Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Escanor a spus:

'Onda o cam zbârcesc la design. Unele le reușesc pe deplin, altele sunt absolut anoste. 

Africana, Rebel, X-ADV, Goldwing, CB-urile neo retro sunt misto

CB500, Transalp nou, Hornet nou, NC750X, NT1100 sunt absolut anoste 🙄

 

Ahh și CL500 este interesant - un fel de scrambler  🤔

Parerea ta.

Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie.

Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau.😊

De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da.  Oi fi eu hipster.... 🤔

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

Parerea ta.

Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie.

Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau.😊

De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da.  Oi fi eu hipster.... 🤔

 

Ahh bineînțeles sunt de acord. Sunt motociclete pentru toate gusturile și buzunarele din fericire 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Adrian M. said:

concurent pentru t7

 

La preț mai mult. Clipurile arată 90% asfalt.

 

1 hour ago, Escanor said:

și CL500 este interesant - un fel de scrambler

 

Oribilă motocicletă. Arată ca făcută din două bucăți diferite și eterogene - față de Rebel, spate de naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, vis-a-vis a spus:

Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport.

Pentru un motiv bun: greutatea. Sunt curios la ce pret o sa iasa, estimez un 12k, asa, din burta. 

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Escanor a spus:

Eu tot nu înțeleg de ce insistă cu farurile asimetrice? Pe stânga faza scurta și pe dreapta faza lunga. Pe langa că arată că și cum ar fi chioară, nu ești vizibil în trafic. 

 

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, ilarionciobanu said:

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

 

Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu.

 

S-a oficializat achiziția (25% deocamdată) a MV Agusta de către KTM. Mai interesant (și important) este faptul că cei de la KTM se vor ocupa de acum de distribuția și vânzarea brandului italian în toată lumea - după ce anunțul inițial era doar pentru America de Nord. O veste bună.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e?

Pe mine cu mă văd cu laserele astea, îi văd pe cei cu un singur far pornit?

IMG_20221108_205129.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Lucian_M a spus:

Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e?

Cu defectiune.

 

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

 

Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu.

Good to know. O sa fiu un pic mai atent la ce trece pe langa mine. Nu-mi veneau in minte modele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circulă vorba că va fi mai ieftină decât t7, cică pe la 10,5k iese transalpul standard. Dacă e așa,nu i rau deloc. Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7. Ce nu îmi place e că vine cu camere, in loc de tubeless.

Acum 7 ore, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

Povesti. Sunt destule moto cu faruri simetrice. Fosta moto de exemplu, concurent cumva cu tracer, versys 1000. Fac treaba asta cu asimetria farurilor strict din considerente economice. Eu mă lipseam de cornering light pe tracer,că oricum nu fac mare lucru,și as fi preferat faza scurta unde sunt și drl urile.dar era altceva. Speram la versiunea noua sa l faca simetric,dar nu vor se pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.10.2022 la 18:21, Speedy.K a spus:


. Pe vremea aia adventure nu se inventase, iar dual sport cu enduro turing erau cam acelasi lucru...

Pe vremea aia (motociclete ca BMW F650, Aprilia Pegaso, KLE,etc) erau bagate de italieni la "enduro stradale". Deci exista categoria asta (stiu ca am tot cautat in Italia motoare acum ceva timp si am si luat de altfel).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

Africana are din fabrica, Versys are din fabrica, și mai sunt multe 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7.

Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. 

Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Bart Bz a spus:

Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. 

Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere.

Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate  amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul :)

Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Bart Bz said:

Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. 

 

Mă îndoiesc oarecum că cei care sunt în căutare de astfel de motociclete se uită la puterea maximă. Mai ales în cazul în care motorul de pe Ténéré este mai elastic și are puterea și cuplul mai jos. Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate  amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul :)

Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar.


Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. 
Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Speedy.K a spus:


Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. 
Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi.

tu ai explicat mai bine. La asta ma refer, la pozitia per ansamblu PE MOTO, ca pe o capra de enduro. Buna pentru cine cauta asta.

Tu ti-ai luat pana la urma ceva? ai apucat sa testezi Tuaregul?

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. 

Nu te contrazic, dar conform specificațiilor, cu roți de 18 pe spate și 21 pe față și cu ground clearance de 210 mm, mie îmi pare destul de ok pentru off-road destul de serios, pe mâinile cui trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

tu ai explicat mai bine. La asta ma refer, la pozitia per ansamblu PE MOTO, ca pe o capra de enduro. Buna pentru cine cauta asta.

Tu ti-ai luat pana la urma ceva? ai apucat sa testezi Tuaregul?


La T7 am renuntat tocmai din cauza acelei poztii si a seii de pasageri meschina.

Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului, deci n-am cum sa o scot pe un coclau dus intors in juma de ora cum am facut cu CRF300 si Africana luate de la Honda Nord.


 

Ce am observat misto in categorie e roata de 21 pe care a pus-o Suzinpe noul Strom. Acum a devenit o mobra de luat in calcul. Sa vedem si pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Speedy.K a spus:


La T7 am renuntat tocmai din cauza acelei poztii si a seii de pasageri meschina.

Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului, deci n-am cum sa o scot pe un coclau dus intors in juma de ora cum am facut cu CRF300 si Africana luate de la Honda Nord.


 

Ce am observat misto in categorie e roata de 21 pe care a pus-o Suzinpe noul Strom. Acum a devenit o mobra de luat in calcul. Sa vedem si pretul.

S-a deschis deja un topic pentru noula strom. O gluma, 230 kg :))

E dita porcu pe cantar, vs concurenta. Poate compensa doar din pret. Dar totusi 20 kg in plus...vs concurenta. Muuuuuult!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...