Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Silver Arrow said:

Adica nu e motocicleta, nu te-ai prins .....

 

This guy gets it.

 

Cu tot rafinamentul și respectul pentru GW, nu este "o motocicletă" în definiția mea. Mai degrabă o mașină decapotabilă cu 2 (câteodată 4) roți.

 

KTM a brevetat o transmisie semi-automată pentru viitorul Super Duke GT (poate și pentru Super Adventure și Super Duke R). De fapt o transmise "normală", cu un selector motorizat și ambreiaj centrifugal (gen Rekluse).

 

image.thumb.png.9bc776c6f0e327a81c23c09ebdc55916.png image.thumb.png.2c51d7b254292bc6d06eeda7b11ff384.png image.thumb.png.3878516695a126f510d5a6a946ec6a0c.png

 

Și încă o motocicletă China: CFMoto 450SR-S. Cu aripi de carbon și basculă monobraț, la un bicilindru de 450cc și 50cp

 

image.thumb.png.e28fce93cb370129c95a9cde5ee14fbd.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Dar cum te bucuri de el pe un camion de 2 tone și jumătate? Chestia aia are power/weight ratio de Civic Type R. Doar că Type R știe să și frâneze și să stea pe curbe.

:goodposting:

Unde mai pui că tre' să-l conduci cu o pungă de hârtie pe cap ca să nu te recunoască lumea (x6-le)...

Obiectiv vorbind e surprinzător de agil pt un camion de genu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, ENEOS said:

e surprinzător de agil pt un camion de genu'.

 

Am mai auzit replica asta - cum că aceste "SUV-uri sportive" (oximoron) se comportă foarte bine pentru greutatea lor și că se conduc de fapt ca niște autoturisme. Caz în care logica existenței lor îmi scapă.

 

Încă o motocicletă și încă o indicație a faptului că (cel puțin unii) fabricanți din China nu înțeleg încă bine conceptul de "motocicletă". Benda LFC 700, un power-cruiser (?!?) cu roată de 310 pe spate (indicativ, motociclete precum Diavel sau Rocket 3 au 240), și motor 4 în linie de 680cc, cu 94cp @ 11,000rpm și 63Nm @ 8,500rpm. Fascinant.

 

image.thumb.png.e317f16f9819e7c0eb9258769cc1bb1b.png image.thumb.png.e929e474c210b635267d5b030146a8aa.png image.thumb.png.82d9cfb3b90d01f8703e74e048745709.png image.thumb.png.34d967c9f48781b749b677196df6751a.png image.thumb.png.fb09d2e3ee9162a8f6a55cc338725aa9.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.02.2023 la 13:23, PzKpfW a spus:

Cu tot rafinamentul și respectul pentru GW, nu este "o motocicletă" în definiția mea. Mai degrabă o mașină decapotabilă cu 2 (câteodată 4) roți.

Hai, că o poate conduce și un copil... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

28 minutes ago, vis-a-vis said:

Hai, că o poate conduce și un copil... 

 

Plăcerile și avantajele unei cutii automate pe motocicletă. Nu e pentru mine.

 

BMW patentează tehnologia Shift-Cam (distribuția variabilă de pe boxer) pentru monocilindre (seria G).

 

image.thumb.png.0ce714aab033040e8786b9cc8c45d061.png image.thumb.png.cefec825df1b1f42c8f8348ffa425eef.png image.thumb.png.1b0fb15834489ee042ee125565feb218.png image.thumb.png.6de8a296ba59b12efeb12aa13138b9bf.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Plăcerile și avantajele unei cutii automate pe motocicletă. Nu e pentru mine.

 

BMW patentează tehnologia Shift-Cam (distribuția variabilă de pe boxer) pentru monocilindre (seria G).

 

image.thumb.png.0ce714aab033040e8786b9cc8c45d061.png image.thumb.png.cefec825df1b1f42c8f8348ffa425eef.png image.thumb.png.1b0fb15834489ee042ee125565feb218.png image.thumb.png.6de8a296ba59b12efeb12aa13138b9bf.png

 

E pentru mine automata. Mie îmi place foarte mult 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca si la utomatele de la motocicleta este + si - pt schimbarea vitezelor in sus sau in jos, ca la masini

deci, dpmdv automata e OK pentru croaziera, iar daca vrei sport si smecherii, ai butonul de + sau - pentru a interveni dupa plac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, apriliacluj said:

iar daca vrei sport si smecherii, ai butonul de + sau - pentru a interveni dupa plac :)

 

Asta e ca aia cu cutia automată cu padele la automobile (mă refer în primul rând la cele cu convertizor, dar nu numai). Nu, nu e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva ciudat cu motocicliștii, urăsc automatele (care au ajuns să schimbe treptele mai repede și mai fin decât orice om), dar toți au sau vor quickshifter... (eu sunt d-ăla care schimbă în sus și în jos fără ambreiaj, nici pomeneală de QS) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, vis-a-vis said:

E ceva ciudat cu motocicliștii, urăsc automatele (care au ajuns să schimbe treptele mai repede și mai fin decât orice om), dar toți au sau vor quickshifter... (eu sunt d-ăla care schimbă în sus și în jos fără ambreiaj, nici pomeneală de QS) 

 

Nu sunt convins de rapiditate. Cum ai și spus, cutiile auto de pe motociclete sunt setate în primul rând pentru confort. Diferența între MT și AT este că asupra uneia ai control direct, pe când cealaltă schimbă treapta prin propriul sistem - care poate fi "apelat" de către tine. Similar cu mechanical throttle body vs. drive/ride-by-wire. Folosirea sau nu (QS) a ambreiajului nu mi se pare relavantă în acest sens: tot tu faci schimbul de treaptă efectiv.

 

La automatele de pe automobile nu există discuție: sunt mai rapide, mai confortabile și mai economice decât cele manuale. Și tot aș lua o manuală în orice zi în favoarea unei automate (pentru că nu merg în trafic intens și nici pe autostradă).

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele cu dublu ambreiaj schimbarea se face fără pauză, treptele sunt ambele cuplate și ambreiajele fac trecerea. Partea mai nasoală e că ea (cutia) anticipează și cuplează treapta în care crede ea că va trebui să schimbe, iar dacă faci ceva la care nu se așteaptă nu e tocmai fun. Exemplu: testat VFR 1200 DCT într-un spațiu limitat, practic niște alei care formau un dreptunghi. 1-2 blană, schimbat frumos și probabil pregătit 3. Ei bine, 🐒 a decis să frâneze violent pt că urma viraj de 90°. Pe lângă că un moment a rămas "pe liber", sunetul pe care l-am auzit înăuntru m-a făcut să aștept blocarea roții spate, pinioane împrăștiate pe asfalt etc.😨.

Plus că te trezești că schimbă în viraj, ceea ce poate fi neplăcut- înțeleg că la AT 2021-22 au făcut ceva în acest sens, la altele :what:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, PzKpfW a spus:

 

La automatele de pe automobile nu există discuție: sunt mai rapide, mai confortabile și mai economice decât cele manuale. Și tot aș lua o manuală în orice zi în favoarea unei automate (pentru că nu merg în trafic intens și nici pe autostradă).

aici e clar, fiecare cu preferintele lui :)

eu personal nu m-as mai intoarce la manuala :)

si cei din F1 au automate, si la ei, era cutiilor manuale a apus....

 

dar, dpmdv:

eu am fost fidel cutiilor manuale pana acum vreo 5-6 ani, automatele din anii 90 si inceputul anilor 2000 chiar ca erau nasoale dpmdv

dar automatele astea noi, cu 7-8-9 viteze sunt fenomenale, schimba repede, fara zdranganeli, parca ai avea motor electric, merg lin, oricand poti beneficia de cuplul maxim

e mai comod in oras si mai fun pe serpentine

 

e, la motociclete nu stiu, nu am condus automata, nu stiu cum se comporta acel buton cu + si - de la schimbarea vitezelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, apriliacluj said:

si cei din F1 au automate

 

Nu, sunt cutii manuale scvențiale (ca la motociclete), acționate electric (pentru că padele). Chiar folosesc ambreiajul la plecarea de pe loc. Cutiile automate sunt, în marea majoritate a cazurilor, interzise în competiții.

 

16 minutes ago, apriliacluj said:

era cutiilor manuale a apus

 

În același sens în care și era motoarelor cu combustie internă a apus.

 

17 minutes ago, apriliacluj said:

automatele astea noi, cu 7-8-9 viteze sunt fenomenale, schimba repede, fara zdranganeli, parca ai avea motor electric, merg lin, oricand poti beneficia de cuplul maxim
e mai comod in oras

 

Absolut. Singurele dezavantaje obiective pe care le văd la ele sunt necesitatea reviziei și greutatea. Atât.

 

21 minutes ago, apriliacluj said:

mai fun pe serpentine

 

Nu, nu pot fi de acord. Orice mașină cu veleități sportive este (încă) oferită cu cutie manuală. Bineînțeles că se oferă și variante automate pentru cei mai comozi sau care se bucură doar de accelerație pe linia dreaptă, dar baza pentru orice automobil sport este cutia manuală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor.

Nu e adevărat. Poate in trecut, acum și la mașini și la motociclete ai frana de motor ca lumea. Și pe deasupra mai e și reglabila.

Editat de Escanor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de setarile de la mobre, dar la masini n-am auzit. Mizeriile alea de ajutoare la coborare folosesc franele la toate masinile pe care le-am testat. Am avut trei automate si am mers cu cinci. Ani intre 2005 si 2018. Niciuna nu face frana de motor calumea in automat si una singura cat de cat in manual, e padele. Toate masini pe la 20000 - 35000 de euro, niciuna vreo naveta de lux.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...