vis-a-vis Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 1 oră în urmă, Escanor a spus: 'Onda o cam zbârcesc la design. Unele le reușesc pe deplin, altele sunt absolut anoste. Africana, Rebel, X-ADV, Goldwing, CB-urile neo retro sunt misto CB500, Transalp nou, Hornet nou, NC750X, NT1100 sunt absolut anoste Ahh și CL500 este interesant - un fel de scrambler Parerea ta. Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie. Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau. De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da. Oi fi eu hipster.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 8, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 8 minute, Silver Arrow a spus: Parerea ta. Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie. Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau. De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da. Oi fi eu hipster.... Ahh bineînțeles sunt de acord. Sunt motociclete pentru toate gusturile și buzunarele din fericire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 2 hours ago, Adrian M. said: concurent pentru t7 La preț mai mult. Clipurile arată 90% asfalt. 1 hour ago, Escanor said: și CL500 este interesant - un fel de scrambler Oribilă motocicletă. Arată ca făcută din două bucăți diferite și eterogene - față de Rebel, spate de naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 (editat) Acum 43 minute, vis-a-vis a spus: Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport. Pentru un motiv bun: greutatea. Sunt curios la ce pret o sa iasa, estimez un 12k, asa, din burta. Editat Noiembrie 8, 2022 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 La cum au urcat prețurile chiar și pe piața second hand, te aștepți la orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 11 minutes ago, Figment said: Sunt curios la ce pret o sa iasa, estimez un 12k, asa, din burta. Vizează prețul lui T7 ca referință (i.e. să fie exact sub el). Deci clar sub 11 mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Vizează prețul lui T7 ca referință (i.e. să fie exact sub el). Deci clar sub 11 mii. T7 nu era sub 10.000 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 S-a scumpit, a sărit de 10k acum. Se apropie de 11 chair. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 16 ore, Escanor a spus: Eu tot nu înțeleg de ce insistă cu farurile asimetrice? Pe stânga faza scurta și pe dreapta faza lunga. Pe langa că arată că și cum ar fi chioară, nu ești vizibil în trafic. Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 (editat) 17 minutes ago, ilarionciobanu said: Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu. S-a oficializat achiziția (25% deocamdată) a MV Agusta de către KTM. Mai interesant (și important) este faptul că cei de la KTM se vor ocupa de acum de distribuția și vânzarea brandului italian în toată lumea - după ce anunțul inițial era doar pentru America de Nord. O veste bună. Editat Noiembrie 8, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 19 minute, ilarionciobanu a spus: Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e? Pe mine cu mă văd cu laserele astea, îi văd pe cei cu un singur far pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 8 minute, Lucian_M a spus: Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e? Cu defectiune. Acum 15 minute, PzKpfW a spus: Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu. Good to know. O sa fiu un pic mai atent la ce trece pe langa mine. Nu-mi veneau in minte modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Circulă vorba că va fi mai ieftină decât t7, cică pe la 10,5k iese transalpul standard. Dacă e așa,nu i rau deloc. Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7. Ce nu îmi place e că vine cu camere, in loc de tubeless. Acum 7 ore, ilarionciobanu a spus: Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Povesti. Sunt destule moto cu faruri simetrice. Fosta moto de exemplu, concurent cumva cu tracer, versys 1000. Fac treaba asta cu asimetria farurilor strict din considerente economice. Eu mă lipseam de cornering light pe tracer,că oricum nu fac mare lucru,și as fi preferat faza scurta unde sunt și drl urile.dar era altceva. Speram la versiunea noua sa l faca simetric,dar nu vor se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 La 19.10.2022 la 18:21, Speedy.K a spus: . Pe vremea aia adventure nu se inventase, iar dual sport cu enduro turing erau cam acelasi lucru... Pe vremea aia (motociclete ca BMW F650, Aprilia Pegaso, KLE,etc) erau bagate de italieni la "enduro stradale". Deci exista categoria asta (stiu ca am tot cautat in Italia motoare acum ceva timp si am si luat de altfel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 9, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus: Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Africana are din fabrica, Versys are din fabrica, și mai sunt multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 3 ore, Adrian M. a spus: Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7. Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 19 minute, Bart Bz a spus: Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere. Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 1 hour ago, Bart Bz said: Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. Mă îndoiesc oarecum că cei care sunt în căutare de astfel de motociclete se uită la puterea maximă. Mai ales în cazul în care motorul de pe Ténéré este mai elastic și are puterea și cuplul mai jos. Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 6 ore, Adrian M. a spus: Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar. Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 (editat) Acum 16 minute, Speedy.K a spus: Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi. tu ai explicat mai bine. La asta ma refer, la pozitia per ansamblu PE MOTO, ca pe o capra de enduro. Buna pentru cine cauta asta. Tu ti-ai luat pana la urma ceva? ai apucat sa testezi Tuaregul? Editat Noiembrie 9, 2022 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 5 ore, PzKpfW a spus: Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. Nu te contrazic, dar conform specificațiilor, cu roți de 18 pe spate și 21 pe față și cu ground clearance de 210 mm, mie îmi pare destul de ok pentru off-road destul de serios, pe mâinile cui trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 3 minute, Adrian M. a spus: tu ai explicat mai bine. La asta ma refer, la pozitia per ansamblu PE MOTO, ca pe o capra de enduro. Buna pentru cine cauta asta. Tu ti-ai luat pana la urma ceva? ai apucat sa testezi Tuaregul? La T7 am renuntat tocmai din cauza acelei poztii si a seii de pasageri meschina. Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului, deci n-am cum sa o scot pe un coclau dus intors in juma de ora cum am facut cu CRF300 si Africana luate de la Honda Nord. Ce am observat misto in categorie e roata de 21 pe care a pus-o Suzinpe noul Strom. Acum a devenit o mobra de luat in calcul. Sa vedem si pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 Acum 7 minute, Speedy.K a spus: La T7 am renuntat tocmai din cauza acelei poztii si a seii de pasageri meschina. Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului, deci n-am cum sa o scot pe un coclau dus intors in juma de ora cum am facut cu CRF300 si Africana luate de la Honda Nord. Ce am observat misto in categorie e roata de 21 pe care a pus-o Suzinpe noul Strom. Acum a devenit o mobra de luat in calcul. Sa vedem si pretul. S-a deschis deja un topic pentru noula strom. O gluma, 230 kg :)) E dita porcu pe cantar, vs concurenta. Poate compensa doar din pret. Dar totusi 20 kg in plus...vs concurenta. Muuuuuult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2022 Share Postat Noiembrie 9, 2022 22 minutes ago, Speedy.K said: Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului Îți faci o idee pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.