Sari la conținut

14 Motul Grand Prix of Japan 29.09 - 01.10


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 475
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mi se pare corect ca celor de la ktm le a fost refuzata cererea de +1 echipa.

Pai ducati că-ți sateliți au?

Deja e un dezechilibru major sa ai 4 moto sau 2 vs 8 ducati.

 

Se aude ceva de yama satelit pt la anul? Sau tot vai de morții lor vor fi și la anul?

Ok nu era satelit ktm ci tot un fel de echipa oficiala dar cui ii pasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, PzKpfW a spus:

Ducati știu foarte bine că Márquez va pleca la (altă) echipă de uzină în 2025 și nu vor ca inginerii lui să afle tot ce se află sub carenele motocicletei lor.

Citeam si eu un articol si fix asta ziceau :

Despite attempts to take his technicians with him, Marquez will land at Gresini alone, after Ducati showed its reluctance to show the innards of the most dominant bike of the moment to engineers who in 2025 could sign for any competing company.

So no Santi Hernandez ceea ce e o lovitura grea as zice pt MM.

 

Cica telenovela se deruleaza demult :

Despite the various reports that have appeared in recent weeks, Marquez hesitated about which suit he would wear next season until the last few days.

Alberto Puig, HRC's team manager, has worked in recent weeks on a plan that had no other objective than to try to avoid the departure of Honda's main claim.However, the little room for manoeuvre that the executive had - he did not receive the green light from the top brass at Honda to the hiring plan until the Austrian Grand Prix - and the refusal of the most renowned European engineers to join the fold, played a major role in the outcome of this soap opera.

In Japan last weekend, it emerged that Honda had decided to dispense with Shinichi Kokubu as technical general manager.However, the promotion to his place of Shin Sato, another internal piece of the Japanese factory, has proved to be an insufficient stimulus to convince Marquez.

Acum 3 minute, frigider a spus:

Nu mi se pare corect ca celor de la ktm le a fost refuzata cererea de +1 echipa.

Pai ducati că-ți sateliți au?

Deja e un dezechilibru major sa ai 4 moto sau 2 vs 8 ducati.

 

Se aude ceva de yama satelit pt la anul? Sau tot vai de morții lor vor fi și la anul?

Ok nu era satelit ktm ci tot un fel de echipa oficiala dar cui ii pasa?

Da,nu e o balanta corecta.Pe partea cealalta,la asta s-a ajuns cand a vrut Rossi sa intre in gp,ce faci il refuzi?Nu o zic ironic - Rossi e si va ramane un icon iar daca vrea sa intre in gp cu o echipa,ii dam echipa ii dam moto tot ce trebuie.Mi se pare decent.

Inteleg ce vrea si Espeleta - el vrea mai multi constructori.Da,dar daca nu vine nimeni ce faci?

Chiar,nu vroia CF Moto sa intre?

 

Yamaha ce spume sa satelizeze ei ca sunt desculti?!Cred ca nu o mai duc 2-3 ani cu bugetul si cu conducerea aia,de sateliti le arde...

 

In alta ordine de idei,un articol interesant zic eu al lui Oxley despre ceea ce promite sa devina un trend in motogp - cadrele de carbon :

Why is MotoGP going carbon-fibre crazy?

N-am stiut ca odata cu introducerea in 2019 a basculei de cf,KTM a castigat 0.5s/tur.Wow.Si se pare ca la Valencia si Aprilia va veni cu al lor.

Se pare ca ambii folosesc M46J ca si cei din F1.Semne bune.Concluzia lui Oxley :

Over the next few weeks we will see whether the carbon-fibre RC16 works as well at Mandalika, Phillip Island, Buriram, Sepang, Losail and Valencia as it did at Misano and Motegi. If it does you can be sure that Ducati’s Gigi Dall’Igna will be considering a carbon-fibre frame for 2024. And probably Honda and Yamaha too.

 

The intimate chat between Bagnaia and Martin

Frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10/4/2023 at 3:28 PM, ioio_viola said:

dar nu era vorba ca il lasati pe @B.B. sa puna anuntul? 🤨

B.B. nu a pus, asta e, nu-i problema.... citind toate postarile de mai inainte, am cateva intrebari: ce ar fi fost daca MM alegea KTM, si alta ar fi ce ar fi fost daca VR46 alegea sa isi echipeze echipa cu KTM-uri? Inteleg, el italian, Ducati italieni, dar putea alege Aprilia, nu? cum ar fi fost? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Daca MM alegea Ktm si iesea campion era jos palaria. Asa daca merge pe cea mai buna motocicleta si iese campion e.... campion pe sate cum se zice. :))

 

clar, orice anonim ia titlul pe ducati :) 

(peco :D  si acum martin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Daca MM alegea Ktm si iesea campion era jos palaria. Asa daca merge pe cea mai buna motocicleta si iese campion e.... campion pe sate cum se zice. :))

 

Se vede că te pricepi. Mă mir cum de n-a câștigat Rossi la Ducati și Petronas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, therocketscientist1 a spus:

Sa anuntati aici sau pe alt topic cand gasiti reducere la merchandise mm93+honda. Multumesc!

Am detectat simț antreprenorial elevat la proprietarul acestui post.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu-l plangem pe MM ca nu ar avea cu cine sa lucreze la Gresini. Il gaseste acolo pe Frankie Carchedi. Nu are el rezultate prea bune cu FDG49, dar nici materialul clientului nu pare ce trebuie.

Dar stim deja ca el o sa mearga la KTM. Noul meu pariu este ca o sa mearga la Moto2. Trebuie sa-si regaseasca forma de castigator. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, B.B. a spus:

......, dar sigur nu exista o clauza de genul SA nu mearga la X sau la Y.

 

 

Nu ai de unde sa stii. Intr-un contract poate fi introdusa orice clauza, oricat de ciudata/absurda ar fi, cu conditia ca partile sa fie de acord si sa nu incalce vreo lege. 

Acum 8 ore, frigider a spus:

Nu mi se pare corect ca celor de la ktm le a fost refuzata cererea de +1 echipa.

 

Dar ti se pare corect ca Yamaha sa nu primeasca doua locuri in plus pentru o echipa satelit, in schimb sa le primeasca KTM, care are deja una?  

Acum 9 ore, frigider a spus:

 

Pai ducati că-ți sateliți au?

Deja e un dezechilibru major sa ai 4 moto sau 2 vs 8 ducati.

 

Anul trecut, cand tipam aici ca este unfair si ca Ducati este favorizata fatis, nu era nici un dezechilibru. Well come home! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

clar, orice anonim ia titlul pe ducati :) 

(peco :D  si acum martin)

Vorbeai ironic sper.

Amandoi acesti anonimi sunt campioni mondiali la clasele mici.Asa cum a fost si MM,Rossi Lorenzo etc etc inainte sa vina in gp.So...ce anonimi?

Anonim era Q.Oarecum.

Acum 9 ore, therocketscientist1 a spus:

Hai sa nu-l plangem pe MM ca nu ar avea cu cine sa lucreze la Gresini. Il gaseste acolo pe Frankie Carchedi.

El e inginerul cu care a luat Mir campionatul in 2020 nu?

Meh,sunt convins ca gaseste oameni capabili,problema e ca nu e Santi si ceilalti.Santi este printre cei mai buni si mai in-tune sefi de echipa.E o lovitura totuso pt el.Dar csf...

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Dar ti se pare corect ca Yamaha sa nu primeasca doua locuri in plus pentru o echipa satelit, in schimb sa le primeasca KTM, care are deja una?  

 

Anul trecut, cand tipam aici ca este unfair si ca Ducati este favorizata fatis, nu era nici un dezechilibru. Well come home! 

Yamaha au un comportament de adolescent frustrat : cand era tech3 la ei le dadeau in scarba motoretele alea vechi in regim de client,cand s-a enervat Poncharal si a plecat la ktm pt ca nu au vrut sa ii dea moto lui Zarco,brusc Yamaha si-a dat seama ca vai cat ii trebuie ei o echipa satelit.Au asamblat o echipa puternica (de data asta s-au sucit la 180 si astora le-au dat moto spec A),ca apoi foarte bucurosi sa i-o dea lui Aprilia.

Talk about consistency...

Acuma vor din nou echipa satelit?Nu am auzit deloc aceasta doleanta a lor.Au cerut si nu li s-a aprobat?

 

Repet,nu mi se pare favorizata pt ca are 8 moto pe grila,pt ca au fost rugati de Dorna si stiu ca s-a insistat f mult pt ca au zis ca pt ei e un mare stretch sa dea inca 2 motorete,nu au cerut ei.Ei aveau initial 2 factory+2 spec A Pramac + 2 spec B Gresini.VR46 a primit Ducati's cu mijlocirea Dorna,nu s-a dus Ducati la ei sa le bata la usa sa ii intrebe daca vor moto.

 

Insa mi se pare corect acum daca KTM doreste 6,dupa cum bine zici,pt corectitudine,sa nu ii mai lase pe Ducati cu 8 si KTM cu 4,ci amandoi cu maxim 6.

Deci prin urmare,sa le dea celor de la VR46 KTM'uri :crack:...ca sa nu mai fie "Ducati favorizata fatis"...corect nu?Pt ca Pramac si Gresini au demult traditie si contract cu Ducati.VR46 e ultima venita :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus:

Pescarii nu-ti plac. Ntz, ntz, ntz

my bad, am uitat, sorry :) :)

dar ai dreptate, nu-mi place pescuitul :)

 

Acum 18 ore, Method a spus:

Pe partea cealalta,la asta s-a ajuns cand a vrut Rossi sa intre in gp,ce faci il refuzi?Nu o zic ironic - Rossi e si va ramane un icon iar daca vrea sa intre in gp cu o echipa,ii dam echipa ii dam moto tot ce trebuie.Mi se pare decent.

 

Rossi a intrat in MotoGP ca a cumparat Avintia, nu ca a primit un loc suplimentar pe grila

a cumparat o echipa care era deja pe grila!!!!

 

KTM daca erau asa bogati, de ce nu au cumparat LCR, RNF sau dracu stie ce alta echipa independenta, si problema lor era rezolvata

sunt sarakie, ce mai :) :)

ei voiau si cu sula in cwur si cu sufletu in rai :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM au batut si la LCR si la RNF (cred ca si la Gresini) la usa sa-i atraga catre ei. doar ca aia de cuvant au zis ca isi respecta contractele pana la sfarsit (spre deosebire de unii campioni mondiali 🙈)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ioio_viola a spus:

.... doar ca aia de cuvant au zis ca isi respecta contractele pana la sfarsit (spre deosebire de unii campioni mondiali 🙈)

+1!! :) :)

 

....sau suma propusa nu a fost de ajuns, asa ca mai bine si-au respectat contractele, nu si-au facut de cacao cuvantul pt bani marunti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

....pt corectitudine,sa nu ii mai lase pe Ducati cu 8 si KTM cu 4,ci amandoi cu maxim 6.

 

Smbgpl... deci dupa tine doi constructori cu cate doua echipe satelit si unul cu niciuna... asta numesti tu corectitudine... Sa ma fereasca 'mnezo sa ajung sa depind de corectitudinea ta... :rusinica:. Colegu! In primul rand, pentru ca sa nu se ajunga in situatia ca unul sa aibe trei echipe si altul niciuna, trebuia specificat CLAR, in regulament, ca este interzis!!! pentru un constructor sa aibe mai mult de o echipa satelit. Astfel toti constructorii beneficiau de conditii egale. Aaa.. ca unul declina dreptul de a avea o echipa satelit.. oke, dar ceilalti trebuie sa respecte prevederea de a avea doar o echipa. 

Cat despre cum a "rugat" Dorna pe Ducati sa mai puna o echipa pe grila, stii cum este... ceva de genul: "bai Dorna vreau sa ii dau lu' amaratul ala de VR46 doua motorete, dar roaga-ma tu frumos, ca sa nu bata la ochi" :crack:. Cum poti fi atat de naiv sa crezi asa ceva??? Cum de nu i-a rugat pe aia de la KTM, Honda, Yamaha (care, btw, nu avea echipa), pe Aprilia?? Ce coincidenta, tocmai pe Jiji la rugat... ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Smbgpl... deci dupa tine doi constructori cu cate doua echipe satelit si unul cu niciuna... asta numesti tu corectitudine... Sa ma fereasca 'mnezo sa ajung sa depind de corectitudinea ta... :rusinica:. Colegu! In primul rand, pentru ca sa nu se ajunga in situatia ca unul sa aibe trei echipe si altul niciuna, trebuia specificat CLAR, in regulament, ca este interzis!!! pentru un constructor sa aibe mai mult de o echipa satelit. Astfel toti constructorii beneficiau de conditii egale. Aaa.. ca unul declina dreptul de a avea o echipa satelit.. oke, dar ceilalti trebuie sa respecte prevederea de a avea doar o echipa. 

Cat despre cum a "rugat" Dorna pe Ducati sa mai puna o echipa pe grila, stii cum este... ceva de genul: "bai Dorna vreau sa ii dau lu' amaratul ala de VR46 doua motorete, dar roaga-ma tu frumos, ca sa nu bata la ochi" :crack:. Cum poti fi atat de naiv sa crezi asa ceva??? Cum de nu i-a rugat pe aia de la KTM, Honda, Yamaha (care, btw, nu avea echipa), pe Aprilia?? Ce coincidenta, tocmai pe Jiji la rugat... ;) 

E si greu sa ne imaginam ca VR46 nu a vrut cotete, ci moto cu care sa se bata la podiumuri si victorii.

Cum sa vrea Yamaha cand el de pe Yamaha vedea si ii stia limitarile?

Cred ca ar fi luat VR46 mobret Yamaha cu amandoua mainile, dar pur si simplu nu livreaza. Pe Honda mergea doar MM93 atunci, KTM avea doar sclipiri, iar Aprilia nu livra.

O decizie de business corecta in final. Iar Dorna are nevoie de VR46 mai mult decat are nevoie VR46 de Dorna. Se vede in audiente.

Acum 1 minut, therocketscientist1 a spus:

E si greu sa ne imaginam ca VR46 nu a vrut cotete, ci moto cu care sa se bata la podiumuri si victorii.

Cum sa vrea Yamaha cand el de pe Yamaha vedea si ii stia limitarile?

Cred ca ar fi luat VR46 mobret Yamaha cu amandoua mainile, dar pur si simplu nu livreaza. Pe Honda mergea doar MM93 atunci, KTM avea doar sclipiri, iar Aprilia nu livra.

O decizie de business corecta in final. Iar Dorna are nevoie de VR46 mai mult decat are nevoie VR46 de Dorna. Se vede in audiente.

L.E. Atunci au fost inclusiv discutii cu Suzuki. Bine totusi ca nu s-au bagat cei de la Suzuki si ca nu l-au incurcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca Honda ar trebui sa riste cu un pilot tanar. poate iese un FQ care ii da de cap in primul an cand nu stie cum ar trebui sa se comporte o motocilceta de Mgp

 

There has recently been speculation in the Italian media that the previous Gresini Racing Ducati driver Fabio “Diggia” Di Giannantonio might receive a contract for the LCR Honda team for 2024. This was unequivocally denied today by team owner Lucio Cecchinello.

“It’s a ‘non story’,” said the seven-time 125cc GP winner, who has been running his MotoGP team with Honda since 2006 (it started with Casey Stoner). «Zarco has signed contracts with HRC and LCR and will drive with us. That's the end of this story for me."

At the Japanese GP it became obvious that the Repsol Honda managers were looking for a replacement for Marc Márquez and had not only approached Pedro Acosta and Miguel Oliveira, but possibly also Augusto Fernández. And of course the assumption had arisen that, in the event of an acute driver shortage, HRC could transfer Johann Zarco alongside Joan Mir to Repsol Honda and promote Iker Lecuona from the Superbike team to LCR. It is not for nothing that HRC has already used the Spaniard in Silverstone, Spielberg and Barcelona at LCR instead of Rins in 2023 and twice before at Repsol-Honda instead of Mir or Márquez.

At LCR-Honda it is already clear that Alex Rins (broken tibia and fibula on June 10th in Mugello) will fly to Indonesia and at least take part in Friday training there. Cecchinello: “Yes, Alex will try to make a comeback again like in Motegi. If Alex feels good after FP1 he will continue. If not, Stefan Bradl will replace him, who will definitely come to Mandalika."

 

https://www.speedweek.com/motogp/news/214516/Cecchinello-Zarco-hat-Vertraege-mit-HRC-und-LCR.html

Pedro Acosta is moving up to #MotoGP! 🆙

 

And he's going to partner Augusto Fernandez at Tech3 Racing next year! 

https://www.motogp.com/en/news/2023/10/06/fernandez-and-acosta-set-to-get-on-the-gas-for-2024-motogp/479609?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=traffic&fbclid=IwAR1-f3QjrfZfJHC6bHJtqv2CWJ1Uhstkc8YaD1K5DIrbW_f565SSIU5Qtrc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...