Sari la conținut

14 Motul Grand Prix of Japan 29.09 - 01.10


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 475
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Smbgpl... deci dupa tine doi constructori cu cate doua echipe satelit si unul cu niciuna... asta numesti tu corectitudine... Sa ma fereasca 'mnezo sa ajung sa depind de corectitudinea ta... :rusinica:. Colegu! In primul rand, pentru ca sa nu se ajunga in situatia ca unul sa aibe trei echipe si altul niciuna, trebuia specificat CLAR, in regulament, ca este interzis!!! pentru un constructor sa aibe mai mult de o echipa satelit. Astfel toti constructorii beneficiau de conditii egale. Aaa.. ca unul declina dreptul de a avea o echipa satelit.. oke, dar ceilalti trebuie sa respecte prevederea de a avea doar o echipa. 

Cat despre cum a "rugat" Dorna pe Ducati sa mai puna o echipa pe grila, stii cum este... ceva de genul: "bai Dorna vreau sa ii dau lu' amaratul ala de VR46 doua motorete, dar roaga-ma tu frumos, ca sa nu bata la ochi" :crack:. Cum poti fi atat de naiv sa crezi asa ceva??? Cum de nu i-a rugat pe aia de la KTM, Honda, Yamaha (care, btw, nu avea echipa), pe Aprilia?? Ce coincidenta, tocmai pe Jiji la rugat... ;) 

Ti-a raspuns colegul foarte bine care a fost situatia,imi aduc aminte foarte clar ca Dorna a cam fortat Ducati sa le dea motorete la VR46,ca aia se cam codeau ca e prea mare efort ca tot felul.

Acuma sunt convins ca o sa ma faci fan Ducati pt ca i-am aparat.Desigur.Daca critic pe cineva inseamna ca il urasc,daca laud pe cineva inseamna ca sunt fan.Sub acoperire desigur,nu ma dau pe fata.Comportament basescian "nu ai aceeiasi parere ca si mine?inseamna ca esti corupt ! " :crack:

Tu prea vezi teorii ale conspiratiei peste tot.

Din partea mea sa le dea cate 4 locuri pe grila la fiecare.Sau cate 6.Como quieres.

Si la Yamaha sa le dea pe restul.Repet - la cat (si mai ales cum) investesc ei in motogp,pot avea 10 motorete pe grila ca outcome'ul va fi fix acelasi.

Btw,KTM a cerut 2 moto ca se le faca loc lui Acosta si MM,nu ca nu are date destule.Asta mi se pare un mare mit,ca iti trebuie haptesute de mobre ca sa vezi dezvoltare.La F1 au 2 masini per echipa,ba si parca se descurca al naibii de bine,ce shit sa  faci cu 8 motorete?

Acum 1 oră, therocketscientist1 a spus:

E si greu sa ne imaginam ca VR46 nu a vrut cotete, ci moto cu care sa se bata la podiumuri si victorii.

Cum sa vrea Yamaha cand el de pe Yamaha vedea si ii stia limitarile?

:10: Claaar,exact asa a si fost treaba.Omul vroia performanta,nu sa o arda ca Poncharal la Tech3.Era logic sa vrea Ducati.Si dupa aia ne suparam ca sunt 8 pe grila.

Sa le interzica la Ducati 8 moto - fiecare constructor 1 echipa factory + 1 client si punct.Problema e ca nu prea sunt atatia constructori...

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

eu zic ca Honda ar trebui sa riste cu un pilot tanar. poate iese un FQ care ii da de cap in primul an cand nu stie cum ar trebui sa se comporte o motocilceta de Mgp

Honda cand a prins faza cu MM out a abordat majoritatea pilotilor + oferte facute lui Gigi si Rivola.

In principal Oli,Vinales si Acosta.

No dice.Nimeni n-a muscat.Toti pilotii fug de japos acum,atat de Honda cat si de Yamaha,sunt precum era KTM in anii de debut.Si mi se pare normal,nimeni nu vrea sa se ingroape ani la rand pe o moto problematica si care beneficiaza de dezvoltare intr-un ritm...din epoci apuse.

 

Toti pilotii se gandesc ca Ago "ba,a plecat ditai MM,a lasat 12.5 mil si s-a tot dus,si unde s-a dus - la Gresini nime'n drum pe probabil cateva sute de mii...ceva trebuie sa fie nasol rau de tot acolo".

Deci ce piloti vor veni vor fi piloti care efectiv nu au alte alternative.Sau debutanti virgini,dar nu Acosta sau alte nume reputate care au vreo sansa sa prinda alt ghidon.Si la fel si la Yamaha.

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

...And he's going to partner Augusto Fernandez at Tech3 Racing next year! 

Woow,Kudos.Pai si Pol tras pe linie moarta?

 

Nu au voie amandoi cu #37,unul tre sa renunte.Ghici (Fernandez) care? :bounce:

Acolo intre astia sa vezi competitie...au mama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, xt600 said:

deci dupa tine doi constructori cu cate doua echipe satelit si unul cu niciuna... asta numesti tu corectitudine...

 

Singurii vinovați pentru situația în care se află Yamaha sunt cei de la Yamaha (contabilii din Japonia cu precădere). Au avut echipă client veche, i-au tratat cu dosul, au trecut la alt constructor. Acum nu mai vrea nimeni să colaboreze cu ei pentru că au o motocicletă necompetitivă. Și Aprilia era în aceeași situație acum 3-4 ani. Nu este vina Dorna, Ducati, a satanei sau a ocultei mondiale. Este vina lor.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati chiar ziceau ca ar vrea sa reduca din motoretele lor de pe grila

Ezpeleta tine de alea 2 locuri lasate libere de Suzuki cu dintii ca poate vine un producator nou.. cine.. naiba stie

Nu inteleg de ce nu lasa mai multe monoposturi pe grila. Ktm ai puterea financiara sa aduci inca 2 prototipuri pe grila? Perfect! Poftiti si multumesc! 

Mai multe motorete, mai multa diversitate, mai multa activitate pe pista, teoretic mai mult spectacol, mai multi sponsori, mai multa vizibilitate, mai multi piloti cu sansa se a chilota in motogp

 

Eu va doar plusuri, ziceti-mi voi ce minusuri ca eu am orbu gainilor.

 

La fel nu inteleg de ce un unic producator de avelope cand ai sansa sa aduci diversitate si varietate. Costuri, ce costuri ca pt echipe e cam acelasi cost indiferent de producator, tot un numar limitat de anvelope au pe sezon. Vedem bine cu Michelin nu e in stare sa faca o guma care sa duca toata cursa forja maxima, adu nene pe altu care e interesat si capabil de asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

eu zic ca Honda ar trebui sa riste cu un pilot tanar. poate iese un FQ care ii da de cap in primul an cand nu stie cum ar trebui sa se comporte o motocilceta de Mgp

 

aia zic.

Acum 3 minute, Cavaleru a spus:

La fel nu inteleg de ce un unic producator de avelope cand ai sansa sa aduci diversitate si varietate.

a fost o vreme cand cauciucul corect iti dadea un avantaj f mare.

ok 1 sezon, apoi trec toti pe "ala bun" :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Singurii vinovați pentru situația în care se află Yamaha sunt cei de la Yamaha (contabilii din Japonia cu precădere). Au avut echipă client veche, i-au tratat cu dosul, au trecut la alt constructor. Acum nu mai vrea nimeni să colaboreze cu ei pentru că au o motocicletă necompetitivă. Și Aprilia era în aceeași situație acum 3-4 ani. Nu este vina Dorna, Ducati, a satanei sau a ocultei mondiale. Este vina lor.

Este vina Dorna pentru ca permite, prin regulament, o situatie ca asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

aia zic.

a fost o vreme cand cauciucul corect iti dadea un avantaj f mare.

ok 1 sezon, apoi trec toti pe "ala bun" :))

Era o vreme cand unii primeau gume diferite Sambata dupamiaza sau Duminica in functie de cum era grip-ul pe circuit, dar toti l-au facut nebun pe brazilianul (imi scapa numele) ala cand a zis ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, ioio_viola a spus:

Era o vreme cand unii primeau gume diferite Sambata dupamiaza sau Duminica in functie de cum era grip-ul pe circuit, dar toti l-au facut nebun pe brazilianul (imi scapa numele) ala cand a zis ;)

singurul brazilian de care imi aduc aminte in motoGp e Alex Baros

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, frigider a spus:

aia zic.

a fost o vreme cand cauciucul corect iti dadea un avantaj f mare.

ok 1 sezon, apoi trec toti pe "ala bun" :))

Exact aia voiam sa zic si eu.

Sau cu cadrele la moto2... e diversitatea de pe lume, 99% au Kalex..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Singurii vinovați pentru situația în care se află Yamaha sunt cei de la Yamaha (contabilii din Japonia cu precădere). Au avut echipă client veche, i-au tratat cu dosul, au trecut la alt constructor. Acum nu mai vrea nimeni să colaboreze cu ei pentru că au o motocicletă necompetitivă. Și Aprilia era în aceeași situație acum 3-4 ani. Nu este vina Dorna, Ducati, a satanei sau a ocultei mondiale. Este vina lor.

Well said. +1

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Este vina Dorna pentru ca permite, prin regulament, o situatie ca asta. 

Cum naiba e vina Dorna ca Yamaha nu dezvolta motoretele si in consecinta nu vrea nimeni sa ia moto de la ei?Sau ca europenii le dezvolta intr-un ritm de 3-4 ori mai rapid decat ei?

Sa vina Ezpeleta sa le dea ingineri,bani etc,ce sa faca?

Acum 14 ore, Cavaleru a spus:

Ducati chiar ziceau ca ar vrea sa reduca din motoretele lor de pe grila

Asa au si declarat,ca pt ei e un efort destul de mare sa aiba 8 motorete si nu s-ar supara ba dimpotriva sa dea mai putine.

Feedback si telemetrie...cred ca ii intereseaza factory si hai Pramac pt ca e JM care e super fast.In rest,VR46 merg pe GP22 care e deja tras pe linie moarta,iar la Gresini marea speranta AM si Diggia nu cred ca prezinta importanta.Aa,si ma scuzati,am uitat de dezvoltatorul Zarco :P

Cred ca Ducati ar fi foarte multumiti cu 4 moto pe grila si atat.Nu stiu insa daca fac profit din colaborarile cu VR46 si Gresini.Daca fac,atunci vad logica,altfel chiar nu are sens.

Acum 14 ore, Cavaleru a spus:

Ezpeleta tine de alea 2 locuri lasate libere de Suzuki cu dintii ca poate vine un producator nou.. cine.. naiba stie

Nu inteleg de ce nu lasa mai multe monoposturi pe grila. Ktm ai puterea financiara sa aduci inca 2 prototipuri pe grila? Perfect! Poftiti si multumesc! 

Mai multe motorete, mai multa diversitate, mai multa activitate pe pista, teoretic mai mult spectacol, mai multi sponsori, mai multa vizibilitate, mai multi piloti cu sansa se a chilota in motogp

 

Eu va doar plusuri, ziceti-mi voi ce minusuri ca eu am orbu gainilor.

:agree:

Sa fie cat mai multi,de ce nu?Mai multi piloti batalia pt puncte mai mare,vorba ta mai multi sponsori samd.Sa mearga treaba.

Eee,Ezpeleta visa el frumos ca daca pleaca Suzuki vorbeste el cu Kawaski si/sau BMW si umplu ei alea 2 locuri de pe grila,el pe aia ii vroia.Dar KHI i-a ras in nas (si acolo lucreaza contabili care stiu matematica si le-a dat cu minus o participare in motogp),iar BMW dupa cum chiar ei au zis,pot acumula la fel de mult daca nu mai mult brand awareness din sponsorizarea fenomenului Motogp (panouri la aproape fiecare event,M Awards,Safety Cars etc,se vad cumva la fiecare cursa),deci si BMW l-au tratat cu refuz.

 

Ar fi bine zic eu sa atraga chinezii - CF Moto.Sau indieni - Mahindra,Hero...daca tot se duce in partea aia,why not?

Btw,Yadea a devenit locul nr.2 in lume la bucati vandute dupa Honda.It's a brand new world out there.Acolo ar trebui incercata o colaborare macar pe electric.Ezpeleta ar trebui sa deschida ochii si sa ia in calcul si chinezii.

Acum 15 ore, Cavaleru a spus:

La fel nu inteleg de ce un unic producator de avelope cand ai sansa sa aduci diversitate si varietate.

S-a mai discutat,asta nu prea e posibil practic.

De ce - pt ca gumele fac asa o mare diferenta in performanta unei masini sau motociclete incat orice alte "cuceriri" tehnice trec pe locul 2.

Ca sa facem o comparatie - Ducati GP23 packed cu tehnologie dar incaltat cu Michelin uite ca abia anul asta au reusit sa dea jos un record facut de o Yamaha/2015 cu Bridgestones.Pe un circuit stop'n'go si de un pilot care nu era deloc un mare performer pe frane.E o comparatie trasa de par,dar daca s-ar veni acum cu acele Bridgestones de la mijlocul decadei trecute in paralel cu Michelin'urile....pai cate echipe crezi ca ar opta pt guma Bridgestone?Toate?:)

S-a incercat in F1 2 supplieri parca tot Michelin si Bridgestone,prin 2005 etc,a fost un scandal monstru la Indianapolis,oricum a migrat toata lumea la cei mai performanti,ailalti s-au retras cu coada intre picioare si gata.Nici producatorilor de gume nu le convine o asemenea situatie,pt ca in concurenta directa pe circuit unul va fi mai bun si celalalt dat la o parte pana la urma pt ca toate echipele se vor orienta spre cel mai performant pana la urma,logic.

 

Acum 8 ore, B.B. a spus:

Sau cu cadrele la moto2... e diversitatea de pe lume, 99% au Kalex..

Are Lopez Boscuscuro....care btw la anul vine cu cadru din CF 😎

Si am inteles ca tot de la anul vor sa vina si cei de la NTS (japos) in competitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Method a spus:

 

De ce - pt ca gumele fac asa o mare diferenta in performanta unei masini sau motociclete incat orice alte "cuceriri" tehnice trec pe locul 2.

Ca sa facem o comparatie - Ducati GP23 packed cu tehnologie dar incaltat cu Michelin uite ca abia anul asta au reusit sa dea jos un record facut de o Yamaha/2015 cu Bridgestones.Pe un circuit stop'n'go si de un pilot care nu era deloc un mare performer pe frane.E o comparatie trasa de par,dar daca s-ar veni acum cu acele Bridgestones de la mijlocul decadei trecute in paralel cu Michelin'urile....pai cate echipe crezi ca ar opta pt guma Bridgestone?Toate?:)

S-a incercat in F1 2 supplieri parca tot Michelin si Bridgestone,prin 2005 etc,a fost un scandal monstru la Indianapolis,oricum a migrat toata lumea la cei mai performanti,ailalti s-au retras cu coada intre picioare si gata.Nici producatorilor de gume nu le convine o asemenea situatie,pt ca in concurenta directa pe circuit unul va fi mai bun si celalalt dat la o parte pana la urma pt ca toate echipele se vor orienta spre cel mai performant pana la urma,logic.

 

 

Pai da dar uite ca Michelin face ce vrea cu cauciucurile, nu ofera o guma performata la nivel de motogp, esti o competitie de viteza, de prototipuri. Daca vrei sa faci gume de anduranta te duci si le testez la in cursele de 8 ore de la suzuka sau le mans.

 

dar nu vezi ca astia nu fac o guma care sa reziste 22 de ture full forja pt motogp

 

ar trebui trasi de urechi cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Cavaleru a spus:

Pai da dar uite ca Michelin face ce vrea cu cauciucurile, nu ofera o guma performata la nivel de motogp, esti o competitie de viteza, de prototipuri. Daca vrei sa faci gume de anduranta te duci si le testez la in cursele de 8 ore de la suzuka sau le mans.

 

dar nu vezi ca astia nu fac o guma care sa reziste 22 de ture full forja pt motogp

 

ar trebui trasi de urechi cumva.

Asta cam asa e...

Gumele Michelin erau penibile,acum sunt asa si asa.

Pilotii spun ca spatele e mai bun ca Bridgestone fata e mult mai low grip.Insa problema e ca nu rezista la o cursa,sunt fast degrading.

Bridgestone pe langa faptul ca ofereau un nivel de grip extraordinar erau si consistente in comportament si durabilitate pe intreaga cursa.

 

Bridgestone s-a retras atunci (cred ca manata tot de contabili care nu mai vedeau rostul participiarii in gp),Dorna a cautat o solutie de avarie si aia au fost Michelin.

Nu prea au ce sa faca si ei,ca nu cred ca se inghesuie constructorii de pneuri pt gp,iata e f greu sa faci niste gume de performanta la un asa nivel.

Adica eu credeam atunci ca trecerea se va face foarte smooth si vor fi diferente micute intre cei 2 producatori,insa remember ca la inceput la viteze mari efectiv guma se dezintegra,despre performanta si feeling nu mai zic,pilotii erau disperati.Aici chiar nu poti merge cu indieni/chinezi,trebuie sa fie un constructor care sa stie ce face,daca si lui Michelin i-a cam dat cu virgula.Pirelli,Dunlop poate...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

Asta cam asa e...

Gumele Michelin erau penibile,acum sunt asa si asa.

Pilotii spun ca spatele e mai bun ca Bridgestone fata e mult mai low grip.Insa problema e ca nu rezista la o cursa,sunt fast degrading.

Bridgestone pe langa faptul ca ofereau un nivel de grip extraordinar erau si consistente in comportament si durabilitate pe intreaga cursa.

 

Bridgestone s-a retras atunci (cred ca manata tot de contabili care nu mai vedeau rostul participiarii in gp),Dorna a cautat o solutie de avarie si aia au fost Michelin.

Nu prea au ce sa faca si ei,ca nu cred ca se inghesuie constructorii de pneuri pt gp,iata e f greu sa faci niste gume de performanta la un asa nivel.

Adica eu credeam atunci ca trecerea se va face foarte smooth si vor fi diferente micute intre cei 2 producatori,insa remember ca la inceput la viteze mari efectiv guma se dezintegra,despre performanta si feeling nu mai zic,pilotii erau disperati.Aici chiar nu poti merge cu indieni/chinezi,trebuie sa fie un constructor care sa stie ce face,daca si lui Michelin i-a cam dat cu virgula.Pirelli,Dunlop poate...

Nu putem sa zicem ca michelin e mai bun sau mai prost.

puterea, apasarea, acceleratia s-a schimbat mult de pe vremea bridgestone. Nu putem sa stim dc acuma brigestone ar fi rezistat.

michelin a fost clar sub cand au intrat, dar au tot dezvoltat. Problema e ca si mobrele au intrat in era a dezvoltarii si cred ca nici in producator de gume nu ar reusi sa tina pasul.

ma gandesc ca procesul de r&d la gume e mult mai complex decat la arro de exemplu.

 

problema care a vad eu, lipsa de concurenta face ca michelin sa evolueze in ritmul lui. Nu are presiune. Aparitia unui concurent cred ca ar crea concurenta si p dezvoltare mai rapida.

dar, pe de cealalta parte, nu imi dau seama cat de profitabil este pt michelin ca sa investeasca si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

 

Cum naiba e vina Dorna ca Yamaha nu dezvolta motoretele si in consecinta nu vrea nimeni sa ia moto de la ei?Sau ca europenii le dezvolta intr-un ritm de 3-4 ori mai rapid decat ei?

Sa vina Ezpeleta sa le dea ingineri,bani etc,ce sa faca?

 

Poti sa intelegi ceea ce spun, in limba romana? Presupun ca limba romana este limba materna si pentru tine. Daca regulamentul competitiei specifica negru pe alb ca "fiecare constructor are voie sa detina o SINGURA echipa satelit/de client", acea prevedere TREBUIE RESPECTATA de toti participantii la competitie. In ceea ce priveste echipele de client, fiecare trebuie sa isi caute un constructor, care sa le ofere cele doua motociclete. Nu gasesc sau nu le convine un anumit constructor, se retrag/dispar din competitie. Daca un constructor are de ales intre doua echipe, una pleaca! Ori isi gaseste alt constructor, ori dispare. Sau isi construieste propriul prototip... :D;) . Method, competitiile au regulamente. Regulamentele stabilesc setul de reguli dupa care se desfasoara jocul si TREBUIE sa ofere conditii si sanse egale de participare tuturor competitorilor. MotoGP este o COMPETITIE sportiva! Nu este targ de inventica, nu este salon de prezentare, nu este shop de unde isi cumpara echipele de client motorete second hand. Ce plm este atat de greu de inteles??? 

Ceea ce spui este aberant... nu vor echipele sa colaboreze cu Yamaha. Pai nu vor, pentru ca le permite actualul regulament, ori tocmai aici este situatia de noaptea mintii. Fa un regulament corect, fara portite, fara privilegii si concesii pentru unii si toti vor juca dupa el. Tot raul din competitia asta isi are originea in regulamentul asta plin de gauri, care permite tot feliul de golanii, artificii, etc, atat pe partea organizatorica cat si pe cea tehnica.  Rezultatul se vede in calitatea curselor, niste mizerii care te fac sa iti para rau dupa timpul pierdut si in calitatea "campionilor", vezi Bagnaia, ajutat de alti 7 piloti sa ia titlul, iar acum se vede in situatia de a pierde acel titlu, din postura de nr.1, pentru ca nu are consistenta unui adevarat campion. Tu nu vrei sa vezi o competitie corecta, spectaculoasa, in care mana pilotului sa conteze, in care toti constructorii sa porneasca cu sanse egale???? Pe tine te satisface doar faptul ca europenii le-o dau in gura japonezilor si ca Aprilia face cadru de carbon? Te excita atat de tare ca europenii dezvolta de 4 ori mai repede decat japonezii, ca europenii "este" destepti si japonezii prosti? Pentru tine la atat se reduce MotoGP???  Pai, poate ti se indeplineste dorinta si se vor retrage japonezii si atunci vei avea competitia pe care ti-o doresti, doar cu europeni. Dar nici atunci nu va fi bine, pentru ca nu mai ai de cine sa razi.. hahaha.. ce prosti sunt japonezii si ce destepti sunt europenii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cand toti de aici sunt incantati de Europeni dar acasa toti sunt cu japonezele in garaj. :D

Cine dracu' își cumpără Ducati in afara de @nike si cei care nu au ce face cu banii?

Aprilia?? KTM isi iau enduristii dar tot ei știu cat de stricăcioase sunt.

Eu personal nu cred ca m-as mai uita la MotoGP daca nu ar mai exista producatori japonezi pe grilă..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Sa fie cat mai multi,de ce nu?Mai multi piloti batalia pt puncte mai mare,vorba ta mai multi sponsori samd.Sa mearga treaba.

 

 

Ar fi bine zic eu sa atraga chinezii - CF Moto.Sau indieni - Mahindra,Hero...daca tot se duce in partea aia,why not?

 

S-a mai discutat,asta nu prea e posibil practic.

Teoretic am putea avea 30 de piloti pe grila, ca la Moto3 (nu sunt atatia nici acolo, dar ca idee), insa limitarea numarului de piloti se impune ca o masura desiguranta. Acum sunt pe grila 22 de piloti si vezi si tu ce caramboluri urate se petrec in primele viraje sau tururi, piloti accidentati, etc. Cu cat creste numarul de piloti, cu atat creste si riscul unor accidente urate, mai ales in contextul actualului material de concurs.  Din punctul meu de vedere, numarul optim de piloti ar fi 18-20, 22 sunt la limita, 24 deja sunt prea multi. Parerea mea. 

 

CFMoto, cu motoreta de GP dezvoltata de ei (si numai de ei) sau tot un KTM pictat in culorile brandului chinezesc? In primul caz, CFMoto nu este in stare sa faca motociclete serioase pentru strada, daramite un prototip gandit si executat de la 0, pentru o competitie mondiala. Valabil si pentru Mahindra, Hero, etc. In a dou situatie, dupa cum stii, fake-ul asta se practica deja. La Moto 3 grila e plina de KTM pictate in culorile CFMoto, Gas Gas, Husqvarna, etc. Mai nou s-au extins si la clasa mare. Ideea ar fi sa intre in competitie constructori noi, care sa vina cu prototipuri, nu sa vedem doar carene pictate cu culorile unui brand sau altul... Din acest punct de vedere, mai sunt doar doi constructori capabili: BMW (desi cursele moto nu sunt tocmai punctul lor forte) si Kawasaki. Nici unul dintre cei doi nu pune botul la marea competitie a lui Ezpeleta. 

 

In EWC sunt cel putin trei producatori de pneuri prezenti (Bridgestone, Pirelli,  Dunlop.. nu stiu daca nu este si vreun Michelin ratacit pe acolo) si lucrurile functioneaza. Si este foarte interesant sa vezi strategiile de cursa, in functie de pneuri.. Daca se doreste, se pot gasi solutii. Cred ca problema reala este cea financiara, producatorii de pneuri nu sunt foarte dornci sa cheltuie milioane pentru R&D, pentru a incalta doar cativa piloti. 

 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@B.B., Acum te uiți da' nu-i vezi pe jafonezi! :crack: Pt că raaaar se dau imagini de la coada plutonului.

Păi și dacă scrie în regulament 2 🏍🏍 oficiale + 2 de client la fiecare constructor cum plm a ajuns Ducati să aibă 8?!? Le-au băgat noaptea peste gard în paddock? :huh:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, B.B. a spus:

Mie imi place cand toti de aici sunt incantati de Europeni dar acasa toti sunt cu japonezele in garaj. :D

Cine dracu' își cumpără Ducati in afara de @nike si cei care nu au ce face cu banii?

Aprilia?? KTM isi iau enduristii dar tot ei știu cat de stricăcioase sunt.

Eu personal nu cred ca m-as mai uita la MotoGP daca nu ar mai exista producatori japonezi pe grilă..

 

:goodposting:

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

 

Păi și dacă scrie în regulament 2 🏍🏍 oficiale + 2 de client la fiecare constructor cum plm a ajuns Ducati să aibă 8?!? Le-au băgat noaptea peste gard în paddock? :huh:

Pai au ajuns sa aibe 8, la mica intelegere cu Ezpe... Unii colegi sustin ca chiar Ezpe s-a dus in genunchi la Jiji, sa il convinga sa ii dea motociclete lui VR46. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, ENEOS a spus:

Păi și dacă scrie în regulament 2 🏍🏍 oficiale + 2 de client la fiecare constructor cum plm a ajuns Ducati să aibă 8?!?

Asta ma întrebam și eu.

E lung rău postul,am zis ca o fi noul regulament pe '24?

 

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Nu gasesc cine si la ce ora transmite cursele, califiarile🫥

Te a prins rău GPul vad 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...