Silver Arrow Postat Februarie 17, 2023 Share Postat Februarie 17, 2023 Acum 6 minute, Escanor a spus: Pai pe goldwing?? Adica nu e motocicleta, nu te-ai prins ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 17, 2023 Share Postat Februarie 17, 2023 1 minute ago, Silver Arrow said: Adica nu e motocicleta, nu te-ai prins ..... This guy gets it. Cu tot rafinamentul și respectul pentru GW, nu este "o motocicletă" în definiția mea. Mai degrabă o mașină decapotabilă cu 2 (câteodată 4) roți. KTM a brevetat o transmisie semi-automată pentru viitorul Super Duke GT (poate și pentru Super Adventure și Super Duke R). De fapt o transmise "normală", cu un selector motorizat și ambreiaj centrifugal (gen Rekluse). Și încă o motocicletă China: CFMoto 450SR-S. Cu aripi de carbon și basculă monobraț, la un bicilindru de 450cc și 50cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 17, 2023 Share Postat Februarie 17, 2023 Acum 5 minute, PzKpfW a spus: aripi de carbon și basculă monobraț, la un bicilindru de 450cc și 50cp arata bine macar cred ca asta era si scopul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 17, 2023 Share Postat Februarie 17, 2023 Oirce marfa pe lumea asta are diverse categorii de clienti: - cunoscatori - ageamii - nu conteaza, sa functioneze - academicieni - cocalari etc Asa ca marfa e bine sa aiba ''da de toate'' pentru toti clientii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 18, 2023 Share Postat Februarie 18, 2023 Acum 22 ore, PzKpfW a spus: Dar cum te bucuri de el pe un camion de 2 tone și jumătate? Chestia aia are power/weight ratio de Civic Type R. Doar că Type R știe să și frâneze și să stea pe curbe. Unde mai pui că tre' să-l conduci cu o pungă de hârtie pe cap ca să nu te recunoască lumea (x6-le)... Obiectiv vorbind e surprinzător de agil pt un camion de genu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2023 Share Postat Februarie 18, 2023 4 hours ago, ENEOS said: e surprinzător de agil pt un camion de genu'. Am mai auzit replica asta - cum că aceste "SUV-uri sportive" (oximoron) se comportă foarte bine pentru greutatea lor și că se conduc de fapt ca niște autoturisme. Caz în care logica existenței lor îmi scapă. Încă o motocicletă și încă o indicație a faptului că (cel puțin unii) fabricanți din China nu înțeleg încă bine conceptul de "motocicletă". Benda LFC 700, un power-cruiser (?!?) cu roată de 310 pe spate (indicativ, motociclete precum Diavel sau Rocket 3 au 240), și motor 4 în linie de 680cc, cu 94cp @ 11,000rpm și 63Nm @ 8,500rpm. Fascinant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 17.02.2023 la 13:23, PzKpfW a spus: Cu tot rafinamentul și respectul pentru GW, nu este "o motocicletă" în definiția mea. Mai degrabă o mașină decapotabilă cu 2 (câteodată 4) roți. Hai, că o poate conduce și un copil... Snapinsta.app_10000000_733519644703383_1033376253995373338_n.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 cei de la protectia copilului ar fi incantati sa vada un astfel de film.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 28 minutes ago, vis-a-vis said: Hai, că o poate conduce și un copil... Plăcerile și avantajele unei cutii automate pe motocicletă. Nu e pentru mine. BMW patentează tehnologia Shift-Cam (distribuția variabilă de pe boxer) pentru monocilindre (seria G). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Plăcerile și avantajele unei cutii automate pe motocicletă. Nu e pentru mine. BMW patentează tehnologia Shift-Cam (distribuția variabilă de pe boxer) pentru monocilindre (seria G). E pentru mine automata. Mie îmi place foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Depinde de fiecare și de modul în care merge cu motocicleta. Pentru touring și confort probabil că e ce trebuie automata. Pe de altă parte, de ce nu ai merge cu mașina în condițiile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 banuiesc ca si la utomatele de la motocicleta este + si - pt schimbarea vitezelor in sus sau in jos, ca la masini deci, dpmdv automata e OK pentru croaziera, iar daca vrei sport si smecherii, ai butonul de + sau - pentru a interveni dupa plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 12 minutes ago, apriliacluj said: iar daca vrei sport si smecherii, ai butonul de + sau - pentru a interveni dupa plac Asta e ca aia cu cutia automată cu padele la automobile (mă refer în primul rând la cele cu convertizor, dar nu numai). Nu, nu e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Nu, nu e la fel. mno, atunci ramanem la levier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 1 minute ago, apriliacluj said: mno, atunci ramanem la levier Pentru distracție și plăcere, nu are rival. Pe stradă cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 E ceva ciudat cu motocicliștii, urăsc automatele (care au ajuns să schimbe treptele mai repede și mai fin decât orice om), dar toți au sau vor quickshifter... (eu sunt d-ăla care schimbă în sus și în jos fără ambreiaj, nici pomeneală de QS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) 24 minutes ago, vis-a-vis said: E ceva ciudat cu motocicliștii, urăsc automatele (care au ajuns să schimbe treptele mai repede și mai fin decât orice om), dar toți au sau vor quickshifter... (eu sunt d-ăla care schimbă în sus și în jos fără ambreiaj, nici pomeneală de QS) Nu sunt convins de rapiditate. Cum ai și spus, cutiile auto de pe motociclete sunt setate în primul rând pentru confort. Diferența între MT și AT este că asupra uneia ai control direct, pe când cealaltă schimbă treapta prin propriul sistem - care poate fi "apelat" de către tine. Similar cu mechanical throttle body vs. drive/ride-by-wire. Folosirea sau nu (QS) a ambreiajului nu mi se pare relavantă în acest sens: tot tu faci schimbul de treaptă efectiv. La automatele de pe automobile nu există discuție: sunt mai rapide, mai confortabile și mai economice decât cele manuale. Și tot aș lua o manuală în orice zi în favoarea unei automate (pentru că nu merg în trafic intens și nici pe autostradă). Editat Februarie 21, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La cele cu dublu ambreiaj schimbarea se face fără pauză, treptele sunt ambele cuplate și ambreiajele fac trecerea. Partea mai nasoală e că ea (cutia) anticipează și cuplează treapta în care crede ea că va trebui să schimbe, iar dacă faci ceva la care nu se așteaptă nu e tocmai fun. Exemplu: testat VFR 1200 DCT într-un spațiu limitat, practic niște alei care formau un dreptunghi. 1-2 blană, schimbat frumos și probabil pregătit 3. Ei bine, a decis să frâneze violent pt că urma viraj de 90°. Pe lângă că un moment a rămas "pe liber", sunetul pe care l-am auzit înăuntru m-a făcut să aștept blocarea roții spate, pinioane împrăștiate pe asfalt etc.. Plus că te trezești că schimbă în viraj, ceea ce poate fi neplăcut- înțeleg că la AT 2021-22 au făcut ceva în acest sens, la altele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Acum 53 minute, PzKpfW a spus: La automatele de pe automobile nu există discuție: sunt mai rapide, mai confortabile și mai economice decât cele manuale. Și tot aș lua o manuală în orice zi în favoarea unei automate (pentru că nu merg în trafic intens și nici pe autostradă). aici e clar, fiecare cu preferintele lui eu personal nu m-as mai intoarce la manuala si cei din F1 au automate, si la ei, era cutiilor manuale a apus.... dar, dpmdv: eu am fost fidel cutiilor manuale pana acum vreo 5-6 ani, automatele din anii 90 si inceputul anilor 2000 chiar ca erau nasoale dpmdv dar automatele astea noi, cu 7-8-9 viteze sunt fenomenale, schimba repede, fara zdranganeli, parca ai avea motor electric, merg lin, oricand poti beneficia de cuplul maxim e mai comod in oras si mai fun pe serpentine e, la motociclete nu stiu, nu am condus automata, nu stiu cum se comporta acel buton cu + si - de la schimbarea vitezelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 15 minutes ago, apriliacluj said: si cei din F1 au automate Nu, sunt cutii manuale scvențiale (ca la motociclete), acționate electric (pentru că padele). Chiar folosesc ambreiajul la plecarea de pe loc. Cutiile automate sunt, în marea majoritate a cazurilor, interzise în competiții. 16 minutes ago, apriliacluj said: era cutiilor manuale a apus În același sens în care și era motoarelor cu combustie internă a apus. 17 minutes ago, apriliacluj said: automatele astea noi, cu 7-8-9 viteze sunt fenomenale, schimba repede, fara zdranganeli, parca ai avea motor electric, merg lin, oricand poti beneficia de cuplul maxim e mai comod in oras Absolut. Singurele dezavantaje obiective pe care le văd la ele sunt necesitatea reviziei și greutatea. Atât. 21 minutes ago, apriliacluj said: mai fun pe serpentine Nu, nu pot fi de acord. Orice mașină cu veleități sportive este (încă) oferită cu cutie manuală. Bineînțeles că se oferă și variante automate pentru cei mai comozi sau care se bucură doar de accelerație pe linia dreaptă, dar baza pentru orice automobil sport este cutia manuală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Pe serpentine cel mult dacă o treci în mod manual, altfel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 pai asta zic, te joci din padele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) Acum 2 ore, Speedy.K a spus: A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor. Nu e adevărat. Poate in trecut, acum și la mașini și la motociclete ai frana de motor ca lumea. Și pe deasupra mai e și reglabila. Editat Februarie 21, 2023 de Escanor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Stiu de setarile de la mobre, dar la masini n-am auzit. Mizeriile alea de ajutoare la coborare folosesc franele la toate masinile pe care le-am testat. Am avut trei automate si am mers cu cinci. Ani intre 2005 si 2018. Niciuna nu face frana de motor calumea in automat si una singura cat de cat in manual, e padele. Toate masini pe la 20000 - 35000 de euro, niciuna vreo naveta de lux. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.