Sari la conținut

20(finala) Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 528
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

Dar de ce tocmai acest circuit pe care avea JM sanse, pe care era o posibila finala ce dampionat? Asta nu te-ai intrebat?De ce nu Silverstone sau Redbull Ring?

Inghititi tot pe nemestecate fara sa va folositi simtul critic. Ntz, ntz, ntz!

 

sigur mah, au planificat aia de acum un an sa-l futa pe Martin ca stiau ei ca el merge tare in Qatar si au mutat circuitul din primavara in toamna si au pus si asflat nou pentru asta :)))))))))))

 

hai ca mai sunt 2 zile si Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pentru ultima data anul asta :( 

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

Aia te intereseaza pe tine din toata filmarea?  Poti sa iti dai seama ca e filmare de acum 2ani cand regurile covid erau in vigoare si filmeaza in boxa unei echipe si vrea sa reduca riscurile de a transmite virusul?

 

 

Pai asta e parte amuzanta, e ca era singur acolo.. :lol: 

Asta-i ca aia care merg singuri in masina cu geamurile inchise si masca pe figura! :lol: 

 

Nenea  ala spune chestii de bun simt pe care si un copil care a urmarit MotoGP doi ani deja le stie sau care deja a invatat la stiintele naturii ca elasticitatea cauciucului este direct proportionala cu temperatura. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

De acord. Dar nu-i văd să se plângă de faptul că totul este o făcătură. O iau ca atare.

Nu se plang, tocmai pentru ca stiu ca este o facatura. Oamenii vor sa ii vada pe Cena, Undertaker, etc. Apoi vezi si cine fromeaza audienta  emisiunii aleia.

Noua ni se vinde ceva ce seamana tot mai mult a facatura, cu eticheta de competitie onesta. Culmea este ca cei mai multi de aici chiar cred ca (mai) este competitie pe bune, in care cel mai bun castiga. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, xt600 said:

Noua ni se vinde ceva ce seamana tot mai mult a facatura, cu eticheta de competitie onesta. Culmea este ca cei mai multi de aici chiar cred ca (mai) este competitie pe bune, in care cel mai bun castiga.

 

Lasă-ne să murim în prostia noastră, nu te mai strofoca să ne salvezi din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

1.Eu nu sustin nici o teorie.

2.Nu am introdus eu in nici o "ecuatie" pe Michelin,eu doar am reprodus ceea ce au zis JM si mai apoi MM si mi-am spus parerea.Nimic altceva.

3.Mi se pare ca esti paranoia rau de tot,peste tot vezi numai conspiratii and shit,dar meh,daca asta iti face tie placere,go ahead.

Eu nu te contrazic :)

 

2.  Cum nu sustii nici o teorie, daca ii tot dai cu bibendumii in sus, bibendumii in jos... Tot arati cu degetul spre Michelin si nu inteleg de ce... Ca Michelin este o compatie prea mare, ca sa isi bata capul cu un noname ca Martin, ca nu se compromit ei pentru atata lucru.. bla, bla... Breee!! Michelin doar produce pneurile si le livreaza clientului, in cazul de fata clasa MotoGP. Ce treaba ar avea ei cu jocurile de culise din campionat? Ei pot fi acuzati ca fac niste porcarii de pneuri, dar nu ca il saboteaza pe JM. Sabotarea lui JM se face la boxele Ducati, colegu' . 

3. Nu stiu cat de paranoic sunt, insa constat ca tu traiesti la cote maxime show-ul asta. Tu chiar crezi in campionatul asta si nu iti poti imagina ca poate fi manarit. Este o vorba biblica care spune ceva  gen "fericiti cei... " 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu de ce s-ar mândri cineva cu ceva ce nu-i aparține. Doar pentru că avem același pașaport nu mă face să-i simpatizez automat pe cei de la CryptoDATA. Cred că au mai fost unii care i-au mai criticat subtil pe aici - pe bună dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mă identific cu acest obicei, și nici nu mă înflăcărează vreun sentiment de identitate națională.

 

Bagnaia vorbește despre cum îi place să comprime furca până în capăt pe frânare, diferența de stil față de Martín, diferența principală dintre GP22 și GP23 și de ce cursele sunt mai spectaculoase acum decât cu câțiva ani în urmă într-un articol/interview foarte bun de-al lui Mat Oxley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Nu mă identific cu acest obicei, și nici nu mă înflăcărează vreun sentiment de identitate națională.

 

Bagnaia vorbește despre cum îi place să comprime furca până în capăt pe frânare, diferența de stil față de Martín, diferența principală dintre GP22 și GP23 și de ce cursele sunt mai spectaculoase acum decât cu câțiva ani în urmă într-un articol/interview foarte bun de-al lui Mat Oxley.

Foarte bun articolul👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, B.B. a spus:

Iar legat start de cursa, crede-ma ca stiu ce vorvesc si ce am zis mai sus, daca nu iti suna bine mergi si bea un pahar cu apa, nu ma fa pe mine nebun.. OK?

Multumesc de intelegere.

Da, asa se ia startul exact cum am zis acolo.

 

Pentru altii care citesc pe aici, omul nu stie despre ce vorbeste. Launch control-ul de la motogp functioneaza similar cu cel de motociclete de strada, adica pilotul trebuie sa moduleze ambreiajul in timp ce ecu-ul tine turatia constanta in powerband. (2.4.3.8 din regulamentul motogp - https://www.fim-moto.com/fileadmin/user_upload/Documents/2022/2022_FIM_Grand_Prix_World_Championship_Regulations._Updated_25February_2022.pdf)

 

Aprilia si ktm au avut niste incercari anul asta de ambreiaj semi-automat considerate ilegale.

https://www.motorsport.com/motogp/news/aprilia-clutch-rival-complaint-ktm/10544896/

 

Deci nu, pilotul conteaza la start, d-asta Vinales e planta.

 

In rest, eu zic ca martin a furat cauciucul ala bun si special al lui pecco in sprint, d-asta a mers asa bine. Nu avea cum cand a mers asa prost tot weekend-ul, nu exista alta explicatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam ca intre ora de plecare in sprint si cursa de duminica sunt la complete alte ore, plecarea in cursa fiind mai tarziu, probabil temperaturi mai scazute. e doar o observatie

 

ma gandeam la preambulul curse si anume rezultatele din warm-up si unde e JM in clasamentul asta. tocmai pe 16.. la o secunda si un pic de primul timp?

 

image.thumb.png.35ea84d4bc591c499eb2e6b7c3878219.png

 

ma uitam la timpi si JM in FP vineri a avut timp mai bun decat samabta in FP. In calificari a fost bine, ca si in cursa, iar duminica in warm up timp mai prost cu o secunda decat cel din FPul de sambata.

 

anapoda week-end. 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, prafrau a spus:

 

Pentru altii care citesc pe aici, omul nu stie despre ce vorbeste. Launch control-ul de la motogp functioneaza similar cu cel de motociclete de strada, adica pilotul trebuie sa moduleze ambreiajul in timp ce ecu-ul tine turatia constanta in powerband. (2.4.3.8 din regulamentul motogp - https://www.fim-moto.com/fileadmin/user_upload/Documents/2022/2022_FIM_Grand_Prix_World_Championship_Regulations._Updated_25February_2022.pdf)

 

Aprilia si ktm au avut niste incercari anul asta de ambreiaj semi-automat considerate ilegale.

https://www.motorsport.com/motogp/news/aprilia-clutch-rival-complaint-ktm/10544896/

 

Deci nu, pilotul conteaza la start, d-asta Vinales e planta.

 

In rest, eu zic ca martin a furat cauciucul ala bun si special al lui pecco in sprint, d-asta a mers asa bine. Nu avea cum cand a mers asa prost tot weekend-ul, nu exista alta explicatie.

Asa o fi, recunosc ca m-a luat valul cu ce am scris.

Dar privind din postura motociclistului...tu cand pleci de pe loc cu o motocicletă cam cat din skill-ul tău folosești pentru a modula ambreiajul? Nu folosești mai nimic, este un exercițiu motric pe care il faci aproape inconștient, din reflex.

Asa si ei, la nspe sute de plecări de pe loc si la nivelul ăla nu cred ca ar trebui sa faca greseli de genul.. vai am dat drumul prea repede la ambreiaj.

Bine, Vinales e caz special.. dar la Martin nu am văzut plecări gresite de-a lungul timpului.

Si MM a avut in trecut plecări dezastruoase de la start, îmi aduc aminte cand odata a uitat sa activeze modul start..dar asta nu tine de skill ci de prostie. :D (a se citi neatenție)

@Cavaleru eu recunosc ca am exagerat dar tot nu e frumos sa faci oamenii nebuni pt niste tâmpenii scrise aici.

Voi se pare ca luati totul in serios..eu cu forumul doar îmi pierd timpul si mă amuz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Asa o fi, recunosc ca m-a luat valul cu ce am scris.

Dar privind din postura motociclistului...tu cand pleci de pe loc cu o motocicletă cam cat din skill-ul tău folosești pentru a modula ambreiajul? Nu folosești mai nimic, este un exercițiu motric pe care il faci aproape inconștient, din reflex.

Asa si ei, la nspe sute de plecări de pe loc si la nivelul ăla nu cred ca ar trebui sa faca greseli de genul.. vai am dat drumul prea repede la ambreiaj.

Bine, Vinales e caz special.. dar la Martin nu am văzut plecări gresite de-a lungul timpului.

Si MM a avut in trecut plecări dezastruoase de la start, îmi aduc aminte cand odata a uitat sa activeze modul start..dar asta nu tine de skill ci de prostie. :D (a se citi neatenție)

@Cavaleru eu recunosc ca am exagerat dar tot nu e frumos sa faci oamenii nebuni pt niste tâmpenii scrise aici.

Voi se pare ca luati totul in serios..eu cu forumul doar îmi pierd timpul si mă amuz.

 

in primul rand imi cer scuze pentru faza cu pastilele.

 

tu pe strada nu administrezi 300de cai putere pentru o plecare perfecta de la start pe o motoreta de 167kg

pe strada nu lucrezi in marje de 0.1 secunde la start, caci aia 0.1 fac diferenta dintre a intra primul in viraj sau al 5lea

 

din nou faci niste comparatii puerile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Dificil de cuantificat. Au deja mai multe puncte decât anul trecut, dar o bună parte dintre ele (1/5) au fost aduse de către Rins la CotA. Restul au fost aduse de talentul lui Márquez, pentru că Mir a reușit să termine doar 6 curse din 19, și nici alea nu au fost toate în puncte.

Honda,ca sa il contrazica pe colegul @frigider,dar si pe mine (Doamne-ajuta!),testeaza aero intensiv.E copiat putin de la aprilia dar si de la Ducati,sper sa fi inteles si de ce au facut respectivii cea au facut,si sa nu mai copieze doar forma,dar no matter,tot e un pas in fata.Oarecum.

Screenshot-2023-11-23-at-08-36-21-Jerez-  Screenshot-2023-11-23-at-08-36-32-Jerez-

Yamaha...nu face nici cat face Honda.Mi se pare ca e o diferenta masiva de bugete intre cei 2 japonezi.In timp ce Honda tot exploreaza (aiurea,alambicat si haotic,dar macar incearca),Yamaha fluiera si il minte frumos pe Q.

KTM merge decent as zice.Binder greseste mult (si prin a gresi nu ma refer doar la cazaturi,ci si la felul cum distruge gumele),iar Miller...nu e de echipa factory.Hai Acosta.

Nivelul Aprilia nu mi se pare ca e corect reflectat,avand in vedere cei 2 piloti.Sa ia un pilot decent (wishful thinking - Q),si atunci vom vedea ce pot.

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

Aia te intereseaza pe tine din toata filmarea?  Poti sa iti dai seama ca e filmare de acum 2ani cand regurile covid erau in vigoare si filmeaza in boxa unei echipe si vrea sa reduca riscurile de a transmite virusul?

Iti zic si eu ce mi-ai zis si tu mie - stai linistit ca n-ai cu cine.

Dupa el pilotul apasa 2 butoane si doarme la start,LC = start raketa obligatoriu samd,pilotii nu conteaza,ii explic clar ca guma nu o poti incalzi si sa vrei peste 90 grade (deci no overheat,doar pilotul o poate aduce pe turul de formare in temp - e stipulat de regulament),el "nu nu ca le pot incalzi mai mult timp (la90 gr) si astfel le supraincalzes Pramac sa il saboteze pe marele JM.Potfim justificare.No comment.Omul e din alt film.

Ii arati un video cu gume,el se ia de masca lui Crafar - o sa vorbim despre covid desigur (nu era necesara masca ba era),face ca colegul xt - cand vad ca nu mai au ce zice impotriva unor argumente,o dau in diverse.

Ce e cel mai nasol in viata - un om care nu recunoaste greseala (nu de fata cu altii ci de fata cu sine macar),pt ca asa nu va putea progresa neam in nimic.El ramane tot la parerile lui nu accepta feedback de la altii ramane la acelasi nivel.Le doresc succes.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

Yamaha fluiera si il minte frumos pe Q.

Și când o să apară cu noul propulsor dolby atmos și o să le dezlipească foliile de pe vizieră ducatiștilor cu bașii!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, ioio_viola a spus:

sigur mah, au planificat aia de acum un an sa-l futa pe Martin ca stiau ei ca el merge tare in Qatar si au mutat circuitul din primavara in toamna si au pus si asflat nou pentru asta :)))))))))))

+1

ltul cu nastrusnicii "de ce fac resurface tocmai acum? sa i-o dea lui Martin...Pecco/Ducati parca n-ar merge pe acelasi circuit".

Eu nu stiu,lumea a luat-o rau.Sau se plictisesc pur si simplu si croseteaza.Si apoi incep sa si creada ce au debitat.

Noroc ca mai sunt si oameni sanatosi la cap pe aici.

Acum 14 ore, xt600 a spus:

3. Nu stiu cat de paranoic sunt, insa constat ca tu traiesti la cote maxime show-ul asta. Tu chiar crezi in campionatul asta si nu iti poti imagina ca poate fi manarit. Este o vorba biblica care spune ceva  gen "fericiti cei... " 

Cum ti-a zis colegul mai sus,lasa-ne sa murim in prostia noastra,tu esti la alt nivel :moron:,nu te mai chinui cu noi ca nu ne duce capul...la ce te duce pe tine :D

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Surpriză (și nu prea): CryptoDATA are probleme cu banii, sunt în urmă cu plățile la RNF și se pare că și către proprii angajați.

Nuuu ! Eee,hai ma,o "afacere" romaneasca de Dambovita (care vroia sa isi spele nitel numele cu ajutorul motogp) sa aiba probleme cu banii?

Crypto? No way "crypto e viitorul" :crack:Cu cea mai de succes moneda crypto nu se poate face un transfer in mai putin de 10min,in timp ce prin metodele traditionale il faci in 1s,dar crypto e viitorul "sa investim in el".Nu,crypto nu e o schema ponzi (un caritas pt neaveniti) - Sam Bankman-Fried intra pe 100+ani si CZ - CEO'ul de la Binance (aviz amatorilor care isi deruleaza "tranzactiile" prin ei) tocmai a facut un targ cu FBI si le-a dat 4.3mld ca sa scape cu cativa ani doar,speriat de ce i s-a intamplat amicului de la FTX.

Dar in rest,crypto in general e super afacere,iar Cryptodata de Romania sunt convins ca e si mai si :bounce:

Acum 11 ore, prafrau a spus:

Pentru altii care citesc pe aici, omul nu stie despre ce vorbeste. Launch control-ul de la motogp functioneaza similar cu cel de motociclete de strada, adica pilotul trebuie sa moduleze ambreiajul in timp ce ecu-ul tine turatia constanta in powerband. (2.4.3.8 din regulamentul motogp - https://www.fim-moto.com/fileadmin/user_upload/Documents/2022/2022_FIM_Grand_Prix_World_Championship_Regulations._Updated_25February_2022.pdf)

 

Aprilia si ktm au avut niste incercari anul asta de ambreiaj semi-automat considerate ilegale.

https://www.motorsport.com/motogp/news/aprilia-clutch-rival-complaint-ktm/10544896/

 

Deci nu, pilotul conteaza la start, d-asta Vinales e planta.

Eh...si tu il contrazici?O sa faca spume "nu ma ca pilotul doar sta pe ea,am vazut eu live" :D

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Asa o fi, recunosc ca m-a luat valul cu ce am scris.

Dar privind din postura motociclistului...tu cand pleci de pe loc cu o motocicletă cam cat din skill-ul tău folosești pentru a modula ambreiajul? Nu folosești mai nimic, este un exercițiu motric pe care il faci aproape inconștient, din reflex.

Asa si ei, la nspe sute de plecări de pe loc si la nivelul ăla nu cred ca ar trebui sa faca greseli de genul.. vai am dat drumul prea repede la ambreiaj.

Bine, Vinales e caz special.. dar la Martin nu am văzut plecări gresite de-a lungul timpului.

Deci tu recunosti ca noi avem dreptate.dar nici tu n-ai gresit :crack:

Mda...exact ce ziceam mai sus - cel care e atat de mandru in a nu-si recunoaste greseala nu poate niciodata progresa.Dar mna,problema ta pana la urma.

Nu poti privi "prin postura motociclistului" pt ca tu/eu nici chiar colegii ce se dau pe circuit nu fac ce fac baietii aia din gp la start si nu au motoretele pe care le au baietii aia,setarile,gumele,electronica samd.E incomparabil.

 

Daca nu ai vazut tu plecari gresite,asta nu inseamna ca nu au fost,trust me eu sunt fan - am vazut multe plecari gresite de ale lui.Am vazut si multe bomba,dar si multe gresite.

De exemplu - ambele starturi din Qatar (atat sprint cat si cursa) sunt relativ gresite.In cursa e clar.Reia insa startul din sprint sa il vezi cum o batzaie la plecare - aia e greseala,eroare.Sa ne spuna colegul damager ca el stie mai bine de ce se intampla asta - ori moduleaza el clutch'ul ori LC ii taie turele ca mai apoi sa le dea iar drumul cand nu patineaza roata si tot asa.Cert e ca pierde timp - daca nu o ardea agresiv la Pecco,il depasea Pecco atunci desi JM avea trasa mai buna si era pe interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Bagnaia vorbește despre cum îi place să comprime furca până în capăt pe frânare, diferența de stil față de Martín, diferența principală dintre GP22 și GP23 și de ce cursele sunt mai spectaculoase acum decât cu câțiva ani în urmă într-un articol/interview foarte bun de-al lui Mat Oxley.

Da,acum l-am citit si eu - bun articol,Oxley pune intrebari foarte destepte.Bagnaia asta e....material de campion.Desi nu mi-e simpatic,no hate :ok:

La fel ca Lorenzo in anii trecuti (pe care vad ca il elogiaza in legatura cu contributia lui la dezvoltarea Ducati - mai stiu si altii sa dezvolte motorete :D ),sunt unii piloti care desi nu iti sunt simpatici,nu poti sa nu vezi valoarea.

Sa franezi cu furca jos....tre sa fii mare meserie.Nu cred ca il ia nimeni pe frane,cel putin eu rar am vazut anul asta sa fie depasit pe perioadele de franare.

Si mi-a ramas in cap ce a zis - ca GP24 va fi amazing.Sper sa nu fie chiar asa amazing totusi...ca sa poata si GP23 sa se apropie de el :P 

 

In alta ordine de idei,zvonurile se cam confirma pt 2025 : Valentino Rossi has reportedly agreed to take VR46 to Yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

Da,acum l-am citit si eu - bun articol,Oxley pune intrebari foarte destepte.Bagnaia asta e....material de campion.Desi nu mi-e simpatic,no hate :ok:

La fel ca Lorenzo in anii trecuti (pe care vad ca il elogiaza in legatura cu contributia lui la dezvoltarea Ducati - mai stiu si altii sa dezvolte motorete :D ),sunt unii piloti care desi nu iti sunt simpatici,nu poti sa nu vezi valoarea.

Sa franezi cu furca jos....tre sa fii mare meserie.Nu cred ca il ia nimeni pe frane,cel putin eu rar am vazut anul asta sa fie depasit pe perioadele de franare.

Si mi-a ramas in cap ce a zis - ca GP24 va fi amazing.Sper sa nu fie chiar asa amazing totusi...ca sa poata si GP23 sa se apropie de el :P 

 

In alta ordine de idei,zvonurile se cam confirma pt 2025 : Valentino Rossi has reportedly agreed to take VR46 to Yamaha

Cred ca de aia nu mai merge Bez😔. L-a luat panica ca anul viitor yamaha si se va zbate in necunoscut. 
 

problema cu furca fata capat este ca orice denivelare in asfalt, este preluata doar de guma. Riscurile sunt f mari cand mergi asa sa pierzi fata. Da, feelingul este cel mai bun ca simti exact ce  face guma, dar si riscul sa o pierzi este mare. Ce e intresant este cum explica ca intoarce el mobra aliniind roata spate in slide, si cum o face fara sa distruga guma ca Binder.

si faptul ca gp23 are mai mult grip pe spate,ceea ce se vede pe linia dreapta, dar si ca el tb sa astepte un pic mai mult sa intoace mobra ca sa iasa corect, tractiune care de fapt il ajuta mai mult pe Martin care are iesiri mai bune.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...