Sari la conținut

17 OR Thailand Grand Prix


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 227
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 17 minute, damager a spus:

Da, dar expira anul viitor nu?

Hah,nu stiu cand expira,aia da.Daca expira anul viitor intradevar se schimba situatia...una e sa semnezi o tanara stea,alta sa semnezi un campion mondial en-titre (vezi trecerea lui Lorenzo de la Yamaha la Ducati pe ce bani s-a facut :P )

Martin in mod sigur va vrea sa ramana la Ducati daca ia campionatul.Si daca nu il ia...tot la fel.

Pecco e inamovibil...mai vine si demonul ala de Marquez.

Cam aglomerat intradevar...

Bine ar fi pt viitorul lui ca JM sa il bata pe Pecco anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, nike a spus:

Nu m am sucit ca nimeni altcineva. Bestianini este un pilot mediocru care a bagat batul prin gard luptandu-se impotriva unui viitor coechipier, anul trecut, incurcand ul in privinta titlului pentru imagine. Lupta se dadea pentru pozitia 8-9 si nu a avut de castigat decat o imagine falsa in privinta valorii sale.

 

 

Bastianini nu e pilot mediocru, poate asa vreu tu sa crezi, e un pilot care pe motor vechi de un an a luat 4 victorii. 

 

zicem ca nu ne plac ordinele de echipa si apoi blamam un pilot ca isi apara sansele? Pai Peco daca era asa mare valoare nu cadea de 5-6 ori in 2022 si nu ajungea in situatia aia in care lupta cu un alt pilot ducati sa creeze if-uri la titlu mondial al pilotilor.

 

degeaba telemetria lui JM il dadea mai rapid daca el termina cursele in prundis.. 

 

Bestia a fost mai constant si asa a primit locul la uzina.

 

Acum 8 ore, nike a spus:

O fi fost accidentat naspa in prima cursa, dar nu este asta explicatia pentru faptul ca pleaca ultimul din grila.

 

asta am zis si eu, este inexplicabil cu pe motoreta care se bate la titlu tu esti ultimu in grila.

 

vedem la anu cat de "medriocru" este sau nu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EB23 a avut doua locuri 3 in sezonul de debut pe GP19!! Adica o motocicleta veche de 2 ani la momentul acela, chiar daca am mai primit niste upgradeuri la un moment dat in sezon.

Nu este mediocru, dar s-au legat cele rele de el in acest sezon.

 

Adevarat ca si aici pe motomobrism a fost ditamai hype-ul pentru EB23 cand se smardoia sezonul trecut cu FB63 (la momentul acela). Asta dupa ce cu niste luni inainte sa miste se comenta ca e tamaie, la fel si MB72 si LM10 (se pot cauta postarile ca inca mai exista).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa, toti trei niste mizerabili! D-aia merg cu merg aia doi ai lu' Rossi si Enea a mers anul trecut cum a mers, de praf ce sunt... stiu eu niste piloti care sunt de ani de zile in competitie si tot in jumatea de jos a clasamentului termina fiecare cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Speedy.K a spus:

Daaa, toti trei niste mizerabili! D-aia merg cu merg aia doi ai lu' Rossi si Enea a mers anul trecut cum a mers, de praf ce sunt... stiu eu niste piloti care sunt de ani de zile in competitie si tot in jumatea de jos a clasamentului termina fiecare cursa.

miller? :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

 

Bastianini nu e pilot mediocru, poate asa vreu tu sa crezi, e un pilot care pe motor vechi de un an a luat 4 victorii. 

 

zicem ca nu ne plac ordinele de echipa si apoi blamam un pilot ca isi apara sansele? 

 

 

asta am zis si eu, este inexplicabil cu pe motoreta care se bate la titlu tu esti ultimu in grila.

 

Clar! Nu este deloc un pilot mediocru. Este absurd sa credem ca din 2022 pana in 2023 a uitat sa piloteze o motocicleta de GP, ca dupa ce in 2022 ii lua victorii lui Bagnaia, acum se chinuie la coada clasamentului. Accidentarea a avut un efect mai mare decat ne-am fi asteptat... poate nu atat in plan fizic (desi nu a fost o bagatela) cat in plan psihic. Apoi trebuie luata in calcul (in)adaptarea pe o motocicleta la dezvoltarea careia nu a avut nici un cuvant de spus, practic un salt de doua specificatii, fata de modelul 2021 si care, dupa spusele lui, este foarte diferit de cel/cele anterioare. 

 

Pacat ca nu si le-a aparat pana la capat. Acum am fi vorbit despre un pilot cu vreo sase victorii in 2022. 

 

Inexplicabil pana cand luam la analizat problema. Doua posibile explicatii le-am spus mai sus, tin de pilotul Bastianini, dar ar mai fi si altele care... sa zicem.. nu mai depind de el... Imi aduc aminte de amenintarea lui Tardozzi (uitata de multi), cand mai in gluma mai in serios i-a spus ca la anul " o sa iti punem botnita". Venea dupa una din victoriile sale, care a cazut foarte prost, pentru echipa de uzina. Si ma mai gandesc la ce spunea nenea la ala care este inginerul lui Digia, sau mecanic.. in fine.. referitor la "intervalele de set up ale motocicletelor Ducati", cu care pot influenta mult performantele unui pilot.  Desigur sunt doar speculatiile mele,  vor veni specialistii si imi vor explica ca Ducati nu face asemenea manevre, ca ei isi trateaza pilotii la fel, ca filosofia Ducati, etc, etc.. 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cavaleru cineva zicea undeva de prima oara în istorie când un pilot iese campion cu o echipă de client ...CU DUCATI. Nu in general.

 

Legat de Honda Repsol, am citit că și Fermin Aldeguer are o ofertă clară pe masă de la ei pt 2024-2025.

..

..

Eu daca as fi președinte la Honda sau la Repsol i-as face o ofertă de nerefuzat lui Valentino Rossi pentru 1 sezon. Gen.. 50mil.

Just for fun. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, therocketscientist1 a spus:

Adevarat ca si aici pe motomobrism a fost ditamai hype-ul pentru EB23 cand se smardoia sezonul trecut cu FB63 (la momentul acela). Asta dupa ce cu niste luni inainte sa miste se comenta ca e tamaie, la fel si MB72 si LM10 (se pot cauta postarile ca inca mai exista).

Da,ne-am excitat degeaba,se pare.Pai pt ca omul era calare pe pilotul prim de la echipa factory cu o moto veche si echipa de client.Era normal sa fie un hype.

Tot timpul am spus ca cei care sunt material de campion nu trec ca gasca prin apa prin clasele mici,ci TREBUIE sa ia in prealabil campionatul.Acolo se calesc se fac campioni.DAR asta nu inseamna ca un campion la clasele mici va confirma la clasa mare,e ca in matematica "reciproca nu e valabila" :)

Vezi Zarco,vezi Morbi.Si altii si altii.

Ok,Bastianini e campion in moto2,dar a stat o vesnicie prin clasele mici din cate mai tin eu minte,adica nu a rezolvat-o stil Acosta si cei mari care au fost inaintea lui - 1 an acomodare si bang anul 2 campion.Pai cand stai 4-5 ani...si AM a luat campionatul asa la moto2 cand au plecat toti :)

Bezzechi tot timpul am zis ca e bun insa...ii lipseste ceva.S-a vazut asta f bine la moto2.Insa macar e simpatic.

Marini...si la moto2 si aici...are sclipiri dar e inconstat.

 

Se pare ca ni se confirma iar si iar aceeiasi chestie :

1.pt a fi campion la clasa mare trebuie sa fi fost campion la clasele mici

2.Quartarato e un fenomen si exceptia care confirma regula de mai sus.

Acum 13 ore, Speedy.K a spus:

Daaa, toti trei niste mizerabili! D-aia merg cu merg aia doi ai lu' Rossi si Enea a mers anul trecut cum a mers, de praf ce sunt... stiu eu niste piloti care sunt de ani de zile in competitie si tot in jumatea de jos a clasamentului termina fiecare cursa.

Mai,colegul are dreptate,din pacate baietii sunt buni dar...vorba aia din batrani "el e baiat bun dar are lipsuri mari..." :)

VR46 Academy n-are nici o legatura,e o scoala,e foarte ok ce a facut Rossi si anume give something back haide sa promovam talentele italiene etc dar asta nu inseamna ca vor iesi numai Rossi de acolo.Vorba aia - lucram cu materialul clientului,atata se poate csf...

Perfect de acord cu partea a2a.

 

Vorba colegului - Miller ocupa post la factory adica wtf...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

 

Bastianini nu e pilot mediocru, poate asa vreu tu sa crezi, e un pilot care pe motor vechi de un an a luat 4 victorii. 

 

zicem ca nu ne plac ordinele de echipa si apoi blamam un pilot ca isi apara sansele? Pai Peco daca era asa mare valoare nu cadea de 5-6 ori in 2022 si nu ajungea in situatia aia in care lupta cu un alt pilot ducati sa creeze if-uri la titlu mondial al pilotilor.

 

degeaba telemetria lui JM il dadea mai rapid daca el termina cursele in prundis.. 

 

Bestia a fost mai constant si asa a primit locul la uzina.

 

 

asta am zis si eu, este inexplicabil cu pe motoreta care se bate la titlu tu esti ultimu in grila.

 

vedem la anu cat de "medriocru" este sau nu. 

Exceptand poate 2-3 piloti care sunt tinuti in motogp artificial dupa natie, si pe MM si Q care dupa parerea mea au ceva in plus, eu cred ca diferentele intre piloti nu sunt chiar asa de mari. Este vorba mai mult despre adaptabilitate si lucru cu echipa, dupa parerea mea. 
e pur parere persoanala, nu sariti cu parul, dar in anumite conditii,  multi piloti au diferiti au luat podium. La fel cum nu cred ca Bes nu mai stie sa mearga, la fel si Mor, care a fost vice-campion totusi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

 

Eu daca as fi președinte la Honda sau la Repsol i-as face o ofertă de nerefuzat lui Valentino Rossi pentru 1 sezon. Gen.. 50mil.

Just for fun. :D

Scoate mai mult vanzarea de sepcute si tricouri. Iar la Honda... ever never! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Method a spus:

Mai,colegul are dreptate,din pacate baietii sunt buni dar...vorba aia din batrani "el e baiat bun dar are lipsuri mari..." :)

VR46 Academy n-are nici o legatura,e o scoala,e foarte ok ce a facut Rossi si anume give something back haide sa promovam talentele italiene etc dar asta nu inseamna ca vor iesi numai Rossi de acolo.Vorba aia - lucram cu materialul clientului,atata se poate csf...

Perfect de acord cu partea a2a.

 

Vorba colegului - Miller ocupa post la factory adica wtf...

 

Totusi Bez e la al doilea sezon de motoGP, e drept in primul nu a stralucit neffind constant dar chiar si asa, are un loc 2, locuri 4-5 deci a demonstrat ca are potential in primul sezon. Ok nu e fenomenal, dar uite cum sezonu asta cu mobra veche de un an e pe 3 la general in spatele a doua spec A.

 

Marini e mai slab parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Eu daca as fi președinte la Honda sau la Repsol i-as face o ofertă de nerefuzat lui Valentino Rossi pentru 1 sezon. Gen.. 50mil.

Just for fun. :D

50mil + motocicleta aia pe care i-au promis-o dupa ce a castigat campionatul, iar apoi s-au facut ca ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Method a spus:

 

.....adica nu a rezolvat-o stil Acosta  

 

1.pt a fi campion la clasa mare trebuie sa fi fost campion la clasele mici

2.Quartarato e un fenomen si exceptia care confirma regula de mai sus.

Sa asteptam sa vedem ce face Acosta la clasa mare. Sa nu avem o mica dezamagire. Odata pentru va merge cu o motocicleta care inca nu este ceea ce trebuie (nu te uita la Binder.. omul face mult overriding, ca sa scoata rezultatele alea, ceilalti sunt muuult mai jos), in al doilea rand pentru ca adaptarea la actualele motociclete de MotoGP pare la fel de complicata ca si trecerea de la MIG 29 la F35. Putintica rabdare, sa il vedem in teste si macar in cateva curse... 

 

Q nu este singura exceptie. A fost una mai notabila: Stoner. Jalnic la clasele mici, de doua ori campion la MotoGP. 

Acum 22 minute, damager a spus:

Exceptand poate 2-3 piloti care sunt tinuti in motogp artificial dupa natie, si pe MM si Q care dupa parerea mea au ceva in plus, eu cred ca diferentele intre piloti nu sunt chiar asa de mari. Este vorba mai mult despre adaptabilitate si lucru cu echipa, dupa parerea mea. 

Scoate-l pe Q din enumerare. Nu poate sta alaturi de MM in aceeasi propozitie. 

 

Da, cred ca adaptabilitatea este cuvantul cheie.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Sa asteptam sa vedem ce face Acosta la clasa mare. Sa nu avem o mica dezamagire. Odata pentru va merge cu o motocicleta care inca nu este ceea ce trebuie (nu te uita la Binder.. omul face mult overriding, ca sa scoata rezultatele alea, ceilalti sunt muuult mai jos), in al doilea rand pentru ca adaptarea la actualele motociclete de MotoGP pare la fel de complicata ca si trecerea de la MIG 29 la F35. Putintica rabdare, sa il vedem in teste si macar in cateva curse... 

 

Q nu este singura exceptie. A fost una mai notabila: Stoner. Jalnic la clasele mici, de doua ori campion la MotoGP. 


si eu sunt curios. Ca si stil, pe hartie, ar trebui sa rupa. E un pilot agresiv, exact ce tb sa ai pt ktm. Ramane sa vedem daca va reusi sa isi gaseasca feelingul si cum vor reusi inginerii sa seteze mobra ca sa poata sa isi puna in avataj stilul lui de pilotaj pe mobra.

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Sa asteptam sa vedem ce face Acosta la clasa mare. Sa nu avem o mica dezamagire. Odata pentru va merge cu o motocicleta care inca nu este ceea ce trebuie (nu te uita la Binder.. omul face mult overriding, ca sa scoata rezultatele alea, ceilalti sunt muuult mai jos), in al doilea rand pentru ca adaptarea la actualele motociclete de MotoGP pare la fel de complicata ca si trecerea de la MIG 29 la F35. Putintica rabdare, sa il vedem in teste si macar in cateva curse... 

 

Q nu este singura exceptie. A fost una mai notabila: Stoner. Jalnic la clasele mici, de doua ori campion la MotoGP. 

Scoate-l pe Q din enumerare. Nu poate sta alaturi de MM in aceeasi propozitie. 

 

Da, cred ca adaptabilitatea este cuvantul cheie.  

Cum ziceam, vis-a-vis de Q e parerea mea. Pe langa asta, poti sa mai vezi declaratii de prin paddock, inclusiv MM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

50mil + motocicleta aia pe care i-au promis-o dupa ce a castigat campionatul, iar apoi s-au facut ca ploua.

Nu e o idee absurda. In plus 100% Honda se poate duce la Dorna si vor primi 10-20 mil in 2 secunde. Cifrele de audienta sunt clar mai mici de cand a plecat Doctorul, ma uitam mai devreme pe crash.net, ce sa vezi articol despre Rossi pe prima pagina, oare de ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si Rossi sa accepte si apoi sa-si confirme si titlul de dezvoltator si sa faca Honda sa renasca si sa se bata cu MM la campeonat si sa iasa pe locul 2.

Ala da sezon! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Q nu este singura exceptie. A fost una mai notabila: Stoner. Jalnic la clasele mici, de doua ori campion la MotoGP.

Hah,de cine am uitat,wow.True true - na ala fenomen.

Dar,dupa cum am zis,astea sunt exceptii,nu e dupa cum spunea Diggia ca "acum daca a reusit Quarta (sa ia campionatul fara sa fi avut un parcurs bun in clasele mici),toti putem reusi".Ne ne.

Acum 3 ore, damager a spus:

Cum ziceam, vis-a-vis de Q e parerea mea. Pe langa asta, poti sa mai vezi declaratii de prin paddock, inclusiv MM. 

Achesez.Q e fara doar si poate un pilot la nivelul lui MM,chiar si MM a spus asta,MM insusi l-a dat in mai multe randuri drept rivalul sau principal la campionat.Si pe buna dreptate.

As zice ca fata de MM,ok - nu are aceeiasi forta mentala dar pe partea cealalta ca si tehnica,Q "intelege" motoreta fantastic si merge a la Rossi - tot timpul la maximul ei dar niciodata peste.Poate are feeling mai bun,nu stiu cum sa ii zic,in timp ce MM se expune mult mai mult riscului si accidentarilor pt a ajunge la 100% din ce poate motoreta.Sau...poate doar pe Honda trebuie sa faca asta pt a o "simti"?Extrem de interesant anul 2024 si trecerea la Ducati,pt ca vom vedea ce poate MM cu adevarat.

Ce cred eu.... - dati-i lui Q o motoreta gen Aprilia sau Ducati si va fi intangibil.Stil Lorenzo - de neatins si in quali si in cursa.

Daca peste 1-2 ani vom vedea batalii intre Q pe Aprilia si MM pe Ducati,ma declar super-mega maxim de multumit de show :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

....

Daca peste 1-2 ani vom vedea batalii intre Q pe Aprilia si MM pe Ducati,ma declar super-mega maxim de multumit de show :rock:

asta in ipoteza ca MM nu se rupe de tot sau se retrage, si Q nu o va lua pe urmele lui Vinales....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

 

Q e fara doar si poate un pilot la nivelul lui MM,chiar si MM a spus asta,MM insusi l-a dat in mai multe randuri drept rivalul sau principal la campionat.Si pe buna dreptate.

 

Nu te amagi. Nu este nici pe de parte de nivelul lui MM. Il poti compara cu Peco, cu JM, Binder, dar la o comparatie cu MM nu sta in picioare. 

MM nu a spus niciodata ca Q este un pilot la nivelul lui, ci doar l-a nominalizat ca principal contracandidat. Asta nu inseamna ca implicit este la nivelul lui MiMisor. Apoi nu uita ca sunt simple declaratii de presa: reporterul intreaba pe cine vede ca chalenger la titlu, iar el il numeste pe cel mai  in forma, in acel moment. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred tot mai convins ca Yamaha au sarit din lac in put:

 

Iker Lecuona to replace Alex Rins at the Grand Prix of Malaysia and Qatar. The Spanish rider will substitute compatriot Rins, who is still recovering. Iker previously helped the team at the Silverstone, at the Red Bull Ring and at the Circuit of Barcelona

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i treaba cu Yamaha aici? Lecuona va alerga pentru Honda.

Dacă ai vrut să spui că Rins va concura pentru Yamaha la anul și că va avea rezultate mai slabe decât Franco Morbidelli, eu aș mai aștepta. Mai sunt patru luni. Să vedem cum se recuperează și apoi cine știe, Yamaha este aparent mai user friendly decât Honda. Pentru Rins, care a concurat până mai deunăzi pe un L4 s-ar putea să se dovedească o carte mai bună decât asta de acum. Iar sezonul ăsta, în care mai mult a stat decât a concurat, are cu numai 30 puncte mai puțin decât Morbidelli, care cu excepția Argentinei a cam fost mână moartă, din păcate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...