Sari la conținut

8. Motul TT Assen


Lup69
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

 Sunt convins că dacă mai intră un constructor, se mai face loc de încă o echipă client dacă se cere.

Nu s-ar face loc pentru inca o echipa satelit. Vezi cazul Yamaha,... desi nu au echipa 2, nu au facut nici derogare, pentru a echilibra cumva situatia. Cica trebuie sa isi gaseasca o echipa din randul celor existente...  Doar daca nu cumva li sa refuzat accesul la o echipa de client, pentru ca sunt japonezi. Bine, la cum se aplica regulile, nu m-ar mira.... 

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

pana acum nu ma deranja nr mare de ducati ca nu prea mergeau.

 

acum ma apasa putin.

De vreo doi ani tot spun ca nu este normal ceea ce se intampla. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echipele independente își iau singure deciziile în funcție de oportunitățile care le sunt oferite de către constructori.

 

Tech3 au fost echipă Yamaha timp de 18 ani, după care au trecut la KTM. Nu le-a băgat nimeni acel contract pe gât, pachetul oferit de către KTM era pur și simplu mai bun - atât financiar cât și în ceea ce privește materialul de concurs. Yamaha nu concepea de exemplu să furnizeze echipei de client motocicletă de aceeași generație ca cea de la echipa oficială. Iar prețul cerut trebuia să acopere toate cheltuielile legate de producția și mentenanța acelor prototipuri.

 

Europenii (și în principal Ducati) au venit cu o strategie nouă încă de acum vreo 10 ani: împărțirea costurilor cu echipele de client în schimbul unei colaborări mai strânse din punct de vedere tehnic. Chiar Poncharal rezuma foarte bine când spunea despre schimbarea furnizorului în 2018: Yamaha ne făcea să ne simțim ca niște clienți; pentru KTM suntem parteneri. Între timp japonezii și-au mai revizuit abordarea, dar este cam târziu.

 

Motivul pentru care celor de la Yamaha le este greu să găsească acum o echipă parteneră acum este faptul că au o motocicletă slabă. Sunt în aceeași situație în care s-a aflat Aprilia în ultimii ani: doreau să aibă echipă client dar niciuna nu dorea să colaboreze cu ei datorită materialului de concurs necompetitiv. Toate echipele independente doresc prototipuri Ducati acum, pentru că văd că se pot bate pentru victorii chiar și cu material de anul trecut. Honda și Yamaha abia adună puncte cu motocicletele oficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Echipele independente își iau singure deciziile în funcție de oportunitățile care le sunt oferite de către constructori.

 

Tech3 au fost echipă Yamaha timp de 18 ani, după care au trecut la KTM. Nu le-a băgat nimeni acel contract pe gât, pachetul oferit de către KTM era pur și simplu mai bun - atât financiar cât și în ceea ce privește materialul de concurs. Yamaha nu concepea de exemplu să furnizeze echipei de client motocicletă de aceeași generație ca cea de la echipa oficială. Iar prețul cerut trebuia să acopere toate cheltuielile legate de producția și mentenanța acelor prototipuri.

 

Europenii (și în principal Ducati) au venit cu o strategie nouă încă de acum vreo 10 ani: împărțirea costurilor cu echipele de client în schimbul unei colaborări mai strânse din punct de vedere tehnic. Chiar Poncharal rezuma foarte bine când spunea despre schimbarea furnizorului în 2018: Yamaha ne făcea să ne simțim ca niște clienți; pentru KTM suntem parteneri. Între timp japonezii și-au mai revizuit abordarea, dar este cam târziu.

 

Motivul pentru care celor de la Yamaha le este greu să găsească acum o echipă parteneră acum este faptul că au o motocicletă slabă. Sunt în aceeași situație în care s-a aflat Aprilia în ultimii ani: doreau să aibă echipă client dar niciuna nu dorea să colaboreze cu ei datorită materialului de concurs necompetitiv. Toate echipele independente doresc prototipuri Ducati acum, pentru că văd că se pot bate pentru victorii chiar și cu material de anul trecut. Honda și Yamaha abia adună puncte cu motocicletele oficiale.

Tot ceea ce spui sunt lucruri cunoscute si corecte, in esenta, dar te abati de la discutie. Ai spus mai sus, ca daca ar veni un producator nou in campionat, s-ar  "mai face loc de încă o echipă client", pentru acel producator. Formularea ta! Cu alte cuvinte, nu s-ar gasi o echipa din cele existente, care sa migreze catre acel producator (putin probabil, dealtfel, avand in vedere cat de competitiv ar fi acel producator), ci s-ar face loc pentru inca doua motociclete satelit, pe langa cele ale echipei oficiale. Eu am spus ca nu ar fi posibil acest lucru, avand in vedere cazul uzinei Yamaha, careia i s-a refuzat posibilitatea de a pune pe picioare o echipa noua, de la 0, in conditiile in care este singurul constructor care nu are echipa satelit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu am auzit de o asemenea dorință din partea celo de la Yamaha. Ai vreo sursă?

 

În ceea ce privește ceilalți constructori, Ciabatti a declarat chiar acum câteva luni că nu este sustenabil și nici necesar ca Ducati să aibă 3 echipe satelit pe termen lung. În acest sens, mă aștept ca una dintre echipele lor client să fie dispuse să colaboreze cu Yamaha din 2025 încolo - cel mai probabil VR46. Trebuie "doar" ca Yamaha să vină cu o motocicletă mai bună și un tip de colaborare mai incluziv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, PzKpfW a spus:

Personal nu am auzit de o asemenea dorință din partea celo de la Yamaha. Ai vreo sursă?

 

Indirect. O declaratie a lui Ezpe, care spunea ca nu doreste o noua echipa de client, ci ar dori o echipa a unui nou constructor. De unde deduc ca s-ar fi putut discuta aceasta posibilitate, fie si la un nivel pur informal, cu care CEO Dorna nu a fost de acord. Din acel moment, o solicitare oficiala, in acest sens nu isi mai avea rostul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este treabă cunoscută din momentul în care Suzuki și-au anunțat retragerea. Ezpeleta spunea că prea multe echipe de client ar putea dilua campionatul și că scopul principal ar fi să găsească înlocuitor pentru constructorul care pleca. Înțeleg ce spune și ceea ce nu spune: prea multe echipe client ar face campionatul foarte vulnerabil la retragerea unui constructor.

 

În momentul de față sunt 5 constructori, cu 5 echipe oficiale (10 piloți) și 6 echipe de client (12 piloți).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli to become exclusive tyre supplier to Moto2™ & Moto3™

A new agreement is being finalised that will see the Italian brand become an official supplier across the Road to MotoGP™ from 2024 to 2026

 

Pirelli will become the official, exclusive tyre supplier to the Moto2™ and Moto3™ classes from 2024 to 2026 inclusive. This new three-year agreement, currently being finalised, will see the Italian tyre marque become an integral part of the lightweight and intermediate classes of Grand Prix racing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine unul ma bucura politica Ducati, este extrem de important sa ai mobre competitive si in echipele clientilor, pentru competitie in primul rand. Pana acum 2-3 ani rar vedeai alte echipe de client in afara de pramac sa lupte la top. sa zicem exceptie Petronas SRT cu Yamaha dar a fost o chestie de 1-2sezoane, dupa care au pierdut sponsorul si acum au ajuns la Aprilia in ograda.

Ducati e singuru producator care ofere motorete competitive chiar daca sunt versiunea anterioara, oricum cine stie ce si cat din ea nu e cumva actualizata la specificatii mai noi

Aprilia incearca acelasi lucru cu RNFul, din pacate primul lor jumate de campionat a fost presarata de ghinioane si fata de sez anterior se pare ca Aprilia a pierdut din elan.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca Acosta va veni pana la urma la anul in Gp :

KTM team manager Francesco Guidotti :

“Acosta will remain a KTM rider,

We had an option that we could use and clearly we did.

It will be in MotoGP, but what team he will go to will be a surprise!”

KTM’s factory riders Brad Binder and Jack Miller are both contracted until the end of 2024 making it highly unlikely that either of them will be ousted.

Their satellite team, GASGAS Tech3, looks the likeliest option but there are still some moving parts.

Pol Espargaro is also contracted for 2024, but Augusto Fernandez is not. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, frigider a spus:

....- nu se paote factory team sa ruleze cu 3 moto?....

 

mai demult se putea ca o echipa Factory sa aiba mai multi piloti, (4 din cate stiu), vorbesc de anii 90, pana prin 2k

 

acum chiar nu stiu daca regulamentul prevede ceva in acest sens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se mai poate regulamentul nu permite decat 2 motorete de echipa

 

poate ca echipa sa fie Gas Gas sau sa vina cu o echipa Husquarna noua doar pt el.. putin probabil..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 23 minute, ioio_viola a spus:

se stie de blestemul motociclism.ro si atunci nu se baga nimeni sa faca topic. 

cine face topic, favoritul lui cade in cursa :) 

uite de-al dracu fac eu pt urm si nu va mai cadea MM :crack:

si va si puncta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, frigider a spus:

uite de-al dracu fac eu pt urm si nu va mai cadea MM :crack:

si va si puncta.

pai da, ai dreptate, teoria probabilitatii e de partea ta...

ca si cu victoriile consecutive, asa-i si ca cazaturile consecutive..., se va intrerupe sirul, nu tine pana la nesfarsit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

pai da, ai dreptate, teoria probabilitatii e de partea ta...

ca si cu victoriile consecutive, asa-i si ca cazaturile consecutive..., se va intrerupe sirul, nu tine pana la nesfarsit :)

Fix pe asta mă bazez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...