tourist1 Postat Joi la 19:28 Share Postat Joi la 19:28 1 oră în urmă, Lup69 a spus: Ar fi o posibilitate sa il "tavaleasca" din primele etape ca sa il "dezafecteze" fizic? Nu cred, Peco e prea Mr Nice Guy....prea elegant, doar sa nu se intample viceversa si sa iasa urat ptr MM... Totusi MM pare mult mai "civilizat", poate fi si doar o aparenta, sa ii mangaie la outze pe boshii de la Ducati/Audi, sau vreun megasponsor ... MM a fost el insusi si cand avea 25 mil pe an. A aratat ca nu prea ii pasa de bani cand s-a dus la Gresini. Raman la parerea ca Bagnaia o sa ii raspunda cu aceeasi moneda. Asa cum a facut si cu Martin pe finalul de sezon, cand a avut grija sa nu faca marqezisme. Ramane sa vedem dupa ce incepe campionatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 06:35 Share Postat ieri la 06:35 Se pare ca KTM e in deep kaka iar pachetul majoritar va fi cumparat de Bajaj. S-ar putea ca "aventura" Motogp sa se sfarseasca rapid,orice plan de redresare economica in mod clar va incepe prin taierea cheltuielilor de genul motorsport. In alta ordine de idei,clasament cazaturi 2024 : Quartararo si Bagnaia printre cele mai putine. Problema este faptul ca Bagnaia le-a "strans" in curse iar Quartararo probabil in fp uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat ieri la 07:19 Share Postat ieri la 07:19 Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile. Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 08:01 Share Postat ieri la 08:01 1 oră în urmă, Method a spus: Se pare ca KTM e in deep kaka iar pachetul majoritar va fi cumparat de Bajaj. S-ar putea ca "aventura" Motogp sa se sfarseasca rapid,orice plan de redresare economica in mod clar va incepe prin taierea cheltuielilor de genul motorsport. In alta ordine de idei,clasament cazaturi 2024 : Quartararo si Bagnaia printre cele mai putine. Problema este faptul ca Bagnaia le-a "strans" in curse iar Quartararo probabil in fp uri. Stire veche de vreo saptamana, cel putin. Pe langa faptul ca le-a scazut drastic vanzarile in Q3, s-au lacomit sa cupere MVAugusta. Acum Pierer (I)Mobility trebuie sa isi scoata la vanzare brandurile din portofoliu, inclusiv KTM. Ce am mai inteles, este faptul ca RB ar ajuta financiar KTM, sa ramana campionat, dar daca va lua Bajaj pachetul majoritar, este posibil sa spuna ei pass proiectului din MotoGP. Proiect care, in paranteza fie spus, a inghitit sume enorme, fara prea multe realizari in planul performantei. Cand au intrat in MotoGp, le dadeam cel putin 10 ani, ca sa faca o motocicleta cu care sa se bata la titlu.... in ritmul asta nici nu va apuca 10 ani in competitie. Daca nu cazi, inseamna ca, ori ai o motocicleta extraordinar de performanta si nu trebuie sa iti asumi prea multe riscuri ca sa castigi (vezi Ducati) - Bagnaia a cazut de prost - ori este slaba, dar nu o duci la limita, vezi Quartararo. Q20 ar fi trebuit sa fie in clubul ala select, cu Acosta, MM, Miller, Binder, Mir... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat ieri la 09:16 Share Postat ieri la 09:16 KTM are o a mare divizie de motorsport pe partea de off-road, nu cred ca o sa taie nimic, daca e ceva pt care e cunoscut KTM atunci aia e motocicleta de cross si enduro / Dakar, etc. Motorsportul e parte din definitia companiei, daca inchid echipa MotoGP n-au decat sa o inchida de tot. Iar va fac o predictie: Bajaj va cumpara pachetul majoritar dar NU va inchide echipa de MotoGP. Acum 1 oră, thesaw a spus: Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile. Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel. Genul asta de comportament apare cand esti campion mondial, adica da-te ba tu nu stii cine sunt eu? O sa-l vedem probabil si la Martin anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă (editat) Acum 2 ore, B.B. a spus: Motorsportul e parte din definitia companiei, daca inchid echipa MotoGP n-au decat sa o inchida de tot. Iar va fac o predictie: Bajaj va cumpara pachetul majoritar dar NU va inchide echipa de MotoGP. Motorsportul de off road, in special enduro si rally raid. In MotoGp s-au bagat ca musca in anusul calului, fara nici cea mai mica experienta. Cum spuneam, de cand au intrat in MotoGP, au cheltuit sute de milioane, au ingropat piloti, iar rezultatele nu au aparut. Trebuiau sa se limiteze la ce stiu ei mai bine: off road, dar cand KTM inseamna niste austrieci cu cap de lemn, infumurati si basinosi, se ajunge in situatii ca asta. Probabil, daca RB o vor sustine, nu o vor inchide, insa daca vor trebui sa scoata ei bani, pentru a sustine programul, nu ar fi exclus sa ii vedem pa! In definitiv, pentru KTM MotoGP este o gaura financiara, nu le-a adus beneficii nici ca imagine, nici in vanzari, care, iata, au scazut vertiginos. Trebuie sa mai ai in vedere ca in ultimele luni le-au plecat oameni importanti din proiect, deci ne putem astepta la o scadere a performantelor in sezonul urmator... Editat 23 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă Poate indianul o sa fie mandru ca are echipa in MotoGP, poate e pasionat ca si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 22 ore, thesaw a spus: Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile. Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel. Ai pus punctul pe i. Desi Bagnaia clar s-a vazut victima in toate aceste dueluri,dupa cum a si spus in interviurile post-race Barcelona,ba chiar a subliniat ca "din cauza acestor incidente in care el era mai rapid" a pierdut foarte mult in economia campionatului. Mi se pare ca dl.Bagnaia greseste (acele curse si rezultatele lor zic eu ca il contrazic) : in loc sa inteleaga ca are partea lui de vina mai mare sau mai mica in toate acele incidente el pozeaza in victima si da vina pe altii.Acum zic eu ca ar trebui sa faca analiza greselilor sale si chiar (desi anul trecut mi se parea neverosimil asa ceva),sa ia ca exemplu maturizarea si progresul mental facut de contracandidatul Martin si sa invete din acest sezon : - la Portimao s-a cramponat sa il inchida agresiv pe MM care era clar mai rapid decat el in acel moment - la Jerez cu Binder,el si cu Bez au ratat franarea binisor,e normal ca Binder sa incerce sa ii depaseasca pe interior,nu poate spune ca nu stia ca Binder e acolo pt ca abia il depasise - in Aragon cu AM mi s-a parut un comportament a la MM vs Rossi Argentina 2018 gen "da-te la o parte ca nu am timp de tine",sa ii inchizi trasa asa careless unuia pe care abia l-ai depasit... - greseli nefortate mai ales in sprinturi (imi aduc aminte : Catalunya,Silverstone,Missano,Sepang) soldate cu abandon de pe primele pozitii Deci dl.Bagnaia a gresit grav si de unul singur si in incidente si asta s-a decontat la final,si ar trebui sa invete din asta si sa incerce sa nu le mai repete,nu sa pozeze in victima ca sa se disculpe. Pe partea ailalta insa,Martin a invatat mult din 2023 si a invatat sa nu mai fuga doar dupa locul 1 ci sa puncteze solid si constant peste tot - doar asa poti emite pretentii la campionat.A gresit si el dar mult mai putin : cele 2 abandonuri mari si late de la Jerez si Sachsen,prostia de la Missano cand a intrat aiurea la boxe...si cam atat nu?Incomparabil.Pana la urma aici s-a facut diferenta pt ca rapizi au fost amandoi : cine a gresit mai putin a castigat. Acum 22 ore, xt600 a spus: Pe langa faptul ca le-a scazut drastic vanzarile in Q3, s-au lacomit sa cupere MVAugusta. Acum Pierer (I)Mobility trebuie sa isi scoata la vanzare brandurile din portofoliu, inclusiv KTM. Cand au intrat in MotoGp, le dadeam cel putin 10 ani, ca sa faca o motocicleta cu care sa se bata la titlu.... in ritmul asta nici nu va apuca 10 ani in competitie. de cand au intrat in MotoGP, au cheltuit sute de milioane, au ingropat piloti, iar rezultatele nu au aparut. Trebuiau sa se limiteze la ce stiu ei mai bine: off road, dar cand KTM inseamna niste austrieci cu cap de lemn, infumurati si basinosi, se ajunge in situatii ca asta. true true Acum 22 ore, xt600 a spus: Daca nu cazi, inseamna ca, ori ai o motocicleta extraordinar de performanta si nu trebuie sa iti asumi prea multe riscuri ca sa castigi (vezi Ducati) - Bagnaia a cazut de prost - ori este slaba, dar nu o duci la limita, vezi Quartararo. Q20 ar fi trebuit sa fie in clubul ala select, cu Acosta, MM, Miller, Binder, Mir... Nu mi se pare : Rossi e cel mai bun exemplu de performanta si eficienta : Rossi ducea motoreta la maxim si totusi gresea extrem de rar. Lorenzo (in culmea apogeului) la fel, poate scotea mai mult untul din ea dar Lorenzo in consecinta a avut mai multe accidentari. Quartararo (in ciuda a ceea ce spui) scoate tot ce poate din motoreta aia (repet ca tot te faci ca uiti - in 2019 au zis-o atat Vinales cat si Rossi dupa ce s-au uitat pe telemetria lui). Nu trebuie sa fii pe jos ca sa faci performanta - aceasta "moda" a popularizat-o Marquez cu acea Honda care trebuia luata de gat si calarita cu japca ca sa "performeze",iata ca pe Ducati nu mai cade (a nu se lua exemplu acest sezon - e adaptare,lipsa totala de setup vinerea si bajbaielile inerente,echipa privata si un model vechi si destul de fitzos - la anul cred ca va excela fara sa se imprastie. Acum 21 ore, B.B. a spus: Genul asta de comportament apare cand esti campion mondial, adica da-te ba tu nu stii cine sunt eu? O sa-l vedem probabil si la Martin anul asta. Exact genul asta de comportament l-a facut sa provoace cele 2 clinciuri cu fratii Marquez,dar si la incidentul cu Binder are o mare parte din vina. Martin nu cred ca o sa isi permita sa fie arogant la anul - nu prea va avea cu ce in primul rand. Cred ca mai degraba cei 2 frumosi de la Ducati vor fi aroganti unul cu altul Iar eu in acele skirmish'uri care sunt sigur ca se vor isca,ii dau toate sansele lui Marquez - e mult mai nepasator,mai curajos (la modul razna,prost),mai tupeist si in general mai careless. Va fi amuzant oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă 1 oră în urmă, Method a spus: la anul cred ca va excela fara sa se imprastie. Mă îndoiesc! El așa găsește limita, trecând dincolo de ea. Din experiența mea (puțină) pe mai multe roți pot spune că sunt agregate care "te anunță" când ești la limită sau aproape de ea și altele care te aruncă fără preaviz, poate și la 🏍 o fi la fel. Acum mulți ani un coleg care participa în cursele de viteză a schimbat la un moment dat Honda pe Suzuki oarecum din același motiv, Honda era mai iertător dar Suzuki mai performantă, însă mai predispusă să dea cu riderul de planetă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 35 minute în urmă Share Postat 35 minute în urmă Acum 3 ore, Method a spus: Nu mi se pare : Rossi e cel mai bun exemplu de performanta si eficienta : Rossi ducea motoreta la maxim si totusi gresea extrem de rar. Lorenzo (in culmea apogeului) la fel, poate scotea mai mult untul din ea dar Lorenzo in consecinta a avut mai multe accidentari. Quartararo (in ciuda a ceea ce spui) scoate tot ce poate din motoreta aia (repet ca tot te faci ca uiti - in 2019 au zis-o atat Vinales cat si Rossi dupa ce s-au uitat pe telemetria lui). Martin nu cred ca o sa isi permita sa fie arogant la anul - nu prea va avea cu ce in primul rand. Cred ca mai degraba cei 2 frumosi de la Ducati vor fi aroganti unul cu altul Iar eu in acele skirmish'uri care sunt sigur ca se vor isca,ii dau toate sansele lui Marquez - e mult mai nepasator,mai curajos (la modul razna,prost),mai tupeist si in general mai careless. Va fi amuzant oricum Rossi este exceptia. Toata filosofia lui despre performanta se concentra in jurul acestei idei. Intr-un interviu relativ recent chiar spunea asta cu subiect si predicat... citez din memorie: "secretul este sa ajungi la limita, dar sa nu treci dincolo de acea limita". Mai trebuie avut in vedere si faptul ca Rossi isi permitea luxul de a-si adapta motocicleta la stilul sau de pilotaj, nu se adapta el la motocicleta, de aceea stia unde este acea limita. Restul insa nu sunt Rossi, trebuie sa o caute prin incercare si eroare. Nici Lorenzo nici Q in 2019 - 2021 nu au cazut pentru ca au avut la dispozitie o motocicleta performanta, user friendly, "a la Rossi", cu care nu trebuiau sa forteze peste limite, ca sa obtina performante. Acum situatia nu mai este aceeasi, Q trebuie sa mai si cada, ca sa vada pana unde poate motocicleta aia. Ceea ce MM a inteles foarte bine. De aceea ala are 8 titluri iar Q doar unul, si ala obtinut la vreme de pandemie... Martin are poate un stil ceva mai agresiv de pilotaj, dar nu este un pilot agresiv cu ceilalti piloti. In general, este destul de curat in manevre si nu se poate spune ca este un pilot unfair. Am totusi sperante ca va face o figura frumoasa cu Aprilia... Eu as vrea sa vad dueluri pe circuit, nu faulturi MM style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.