Sari la conținut

20(finala) Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 18 minute, Method a spus:

Bagnaia a dat de inteles ca a patit cam acelasi lucru in sprint si nu s-a inflamat nici el nici altcineva.

pe cat a terminat peco in sprint unde oricum sunt puncte putine si unde a terminat martin in cursa mare unde punctele sunt mari?

 

nu a fost asa dezastru pt peco, era inca in fata la puncte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 528
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 22 ore, apriliacluj a spus:

are balta peste :)

 

atunci, de curiozitate,  sa estimam undeva intre 3 si 6 mil de iepuroi??

Salariul minim pe MotoGP :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cele 11/12 ture ambii erau unde erau in turul 2. in Sprint FB a fost pe 5 in turul 2, a terminat pe 5. JM era pe 8 in turul 2 in cursa, in turul 12 era tot pe 8 (startul prost l-a afectat mai mult decat cum s-a comportat guma pana in turul ala). La final JM a mai pierdut cateva locuri din cauza uzurii gumei in dublu de tururi. 

Acum 35 minute, frigider a spus:

pe cat a terminat peco in sprint unde oricum sunt puncte putine si unde a terminat martin in cursa mare unde punctele sunt mari?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ne putem pune de acord ca intr-o proportie destul de mare JM89 si-a cam luat la revedere de la locul in echipa de uzina. Imi e greu sa cred ca oamenii de acolo o sa-l primeasca cu bratele deschise dupa ce texte rasuflate vantura prin media. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

..... inseamna ca Michelin nu are un proces de fabricatie cu probleme la controlul calitatii...ceea ce ar fi foarte grav.Dar m-as mira ca un constructor de asemenea talie,si mai ales pt gumele dintr-o competitie de asemenea nivel sa greseasca asa.

 

Raspunsul ti l-ai dat singur, dar nu vrei sa accepti consecintele lui. Bineinteles ca bibendumii nu sunt atat de tampiti incat sa faca pneuri pentru o astfel de competitie, cu atatea defecte. Si chiar daca s-ar intampla asta, este uluitoare coincidenta ca JM sa nimereasca un asemenea pneu exact in cursa DECISIVA!!! pentru el, nu cu o etapa sau doua inainte, nu intr-o cursa oarecare de sprint, nici macar in cursa de sprint din ziua anterioara. Exact in cursa aia care conta!  Mama lor de coincidente si de ghinioane...  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, therocketscientist1 said:

Cred ca ne putem pune de acord ca intr-o proportie destul de mare JM89 si-a cam luat la revedere de la locul in echipa de uzina. Imi e greu sa cred ca oamenii de acolo o sa-l primeasca cu bratele deschise dupa ce texte rasuflate vantura prin media. 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Cavaleru a spus:

 

Bai, si eu am Michelin pe motoreta si nu am avut probleme până acum, si am mers si weekendul trecut cu ele. Blana orbitoare.

Nu stiu ce plm au ăștia... :D

 

Pe de alta parte daca te uiti cum a mers tiganu in Sprint si cum a mers in cursa.. e și normal sa te gândești ca ti-a dat cineva la gioale ca sa câștige cine trebuie campionatul. Mie nu mi s-ar părea asa ciudat, mai ales cand miza e mare, Audi are punga larga dar vrea rezultate.. si mai ales cand te uiti la fețele alora din boxa Ducati, am mai scris, aia au fețe de nomenclaturisti securiști.. numa motorsport nu scrie pe fata lor... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, therocketscientist1 a spus:

Cred ca ne putem pune de acord ca intr-o proportie destul de mare JM89 si-a cam luat la revedere de la locul in echipa de uzina. Imi e greu sa cred ca oamenii de acolo o sa-l primeasca cu bratele deschise dupa ce texte rasuflate vantura prin media. 

Tot ce se poate.

Oricum nu mai ia campionatul.

Acum 48 minute, ioio_viola a spus:

dupa cele 11/12 ture ambii erau unde erau in turul 2. in Sprint FB a fost pe 5 in turul 2, a terminat pe 5. JM era pe 8 in turul 2 in cursa, in turul 12 era tot pe 8 (startul prost l-a afectat mai mult decat cum s-a comportat guma pana in turul ala). La final JM a mai pierdut cateva locuri din cauza uzurii gumei in dublu de tururi. 

 

Interesanta analiza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, xt600 a spus:

Raspunsul ti l-ai dat singur, dar nu vrei sa accepti consecintele lui. Bineinteles ca bibendumii nu sunt atat de tampiti incat sa faca pneuri pentru o astfel de competitie, cu atatea defecte. Si chiar daca s-ar intampla asta, este uluitoare coincidenta

Ba tocmai ca da! Asta am si zis - ca il cred pe MM care MM a zis cam voalat "ba maestre ba,guma ta spate s-a comportat ca o guma overheated - ce ai facut pe warm'up,te-ai excitat prea tare si l-ai umplut de sange de frica sa nu ai guma rece la start ai prea incalzit-o si apoi normal ca nu a mai functionat corect si nici n-ai avut cand sa mergi finut sa o racesti ca era lumea pe tine",cam asta mi s-a parut ca a zis MM printre randuri.

Achesez - tocmai asta am zis,iar nu citesti tot.

Oi fi eu fan JM,dar pana la un punct adica "mi-au manevrat guma bulangii"...hai lasa-ma,Michelin companie de multi-miliarde iti manevreaza guma tie,cu riscul periclitarii credibilitatii unei asemenea companii...sa fim seriosi,omul se victimizeaza aiurea.

Acum 38 minute, ioio_viola a spus:

dupa cele 11/12 ture ambii erau unde erau in turul 2. in Sprint FB a fost pe 5 in turul 2, a terminat pe 5. JM era pe 8 in turul 2 in cursa, in turul 12 era tot pe 8 (startul prost l-a afectat mai mult decat cum s-a comportat guma pana in turul ala). La final JM a mai pierdut cateva locuri din cauza uzurii gumei in dublu de tururi.

Seems fair.In cazul mai mult decat probabil in care JM va pierde campionatul,aici l-a pierdut de fapt vreo 25%....cred ca cel mai mare rau si l-a facut el singurel in Indonesia - sa te imprastii de pe 1 solitar stiind ca e un circuit cu praf si sunt probleme mari daca iesi de pe trasa si franezi...acolo cred ca a fost hotarator de fapt,nu aici.

Qatar si la Philip Island au pecetluit "aspiratiile" lui la titlul,raul cel mare a fost facut la Mandalika.

Nu ca Pecco nu ar fi gresit de-a lungul campionatului.Dar JM clar pleca cu sansa a 2a si exact asta era atuul lui - presiunea constanta asupra lui Pecco.Ori cand tu cazi de pe locul 1 si pe final de campionat cand sunt la cutite o data iesi pe 5 ca ai vrut tu sa fii ca Lorenzo sa le dai 5s in fata iar alta data rupi guma ca esti disperat sa iei un start bun si iesi pe 8...ce presiune sa mai aiba ala?Normal ca acum omul e seren :)

Acum 11 minute, B.B. a spus:

Mie nu mi s-ar părea asa ciudat, mai ales cand miza e mare, Audi are punga larga dar vrea rezultate.. si mai ales cand te uiti la fețele alora din boxa Ducati, am mai scris, aia au fețe de nomenclaturisti securiști.. numa motorsport nu scrie pe fata lor... 

Repet,ar fi aberant sa ne gandim ca si-ar risca credibilitatea pt asa ceva.Eu nu cred asa ceva.Repet - ia vorbele lui MM si vezi ca omul explica finut ca fix astea sunt simptomele unei gume overheated.

Acum 48 minute, therocketscientist1 a spus:

Cred ca ne putem pune de acord ca intr-o proportie destul de mare JM89 si-a cam luat la revedere de la locul in echipa de uzina. Imi e greu sa cred ca oamenii de acolo o sa-l primeasca cu bratele deschise dupa ce texte rasuflate vantura prin media. 

Intradevar vorbeste mult si prost si mai ales fara sa gandeasca.Ceea ce nu are cum sa fie bine pt cariera lui.Trebuie sa se cizeleze putin.

Eu inteleg ca a fost saracut si a venit gen din Rahova,dar sa se adapteze ca deja a iesit din cartier de multisor,e in lumea motomondialului de viteza din 2015.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

Ba tocmai ca da! Asta am si zis - ca il cred pe MM care MM a zis cam voalat "ba maestre ba,guma ta spate s-a comportat ca o guma overheated - ce ai facut pe warm'up,te-ai excitat prea tare si l-ai umplut de sange de frica sa nu ai guma rece la start ai prea incalzit-o si apoi normal ca nu a mai functionat corect si nici n-ai avut cand sa mergi finut sa o racesti ca era lumea pe tine",cam asta mi s-a parut ca a zis MM printre randuri.

Achesez - tocmai asta am zis,iar nu citesti tot.

Oi fi eu fan JM,dar pana la un punct adica "mi-au manevrat guma bulangii"...hai lasa-ma,Michelin companie de multi-miliarde iti manevreaza guma tie,cu riscul periclitarii credibilitatii unei asemenea companii...sa fim seriosi,omul se victimizeaza aiurea.

 

exact asta ii scriam si eu lui Scutariu la postare ca in nici un caz nu-s risca o astfel de companie credibilitatea fix si fix intr-un semenea punct al campionatului de unde are numia de pierdut la capitolul imagine. ca sa nu uitam e unic furnizor de pneuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate expune si pe cine interesează daca s-ar afla adevărul.. pe nimeni. Nu cred ca există jurnalism de investigație la MotoGP, sa fim seriosi, probabil mânării se fac cacalau..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

pe cat a terminat peco in sprint unde oricum sunt puncte putine si unde a terminat martin in cursa mare unde punctele sunt mari?

 

nu a fost asa dezastru pt peco, era inca in fata la puncte.

Plus ca Peco a cam mers în același ritm cam în ultimele curse de sprint, pe când Martin a fost sus la bătaie în ultimele multe curse principale. Diferența de cum mergea Martin de obicei în cursele mari și cum a mers acum e ENORMĂ! Diferența de cum a mers Peco în cursa de sprint și ultimele curse de sprint ale lui e cam 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca ar fi sa cred ca ar fi fost o mânărie nu m-as gandi la Michelin.. e suficient sa fie un cal troian in boxa Pramac care sa fi uitat sa pună încălzitorul pe ON sau l-a pus la 130 grade.. naiba știe. Cacaturi de-astea se pot face fara chestii complicate si e suficient sa stie 2 oameni că are loc. ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, B.B. a spus:

 

Bai, si eu am Michelin pe motoreta si nu am avut probleme până acum, si am mers si weekendul trecut cu ele. Blana orbitoare.

Nu stiu ce plm au ăștia... :D

 

Pe de alta parte daca te uiti cum a mers tiganu in Sprint si cum a mers in cursa.. e și normal sa te gândești ca ti-a dat cineva la gioale ca sa câștige cine trebuie campionatul. Mie nu mi s-ar părea asa ciudat, mai ales cand miza e mare, Audi are punga larga dar vrea rezultate.. si mai ales cand te uiti la fețele alora din boxa Ducati, am mai scris, aia au fețe de nomenclaturisti securiști.. numa motorsport nu scrie pe fata lor... 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,stati putin,ca baietii astia sunt prea in bula si lumea lor si nu inteleg de fapt unde sunt - ei si locul lor in lume.

Motogp si acest campionat sunt un event infim fata de ce este compania Michelin.

Baiatul numit Jorge Martin Almoguera de pe Madrid e de fapt nimeni in drum si nu merita deranjul si riscul pe care l-ar comporta o asemenea manevra.Pt ce?Makes no sense si nu au de fapt nici un motiv sa faca un asemenea lucru.Sunt prea mari si aceasta competitie/pilot prea mici pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, B.B. a spus:

Eu daca ar fi sa cred ca ar fi fost o mânărie nu m-as gandi la Michelin.. e suficient sa fie un cal troian in boxa Pramac care sa fi uitat sa pună încălzitorul pe ON sau l-a pus la 130 grade.. naiba știe. Cacaturi de-astea se pot face fara chestii complicate si e suficient sa stie 2 oameni că are loc. ..

Da! si mai ales manareli de set up, care ii ruineaza turul pe circuit. Cum pilotul nu poate acuza direct echipa, bossii Ducati, etc, fara dovezi cu care sa poata proba acuzatiile, da vina pe pneuri. Si cu toate astea, iata ca face niste acuzatii generale, deci ceva adevar este acolo... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin e un monstru cu  o istorie de peste 100 ani in aceasta industrie,peste 132 000 angajati si o valoare de piata a companiei de peste 25 miliarde...."hai sa ii manevram cursa lui Jorge Martin Almoguera de pa Madrid,ca sa nu castige el campionatul,ci marele Francesco "Pecco" Bagnaia ,sa il facem pe fraier....ce credibilitate ce istorie ce bani - il facem pe micut de vorbeste singur si castiga italianul...si noi ne alegem cu...?"

Serios?Makes sense :moron:...cum sa te poti gandi la asa ceva,e lipsit de logica din oricare punct de vedere ai privi-o - financiar,competitional,istoric etc

Acum 13 minute, B.B. a spus:

Eu daca ar fi sa cred ca ar fi fost o mânărie nu m-as gandi la Michelin.. e suficient sa fie un cal troian in boxa Pramac care sa fi uitat sa pună încălzitorul pe ON sau l-a pus la 130 grade.. naiba știe. Cacaturi de-astea se pot face fara chestii complicate si e suficient sa stie 2 oameni că are loc. ..

Nu ti se pare mult mai logic ce a zis idolul tau MM?

Nu e mult mai logic si de fapt foarte probabil ca JM,tensionat din cauza mizei,sa fi incalzit prea tare guma pe warm'up lap si apoi sa nu o mai poata raci?ca nici nu mai avea cum?Helllooo...insanity

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Method a spus:

...hai lasa-ma,Michelin companie de multi-miliarde iti manevreaza guma tie,cu riscul periclitarii credibilitatii unei asemenea companii...sa fim seriosi,omul se victimizeaza aiurea.

Nu ai inteles nimic din ceea ce am sugerat. Nici o clipa nu m-am gandit ca Michelin au manarit guma. Golaneala s-a facut la boxe, in urma unor ordine venite de sus. Michelin produce gumele si le aduce la circuit, eventual... nu ei se ocupa de set up-ul motoretei lui JM, nu Michelin setaeaza temperatura in incalzitorul pneurlui lui JM, nu ei ii seteaza electronica, suspensiile, orice poate produce un overheating in pneul spate. Tu, gata, ca sa iti sustii teoria, introduci in ecuatie brandul Michelin, in mod absolut gratuit. Michelin poate face pneuri bune sau proaste, dar nu are nici o treaba cu discutia asta. Mizeriile vin de la baietii din boxa rosie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toți cei care suspectează mânăreli, conspirații și alte bălării - sunt două soluții:

  • Fie acceptați că a fost o situație circumstanțială rezultată dintr-o combinație de factori obiectivi.
  • Sau sunteți convinși că i s-a furat titlul lui Jorge Martín pe față, deci competiția e măsluită (i.e., nu este competiție), nu vă mai uitați și faceți ceva mai util cu timpul rămas din viața voastră.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Method a spus:

 

Nu ti se pare mult mai logic ce a zis idolul tau MM?

Nu e mult mai logic si de fapt foarte probabil ca JM,tensionat din cauza mizei,sa fi incalzit prea tare guma pe warm'up lap si apoi sa nu o mai poata raci?ca nici nu mai avea cum?Helllooo...insanity

MM a lasat mult de interpretat si concluzia finala a fost ca NU SE POATE PRONUNTA pana nu are mai multe date. Nu a zis categoric. Ce a zis categoric a fost ca guma aia a fost overheated.

Acuma.. daca si Jorge Martin e mai bou ca noi in materie de MotoGP si nu stie cum trevuie sa se comporte o guma .. in plus la start cu launch control skillul si actiunea pilotului sunt aproape NULE, ZERO, tu ai vazut cum fac, apasa butonul..  trag ambreiajul acceleratia blana, dau drumul la ambreiaj si motocicleta pleaca cat mai bine posibil, electronica face totul. 

Ce plua calului a putut JM, care a mai luat 320932740932743 starturi de cursa la viata lui, sa faca EXACT in ziua aia.. hai ba sa fim seriosi. In plus JM e un tip foarte onest din ce am vazut pana acum, nu se apuca sa arunce cu (cuvant urat) daca ar fi stiut ca EL A FOST PROST i gata, tacea si-si vedea de viata, zicea next time si hasta luego..

 

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Nu ai inteles nimic din ceea ce am sugerat. Nici o clipa nu m-am gandit ca Michelin au manarit guma. Golaneala s-a facut la boxe, in urma unor ordine venite de sus. Michelin produce gumele si le aduce la circuit, eventual... nu ei se ocupa de set up-ul motoretei lui JM, nu Michelin setaeaza temperatura in incalzitorul pneurlui lui JM, nu ei ii seteaza electronica, suspensiile, orice poate produce un overheating in pneul spate. Tu, gata, ca sa iti sustii teoria, introduci in ecuatie brandul Michelin, in mod absolut gratuit. Michelin poate face pneuri bune sau proaste, dar nu are nici o treaba cu discutia asta. Mizeriile vin de la baietii din boxa rosie. 

Bravo :10: 

 

Nu stiu de ce cred unii oameni ca manareli au loc doar la FRF in Romania, lol, eu am stat 10 ani peste hotare, 8 in Cehia si 2 in Spania si va pot spune cu certitutine ca exista manareli peste tot, nu conteaza ce natie esti, niste banuti in coltul buzunarului pt bomboane la copil nu supara pe nimeni. Important e sa stii cum sa ii pui acolo. 

 

 

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Pentru toți cei care suspectează mânăreli, conspirații și alte bălării - sunt două soluții:

  • Fie acceptați că a fost o situație circumstanțială rezultată dintr-o combinație de factori obiectivi.
  • Sau sunteți convinși că i s-a furat titlul lui Jorge Martín pe față, deci competiția e măsluită (i.e., nu este competiție), nu vă mai uitați și faceți ceva mai util cu timpul rămas din viața voastră.

Ne uitam pt ca e mai palpitant ca America Express sexonul 6.. :D 

Aleg varianta combinata. Da, a fost manareala dar ne uitam ca e ca in telenovele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JM a mers prost tot week-endul.

Era frustat si dadea din cap ca nu reseste sa aibe ritm.

Exceptia in week-endul trecut a fost cursa de Sprint, cand a reusit ceva ce nimeni nu a inteles. 

in rest, cursa a fost in ritmul care l-a avut in FP-uri. Nici macar in calificari nu a stralucit.

Toti ducatisti au fost peste el, exceptia facand Bez. In rest, cred ca si Bas il depasea daca pleca mai din fata.

Toate start-practice-urile lui au fost identice cu startul din cursa, exceptia afacut startul din Sprint. 

Aici, parerea mea este ca se vede limita ingineriilor de cursa a unei echipa private. In timp ce echipa factory reuseste sa scoata ceva din joben pt Pecco in GP, altii nu reusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, B.B. a spus:

Acuma.. daca si Jorge Martin e mai bou ca noi in materie de MotoGP si nu stie cum trevuie sa se comporte o guma .. in plus la start cu launch control skillul si actiunea pilotului sunt aproape NULE, ZERO, tu ai vazut cum fac, apasa butonul..  trag ambreiajul acceleratia blana, dau drumul la ambreiaj si motocicleta pleaca cat mai bine posibil, electronica face totul. 

Ce plua calului a putut JM, care a mai luat 320932740932743 starturi de cursa la viata lui, sa faca EXACT in ziua aia.. hai ba sa fim seriosi. In plus JM e un tip foarte onest din ce am vazut pana acum, nu se apuca sa arunce cu (cuvant urat) daca ar fi stiut ca EL A FOST PROST i gata, tacea si-si vedea de viata, zicea next time si hasta luego..

De curiozitate, te-ai uitat la vreo sesiune de antrenament sau calificari in cadrul careia a fost exersat startul?

Banuiala mea este ca nu te-ai uitat. Cauta-le si vezi ce simulari de start a avut JM89. 

Iti dau totusi un spoiler: a facut in cursa fix ce a facut si in simulari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...