Sari la conținut

Down Case


Constantin
 Share

Postări Recomandate

Cutie posterioara joasa tot incerc de cativa ani! Cu cea de 17 l circul de cca 1 an montata pe Honda CB 500 X.

Cea de fata permite o casca integrala. Am mutat nr mai sus cu putin. La 120 km/h, fara probleme. Au mers masini de politie in spate. Fara reactie. Acum incap 5 casti integrale pe X Max-ul 300.

Nu fac recomandari. Evit cutiile laterale desi sunt frumoase si fac impresie. Dar incape o casca/ cutie, deci in Bucuresti, stai la rand cu cei pe 4 roti!

TimePhoto_20231118_161508.jpg

TimePhoto_20231119_153128.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, chopperman a spus:

Intotdeauna m-am intrebat, daca as avea 5 casti cu mine, unde le-as pune.....

:goodposting:  :lol:

 

Eu mă întreb când va ceda eșafodajul, cutia de jos e susținută de doar 2 montanți verticali și întreaga construcție pare firavă, plus că în general suporturile de topcase au o sarcină limitată pe care o pot susține.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e interesanta solutia

 

si eu folosesc foarte mult scuterul ca si caraus pt ca nu ma omor cu plimbatul cu masina prin trafic.

 

1-2 chingi un pic de inginerie si gata carausu.

 

In pozele de mai jos veti vedea cutia de la un scaun de la ikea, un aspirator de 25l, un circular pt taieri inclinate si un dulap de 10x5cm de 3m taiat in 2 , Dau exemplele astea pt ca incarcat cu pungi de cumparaturi sau materiale de constructii nu se vad :)

IMG_20210608_190416.thumb.jpg.f74ba188cffd1776e3cbdec43c23eb61.jpgIMG_20230811_151018.thumb.jpg.724fb486b81ce18994e8d7018b91c903.jpgIMG_20230706_171317.thumb.jpg.0d1c40dc33e50f55d8a63f1a2a784abe.jpgIMG_20231115_154111.thumb.jpg.a12709f6dda67b656ec9445ba59b11c7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Cavaleru a spus:

In pozele de mai jos veti vedea cutia de la un scaun de la ikea, un aspirator de 25l, un circular pt taieri inclinate si un dulap de 10x5cm de 3m taiat in 2

Credeam că toate astea deodată! Pfff, ești la juniori mici, și nici 5 căști n-ai avut pe el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, megamotoreta a spus:

Numarul de inmatriculare se poate muta in spate,chiar pe topcase. Si s-ar face loc liber pt al treilea topcase.

:))))))))))))))

ca nu erau destule 2. sa fie 3!

 

Eu zic mai bine sa facem un maaare topcase, si sa i montam roti si un motor de scuter. Mi se pare contraproductiva abordarea, cum montam tot mai multe topcaseuri, cand de fapt ar trebui invers-cum facem un topcase cu scuter :))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Patrick_M a spus:

Am vazut multe inventii in viata asta, dar asa ceva domle' :)). Deci nici nu am cuvinte. Eu cred ca Domnul Constantin i-a batut pe multi cu chestia asta. Sunt curios ce zic cei de la Yamaha. Bat palma la un brevet? Dar Glovo?

 

E veche, avea deja facuta inventia pe 2 motorete. acu a facut si pe scuter.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, Adrian M. said:

E veche, avea deja facuta inventia pe 2 motorete. acu a facut si pe scuter.

 

A legat 2 motorete cu un topcase? Of, nu pot sa tin pasul cu inventiile astea. Eu merg tot pe mana la inapoiatii aia de la Givi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea de rezistenta se rezolva simplu! Importante sunt incercarile privind posibila reducere a sarcinii pe roata fata! Se reduce cert,  dar procentul de reducere este destul de mic astfel incat la o rampa ca la Brebu sa nu se simta la viraje? Incercam si mai vedem.

E adevarat ca nu respectam sarcina in topcase. La cea din poza este de 3 kg. Daca accidental esti nevoit sa o depasesti, se pot pune elemente tensionate, de avarie!

.

TimePhoto_20231120_111942.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa intreb si eu care e adevaratul motiv? Am inteles ca nu puneti case-uri lateral pentru suplete in trafic, dar pentru ce atata putere de carat, daca sunt doar 3 kg? Daca e un exercitiu de inginerie, da, e bun, dar in practica, 3 kg pot sta jos la picioare. Ca doar nu o sa fie polistiren de 3 kg. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Patrick_M a spus:

A legat 2 motorete cu un topcase? Of, nu pot sa tin pasul cu inventiile astea. Eu merg tot pe mana la inapoiatii aia de la Givi.

un fel de van dam pe motorete/topcaseuri :)))))))))) in spagat, se stie :))))

 

top.thumb.jpg.4af061a5976696bb4687cd7c6e2251bd.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Constantin a spus:

Partea de rezistenta se rezolva simplu! Importante sunt incercarile privind posibila reducere a sarcinii pe roata fata! Se reduce cert,  dar procentul de reducere este destul de mic astfel incat la o rampa ca la Brebu sa nu se simta la viraje? Incercam si mai vedem.

E adevarat ca nu respectam sarcina in topcase. La cea din poza este de 3 kg. Daca accidental esti nevoit sa o depasesti, se pot pune elemente tensionate, de avarie!

.

TimePhoto_20231120_111942.jpg

 

Montati un topcase si in fata si se rezolva cu sarcina pe roata fata. Sau macar un portbagaj, ceva, cum sunt scuterele astea utilitare. Ia uite ce frumusete:

 

image.thumb.png.7967c9757acec1bb03ffab73454e5bc9.png

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, l.u.v a spus:

Dar un singur topcase reglabil Shad SH 58 nu ajunge?

https://www.shad.es/de/shad-world/produkte/koffer/topcases/sh58x/c17r160/

E adevărat ca este mare mai ales când este deschis maxim, dar decât să te complici cu fiare și alt topcase..


Unde poti pune doua topcase-uri este pacat sa pui unul expandabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, l.u.v a spus:

Dar un singur topcase reglabil Shad SH 58 nu ajunge?

https://www.shad.es/de/shad-world/produkte/koffer/topcases/sh58x/c17r160/

E adevărat ca este mare mai ales când este deschis maxim, dar decât să te complici cu fiare și alt topcase..

 Nu e bun, nu incap 4 casti in el. Si nu stii cand ai nevoie sa ai 4 casti la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate discutiile astea sterile sunt doar pentru ca legislatia romaneasca are o lacuna zdravana: autorizarea montarii unui "cui" de remorcare pentru un vehicul pe doua roti...asa s-ar rezolva toate super simplu, cu o remorcuta...Subiect arhidezbatut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...