Sari la conținut

18 PETRONAS Grand Prix of Malaysia


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, Method a spus:

...plus cel mai insane wheelie din istoria acestui sport :bounce:

  

dupa ce nu a respectat steagul negru si a fost descalificat, 1998, in Catalunia daca nu ma insel :) :)

 

 

Acum 16 ore, Method a spus:

1. Biaggi a fost un pilot chiar bun. Problema lui a fost ca s.a nimerit sa fie contemporan cu un pilot legendar.Csf...

 

 

 

2. În alta ordine de idei se pare ca e cam stabilit - din 2027 se trece la 850cc.

 

3. Cum naiba 850,de unde au scos ei cilindreea asta?

1. cu doi piloti legendari

Doohan si Rossi

in 1998 lua lejer titlul daca nu era si Doohan, in sezonul de debut a iesit pe locul 2!!

 

2. nasol de tot, pixxda mamei lor!!

 

3. image.thumb.png.301a3085112fb4fb3e90980c9ecc46a3.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 291
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 44 minute, Cavaleru a spus:

cheers! 🍻

cheers mate :) 🍻

Acuma mna,fiecare cu parerea lui,no hate din partea mea.

Si eu am pareri foarte diferite de majoritate despre multi piloti...asa ca in mod clar inteleg :D

 

Acum 5 minute, apriliacluj a spus:

dupa ce nu a respectat steagul negru si a fost descalificat, 1998, in Catalunia daca nu ma insel :) :)

 

 

1. cu doi piloti legendari

Doohan si Rossi

in 1998 lua lejer titlul daca nu era si Doohan, in sezonul de debut a iesit pe locul 2!!

Nuu,eu tin minte (vag dar mai tin minte),ca a castigat undeva foarte mare batalia,si dupa ce a trecut steagul de finish a dat-o pe asta.Brno?Nu sunt sigur,oricum e dupa o victorie faimoasa a lui.

 

Spre rusinea mea,am inceput si eu sa ma uit la moto-mondial cand a inceput Rossi sa concureze.Ma declar vechi tiffosi (not anymore :P ).

Pe Doohan...l-am prins la nivel declarativ oarecum,se uitau ai mei,auzeam de el,era smecher dar nu prea stiam cu ce se mananca.

Eu am inceput sa am interes pt sportul asta (spre rusinea mea,dar eram mic - sa mi se ierte),de cand am vazut un teenager nastrusnic facand parada dupa ce a castigat imbracat ca un pui - giallo pollo pt cine isi aduce aminte :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 1989 am inceput sa urmaresc F1 impreuna cu taica-miu, am plans cand a murit Senna in 94 si cand am vazut ce cortegiu funerar a avut, apoi la ceva timp dupa asta am inceput sa urmaresc motociclismul. l-am prins pe Doohan in plina glorie cand lega titlu dupa titlu la clasa regina si aparitia pustiului minune al motoclismului si i-am urmarit ascensiunea. Am crescut cu Rossi, l-am privit si urmarit cu admiratie, fiind apropiati ca varsta

 

nu am avut niciodata o memorie grozava asa ca probabil mai uitat mai multe informatii decat tin minte :D

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

 

Si in alta ordine de idei...viata e frumoasa cand esti sef la Ducati si plecat prin tarile calde :P

396258685-356611760224605-48808166945063

Csf,ncsf👀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Why MotoGP’s new tyre-pressure rule is a disaster for the championship

Jorge Martin goes into the final three MotoGP grands prix with one hand tied behind his back, due to a new rule that requires teams to see into the future and guess how each rider’s race will unfold

 

M-am gandit si eu la asta si la faptul ca warning'ul primit la cursa trecuta il va limita pt cursele urmatoare,dar nu chiar asa de drastic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

 

Nuu,eu tin minte (vag dar mai tin minte),ca a castigat undeva foarte mare batalia,si dupa ce a trecut steagul de finish a dat-o pe asta.Brno?

da, era Brno, my bad, am gresit eu :)

 

in fine, a avut noroc ca nu s-a dat peste cap :)

ca nu chiar asa s-a gandit el ca va fi

https://motosprint.corrieredellosport.it/news/english-version/motogp/2021/03/19-4037335/brno_1998_max_biaggi_and_the_wheelie_to_impress_anna_falchi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi poveste cu presiunea : https://www.crash.net/motogp/news/1040355/1/tyre-pressures-jorge-martin-must-now-win-races-least-3seconds

 

Articolul mi se pare ca trateaza mai bine situatia, plus ca pune accent pe aplicabilitatea directa, adica Martin ca sa fie sigur de victorie trebuie (deocamdata) sa castige cu 3s avans. Scenariul in care Martin iese campion mondial, dar e penalizat dupa cursa si il pierde ... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,makes sense.

Meh,acelasi lucru i se poate intampla si lui Pecco pana atunci...dar aici intervine profesionalismul echipei factory.Aceste mici avantaje pot face diferenta.La fel cum ar putea-o face inexactitatea lui Binder.

Cert e un lucru : daca JM continua sa mearga ca la premiul trecut,Bagnaia poate sa stea in limba ca nu are ce sa ii faca.DACA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butista vrea sa faca spectacol, cica are doar de depasit :)

 

 

 

hai ca a facut spectacol Bautista, la coada clasamentului din FP1... probabil prea multe butoane noi :))

 

cu 4min inainte de final aveam ambele Yamaha pe locul 1 si 2, cu Morbi in fata, dar s-a dat apoi drumul la gaz pe Ducatiuri si au venit JM, AM si Zarco pe primele 3 locuri si au impins pianele pe 4 si 5

 

Peco si Bestia, unul dupa altul pe 15 si 16...

 

Marini , urmat de Aleix, Bez urmeaza pe locurile 6-8, iar Pol si Augusto inchid top 10

 

Aprilia a venit cu o conducta care sa aduca aer proaspat pilotului dupa incidentele din cursa trecuta

 

Se pare ca se repeta istoria ultimelor cursa in care JM doveste ca e rapid indiferent de circuit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Cavaleru a spus:

Se pare ca se repeta istoria ultimelor cursa in care JM doveste ca e rapid indiferent de circuit...

Doamne-ajuta

 

Eh,stati ca de cand nu s-a mai dat Bautista pe asa ceva,multe s-au schimbat.Takes time.

Cand a mai facut un wild card?De ce tin minte Philip Island si ca a iesit pe 4?Nu mai stau sa caut,probabil nu imi aduc aminte corect dar cred ca a mai avut acum cel putin 3-4 ani un wildcard cu o prestatie ff buna.Sa nu il dam mort dupa primul FP.

Mie tot timpul mi-a placut de el si mi-a parut rau in 2019 parca cand a pierdut locul la echipa,fiindu-i luat de Q.Ok,intradevar a fost o miscare buna,Q e incomparabil,dar atunci nu parea deloc asa.Bautista era rapid,tot timpul a fost.Cadea mult insa...

Chiar acum ma uitam pe stats'urile lui - locul 5 in campionat in 2012,locul 6 in 2013...la ce inghesuiala era la varf era atunci,pai locul 5 atunci e ca un podium acum.

 

In alta ordine de idei,Jarvis declara intr-un interviu ca vor reloca o mare parte din dezvoltarea Yamaha in Europa (cel putin motorul va ramane in Japonia,daca nu si cadrul).

Fabio zice ca se va vedea la Sepang winter test (prin februarie probabil),daca Yamaha va fi rezolvat ceva.Probabil atunci va lua si el decizia de a ramane sau pleca...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Method a spus:

Cand a mai facut un wild card?De ce tin minte Philip Island si ca a iesit pe 4?Nu mai stau sa caut,probabil nu imi aduc aminte corect dar cred ca a mai avut acum cel putin 3-4 ani un wildcard cu o prestatie ff buna.Sa nu il dam mort dupa primul FP.

 

Atunci(2018) nu a fost wildcard, era cu contract full time la Avintia. Doar l-a inlocuit pe JLo la echipa oficiala Ducati cand a fost accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca vor reusi ceva spectaculos cei de la Yamaha, am inteles ca trebuie regandita intreaga filozofie Yamaha pentru M1 si pare ca nu e atat de usor.

 

Nu inteleg de ce mai tin in Japonia productia cadrului cand in Europa se gaseste crema inginerilor, altii deja lucreaza/concureaza cu cadre de carbon si cred ca yamaha nici nu se gandeste inca sa-l ia in calcul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, thesaw a spus:

Atunci(2018) nu a fost wildcard, era cu contract full time la Avintia. Doar l-a inlocuit pe JLo la echipa oficiala Ducati cand a fost accidentat.

Da,ei da.Totusi parca a reusit un loc 4 atunci nu?Eh,sa vedem.

 

Acum 7 minute, Cavaleru a spus:

nu cred ca vor reusi ceva spectaculos cei de la Yamaha, am inteles ca trebuie regandita intreaga filozofie Yamaha pentru M1 si pare ca nu e atat de usor.

 

Nu inteleg de ce mai tin in Japonia productia cadrului cand in Europa se gaseste crema inginerilor, altii deja lucreaza/concureaza cu cadre de carbon si cred ca yamaha nici nu se gandeste inca sa-l ia in calcul

Taci ca te aud colegii fani japos si te critica iarasi :bounce:

Sa fie oare europenii mai buni la tehnica si racing?No waaay :D

 

Dar si eu zic la fel - nu cred sa iasa mare lucru in juma de an de la Yamaha,iar Fabio se incanta pt ca in ultimele curse de cand s-a adus aceasta guma cu carcasa mai tare,Yamaha merge mai ok cu ea,sau cred ca ceilalti nu mai merg atat de tare de fapt precum mergeau cu versiunea anterioara.

Oricum Yamaha e in no position sa se bata la podiumuri si nici nu va fi.Nici anul asta nici la anul.

No win for Yamaha - primul an dupa 2003?Vazusem o statistica in sensul asta.

 

Ce-a salvat-o Morbi pe cot si genunchi....ca Marcelino in zilele lui bune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Cavaleru a spus:

 

Nu inteleg de ce mai tin in Japonia productia cadrului cand in Europa se gaseste crema inginerilor, altii deja lucreaza/concureaza cu cadre de carbon si cred ca yamaha nici nu se gandeste inca sa-l ia in calcul

 

Problema la Yamaha nu este cadrul. Yamaha stie sa faca cadre si nu cred ca au ei de invatat prea multe in zona asta de la "crema enjinierilor" din Europa. Si cel putin deocamdata- deocamdata zic! - materialul din care il fac este mai degraba o chestiune de optiune si nu una de progres. Cand o motoreta cu cadru de CF va da 1- 1,5 sec. pe tur uneia cu cadru de Al, va fi clar ca AL este istorie si ca CF este calea. Deocamdata! nu este cazul. Nu de acolo isi trag relativa superioritate motocicletele europene, ci din alte zone ale R&D-ului. La Yamaha problemele nu sunt de sasiu, sunt de la motor, de la elementele aero, downforce, ride hight device, etc. Toate chestiile astea trebuie puse la punct si apoi puse sa lucreze impreuna intr-un pachet coerent. Ceea ce M1 nu este acum. Sa spui ca Yamaha nu are performate pentru ca nu are/nu se gandeste la un sasiu de CF si  pentru ca nu il face in Europa, unde este crema enjinierilor, mi se pare cel putin naiv... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha are exact aceeiasi gandire/tehnologie/mod de dezvoltare,you name it,ca acum 10-15 ani cand rula campionatul.Si nu vad sa se schimbe ceva,chiar daca fac oarecari eforturi,tocmai pt ca se vede ca eforturile le fac impinsi de la spate de Quartararo care ii ameninta ca pleaca.Ca altfel....

Insasi noua faza cu mutarea dezvoltarii "unor" componente in Europa o fac nevoiti si sunt convins ca nu va iesi mare lucru din asta.Au un mod de gandire reactiv nu proactiv si de aici pleaca totul - in loc sa fie ei cei din avangarda dezvoltarii,ei sunt cei care reactioneaza (tardiv  si slab) la ceea ce se intampla ca si dezvoltare.Nicicand nu vor iesi in fata in acest fel.

Exemplul dat de colegul cu cadrul de carbon e o ilustrare a acestui mod de gandire - in timp ce altii incearca tot felul de solutii de dezvoltare pt a obtine un edge,Yamaha doarme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Problema la Yamaha nu este cadrul. Yamaha stie sa faca cadre si nu cred ca au ei de invatat prea multe in zona asta de la "crema enjinierilor" din Europa. Si cel putin deocamdata- deocamdata zic! - materialul din care il fac este mai degraba o chestiune de optiune si nu una de progres. Cand o motoreta cu cadru de CF va da 1- 1,5 sec. pe tur uneia cu cadru de Al, va fi clar ca AL este istorie si ca CF este calea. Deocamdata! nu este cazul. Nu de acolo isi trag relativa superioritate motocicletele europene, ci din alte zone ale R&D-ului. La Yamaha problemele nu sunt de sasiu, sunt de la motor, de la elementele aero, downforce, ride hight device, etc. Toate chestiile astea trebuie puse la punct si apoi puse sa lucreze impreuna intr-un pachet coerent. Ceea ce M1 nu este acum. Sa spui ca Yamaha nu are performate pentru ca nu are/nu se gandeste la un sasiu de CF si  pentru ca nu il face in Europa, unde este crema enjinierilor, mi se pare cel putin naiv... 

 

Cum crezi ca ajungi sa castigi 1-1.5s doar din evolutia cadrului din AL in CF, fara sa investesti in dezvoltare si cercetare, ai vazut vreun anunt ca yamaha testeaza cadru de carbon sau bascula din carbon.. p*la gioco di mano.

 

ei se bazeaza pe ce stiu ca merge si nu vor sa investeasca in inovatii.

 

Cand a aparut CF toata lumea ca e scump ca e greu sa lucrezi cu cea si acum vad youtuberi care fac rachete de hobby din CF in garaj. - evolutie, s-a investit, s-a dezvoltat si au scazut costurile a crescut plaja de inovatii unde e folosita.

 

Dar daca tu te tragi pe poponeata ca producator si nu faci dezvoltare pe ce e mai nou in materie cum o sa ajungi sa te dezvolti.

 

Uite cum ii bat europenii de-i asculta cu urechea.. uita-te la clasamentul general si zi-mi tu cine investeste si inoveaza si cine nu

image.thumb.png.efddc85c3dbd2b099819dd9974badba5.png

 

si uite si in 2022

image.thumb.png.385e2d80bc3f6cc7aad781232100ae67.png

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, frigider a spus:

eu nu inteleg de ce se testeaza presiunea la 4 insi la intamplare la final de cursa.

de ce dracu nu se uita la toti?

 

chiar pare loc de manareala.

 

aceeasi logica este si la testul antidrog, aleatoriu aleg cativa piloti pt test...

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se testeaza presiunea aleator. Sunt senzori in pneuri, senzori la care echipele nu au acces. Cum dracu ar putea sa spune ca presiunea a fost mai multe de 30/50% din timpul sprintului/cursei daca testeaza abia la final ???

 

Aici nu e F1 cand testeaza saracia aia de bucata de lemn de sub monopost la catici piloti, ca nu au timp sa o faca la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...