuma in declaratii a fost echilibrat si politic... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este greu să promovezi din WSBK în MotoGP fără ajutorul unui constructor implicat în ambele competiții. Sunt mulți tineri talentați care vin pe filiera Moto2.

 

Șansa lui cea mai bună a fost cu Yamaha, de departe: aveau echipă și un loc disponibil. Dacă Yamaha nu l-a luat (sigur au avut motivele lor), o altă marcă în mod cert va fi cu atât mai reticentă. Iar declarația lui pare să indice destul de clar că și el s-a resemnat cu gândul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.05.2023 la 0:10, Method a spus:

Se contrazice singur - da argument ca Raul Fernandez a fost al 4lea ceea ce in trecut nu era posibil dar imediat dupa aia zice ca "pace was slow" in afara de Bezzechi.Pai de aia era Raul Fernandez al 4lea! 

Raul nici măcar n-a mirosit poziția aia. Repetă după mine: "Augusto Fernandez". ;)

PS: Care l-a ținut în spate pe Aleix Espargaro, nu pe Pol, colegul lui de echipă, care e încă pe tușă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raúl este în continuare dezamăgirea sezonului, chiar sub Di Giannantonio. A plâns și s-a zvârcolit anul trecut că avea motocicletă proastă, că nu poate merge pe RC16, că cei de la KTM i-au băgat contractul pe gât și că nu l-au lăsat să meargă pe o motocicletă competitivă.

 

Anul ăsta Augusto i-a luat motocicleta, este în top 15 în campionat și are de 10 ori (!) mai multe puncte decât el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Geologu a spus:

Raul nici măcar n-a mirosit poziția aia. Repetă după mine: "Augusto Fernandez". ;)

PS: Care l-a ținut în spate pe Aleix Espargaro, nu pe Pol, colegul lui de echipă, care e încă pe tușă.

Ahahaha,sry my bad,my bad :)

Campeonul de moto2 de anul trecut,da,am gresit doar numele,da,despre ala vorbeam

Si eu ca Pecco,am vrut sa zic altceva :bounce:...si sunt ziaristii pusi pe senzational 

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Este greu să promovezi din WSBK în MotoGP fără ajutorul unui constructor implicat în ambele competiții. Sunt mulți tineri talentați care vin pe filiera Moto2.

 

Șansa lui cea mai bună a fost cu Yamaha, de departe: aveau echipă și un loc disponibil. Dacă Yamaha nu l-a luat (sigur au avut motivele lor), o altă marcă în mod cert va fi cu atât mai reticentă. Iar declarația lui pare să indice destul de clar că și el s-a resemnat cu gândul.

Iarasi...cand am zis ca pilotii de gp sunt crema..."nu-nu, sunt in sbk piloti mai buni,nu stii tu ca nu cunosti sbk".

Mda,doar ca Yamaha dupa un test s-a uitat pe telemetrie si a zis pas.La pilotul lor.Hah.

Nu e turcul chiar asa ca in filmuletele unde mergea in spritari si glezna goala pe pod la Istanbul nu? :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method uite asa vezi de ce pilotii din WSBK nu ajung in motogp dar pilotii care vin din motogp ajung cateodata chiar campioni in WSBK. si sunt atatea cazuri: Checa, Biaggi, Bautista astia asa care imi repede in cap din ultimii ani.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Raúl este în continuare dezamăgirea sezonului, chiar sub Di Giannantonio. A plâns și s-a zvârcolit anul trecut că avea motocicletă proastă, că nu poate merge pe RC16, că cei de la KTM i-au băgat contractul pe gât și că nu l-au lăsat să meargă pe o motocicletă competitivă.

 

Anul ăsta Augusto i-a luat motocicleta, este în top 15 în campionat și are de 10 ori (!) mai multe puncte decât el.

Ai avut Ducati si stii cum e...Motocicleta rosie are din start 10 cai in plus. Pe langa asta, Raul se lupta pentru KTM, Augusto merge cu un GasGas, da? :))))))

 

O sa-l vedem de anul viitor in Wsbk. Daca poate reveni Sykes la 70 ani, poate oricine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Iarasi...cand am zis ca pilotii de gp sunt crema..."nu-nu, sunt in sbk piloti mai buni,nu stii tu ca nu cunosti sbk".

Cand faci afirmatii de genul asta, gandesti foarte simplist. MotoGP si WSBK sunt specializari foarte diferite, nu te uita ca motocicletele au tot doua roti. Mai mult, dovedesti o fractura de gandire cat Marele Rift African. Pai cum poti sa faci asemenea afirmatii, daca tu esti 0 in ceea ce priveste competitia paralela? Pe ce baze emiti asemenea judecati de valoare? Daca ai fi urmarit curse din WSBK, ai fi avut habar despre maniera de pilotaj a otomanului si ai fi inteles de ce nu este cel mai potrivit pe M1. Poate pe un Ducati ar face treaba, dar pe M1... no way... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Cand faci afirmatii de genul asta, gandesti foarte simplist. MotoGP si WSBK sunt specializari foarte diferite, nu te uita ca motocicletele au tot doua roti. Mai mult, dovedesti o fractura de gandire cat Marele Rift African. Pai cum poti sa faci asemenea afirmatii, daca tu esti 0 in ceea ce priveste competitia paralela? Pe ce baze emiti asemenea judecati de valoare? Daca ai fi urmarit curse din WSBK, ai fi avut habar despre maniera de pilotaj a otomanului si ai fi inteles de ce nu este cel mai potrivit pe M1. Poate pe un Ducati ar face treaba, dar pe M1... no way... 

 De ce crezi ca pe M1 nu ar face nimic? Nu te contrazic, dar sunt curios de ce crezi asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, damager a spus:

 De ce crezi ca pe M1 nu ar face nimic? Nu te contrazic, dar sunt curios de ce crezi asta?

 

 

Stil prea agresiv de pilotaj cu motoreta, multe derapaje, pus motoreta de-a latu pentru viraj.... artificii care in WSBK functioneaza, pe M1 se duce dracu orice cursivitate de care are nevoie cotetzu asta pt a fii competitiva (nu ca ar fii  ... ) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de altă parte chiar Quartararo spunea că merge acum mult mai agresiv pe M1, altfel nu poate fi rapid. Yamaha nu mai este motocicleta de acum câțiva ani. Iar faptul că Razgatlıoğlu este foarte agresiv (dar și precis) pe frâne ar fi putut fi un avantaj în MotoGP.

 

Oricum, discuție sterilă, Yamaha l-a refuzat iar turcul probabil că nu va ajunge vreodată în MotoGP, chiar dacă reușește să mai câștige curse și titluri în WSBK (cazul Rea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva care e povestea Yamaha - Turcu in cateva vorbe sa inteleg si eu? Merci! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru @B.B. și toți ceilalți care nu urmăresc WSBK:

 

Toprak Razgatlıoğlu a anunțat că pleacă de la echipa oficială Yamaha (unde are o motocicletă capabilă să se bată pentru victorii și cu care a reușit să fie campion acum doi ani și vice anul trecut) la echipa oficială BMW, pe cea mai slabă motocicletă în momentul de față.

 

image.thumb.png.e7297836a23b56875172aedde0bc48f7.png

 

Razgatlıoğlu este probabil cel mai talentat pilot din WSBK (în afară poate de Alvaro Bautista). Schimbarea este cu atât mai neașteptată cu cât în ultimii doi ani s-a tot zvonit că turcul ar putea ajunge în MotoGP la Yamaha, în locul lui Morbidelli. În acest sens, a testat M1 luna trecută la Jerez (timpii nu au fost făcuți publici, dar se pare că a fost mai lent decât Crutchlow).

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

 

Stil prea agresiv de pilotaj cu motoreta, multe derapaje, pus motoreta de-a latu pentru viraj.... artificii care in WSBK functioneaza, pe M1 se duce dracu orice cursivitate de care are nevoie cotetzu asta pt a fii competitiva (nu ca ar fii  ... ) 

 


nu stiu ce sa zic... cum zice colegu mai sus, yamaha nu mai mobra lui Lorenzo... tre sa mergi agresiv sa scoti timpi.

In plus, o mobra mai rigida ar tb sa-l ajute pe franari....

nu imi dau seama dc s-ar adapta la franele de carbon care nu sunt asa elastice ca cele din wsbk.

dar, cum zicea si colegu', nu cred ca vom sti vreodata. Nu cred ca mai ajunge in motogp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, damager a spus:

Nu cred ca mai ajunge in motogp

Pana la urma nu e mare pierdere.
Sunt destui care se bat sus,dar nu constant.
E o perioada nașpa sa vii în GP.
Foarte strânsă treaba.

 

Era un exercițiu bun de GP vs wsbk dar aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

Pana la urma nu e mare pierdere.
Sunt destui care se bat sus,dar nu constant.
E o perioada nașpa sa vii în GP.
Foarte strânsă treaba.

 

Era un exercițiu bun de GP vs wsbk dar aia e.

Era o chestie intresanta pt ca el are in stil aparte si era intresant de vazut dc se potriveste cu mobra de gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...