Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

2025 Hornet 1000 - pretul va fi in jur de 13k

 

hornet 2024.jpg

 

13k in care parca si vad, nu tu pilot automat, nu tu sa incalzita, nu tu optiuni practic.. ciudata mentalitatea celor de la Honda.

 

Personal nu vad niciun motiv pentru care as da 13k pe acest model de Honda cand cu 12k pot sa cumpar MT09 SP 2024, bine, 14k cu ceva optiuni, dar e totusi altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 46 minute, LionEl a spus:

Siiii "noul" NT1100 pentru 2025:

 

https://www.honda.de/motorcycles/range/touring/nt1100/overview.html

 

A "suferit" aceleasi modificari ca si la varul scuter X-ADV - adica mici restilizari. 

 

image.thumb.png.acc00a2d3eab190358f6b8fad6f086ac.png

 

mie personal imi place, si iese dotata full la 18k€, cam cu 7-8k€ mai putin decat RT.


As fi curios daca chiar e cu 7-8k€ "mai slaba"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Radu Andrei Gabriel a spus:

Astea de obicei sunt optiuni de tourere sau de adv., mai putin de naked-uri.

 

Saua incalzita, da, se regaseste mai multe pe mobrele de touring, dar restul nu sunt orientate doar catre acel segment. Honda pur si simplu cred ca nu vrea sa faca bani, altfel nu imi explic mentalitatea. Dovada ca se poate pune x, y si z pe un naked e in curtea celor de la Yamaha, baieti destepti, o sa las Honda si ma reorientez catre ei.

 

Si-a luat o prietena de curand o Honda CB650R si cand am intrebat de ceva optionale, mi s-a raspuns doar cu nu, ori la faza asta au pierdut bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Sergio1234 a spus:

 

mie personal imi place, si iese dotata full la 18k€, cam cu 7-8k€ mai putin decat RT.


As fi curios daca chiar e cu 7-8k€ "mai slaba"

Pai iti fac eu o comparatie intre ele intrucat am avut Africa Twin AS ES cu DCT si acum am RT. 

 

DIferentele intre NT si Africa Twin ar fi ca NT e strict de asfalt si cu roata de 17 pe fata nu ar trebui sa vobleze la viteze mari (deci sa fie ceva mai stabila). Ca minus - nu are cornering ABS. In rest motor, cutie sunt la fel. 

 

Ce are in plus RT fata de NT?

 

+ Motor mai puternic

+ Cuplu senzational

+ Foarte stabila la viteze mari (>200)

+ Cardan

+ Frane mult mai bune

+ Suspensie mult mai buna (telelever vs suspensiile Honda care sunt cam moi)

+ Keyless

+ Inchidere centralizata

+ Sistem Audio

+ Parbriz electric

+ Agilitate

+ Manevrabilitate

+ 5 ani garantie

+ Design (stiu ca se zice ca e subiectiv dar nu cred ca exista cineva care sa zica ca arata mai bine NT decat RT)

+ Mai confortabila atat pentru pilot cat si pentru pasagera

 

NT/ATAS fata de RT:

 

+ Pret

+ Apple Carplay/Android Auto

+ Fiabilitatea legendara Honda (desi nu as zice ca se mai aplica dar hai sa trecem aici de amor artei)

+ DCT

+ Cred ca farurile LED sunt mai bune pe Honde decat pe BMW-uri (cel putin pana acum la mers de noapte parca lumina mai bine ATAS-ul decat RT, dar diferentele sunt mici nu sunt ceva care sa faca votul decisiv)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SONYC said:

ori la faza asta au pierdut bani.

Isi fac ei socoteala destul de bine, stai linistit. Cateodata e mai convenabil sa nu ofere optiunea decat sa o bage in productia de serie. Plus ca unele optiuni, ca pilotul automat, sunt disponibile doar pe mobrele mai premium, ca sa existe totusi o diferenta si sa se vanda si alea.

 

1 hour ago, LionEl said:

+ Suspensie mult mai buna (telelever

Haha, fetish-ul meu :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Radu Andrei Gabriel a spus:

Isi fac ei socoteala destul de bine, stai linistit. Cateodata e mai convenabil sa nu ofere optiunea decat sa o bage in productia de serie. Plus ca unele optiuni, ca pilotul automat, sunt disponibile doar pe mobrele mai premium, ca sa existe totusi o diferenta si sa se vanda si alea.

 

Cu siguranta isi fac calculele, dar sunt cazuri cand clientul iese pe minus. Sigur, un scuter in oras, un naked pentru naveta, un touring pentru iesiri, dar ce ne facem cand bugetul nu ne permite sa ne luam cate una din fiecare categorie? Punem cat mai multe optiuni pe una si ii dam bataie cu aia.

 

Imi place Honda, dar concurenta (Yamaha) ofera mai multe pentru relativ aceeasi suma de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, LionEl a spus:

Siiii "noul" NT1100 pentru 2025:

 

https://www.honda.de/motorcycles/range/touring/nt1100/overview.html

 

A "suferit" aceleasi modificari ca si la varul scuter X-ADV - adica mici restilizari. 

 

image.thumb.png.acc00a2d3eab190358f6b8fad6f086ac.png

Au aranjat 3 maruntisuri la motor, are tot 100 cai, acum de la 105 112 nm cuplu. meh.

Nou are:

IMU-cornering abs si traction, cu implicare si la dct-cica acu tine cont dctu cand esti inclinat.

Au bagat si suspensia electronica, optionala.

In rest, side uri mai mari sa incapa o casca-in trecut nu incapea, parbrizul acum se poate ridica cu o mana-sistemul era o mizerie rigida de care trebuia sa tragi nasol.

Moto n-ar fi rea, daca ar fi avut cardan-tot e tourer fara pretentii sau valente sportive. Dar nu.

SI atunci, e pentru cine vrea o motocicleta....terna. Meh. La 18 k, ai muuuult mai multe variante, atat noi, cat si SH, muuult mai fun. Dar din nou, cand te uiti la ea, ca e si gri... ce sa ceri :))))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, LionEl a spus:

 

Parca au personalitatea unei moluste :( 

 

Dar ceva care nu prea a fost anuntat sau i s-a facut reclama: 

 

-> https://www.italjetshop.com/collections/700twin-info 

 

Poza este doar de atentie 

 

image.thumb.png.76f2fd4ebf4052ff693de31912b7de70.png

 

pretul este dement -> 14900 euro

Corecție: nu este scuter e motocicleta in toată regula că are ambreiaj, schimbător, cutie 6 trepte manuala. 

 

Deci o motocicleta care arata a scuter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, LionEl a spus:

Pai iti fac eu o comparatie intre ele intrucat am avut Africa Twin AS ES cu DCT si acum am RT. 

 

DIferentele intre NT si Africa Twin ar fi ca NT e strict de asfalt si cu roata de 17 pe fata nu ar trebui sa vobleze la viteze mari (deci sa fie ceva mai stabila). Ca minus - nu are cornering ABS. In rest motor, cutie sunt la fel. 

 

Ce are in plus RT fata de NT?

 

+ Motor mai puternic

+ Cuplu senzational

+ Foarte stabila la viteze mari (>200)

+ Cardan

+ Frane mult mai bune

+ Suspensie mult mai buna (telelever vs suspensiile Honda care sunt cam moi)

+ Keyless

+ Inchidere centralizata

+ Sistem Audio

+ Parbriz electric

+ Agilitate

+ Manevrabilitate

+ 5 ani garantie

+ Design (stiu ca se zice ca e subiectiv dar nu cred ca exista cineva care sa zica ca arata mai bine NT decat RT)

+ Mai confortabila atat pentru pilot cat si pentru pasagera

 

NT/ATAS fata de RT:

 

+ Pret

+ Apple Carplay/Android Auto

+ Fiabilitatea legendara Honda (desi nu as zice ca se mai aplica dar hai sa trecem aici de amor artei)

+ DCT

+ Cred ca farurile LED sunt mai bune pe Honde decat pe BMW-uri (cel putin pana acum la mers de noapte parca lumina mai bine ATAS-ul decat RT, dar diferentele sunt mici nu sunt ceva care sa faca votul decisiv)

 

Puse asa, nu cred ca merita...adica mai bine iei un RT de 2-3 ani vechime la banii unui NT nou...asta daca nu esti fan die hard Honda

Acum 34 minute, LionEl a spus:

Corecție: nu este scuter e motocicleta in toată regula că are ambreiaj, schimbător, cutie 6 trepte manuala. 

 

Deci o motocicleta care arata a scuter?

 

Si atunci motocicletele cu transmisie automata ce naiba is? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai până acum sunt doar Hondele dar au DCT. Nici nu știu, sa zic că scuterele sunt cu forma aia clasica cu motorul sub cadru și transmisie CVT iar motocicletele sunt cum sunt. Asta e o struto-camila interesanta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...