SONYC Postat Marți la 08:48 Share Postat Marți la 08:48 Acum 2 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: 2025 Hornet 1000 - pretul va fi in jur de 13k 13k in care parca si vad, nu tu pilot automat, nu tu sa incalzita, nu tu optiuni practic.. ciudata mentalitatea celor de la Honda. Personal nu vad niciun motiv pentru care as da 13k pe acest model de Honda cand cu 12k pot sa cumpar MT09 SP 2024, bine, 14k cu ceva optiuni, dar e totusi altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Marți la 08:52 Share Postat Marți la 08:52 2 minutes ago, SONYC said: nu tu pilot automat, nu tu sa incalzita, nu tu optiuni practic Astea de obicei sunt optiuni de tourere sau de adv., mai putin de naked-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Marți la 08:53 Autor Share Postat Marți la 08:53 Siiii "noul" NT1100 pentru 2025: https://www.honda.de/motorcycles/range/touring/nt1100/overview.html A "suferit" aceleasi modificari ca si la varul scuter X-ADV - adica mici restilizari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Marți la 09:40 Share Postat Marți la 09:40 Acum 46 minute, LionEl a spus: Siiii "noul" NT1100 pentru 2025: https://www.honda.de/motorcycles/range/touring/nt1100/overview.html A "suferit" aceleasi modificari ca si la varul scuter X-ADV - adica mici restilizari. mie personal imi place, si iese dotata full la 18k€, cam cu 7-8k€ mai putin decat RT. As fi curios daca chiar e cu 7-8k€ "mai slaba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Marți la 10:21 Share Postat Marți la 10:21 1 oră în urmă, Radu Andrei Gabriel a spus: Astea de obicei sunt optiuni de tourere sau de adv., mai putin de naked-uri. Saua incalzita, da, se regaseste mai multe pe mobrele de touring, dar restul nu sunt orientate doar catre acel segment. Honda pur si simplu cred ca nu vrea sa faca bani, altfel nu imi explic mentalitatea. Dovada ca se poate pune x, y si z pe un naked e in curtea celor de la Yamaha, baieti destepti, o sa las Honda si ma reorientez catre ei. Si-a luat o prietena de curand o Honda CB650R si cand am intrebat de ceva optionale, mi s-a raspuns doar cu nu, ori la faza asta au pierdut bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Marți la 10:47 Autor Share Postat Marți la 10:47 Acum 59 minute, Sergio1234 a spus: mie personal imi place, si iese dotata full la 18k€, cam cu 7-8k€ mai putin decat RT. As fi curios daca chiar e cu 7-8k€ "mai slaba" Pai iti fac eu o comparatie intre ele intrucat am avut Africa Twin AS ES cu DCT si acum am RT. DIferentele intre NT si Africa Twin ar fi ca NT e strict de asfalt si cu roata de 17 pe fata nu ar trebui sa vobleze la viteze mari (deci sa fie ceva mai stabila). Ca minus - nu are cornering ABS. In rest motor, cutie sunt la fel. Ce are in plus RT fata de NT? + Motor mai puternic + Cuplu senzational + Foarte stabila la viteze mari (>200) + Cardan + Frane mult mai bune + Suspensie mult mai buna (telelever vs suspensiile Honda care sunt cam moi) + Keyless + Inchidere centralizata + Sistem Audio + Parbriz electric + Agilitate + Manevrabilitate + 5 ani garantie + Design (stiu ca se zice ca e subiectiv dar nu cred ca exista cineva care sa zica ca arata mai bine NT decat RT) + Mai confortabila atat pentru pilot cat si pentru pasagera NT/ATAS fata de RT: + Pret + Apple Carplay/Android Auto + Fiabilitatea legendara Honda (desi nu as zice ca se mai aplica dar hai sa trecem aici de amor artei) + DCT + Cred ca farurile LED sunt mai bune pe Honde decat pe BMW-uri (cel putin pana acum la mers de noapte parca lumina mai bine ATAS-ul decat RT, dar diferentele sunt mici nu sunt ceva care sa faca votul decisiv) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Marți la 12:00 Share Postat Marți la 12:00 1 hour ago, SONYC said: ori la faza asta au pierdut bani. Isi fac ei socoteala destul de bine, stai linistit. Cateodata e mai convenabil sa nu ofere optiunea decat sa o bage in productia de serie. Plus ca unele optiuni, ca pilotul automat, sunt disponibile doar pe mobrele mai premium, ca sa existe totusi o diferenta si sa se vanda si alea. 1 hour ago, LionEl said: + Suspensie mult mai buna (telelever Haha, fetish-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Marți la 12:07 Share Postat Marți la 12:07 Acum 1 minut, Radu Andrei Gabriel a spus: Isi fac ei socoteala destul de bine, stai linistit. Cateodata e mai convenabil sa nu ofere optiunea decat sa o bage in productia de serie. Plus ca unele optiuni, ca pilotul automat, sunt disponibile doar pe mobrele mai premium, ca sa existe totusi o diferenta si sa se vanda si alea. Cu siguranta isi fac calculele, dar sunt cazuri cand clientul iese pe minus. Sigur, un scuter in oras, un naked pentru naveta, un touring pentru iesiri, dar ce ne facem cand bugetul nu ne permite sa ne luam cate una din fiecare categorie? Punem cat mai multe optiuni pe una si ii dam bataie cu aia. Imi place Honda, dar concurenta (Yamaha) ofera mai multe pentru relativ aceeasi suma de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Marți la 13:38 Share Postat Marți la 13:38 Acum 4 ore, LionEl a spus: Siiii "noul" NT1100 pentru 2025: https://www.honda.de/motorcycles/range/touring/nt1100/overview.html A "suferit" aceleasi modificari ca si la varul scuter X-ADV - adica mici restilizari. Au aranjat 3 maruntisuri la motor, are tot 100 cai, acum de la 105 112 nm cuplu. meh. Nou are: IMU-cornering abs si traction, cu implicare si la dct-cica acu tine cont dctu cand esti inclinat. Au bagat si suspensia electronica, optionala. In rest, side uri mai mari sa incapa o casca-in trecut nu incapea, parbrizul acum se poate ridica cu o mana-sistemul era o mizerie rigida de care trebuia sa tragi nasol. Moto n-ar fi rea, daca ar fi avut cardan-tot e tourer fara pretentii sau valente sportive. Dar nu. SI atunci, e pentru cine vrea o motocicleta....terna. Meh. La 18 k, ai muuuult mai multe variante, atat noi, cat si SH, muuult mai fun. Dar din nou, cand te uiti la ea, ca e si gri... ce sa ceri :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Marți la 17:20 Autor Share Postat Marți la 17:20 Acum 10 ore, LionEl a spus: Parca au personalitatea unei moluste Dar ceva care nu prea a fost anuntat sau i s-a facut reclama: -> https://www.italjetshop.com/collections/700twin-info Poza este doar de atentie pretul este dement -> 14900 euro Corecție: nu este scuter e motocicleta in toată regula că are ambreiaj, schimbător, cutie 6 trepte manuala. Deci o motocicleta care arata a scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Marți la 17:54 Share Postat Marți la 17:54 Acum 7 ore, LionEl a spus: Pai iti fac eu o comparatie intre ele intrucat am avut Africa Twin AS ES cu DCT si acum am RT. DIferentele intre NT si Africa Twin ar fi ca NT e strict de asfalt si cu roata de 17 pe fata nu ar trebui sa vobleze la viteze mari (deci sa fie ceva mai stabila). Ca minus - nu are cornering ABS. In rest motor, cutie sunt la fel. Ce are in plus RT fata de NT? + Motor mai puternic + Cuplu senzational + Foarte stabila la viteze mari (>200) + Cardan + Frane mult mai bune + Suspensie mult mai buna (telelever vs suspensiile Honda care sunt cam moi) + Keyless + Inchidere centralizata + Sistem Audio + Parbriz electric + Agilitate + Manevrabilitate + 5 ani garantie + Design (stiu ca se zice ca e subiectiv dar nu cred ca exista cineva care sa zica ca arata mai bine NT decat RT) + Mai confortabila atat pentru pilot cat si pentru pasagera NT/ATAS fata de RT: + Pret + Apple Carplay/Android Auto + Fiabilitatea legendara Honda (desi nu as zice ca se mai aplica dar hai sa trecem aici de amor artei) + DCT + Cred ca farurile LED sunt mai bune pe Honde decat pe BMW-uri (cel putin pana acum la mers de noapte parca lumina mai bine ATAS-ul decat RT, dar diferentele sunt mici nu sunt ceva care sa faca votul decisiv) Puse asa, nu cred ca merita...adica mai bine iei un RT de 2-3 ani vechime la banii unui NT nou...asta daca nu esti fan die hard Honda Acum 34 minute, LionEl a spus: Corecție: nu este scuter e motocicleta in toată regula că are ambreiaj, schimbător, cutie 6 trepte manuala. Deci o motocicleta care arata a scuter? Si atunci motocicletele cu transmisie automata ce naiba is? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Miercuri la 05:25 Autor Share Postat Miercuri la 05:25 Pai până acum sunt doar Hondele dar au DCT. Nici nu știu, sa zic că scuterele sunt cu forma aia clasica cu motorul sub cadru și transmisie CVT iar motocicletele sunt cum sunt. Asta e o struto-camila interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Miercuri la 07:43 Share Postat Miercuri la 07:43 Aprilia Mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.