apriliacluj Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 1 oră în urmă, frigider a spus: ....nu ma deranja nr mare de ducati ca nu prea mergeau..... da da, erau stricacioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Sunt convins că dacă mai intră un constructor, se mai face loc de încă o echipă client dacă se cere. Nu s-ar face loc pentru inca o echipa satelit. Vezi cazul Yamaha,... desi nu au echipa 2, nu au facut nici derogare, pentru a echilibra cumva situatia. Cica trebuie sa isi gaseasca o echipa din randul celor existente... Doar daca nu cumva li sa refuzat accesul la o echipa de client, pentru ca sunt japonezi. Bine, la cum se aplica regulile, nu m-ar mira.... 1 oră în urmă, frigider a spus: pana acum nu ma deranja nr mare de ducati ca nu prea mergeau. acum ma apasa putin. De vreo doi ani tot spun ca nu este normal ceea ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 Echipele independente își iau singure deciziile în funcție de oportunitățile care le sunt oferite de către constructori. Tech3 au fost echipă Yamaha timp de 18 ani, după care au trecut la KTM. Nu le-a băgat nimeni acel contract pe gât, pachetul oferit de către KTM era pur și simplu mai bun - atât financiar cât și în ceea ce privește materialul de concurs. Yamaha nu concepea de exemplu să furnizeze echipei de client motocicletă de aceeași generație ca cea de la echipa oficială. Iar prețul cerut trebuia să acopere toate cheltuielile legate de producția și mentenanța acelor prototipuri. Europenii (și în principal Ducati) au venit cu o strategie nouă încă de acum vreo 10 ani: împărțirea costurilor cu echipele de client în schimbul unei colaborări mai strânse din punct de vedere tehnic. Chiar Poncharal rezuma foarte bine când spunea despre schimbarea furnizorului în 2018: Yamaha ne făcea să ne simțim ca niște clienți; pentru KTM suntem parteneri. Între timp japonezii și-au mai revizuit abordarea, dar este cam târziu. Motivul pentru care celor de la Yamaha le este greu să găsească acum o echipă parteneră acum este faptul că au o motocicletă slabă. Sunt în aceeași situație în care s-a aflat Aprilia în ultimii ani: doreau să aibă echipă client dar niciuna nu dorea să colaboreze cu ei datorită materialului de concurs necompetitiv. Toate echipele independente doresc prototipuri Ducati acum, pentru că văd că se pot bate pentru victorii chiar și cu material de anul trecut. Honda și Yamaha abia adună puncte cu motocicletele oficiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Echipele independente își iau singure deciziile în funcție de oportunitățile care le sunt oferite de către constructori. Tech3 au fost echipă Yamaha timp de 18 ani, după care au trecut la KTM. Nu le-a băgat nimeni acel contract pe gât, pachetul oferit de către KTM era pur și simplu mai bun - atât financiar cât și în ceea ce privește materialul de concurs. Yamaha nu concepea de exemplu să furnizeze echipei de client motocicletă de aceeași generație ca cea de la echipa oficială. Iar prețul cerut trebuia să acopere toate cheltuielile legate de producția și mentenanța acelor prototipuri. Europenii (și în principal Ducati) au venit cu o strategie nouă încă de acum vreo 10 ani: împărțirea costurilor cu echipele de client în schimbul unei colaborări mai strânse din punct de vedere tehnic. Chiar Poncharal rezuma foarte bine când spunea despre schimbarea furnizorului în 2018: Yamaha ne făcea să ne simțim ca niște clienți; pentru KTM suntem parteneri. Între timp japonezii și-au mai revizuit abordarea, dar este cam târziu. Motivul pentru care celor de la Yamaha le este greu să găsească acum o echipă parteneră acum este faptul că au o motocicletă slabă. Sunt în aceeași situație în care s-a aflat Aprilia în ultimii ani: doreau să aibă echipă client dar niciuna nu dorea să colaboreze cu ei datorită materialului de concurs necompetitiv. Toate echipele independente doresc prototipuri Ducati acum, pentru că văd că se pot bate pentru victorii chiar și cu material de anul trecut. Honda și Yamaha abia adună puncte cu motocicletele oficiale. Tot ceea ce spui sunt lucruri cunoscute si corecte, in esenta, dar te abati de la discutie. Ai spus mai sus, ca daca ar veni un producator nou in campionat, s-ar "mai face loc de încă o echipă client", pentru acel producator. Formularea ta! Cu alte cuvinte, nu s-ar gasi o echipa din cele existente, care sa migreze catre acel producator (putin probabil, dealtfel, avand in vedere cat de competitiv ar fi acel producator), ci s-ar face loc pentru inca doua motociclete satelit, pe langa cele ale echipei oficiale. Eu am spus ca nu ar fi posibil acest lucru, avand in vedere cazul uzinei Yamaha, careia i s-a refuzat posibilitatea de a pune pe picioare o echipa noua, de la 0, in conditiile in care este singurul constructor care nu are echipa satelit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 Personal nu am auzit de o asemenea dorință din partea celo de la Yamaha. Ai vreo sursă? În ceea ce privește ceilalți constructori, Ciabatti a declarat chiar acum câteva luni că nu este sustenabil și nici necesar ca Ducati să aibă 3 echipe satelit pe termen lung. În acest sens, mă aștept ca una dintre echipele lor client să fie dispuse să colaboreze cu Yamaha din 2025 încolo - cel mai probabil VR46. Trebuie "doar" ca Yamaha să vină cu o motocicletă mai bună și un tip de colaborare mai incluziv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 Acum 23 minute, PzKpfW a spus: Personal nu am auzit de o asemenea dorință din partea celo de la Yamaha. Ai vreo sursă? Indirect. O declaratie a lui Ezpe, care spunea ca nu doreste o noua echipa de client, ci ar dori o echipa a unui nou constructor. De unde deduc ca s-ar fi putut discuta aceasta posibilitate, fie si la un nivel pur informal, cu care CEO Dorna nu a fost de acord. Din acel moment, o solicitare oficiala, in acest sens nu isi mai avea rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 Asta este treabă cunoscută din momentul în care Suzuki și-au anunțat retragerea. Ezpeleta spunea că prea multe echipe de client ar putea dilua campionatul și că scopul principal ar fi să găsească înlocuitor pentru constructorul care pleca. Înțeleg ce spune și ceea ce nu spune: prea multe echipe client ar face campionatul foarte vulnerabil la retragerea unui constructor. În momentul de față sunt 5 constructori, cu 5 echipe oficiale (10 piloți) și 6 echipe de client (12 piloți). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 Pirelli to become exclusive tyre supplier to Moto2™ & Moto3™ A new agreement is being finalised that will see the Italian brand become an official supplier across the Road to MotoGP™ from 2024 to 2026 Pirelli will become the official, exclusive tyre supplier to the Moto2™ and Moto3™ classes from 2024 to 2026 inclusive. This new three-year agreement, currently being finalised, will see the Italian tyre marque become an integral part of the lightweight and intermediate classes of Grand Prix racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 29, 2023 Share Postat Iunie 29, 2023 pe mine unul ma bucura politica Ducati, este extrem de important sa ai mobre competitive si in echipele clientilor, pentru competitie in primul rand. Pana acum 2-3 ani rar vedeai alte echipe de client in afara de pramac sa lupte la top. sa zicem exceptie Petronas SRT cu Yamaha dar a fost o chestie de 1-2sezoane, dupa care au pierdut sponsorul si acum au ajuns la Aprilia in ograda. Ducati e singuru producator care ofere motorete competitive chiar daca sunt versiunea anterioara, oricum cine stie ce si cat din ea nu e cumva actualizata la specificatii mai noi Aprilia incearca acelasi lucru cu RNFul, din pacate primul lor jumate de campionat a fost presarata de ghinioane si fata de sez anterior se pare ca Aprilia a pierdut din elan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 5, 2023 Share Postat Iulie 5, 2023 Se pare ca Acosta va veni pana la urma la anul in Gp : KTM team manager Francesco Guidotti : “Acosta will remain a KTM rider, We had an option that we could use and clearly we did. It will be in MotoGP, but what team he will go to will be a surprise!” KTM’s factory riders Brad Binder and Jack Miller are both contracted until the end of 2024 making it highly unlikely that either of them will be ousted. Their satellite team, GASGAS Tech3, looks the likeliest option but there are still some moving parts. Pol Espargaro is also contracted for 2024, but Augusto Fernandez is not. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 5, 2023 Share Postat Iulie 5, 2023 am mai intrebat eu- nu se paote factory ktm sa ruleze cu 3 moto? chiar is curios ce o sa faca baiatu ala in gp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 5, 2023 Share Postat Iulie 5, 2023 Acum 15 minute, frigider a spus: ....- nu se paote factory team sa ruleze cu 3 moto?.... mai demult se putea ca o echipa Factory sa aiba mai multi piloti, (4 din cate stiu), vorbesc de anii 90, pana prin 2k acum chiar nu stiu daca regulamentul prevede ceva in acest sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2023 Share Postat Iulie 5, 2023 nu se mai poate regulamentul nu permite decat 2 motorete de echipa poate ca echipa sa fie Gas Gas sau sa vina cu o echipa Husquarna noua doar pt el.. putin probabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 7, 2023 Share Postat Iulie 7, 2023 La 05.07.2023 la 15:40, Cavaleru a spus: poate ca echipa sa fie Gas Gas sau sa vina cu o echipa Husquarna noua doar pt el.. putin probabil.. CFMoto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 hai cu topicul 9. Silverstone! incepe in sfarsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Bifam o premieră, etapă de GP fără topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 inca nu, dar nu se stie ce aduce viitorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 La 04.08.2023 la 19:04, ENEOS a spus: Bifam o premieră, etapă de GP fără topic? se vad consecintele caderii de forma ale lui mm, nu mai face lumea topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 se stie de blestemul motociclism.ro si atunci nu se baga nimeni sa faca topic. cine face topic, favoritul lui cade in cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 Acum 23 minute, ioio_viola a spus: se stie de blestemul motociclism.ro si atunci nu se baga nimeni sa faca topic. cine face topic, favoritul lui cade in cursa uite de-al dracu fac eu pt urm si nu va mai cadea MM si va si puncta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 Acum 4 minute, frigider a spus: uite de-al dracu fac eu pt urm si nu va mai cadea MM si va si puncta. pai da, ai dreptate, teoria probabilitatii e de partea ta... ca si cu victoriile consecutive, asa-i si ca cazaturile consecutive..., se va intrerupe sirul, nu tine pana la nesfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 1 oră în urmă, apriliacluj a spus: pai da, ai dreptate, teoria probabilitatii e de partea ta... ca si cu victoriile consecutive, asa-i si ca cazaturile consecutive..., se va intrerupe sirul, nu tine pana la nesfarsit Fix pe asta mă bazez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 9, 2023 Share Postat August 9, 2023 La 07.08.2023 la 18:11, frigider a spus: Fix pe asta mă bazez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 9, 2023 Share Postat August 9, 2023 Acum 2 minute, damager a spus: acusica intrerupem sirul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.