Sari la conținut

18 PETRONAS Grand Prix of Malaysia


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 291
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, damager a spus:

JM vine cu sponsor Cryptodata☺️. Stiti ca a fost prin Romania JM☺️. E sponsorizat de Ovidiu Toma... sau cel putin era anul trecut. Acuma nu mai stiu daca mai e, dar JM nu are cine stie ce sponsori. E un baiat simplu, familia lui a investit tot ce au avut, sper sa iasa CM anul asta.

Exact.

N-am zis ca nu au nevoie de bani.Dar 1. la Ducati nu banii sunt hotaratori 2.JM după cum bine ai spus,e desculț.

(Încă mai pune lumea botul la vrajeala crypto-bitcoin?"uitați o moneda cu care poti face un transfer în 10min în timp ce cu un card plătești în 0.1s...serios?dar e viitorul.facepalm...în fine,vorba aia : fools - there's one born every minute and they all wanna get rich fast :) )

 

Deznodământul se amână.Insa JM pierde puțin.Dar nu îl pot hateri pe Pecco oricât as vrea,nu am motive.

Cursa...jumătate previzibila.De aia era JM imbufnat ieri pt ca știa.Pecco superior no argue.

Ma așteptam să revină cel puțin la AM pe final.

Singura greseala pe care i-o pot imputa lui JM e în virajul 1 la start - poate nu trebuia sa încerce sa îl facă pe Pecco pe frane.Dar nu ar fi schimbat cu nimic soarta cursei oricum.

Pecco flawless.

 

Dacă Bastianini a mers tot sezonul în halul în care a mers doar pt ca nu folosea frana spate la mana,și acum ca a redescoperit apa calda vorba aia,va merge asa și pe viitor,atunci sunt perfect de acord cu el - e cel mai mare dobitoc,dupa cum bine a spus :)

M.as mira însă.Aici Ducati a rulat.Vom vedea ce face săptămâna viitoare...unde e tot un circuit marca Ducati dar mai cu seamă la Valencia.

 

 

Pe surse : Luca Marini a semnat cu Repsol azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Deloc nu sunt de acord :

- nationalismul italienilor e bine cunoscut,si nu se va schimba doar pt ca au dat cu mucii in fasole cu "dream-team'ul" Dovi-Petrucci.Uite,Pecco functioneaza,mai gasesc unul.Eventual Bez din 2025...JM?nu as crede.

- Ducati n-are nevoie de bani de la piloti,sa fim seriosi.Au de la nemti (VAG) bani destui :),ii doare pe ei in fiund de eventualii sponsori ai lui JM,sau spui ca ar atrage publicul spaniol?De publicul spaniol nu mai pot ei,sa fim seriosi,cred ca nu sunt absolut deloc interesati de el,ba dimpotriva.Ducati love Italia si Italia heart Ducati.Nu exista altceva.

- ce mari bani ar aduce "spaniolii"?Adica JM la o eventuala venire?Cu cine vine,isi ipotecheaza din nou taica-su apartamentul?Ce mari sponsori are JM?Sa nu il confundam cu Marquez,JM e un neica-nimeni ca sponsori si/sau fani.Daca ia titlul acum de la echipa de client da,poate isi face si el un fan-base ca e eternal underdog,dar deocamdata...

 

Daca erau asa nationalisti cum zici tu nu ajungea Ducati la VAG, faceau o cheta publica, isi rupeau de la gura ca sa aiba astia mici cu ce sa se dea in MotoGP. 

Iar VAG nu face pomana cu Ducati. Banii investiti trebuie scosi de acolo. Si nu o sa-i scoata din programul MotoGP direct. Un pilot de alta cetatenie ar oferi un altfel de access pe piata din propria tara. Este vorba despre vanzari, nu despre punguta cu 2 bani cu care vin pilotii. 

 

image.thumb.png.59601eca31f83f9a1aadec7ead87471e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare fass a fost Oliveira pe aprilia sincer.
cred ca regreta ca a plecat de la KTM,
sincer KTM se vedea ca baga F F F F Multi bani.
aprilia?.....parea ca misca.

cand au testat aici Aprilia stateau f bine si la un tur rapid si la general, conditiile fiind similare, totusi au mers f prost aici.


Neil H zicea ca daca scot ride height pe spate se mai micsoreaza prob cu presiunea la cauciuc din fata. pe motiv de safety.
ca iei vit mai mare pe drept dar poti sa si franezi mai tarziu deci - temperatura + si presiunea ++

in 2025 Mich vine cu cauciuc nou, deci si in '24 vom avea problema asta cu presiunea.

in mod ciudat ducati au fost de acord cu concesii pt yama si honda la anul, ktm si arpilia nu :)

Bau e ceva ciudat, nu se baga daca nu era competitiv, la Misano a avut timp de top 5, se presupune ca nu se intelege cu cauciucurile.

ce a zis Peco de Basti: faptul ca a lipsit primele 5 curse e naspa ca echipa inca testa anumite chestii,deci cand a venit a gasit alta moto.
Basti are acum frana spate la buton.
Oricum, ultimu om Basti, nu merita loc de uzina.

AM cica a mers asa bine ca at cand a revenit inca il dureau coastele asa ca nu mai putea fi agresiv dar culmea, mergea mai repede.\
Asa ca incearca sa fie mai putin agresiv, mai lin si ducati merge mai bine.

Am zis eu ca Peco va merge mai bine in cursa mare? Asa a fost.

f f f f plicti cursa .

revenirea lui Peco pe exterior a fost smekerie.

Acum 15 ore, DIU 46 a spus:

Pacat ca a ajuns si motogp ul  asta, la fel ca F1.

..o cursa plictis și gata, F1..

Acum 3 ore, damager a spus:

Hai sa nu exageram. Orice echipa are nevoie de sponsori.... ai bugete, target, etc....

JM vine cu sponsor Cryptodata☺️. Stiti ca a fost prin Romania JM☺️. E sponsorizat de Ovidiu Toma... sau cel putin era anul trecut. Acuma nu mai stiu daca mai e, dar JM nu are cine stie ce sponsori. E un baiat simplu, familia lui a investit tot ce au avut, sper sa iasa CM anul asta.

Ăștia de la criptodata nu se mai satura.

Sponsorizează Aprilia client și pe JM?...

Acum 4 ore, Lup69 a spus:

Marini la Honda! Posibil Aldeguer la VR46...ar fi ultimele zvonuri/stiri!

Se mirau Englezii..

Pleci de pe ducati unde?

Daor pt bani sau doar dacă se simte "ultimul" în ducati.

Deși Zarco cam era ultimul.

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Ce mizerie de pilot Bastianini asta!


 

Pe de alta parte nu m-ar mira sa aflam ca Martin a avut vreo problemuta tehnica.

Mai dădea din cap pe reluări.

Ceva nu a mers aici. Nici la el și nici la Peco.

 

La e Qatar cică JM merge bine.

Valencia e "acasă.."

O sa fie strânsă rău treaba.

Sper sa nu se decidă in urma unei greșeli.

Acum 19 minute, frigider a spus:


Neil H zicea ca daca scot ride height pe spate se mai micsoreaza prob cu presiunea la cauciuc din fata. pe motiv de safety.
ca iei vit mai mare pe drept dar poti sa si franezi mai tarziu deci - temperatura + si presiunea ++

Creste temp și implicit presiunea am vrut sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, frigider a spus:

 

Ăștia de la criptodata nu se mai satura.

Sponsorizează Aprilia client și pe JM?...

 

Pe banii lor, compania respectiva face ce vrea. Exista o echipa de Moto GP in care sunt implicati si romani si tu faci afirmatii de genul "nu se mai satura". Cum asa?

Iar chestiunea cu sponsorizarea lui JM, este adevarata. Daca te uitai atent, vedeai pe viziera lui, de ceva vreme scris Cryptodata.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, MirceaB a spus:

Pe banii lor, compania respectiva face ce vrea. Exista o echipa de Moto GP in care sunt implicati si romani si tu faci afirmatii de genul "nu se mai satura". Cum asa?

Iar chestiunea cu sponsorizarea lui JM, este adevarata. Daca te uitai atent, vedeai pe viziera lui, de ceva vreme scris Cryptodata.

 

Aoleu, glumeam :) 

E f. bine,nu știam de JM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minunata cursa! Am urmarit-o in picioare... :D Glumesc. 

 

Ma tem ca sfarsitul acestui campionat va fi decis de pneuri... Pe de o parte de gestiunea lor - si aici JM are o mare problema - pe de alta, de efectele pe care le produce modul in care este reglementata presiunea in pneuri. Ma uitam la timpii pe tur ai lui JM si Peco... pana prin turul 8, au fost in acelasi tempo, dupa care, incepand cu turul al 9-lea a avut loc o cadere brusca in ritmul de cursa al spaniolului. A ajuns la final cu 7 sec intarziere fata de italian... asta este un fapt ingrijorator si, daca este sa judecam strict doar din acest punct de vedere, deznodamantul este destul de previzibil. Desigur, sunt mai multe variabile in joc si se mai pot intampla lucruri, in cele doua etape care au mai ramas, dar daca totul decurge normal, fara evenimente, gestiunea pneurilor il cam scoate din carti pe JM. 

In alta ordine de idei, doresc sa atrag atentia fanboy-ilor, ca motocicletele care ruleaza sasiuri pe carbuni au avut o prestatie submediocra. Miller pe KTM a terminat la aproape 20 de sec in spatele liderului si la 4 sec in spatee lui Q (pe cea mai slaba motocicleta a momentului, dar cu cadru de AL), iar Vinales pe Aprilia - tot carbune - la 21 de secunde in spate. Restul pilotilor KTM si Aprilia au sfarsit prin pietris. 

Si ca veni vorba de Q si Yamaha, se pare ca Yamaha inca stie sa coteasca, facea foarte bine interiorul virajelor, ducea si viteza pe viraj.. de asemenea l-am vazut in cateva randuri franand exceptional. Clar, trogloditii aia de japo nu stiu sa faca un cadru ca lumea, trebuie sa vina in Europa unde este crema "enjinierilor".. ;) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, therocketscientist1 a spus:

 

 

image.thumb.png.59601eca31f83f9a1aadec7ead87471e.png

Vesti bune.... pentru campionat😊 

Deci sa-nțeleg că băieții ăștia doi cu cartonaș galben nu prea o sa mai câștige vreo cursa anul acesta? Nu de alta dar fiind deja avertizați, o sa înceapă cursele cu o presiune mai mare din dorința de a evita penalizarea, drept urmare aderenta mai mica, timpi mai slabi. Deci vad 3-4 boabe pentru Bestia în ultimele curse 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Ăștia de la criptodata nu se mai satura.

Sponsorizează Aprilia client și pe JM?...

 

Mai exact detin o echipa client Aprilia, nu o sponsorizeaza. e mare diferenta :).

RNF este detinuta majoritar de Cryptodata, management romanesc, etc...partea tehnica este responsabilitatea lui Razlan.

 

JM era sponsorizat de ei dinainte de a cumpara RNF. De aia zic ca nu stiu dc il mai sponsorizeaza, dar inainte il sponsorizau 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, damager a spus:

JM era sponsorizat de ei dinainte de a cumpara RNF. De aia zic ca nu stiu dc il mai sponsorizeaza, dar inainte il sponsorizau 100%.

Il sponsorizeaza si pe AE41. Pe Ovidiu Toma l-am mai auzit pe la Prima Sport, iar el prezenta relatiile cu JM89 si AE41 fiind si de prietenie, nu doar contractuale de tipul sponsor-sponsorizat. 

Ovidiu Toma pare un tip interesant si conectat. Mi-ar fi placut sa aiba timp pentru a fi mai prezent in media. Si la randul meu sa am si eu timp sa urmaresc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

(Încă mai pune lumea botul la vrajeala crypto-bitcoin?"uitați o moneda cu care poti face un transfer în 10min în timp ce cu un card plătești în 0.1s...serios?dar e viitorul.facepalm...

 

Vezi ca compania lui Ovidiu Toma nu are legatura cu... crypto-monedele, Din cate stiu, se ocupa cu securitatea cibernetica. Crypto din denumire nu este decat o coincidenta de nume. 

 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, xt600 a spus:

Vezi ca compania lui Ovidiu Toma nu are legatura cu... crypto-monedele, Din cate stiu, se ocupa cu securitatea cibernetica. Crypto din denumire nu este decat o coincidenta de nume. 

Crypto din numele companiei are legatura cu criptografia. Fara legatura cu criptomonedele, da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

Vezi ca compania lui Ovidiu Toma nu are legatura cu... crypto-monedele, Din cate stiu, se ocupa cu securitatea cibernetica. Crypto din denumire nu este decat o coincidenta de nume. 

 

 

Nu folosesc crypto-monede, dar tehnologiile lor folosesc blockchain..... pt securitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Djenavar a spus:

Nu inteleg ce.i cu ,controlul presiunii in roti, nu trebuie sa mearga fiecare pe ce si cst considera, are nevoie?

daca presiunea e prea mica si dai in vibrator si se deformeaza naspa carcasa = se poate busi carcasa si daca cedeaza pneul la viteza mare e naspa dpdv al sigurantei pilotului.

^^^asta e pericolul mare.

 

daca e prea mare pres cazi mai usor ca ai pata de contact mai mica.

 

 

 

cica au fost niste incidente unde a cedat cauciucul, au dat niste exemple englezii dar mi-e cam sila sa ascult din nou - desi e interesant de vazut ce inseamna sa cedeze un cauciuc = buba naspa pt pilot.

 

in 2025 cica vine Miselin cu cauciuc nou si poate scapam de asta cu presiunea minima.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:


sincer KTM se vedea ca baga F F F F Multi bani.
aprilia?.....parea ca misca.

cand au testat aici Aprilia stateau f bine si la un tur rapid si la general, conditiile fiind similare, totusi au mers f prost aici.

in mod ciudat ducati au fost de acord cu concesii pt yama si honda la anul, ktm si arpilia nu :)
 

Se mirau Englezii..

Pleci de pe ducati unde?

Daor pt bani sau doar dacă se simte "ultimul" în ducati.

 

Da! In cursa de astazi s-a vazut din plin! Cum spuneam si mai sus, cel mai bine clasat pilot de uzina KTM, a terminat la 19 sec de lider, iar singurul pilot Aprilia care a terminat cursa (Vinales) la 21 de sec. Cel putin in ceea ce priveste Aprilia, aveam asteptari ceva mai mari, insa ceva s-a intamplat cu ei, pe finalul asta de campionat. Parca de cand merg cu carbune, performantele sunt din ce in ce mai slabe. 

 

De ce este ciudat? Dorna a inchide ochii de ani buni la "inovatiile" lor si la prezenta pe grila a 8 motociclete Ducati (astea nu sunt tot concesii?? :D ) si tocmai ei sa se opuna? De la KkTM nu am asteptari. Austrieci mizerabili... Singurii care  ma mira sunt cei de la Aprilia, care au beneficiat la timpul potrivit de concesii.. Oricum, repet, concesiile pentru Honda si Yamaha sunt zero barat. Nu pomana le trebuie lor, ci un regulament corect, care sa le ofere sanse egale si sa reduca costurile de participare la competitie. 

 

Nu pleaca de la Ducati. Pleaca de la VR46 care opereaza o motoreta Ducati. Si nu cred ca a plecat de capul lui, sigur a fost consiliat de fra-su. La VeRe lua un salariu undeva in jurul a 300 de mii, anual... la Honda este cel putin dublu, daca nu cumva bate milionul. Avand in vedere ca este un pilot care nu poate emite vreodata pretentii la un titlu si nici la un matrerial de concurs cu care sa poata ataca un titlu, optiunea financiara este cat se poate de logica. Si nu pleaca oriunde, ci la echipa de uzina Honda. Pentru el nu suna rau, insa arata cat de disperati sunt cei de la HRC... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Minunata cursa! Am urmarit-o in picioare... :D Glumesc. 

 

Ma tem ca sfarsitul acestui campionat va fi decis de pneuri... Pe de o parte de gestiunea lor - si aici JM are o mare problema - pe de alta, de efectele pe care le produce modul in care este reglementata presiunea in pneuri. Ma uitam la timpii pe tur ai lui JM si Peco... pana prin turul 8, au fost in acelasi tempo, dupa care, incepand cu turul al 9-lea a avut loc o cadere brusca in ritmul de cursa al spaniolului. A ajuns la final cu 7 sec intarziere fata de italian... asta este un fapt ingrijorator si, daca este sa judecam strict doar din acest punct de vedere, deznodamantul este destul de previzibil. Desigur, sunt mai multe variabile in joc si se mai pot intampla lucruri, in cele doua etape care au mai ramas, dar daca totul decurge normal, fara evenimente, gestiunea pneurilor il cam scoate din carti pe JM. 

In alta ordine de idei, doresc sa atrag atentia fanboy-ilor, ca motocicletele care ruleaza sasiuri pe carbuni au avut o prestatie submediocra. Miller pe KTM a terminat la aproape 20 de sec in spatele liderului si la 4 sec in spatee lui Q (pe cea mai slaba motocicleta a momentului, dar cu cadru de AL), iar Vinales pe Aprilia - tot carbune - la 21 de secunde in spate. Restul pilotilor KTM si Aprilia au sfarsit prin pietris. 

Si ca veni vorba de Q si Yamaha, se pare ca Yamaha inca stie sa coteasca, facea foarte bine interiorul virajelor, ducea si viteza pe viraj.. de asemenea l-am vazut in cateva randuri franand exceptional. Clar, trogloditii aia de japo nu stiu sa faca un cadru ca lumea, trebuie sa vina in Europa unde este crema "enjinierilor".. ;) 

 

 

incredibil cat de naiv poti sa fii, crezand ca sa ajungi la performante cu cadru de CF dupa cateva teste si curse. 

 

PS 'onda e cea mai slaba motoreta a momentului

vezi clasamentul la constructori, dar poate nu vezi de ochelarii de cal cine e pe locul 2 ..

image.thumb.png.a92cf1c144d1e058dfbbed150c5ae09b.png

 

Ma bucur pt victoria Bestiei.

 

Sper ca si-a revenit in forma pe care a aratat-o sezonul trecut si va performa si in urmatoarele runde ale acestui sezon.

 

Pianu nu a venit cu nimic nou nu? doar Q20 caruia ii place circuitul asta.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, xt600 a spus:

Si nu pleaca oriunde, ci la echipa de uzina Honda. Pentru el nu suna rau, insa arata cat de disperati sunt cei de la HRC... 

tine minte ca e doar pe 1 an.

daca nu merge bine zboara clar, intrebarea e: unde se duce, cine il mai ia dupa 1 an ratat la HRC?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Speedy.K a spus:

 

Oricat am cautat n-am gasit nimic, dar m-am tot lovit de cuvinte d-astea de genu' "capra" , "raioasa", "coada", "sus"...

Amu, ca am terminat ce aveam de spus pe aici, am sa ma ocup si de tine. 

Probabil dintr-un respect nemarginit, vecin cu p.........mul nu te-ai legat de colegul Panzer, care a folosit initial termenul. Si atunci te-ai repezit sa dai cu pietre in mine, care am folosit termenul ca sa "vorbesc pre limba lui". Daca ai fi deschis dex-ul (ti-am dat si sursa, ca sa nu cauti cine stie pe unde), ai fi gasit cuvantul "narativ" cu forma de feminin singular "narativa", "narative" la plural. Este un adjectiv si semnifica, conform sursei mentionate: " Care aparține narațiunii, privitor la narațiune, specific narațiunii; propriu narațiunii, etc, etc. 

Colegul, cand a folosit termenul (iti repet, nu eu l-am introdus in discutie) a trecut adjectivul asta printr-un proces de substantivare sau, daca vrei mai pedant, de substantivizare. Ambele forme sunt corecte. Cu alte cuvinte, a folosit adjectivul "narativ-a" cu functie de substantiv. De aici "narativa" care ti-a zgariat tie retina. In concluzie, colegul nu a gresit cu nimic, din punct de vedere al normelor gramaticale ale limbii romane. Eu cu atat mai putin. 

Morala: deca vrei sa dai cu pietre in mine, ar fi bine sa ai ceva in cap. Ca sa ai ceva in cap, trebuie sa pui mana pe carte. :) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg că anul ăsta iese campion Bagnaia iar la/de la anul Bastianini, după "principiul" nu mai mult de 2 ani la rând, altfel omori spectacolul. 

Uitați de MM și de JM pentru titlu. 🙏

Sigur, cu întorsături și suspans.

(Acidentarea Bestiei nu era în plan...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, frigider a spus:

 

daca nu merge bine zboara clar, intrebarea e: unde se duce, cine il mai ia dupa 1 an ratat la HRC?

Corect. Dar pe de alta parte, cine are pretentia sa rupa gura targului la HRC, in acest moment? Cred ca nici japonezii nu au cine stie ce asteptari de la el, insa ma gandesc ca este o solutie destul de buna pentru ei deoarece Marini este un pilot serios, muncitor, care poate testa si strange date etapa de etapa si mai are o calitate: nu prea cade ceea ce este o mare calitate pentru un pilot in asemenea rol. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...