Sari la conținut

Presezon 2025


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Method a spus:

Dacă ai și traducerea în română...

Nu inteleg la ce te referi,era vorba despre căzătura lui Martin iar eu am spus ca poate ar fi fost bine sa nu forțeze in teste și sa ia exemplu de la Bagnaia și Marquez care merg pe vârfuri tocmai pt a nu cădea în momente hotărâtoare pt tot anul...

Oricum am da-o tot vina lui Martin este.Ca nu reacționează Aprilia precum era el obișnuit pe Ducati...ce surpriză...nu se aștepta nu? :D


Din filmare pare un comportament ciudat al motoretei. Pare un high-side pe franare care este extrem de ciudat. Abia astept sa dea niste declaratii sa vedem ce s-a intamplat. Mie imi pare un fel de blocare a spatelui, cea ce nu ar tb sa se intample.

filmarea este f buna, se vede f clar ca nu e pe accelerare

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 531
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, damager a spus:


Din filmare pare un comportament ciudat al motoretei. Pare un high-side pe franare care este extrem de ciudat. Abia astept sa dea niste declaratii sa vedem ce s-a intamplat. Mie imi pare un fel de blocare a spatelui, cea ce nu ar tb sa se intample.

Tot ce se poate,nu neg ca poate fi orice - tot felul de probleme sunt întâlnite în teste.

Dar nu ma pot abține sa nu ma gândesc ca poate maestrul a coxat-o cum coxa Ducati.Poate sunt răutăcios dar trebuie sa recunoaștem ca e probabilitatea cea mai mare.

Indiferent de a cui a fost vina,participarea lui Martin la prima etapa e sub semnul întrebării.De teste ce sa mai zic...si intr-un moment când trebuie sa aleagă configurația pt următorii 2 ani.

 

În alta ordine de idei,Bagnaia a zis ca e prima oara în cariera lui când are fix același feeling și da același feedback cu coechipierul.Si având în vedere cât de titrat și ce experienta are coechipierul,as zice ca lucrul asta e de bine și pt Bagnaia și pt Marquez și pt Ducati.

Foarte probabil sa aibă un mare as în mânecă cu Gp25 (cum au avut și cu gp24 doh) dar sper sa avem totuși spectacol măcar ca anul trecute Doamne-ajută.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Method a spus:

Mă dau destept ca îți spun că nu înțeleg ce scrii?pai nu înțeleg csf,eu vorbeam despre cu totul altceva iar tu mi-ai dat quote la tot citatul și am presupus ca vorbești despre Martin nu despre marea schema prin care a rămas Biaggi în inima ta.

Nu sunt de acord cu faptul ca prin manevra aia Biaggi a arătat ce mare smecher era el fata de cei de acum (de unde aveți ba nene teoriile astea cu "cei de demult erau mult mai smecheri decât ăștia etc etc")

Prea multe nostalgii wtf

E ca bancul ala "aici e clubul nostalgicilor? Da,dar nu mai e ca altădată..."

La fel și tu:

Marele Biaggi...si de ce e asa de mare?pt ca a fost singurul care se putea bate cu Rossi la acea vreme?pt cele 5 campionate mondiale de la 250?Aaa nuu,pt ca a ridicat-o lumânare fără sa vrea dar totuși a ținut-o.

Nu mai sunt pilotii de altădată...Facepalm.

 

Acum bănuiesc ca sunt la subiect.Enjoy :crack:

 


Faci exact lucrul despre care vorbeam: o arzi grande, cand nici nu sunt convins ca te uitai la curse pe vremea aia sau te dadusei macar pe bicla mai tare.

Faci pariu cu mine ca daca se urca Martin pe un 500 2T e pe jos in prul viraj?! El nu e in stare sa tina Aprilia aia pe trasa, dar e cameono del muondo! Faci pariu ca daca iti dau tie un Renault 5 Alpine esti cu el in gard in prima curba?!

Hai, mai lasati-ma, si voi si idolii vostri! Fata de alea din anii 90 astea de azi merg singure, si mobrele si masinile. Si astia tot nu sunt in stare sa faca cine stie ce cu ele, in afara de timpi. Timpi poate sa faca oricune cu mobra care iti corecteaza 80% din greseli.

Ca de obicei, voi, astia specialisti in curse, tre' sa dati cu mucii in fasole pe orice discutie.

Ba, voi nu va uitati la curse sa va bucurati de ele, va uitati ca sa aveti motive dupa aia sa comentati si sa despicati firul in patru. Sunteti exac5 ca suporterii de fotbal care nu se duc pentru meci, se duc sa injure antrenorul ca a schimbat prost daca iau bataie sau adversarul daca au castigat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei nu vrei JM e campion mondial, tot de carton, Blana orbitoare fara pic de creier in spate. A cata oara e cand JM o comite aiurea, fortand cand nu trebuie. acum colac peste pupaza si-a mai faramat si oase...

mi-ar placea sa fie aprilia material castigator, dar cred ca in 2023 au avut cea mai buna evolutie, apoi au luat-o la vale. 

Sau poate Ducati reuseste sa dezvolte de la an la an 2pasi in timp ce restul sunt cu cel putin un pas in urma, honda pare ca bate indarat...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Method:

Biaggi 4 campionate a avut la 250cmc, nu 5

Si asa de-adevaratelea cu Doohan a inceput sa se bata la 500

Ca s-a mai ciondranit si cu Rossi la 1000cmc e alta treaba :)

 

Dar sunt de acord cu Kollar, ca 500 2T daca stiai manevra, cu 1000 4T deja te jucai.

Asta nu noi zicem, ci acei piloti care s-au dat cu ambele mobre

Tin minte, in era 2T in fiecare weekend vedeai mai multe highsideuri si cazaturi decat acum intr-un sezon intreg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Speedy.K a spus:

Faci pariu cu mine ca daca se urca Martin pe un 500 2T e pe jos in prul viraj?!

Mmm...da.Sunt curios acum cum o sa demonstrezi acest lucru :crack:

5 yrs old anyone?Bruzli il bate pe Vandam?

Acum 8 ore, Speedy.K a spus:

Faci pariu ca daca iti dau tie un Renault 5 Alpine esti cu el in gard in prima curba?!

M-am laudat vreodata ca stiu?Sau?Nu inteleg ce legatura are cu Biaggi.Aa,sau incerci sa imi explici ca de fapt eu sunt foarte prost pt ca nu stiu sa merg in ritm racing ?Nu pricep deloc aceasta ....logica?Apropo de ars grande,ce incerci sa faci?

Dar accept provocarea - daca imi pui la dispozitie asa o masina cu draga inima iti voi arata cum dau cu ea in gard :D Deal.

Acum 8 ore, Speedy.K a spus:

Timpi poate sa faca oricune cu mobra care iti corecteaza 80% din greseli.

:lol:

Nu mai zic nimic - ai spus tu destul.Discutia deja a ajuns de domeniul sf'ului.Iti doresc succes.

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

vrei nu vrei JM e campion mondial, tot de carton, Blana orbitoare fara pic de creier in spate. A cata oara e cand JM o comite aiurea, fortand cand nu trebuie. acum colac peste pupaza si-a mai faramat si oase...

mi-ar placea sa fie aprilia material castigator, dar cred ca in 2023 au avut cea mai buna evolutie, apoi au luat-o la vale. 

:agree:

Tot anul trecut am sperat si am sperat ca poate poate ajuta Doamne-Doamne si impusca si el un campionat.Si Doamne-Doamne a ajutat,si ma bucur foarte mult pt el.Tot timpul am fost fan.Dar cred ca va fi singurul,cel putin pana va primi o moto corecta.

Anul trecut a castigat fiind cumpatat,prudent si inteligent.Sper ca anul asta sa nu uite strategia de anul trecut,pt ca altfel iata ce se intampla...

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

Method:

Biaggi 4 campionate a avut la 250cmc, nu 5

Si asa de-adevaratelea cu Doohan a inceput sa se bata la 500

Ca s-a mai ciondranit si cu Rossi la 1000cmc e alta treaba :)

 

Dar sunt de acord cu Kollar, ca 500 2T daca stiai manevra, cu 1000 4T deja te jucai.

Asta nu noi zicem, ci acei piloti care s-au dat cu ambele mobre

Tin minte, in era 2T in fiecare weekend vedeai mai multe highsideuri si cazaturi decat acum intr-un sezon intreg

Da,my bad,acum am vazut si eu,nu stiu de ce stiam eu ca are 5.

Nu l-am prins pe Doohan,dar s-a ciondanit cu Rossi rau de tot (eram mic dar am vazut cursele live pe Antena 1 parca erau),era extrem de dur in exprimarea pe pista - sa il scoti fortat pe un alt pilot la 200+ pe iarba,c'mon.Rautz rautz corsarul?

Socot ca Rossi a fost ireprosabil (si elegant) in bataliile cu el.

 

Da - 500 2T aveau o curba de cuplu "aproape verticala" (Burgees parca zicea asta),130kg si no TC.Si drept urmare foarte multe highside'uri.

Socot insa ca pilotii de astazi s-ar fi adaptat.S-ar fi accidentat masiv,cum se accidentau si cei de atunci,dar s-ar fi adaptat.

Acum insa puterea e dubla si raportul cp/kg mult mai mare.Nu poti manageria 300 de cai/157kg din incheietura in limita,oricat ne-ar placea noua sa credem ca se poate.

 

Subiectiv (pt ca obiectiv nu avem cum proba desi colegul pune pariuri in aer ca Martin nu stie sa mearga ca pilotii de 2T),si total ca fapt divers,parerea mea e ca cea mai talentata generatie si cea mai misto perioada a motogp a fost cea din 2008? (venirea lui Pedrosa si Lorenzo) pana in 2015 inclusiv,pt ca erau niste talente fantastice acolo : Stoner alien,"un" Rossi matur si puternic care i-a dat bine replica,Pedrosa era genial,Lorenzo metronom,apoi a venit si Marcelino in 2013,superb.Am mai zis si repet - campionatele 2012 si 2013 (precum si controversatul 2015) mi s-au parut cele mai bune campionate din 2000 incoace.

Spre deosebire de acei ani,in anii 2000 erau foarte putini piloti care ii puteau da replica lui Rossi,iar acum materialul de concurs conteaza in asa proportie incat iata - daca nu ai Ducati nu faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

JM e campion mondial, tot de carton

de carton esti cand adversarul are cadere psihica si iesi campion tu.

da cadere din aia rea, de nu mai prinzi podium curse la rand.

nu ca face o greseala la x timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De carton esti cand nu te cheama Rossi, Stoner, Lorenzo sau Marquez.

Adica sa castigi detasat mai mult de 2 campionate.. (la rand? sa mai pun si asta? ) 

 

Adica de carton sunt: Mir, Hayden, Quartararo.. Bagnaia, Martin.. (Daca Bag mai  ia un campionat evolueaza de la carton la tabla! ) :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, ENEOS a spus:

Dă-mi-l mie!


He he he, ce ti-ar mai placea...

 

 

Acum 1 oră, Method a spus:

 

Nu mai zic nimic.

 

 

N-avem noi norocu' asta!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(final) 2025 Official Sepang MotoGP Test - 6pm (Day 3)

 

1 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP24)1:56.493s

2 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP25)+0.007s

3 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1)+0.231s

4 Franco Morbidelli ITA VR46 Ducati (GP24)+0.455s

5 Marc Marquez SPA Ducati Lenovo (GP25)+0.549s

6 Pedro Acosta SPA Red Bull KTM (RC16)+0.682s

7 Johann Zarco FRA LCR Honda (RC213V)+0.711s

8 Marco Bezzecchi ITA Aprilia Racing (RS-GP25)+0.835s

9 Joan Mir SPA Honda HRC Castrol (RC213V)+0.848s

10 Alex Rins SPA Monster Yamaha (YZR-M1)+0.858s

11 Fermin Aldeguer SPA Gresini Ducati (GP24)*+0.908s

12 Jack Miller AUS Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.959s

13 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16)+1.121s

14 Ai Ogura JPN Trackhouse Aprilia (RS-GP25)*+1.261s

15 Luca Marini ITA Honda HRC Castrol (RC213V)+1.296s

16 Maverick Vinales SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16)+1.372s

17 Miguel Oliveira POR Pramac Yamaha (YZR-M1)+1.467s

18 Enea Bastianini ITA Red Bull KTM Tech3 (RC16)+1.518s

19 Somkiat Chantra THA LCR Honda (RC213V)*+1.636s

20 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP25)+2.628s

21 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP25)+3.001s

22 Andrea Dovizioso ITA Yamaha Test Rider (YZR-M1)+3.436s

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.02.2025 la 11:41, frigider a spus:

 

nici nu se deschide pagina. 

 

cam atat de mult ii pasa internetului de ce are de zis Miller.

si ca sa citez un coleg "nu inteleg ce plm mai cauta in GP individul asta" :crack:

 

 

va zic eu care e cel mai slab punct la yamaha: Miller :))

La mine se deschide.

 

Clar! Nush' ce drk cauta Miller asta in MotoGP. Ar trebui sa mergeti voi, sa dati cu fidbecu' la Yamaha.

La 06.02.2025 la 11:47, Method a spus:

 

Martin pe haiducie pe vijelie,blana orbitoare si...iata.

Eu i-o atribui lui JM exclusiv greseala asta,chiar daca motoreta nu era sorted...deja ai o experienta mai nene,nu mai poti da cu mucii in fasole si sa te rupi direct din teste ca primul noob. 😎

Cam da! O gresala care il costa tot programul de teste, in conditiile in care acum se decide directia motoretei, cu care se va concura 2 ani. Practic i-a cam lasat cu koorul in balta pe cei de la Aprilia. Plus ca isi compromite tot inceputul de sezon. Stupida si in cel mai prost moment, accidentarea asta...

Acum 13 ore, Speedy.K a spus:

 

Faci pariu cu mine ca daca se urca Martin pe un 500 2T e pe jos in prul viraj?! 

As zice ca din cei pe care ii vedem astazi pe circuit, nu stiu daca sunt 2-3 care sa poata merge in regim de cursa cu motoarele alea, cu gumele de atunci. Place unora sau nu, baietii  care au concurat pe 500 2T sunt alta clasa de piloti. 

Btw, pilotii de teste de la Honda si KTM nu au testat runda asta? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de Acosta, care sa zicem ca e onorabil pe 6,

Binder, Vin si Bestia au cam fost varza, cam dus rece, nu prea imi explic de ce

 

Zarco si el onorabil pe 7

 

iar Q nu stiu daca si in ritm de cursa ar putea tine ceva in jur de locul 3...

 

in rest, Ducatiurile cam de neatins

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

stiti ce a declarat JM la intrarea in spital: I dont know what happend, i had new tires....

:crack:

 

Iar l-a sabotat image.thumb.png.a23d3be20c6de241ee9e5e1f033d650b.png

 

 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Screenshot_20250207_155001_Instagram.jpg

Comparație între timpii pe tur de anul ăsta față de anul trecut.

 

Si DUKATI ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

stiti ce a declarat JM la intrarea in spital: I dont know what happend, i had new tires....

Declarație a la Bagnaia după ce se împrăștia în cursă "am făcut totul ca la carte n-am greșit nimic,nu știu ce s-a întâmplat"...pai da maestre,dar atunci de ce ești pe jos?

În fine,greșeala lui sau nu,tot la el se va deconta pt ca Aprilia acum va orbecai și mai rău după aceste teste.

 

Dar Bezzechi oare ce a zis?ii place nu ii place feedback etc?pt ca pe italian a rămas toată treaba acum,cu Martin out.

Acum 16 ore, apriliacluj a spus:

iar Q nu stiu daca si in ritm de cursa ar putea tine ceva in jur de locul 3...

 

in rest, Ducatiurile cam de neatins

Q e the dark horse după ce Martin și cu Aprilia au dat cu oistea-n gard.

Cine știe,poate poate Yamaha a câștigat ceva performanta în iarna asta....mai ales ca l-au adus și pe Bartolini de la Ducati...fingers crossed.

Miller zicea ca nu are ce sa se plângă de top-speed ul Yamaha ca atingea tur de tur peste 330...dar aia cu top speed ul e relativa - a zis foarte bine Q anul trecut - degeaba ai top speed fără aero și Ducati are top speed similar cu downforce mult mai mare.

 

GP25 o sa fie într-o clasa a lor,dar problema (pt restul lumii) e faptul ca GP24 a arătat anul trecut ca e o motoreta practic imbatabila - Aprilia Yamaha și KTM cred ca vor avea probleme foarte mari cu GP24 de client.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Aprilia acum va orbecai și mai rău după aceste teste.

 

Dar Bezzechi oare ce a zis?ii place nu ii place feedback etc?pt ca pe italian a rămas toată treaba acum,cu Martin out.

Aprilia n-are pilot/i de test?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...