Sari la conținut

7. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland - Sachsenring


frigider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 349
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 10 ore, Geologu a spus:

Trollul de serviciu.

La fiecare cursă Ion vorbește o juma de oră despre pățaniile lui Rossi și despre academia vieții, făcând abstracție de ce se întâmplă pe pistă, și tu îmi zici că e hater. :)))

Ba chiar a spus o dată pe post că titlul din 2015 a fost de drept al vraciului deci, în concluzie, Rossi e de zece ori campion.

 

 

Acum 10 ore, danypop a spus:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂

Doar spune-ne ce fumezi, că tre sa fie a naibii de bun🤣🤣

Nu mai am timp si nici energie sa caut curse din perioada de activitate a doctorului cum il judecau si l criticau in direct. Din acest motiv plus felul in care judecau Ducati nu m-am mai uitat la digi

 

Daca intre timp s-au rasucit, e prbl lor.

 

 

ON topic!

 

Bagnaia are stofa de campion sau blug?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, damager a spus:

E pe undeva declaratia lui Miller? Ae refera strict la MM? Ca nu am vazut-o si din ce citesc pe motogp pare ca se refera in general la toti care se plang ca nu e buna mobra☺️

 

We're the only ones not complaining about our motorcycles and we're actually trying to do something about it, to fix it,” continued the #43. “Everyone else, all they do is throw their toys out of the cot and say that my bike is s**t. As simple as that.

“Yeah, but why are they s**t? Because it’s their own doing. They kicked out 99% of the engineers to get his engineers. His guys in there. And now they are f****d and he can't even make it past the lap. So it's their own doing. Everybody wants to complain about their own bikes, nobody wants to do anything about it. Shut the f**k up and get on with it the job.”

 

Miller se referă la TOȚI în afară de KTM. Nu mă miră declarația lui, pentru că practic e un cioban fără școală, care pe deasupra nu știe să își țină gura. Acum își simte locul amenințat și mârâie defensiv.

 

Dacă ne uităm în curtea KTM, vedem că îl au team manager pe Francesco Guidotti, venit de la Pramac, unde a jucat și Jackass trei sezoane. Inginerul șef al lui Miller, Cristhian Pupulin, a venit la pachet cu el la KTM după 30 de ani petrecuți la Ducati.  Directorul tehnic KTM este Fabiano Sterlacchini, cu 17 ani de experiență tot la Ducati. Plus câțiva mecanici, după cum declara Pol, când a revenit în curtea austriecilor. Toți ăștia nu au fost dați afară de piloți, așa cum spune Miller. Piloții n-au puterea asta. Pot să își aducă eventual un crew chief, dar nu mecanici.

Acum 12 minute, nike a spus:

 

Nu mai am timp si nici energie sa caut curse din perioada de activitate a doctorului cum il judecau si l criticau in direct. Din acest motiv plus felul in care judecau Ducati nu m-am mai uitat la digi

 

Daca intre timp s-au rasucit, e prbl lor.

 

2-0. Mai jucăm sau te bag la ignore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, nike a spus:

 

Nu mai am timp si nici energie sa caut curse din perioada de activitate a doctorului cum il judecau si l criticau in direct. Din acest motiv plus felul in care judecau Ducati nu m-am mai uitat la digi

 

Daca intre timp s-au rasucit, e prbl lor.

 

 

ON topic!

 

Bagnaia are stofa de campion sau blug?

Referitor la hate-ul ce-l poarta celor de la ducati ai perfecta dreptate dar cu Rossi..... Niciodată. 

Nu am înțeles niciodată cine și după ce criterii se da piloților "stofa de campion". Cred ca e destul de clara treaba, ai câștigat un/doua/trei/nșpe campionate, ești campion și gata. 

Unul e mai mare, altul e mai mic, asta e adevărat. Unul ca motocicleta, altul ca talentul, și asta e adevărat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Test privat la Misano pentru HRC astăzi și mâine. Nu știu ce ți se pare "modificat puternic".

 

image.thumb.png.63f89e6d4b0cb3a4235a87e2116c6cff.png

Aaaa,am inteleeees.

Nu nu era asta,am vazut poze cu o motoreta facuta efectiv din bucati,pe care era lipit un nr.6 si clar nu era motoreta asta.Aia era un RCV in culorile Repsol cu o gramada de piese "lipite" pe ea.

Acum 1 oră, damager a spus:

 Pai daca ma intrebi pe mine, mai mult de plange Q si Esp decat MM.

nu imi este clara chestia cu inginerii dati afara...pe cine a dat afara. 

Mmm,da,doar ca Q plange de la inceputul anului.Esp...tot cam de atunci.

Problemele Honda au fost in prim plan la Sachsen unde de obicei MM era unbeatable,insa acum a fost....de locurile 10-12,si din moment ce Miller aici a inceput sa bombaneasca mi se pare normal sa intelegem ca la MM/Honda facea referire,mai ales ca a facut referire la oamenii de casa ca sa zic asa :

Inginerii -  faptul ca a venit cu Santi Hernandez si cu Carlos...ceva mecanic,avea el niste oameni cu care a fost la clasele mici si a venit cu ei si la HRC,iar acum are o echipa de 7-8 oameni,track-team'ul e al lui Marquez ca sa zic asa,a primit aprobare de la Honda sa isi aleaga el trackteam'ul (si cred ca si l-a ales bine din moment ce au castigat 6 campionate),Honda a impus un singur om in track team - mecanicul de gearbox - e singurul cu ochii mici de acolo.

 

Oh,well,deci am gasit declaratia lui Miller :

Acum 14 minute, Geologu a spus:

We're the only ones not complaining about our motorcycles and we're actually trying to do something about it, to fix it,” continued the #43. “Everyone else, all they do is throw their toys out of the cot and say that my bike is s**t. As simple as that.

“Yeah, but why are they s**t? Because it’s their own doing. They kicked out 99% of the engineers to get his engineers. His guys in there. And now they are f****d and he can't even make it past the lap. So it's their own doing. Everybody wants to complain about their own bikes, nobody wants to do anything about it. Shut the f**k up and get on with it the job.”

 

Miller se referă la TOȚI în afară de KTM. Nu mă miră declarația lui, pentru că practic e un cioban fără școală, care pe deasupra nu știe să își țină gura. Acum își simte locul amenințat și mârâie defensiv.

 

Dacă ne uităm în curtea KTM, vedem că îl au team manager pe Francesco Guidotti, venit de la Pramac, unde a jucat și Jackass trei sezoane. Inginerul șef al lui Miller, Cristhian Pupulin, a venit la pachet cu el la KTM după 30 de ani petrecuți la Ducati.  Directorul tehnic KTM este Fabiano Sterlacchini, cu 17 ani de experiență tot la Ducati. Plus câțiva mecanici, după cum declara Pol, când a revenit în curtea austriecilor. Toți ăștia nu au fost dați afară de piloți, așa cum spune Miller. Piloții n-au puterea asta. Pot să își aducă eventual un crew chief, dar nu mecanici.

:agree:

Da zice ca au dat afara oameni ca sa isi aduca (nu se refera clar la cineva) oamenii sai si acum cei pe care i-a dat afara sunt la KTM.Pai...din moment ce multi oameni de la Ducati sunt la KTM,sa intelegem ca face referire la Ducati? :P Numa ca de la Ducati nu se plange nimeni.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O analiză interesantă în ceea ce-i privește pe cei de la Aprilia:

 

Oliveira [cel mai bine clasat pilot Aprilia la Sachsenring] matched Quartararo’s 2022 winning time and was 9.8s faster than Espargaro’s fourth place on the same spec bike last season. Espargaro meanwhile still managed to beat last year’s time despite plummeting to 16th.

 

Au progresat deci clar față de anul trecut (ceea ce nu se poate spune despre japonezi, care sunt cam la același nivel), dar nu la fel de mult ca Ducati sau KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, PzKpfW a spus:

Au progresat deci clar față de anul trecut (ceea ce nu se poate spune despre japonezi, care sunt cam la același nivel), dar nu la fel de mult ca Ducati sau KTM.

Progresul e clar e un pas mare in fata la KTM si un pas sanatos la Ducati.

Eu cred ca si Aprlia a progresat dar nu atat de mult pe cat cele 2.

Honda si Yamaha in schimb...a zis bine Q la Jerez - "i am 15s slower than last year".

Acuma...si declaratia lui Q ca si aceasta statistica pe care o pui tu trebuie luate nu chiar ad literam ,pt ca nu putem avea aceleasi conditii : sunt aceleasi gume?sunt aceleasi temperaturi ale aerului si pistei?e acelasi nivel de aderenta pe circuit ca anul trecut?

De aia comparatiile intre ani nu prea sunt cusher,nu e ca la F1,pe ei toate aceste variabile ii influenteaza mult mai mult.

 

Insa din moment ce primele 6 Ducati domina primele 6 locuri intrepatrunse cateodata de primele 2 KTM,iar cei mai buni piloti de la Honda si Yamaha (care sunt totodata dupa opinia mea si cei mai buni din gp) se zbat de la locul 10 in jos...e clar un progres la europeni si un regres sau macar stagnare la japonezi.

 

Se pare ca Acosta preseaza totusi pt o mutare in 2024 la motogp :

"We want to give KTM the first opportunity to go up to MotoGP with them, beyond the options contemplated in the contract," Albert Valera, Acosta’s manager, told Motorsport.com.KTM has always been very good to Pedro, and he is very grateful."

With this decision, it is KTM’s turn to act, and it must create an opening for the Spaniard in its MotoGP ranks for next year.

Up until the French GP last month, KTM had considered keeping the 19-year-old in Moto2 for another season before aiming to promote him in 2025.

But after Acosta's consecutive wins at Mugello and the Sachsenring, it has convinced the manufacturer to find a spot in its MotoGP rider slots for the 2021 Moto3 world champion.

Acosta’s management also sees it as the right time to promote him into MotoGP with KTM, and the rider is keen to repay the trust the brand placed in him since he joined its official ranks at the end of 2020.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit săptămâna trecută că Acosta a decis deja că vrea în MotoGP la anul. Are contract cu KTM în care se stipulează că în 2024 ajunge la MotoGP; dacă cei de la KTM nu-i oferă posibilitatea, este liber să semneze cu altă echipă. Ceva similar a fost și cu Raúl Fernández în 2021, motiv pentru care l-au promovat "forțat" la Tech3 în 2022 deși el ar fi preferat ca cei de la KTM să nu exercite acea opțiune și să-l lase "liber de contract" ca să poată semna cu altă echipă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

Am citit săptămâna trecută că Acosta a decis deja că vrea în MotoGP la anul. Are contract cu KTM în care se stipulează că în 2024 ajunge la MotoGP; dacă cei de la KTM nu-i oferă posibilitatea, este liber să semneze cu altă echipă. Ceva similar a fost și cu Raúl Fernández în 2021, motiv pentru care l-au promovat "forțat" la Tech3 în 2022 deși el ar fi preferat ca cei de la KTM să nu exercite acea opțiune și să-l lase "liber de contract" ca să poată semna cu altă echipă.

 

a mai dat o declaratie saptamana asta, vezi ca e pusa pe aici si zicea ca i se pare corect ca sa urmeze deciziile KTM pt ca si ei i-au oferit support neconditionat. si ca va urma alegea lor ca asa e corect

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, danypop a spus:

Întotdeauna cum zice șefu e corect 🙂

Omu e încă micuț în lumea asta și sta și el la "mila" celor puternici

 

copy paste din postara lui @ioio_viola

 

Acosta despre viitorul lui:

 

https://as.com/motor/ktm-se-juega-el-culo-por-mi-y-yo-me-lo-tengo-que-jugar-por-ellos-n/

 

-Any news for the future?

-No.

-June 30 is getting closer…

-I trust them, I trust KTM. They have a lot of people around looking at the Pedro Acosta project, with a lot of people supporting and seeing what is best for our joint career. Before June 30, we will surely know something.

Have you decided to go up?

-If there is no motorcycle for Pedro Acosta, there is no motorcycle and you cannot do magic. I trust KTM. They will know the best for me and what to do. I put everything in your hands.

-Said with respect and affection, Pit Beirer drools seeing him at the foot of the podium at the top...

-I have always felt very loved by him and by all of KTM, both the MotoGP team and the bosses above or anyone. Since I arrived at the World Cup, and at that time I didn't have many resources, they gave me bikes to train without the need to do so and without it being written on any paper. They have supported me and, whenever I have needed something, if I have not had it today, I have had it tomorrow. I think they are risking their ass for me and I think I have to risk it for them.

 

- Vreo veste pentru viitor?

-Nu.

-30 iunie se apropie...

-Am încredere în ei, am încredere în KTM. Au o mulțime de oameni în jur care se uită la proiectul Pedro Acosta, cu mulți oameni care susțin și văd ce este mai bine pentru cariera noastră comună. Înainte de 30 iunie, cu siguranță vom ști ceva.

Te-ai hotărât să urci?

-Dacă nu există motocicletă pentru Pedro Acosta, nu există nicio motocicletă și nu poți face magie. Am încredere în KTM. Vor ști ce e mai bun pentru mine și ce să facă. Am pus totul în mâinile tale.

-Spus cu respect și afecțiune, Pit Beirer saliva văzându-l la poalele podiumului din vârf...

-M-am simțit întotdeauna foarte iubit de el și de toată KTM, atât de echipa MotoGP, cât și de șefii de mai sus sau de oricine. De când am ajuns la Cupa Mondială, iar pe vremea aceea nu aveam prea multe resurse, mi-au dat biciclete să mă antrenez fără a fi nevoie să o fac și fără să fie scris pe vreo hârtie. M-au susținut și, ori de câte ori am avut nevoie de ceva, dacă nu l-am avut astăzi, l-am avut mâine. Cred că își riscă fundul pentru mine și cred că trebuie să risc pentru ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topic nou pentru Assen? mai e o etapa inainte de pauza de vara.

 

Pana atunci Bestia despre recuperare si de ce inca nu are rezultatele de anul trecut:

https://www.crash.net/motogp/news/1029563/1/bastianini-struggling-overtake-last-year-lacking-frontend-feeling

Eighth at Sachsenring, Bastianini said this when speaking to GPOne.com: "Physically I feel better. I resisted well but I still have to take the step to get to where I was before the incident. 

"However, I feel much better physically and I finished quite well at the end of the race, without being exhausted. 

"I was hoping it would go a little better at the start, but I got bottled in a little bit and I wasn’t able to get back up the field. 

"But in the end it went pretty well. The second half of the race went like I expected."

Although Bastianini was unable to show the same type of pace as the leading Ducatis, the Italian came out on top when fighting the likes of Marc Marquez in the Sprint, and Fabio Quartararo during the main race.

"I still don’t have what allows you to do something extra in the race," said Bastianini. "In the race I saw that I was struggling to overtake. 

"Last year, when I was determined to overtake, it was quite easy. But here, every time I tried to overtake they immediately crossed me and I could not close off the corner. 

"I’m still lacking the feeling on the front that I had last year."

 

si o declaratie a lui Gigi despre cum au dezvoltat ei motocicleta de succes versus Japo:

https://www.crash.net/motogp/news/1029591/1/dall-igna-honda-yamaha-made-strategic-mistake-marquez-quartararo

“Their strategic mistake was to follow just one rider, to base the development of their bikes on the results and feedback of the leading rider of each brand,” GPone.com quotes Dall’Igna as telling La Stampa.

“Often what the top rider, the champion tells you, isn’t the truth because his talent covers the problems the bike suffers from.

“Paradoxically, to develop a project well, you have to listen to all the voices, all the riders.”

 

Dall’Igna insisted any team orders would only come into play if "one of our riders is fighting for the championship against an opponent from another brand". 

But if the current situation continues at the end of the season Dall’Igna assured that "each of the Ducati riders will have the freedom to play their cards."

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.crash.net/motogp/news/1029639/1/miller-nobody-wants-hear-riders-complain-what-i-said-was-also-about-marc

Haha, omu e încă sub influența legalelor🤣🤣

El apară rușinea constructorilor /echipelor care săracii/săracele sunt făcuți cu ou și cu oțet de vagabonzii de piloți 🙂🤣🤣

Chiar as da câțiva bani ca să aflu ce mama ăluia negru(nu hamilton), l-a apucat pe fermier sa latre el în stânga și-n dreapta porcăriile astea. 🙄

Hai cu vechiul Miller înapoi, cel ce-i remorca pe toți când aveau necazuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.06.2023 la 9:30, Geologu a spus:

 

2-0. Mai jucăm sau te bag la ignore?

Daca BTSport a spus la inceputul cursei ca Zarco are soft pe spate si nu am mai auzit alte detalii in timpul cursei este decizia mouseului tau in privinta functiei ignore. N-am venit sa joc ceva pe aici si nici nu am timp sa citesc motogp.com in timpul cursei. In timpul ei incerc sa inteleg cum mama naibii pot aia frana in halul ala de bine fara sa cada. Ca am auzit prost sau au gresit cei de la televiziunea engleza nu accept niciun limbaj vulgar. Daca ai vreo prbl cu ridichile, afla ca-mi plac foarte mult ;)

 

Unii sunt aici pentru a arata ca idolul lor e pe locul 1 sau 2-3 (in cazul lui Zarco). Am stat la TV si m am dus pe circuitele din Europa 15 ani sa vad un campion cu Ducati, iti dai seama cat de rau ma pravalesc de ras cand vad patimasii cum sufera ca orga yamaha sau generatorul de curent Honda au expirat!?!🙈 Nu stiu ce ma faceam pe aici fara ei daca toti erau @B.B.:friends:

 

BTW.. majoritatea echipelor de folbal ce au condus cu 2-0 au pierdut la final jocul. Norocul tau ca nu ma omor dupa acel sport incat sa-l si joc 🎯

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Geologu a spus:

Limbaj vulgar? Unde ai văzut așa ceva? Poți să dai un citat? Că poate mi-a scăpat mie.

nu m am referit la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, apriliacluj a spus:

Pana acum, cine a facut topic, MM s-a imprastiat :) :)

Ce vrei să zici, că dacă le-ar fi făcut tot @Kagemusha nu s-ar mai fi tăvălit memel?!? Buahahahaha!!! :lol:

Treaba e că la câte frustrări a acumulat și cum îi funcționează procesorul treaba se va termina prost dacă nu îi dau un tratament de cal_mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...