Sari la conținut

CF Moto 450 MT 2025


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Salutare dragi motociclisti,

 

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe aici.

Dupa o pauza de moto pe asfalt de 11ani in care am facut pe asfalt probabil 3500-4000km cu naked-uri, acum 50% din nevoie si 50% din moft/nostalgie revin pe asfalt.

In ultimii ani am fost activ doar la Motocross in timpul liber dar si in campionat la amatori in 2022, ture de enduro mmm slabut asa, insa multe ture motocross la TCS, Zarnesti, Moreni.

Vazand ca pierd 3h pe zi in trafic cu masina, incepand cu 11/03/2025 am in garaj o noua jucarie de care sunt megaentuziasmat.

Datele problemei au fost simple, o motocicleta cat mai usoara pt mers in oras si eventual pt mers ori in campionatul de SM ori la ture enduro normal (nu extrem), sa mearga gen mai departe fata de unde se opreste Patrolul sau o masina serioasa de offroad.

NU ma intereseaza touring-ul, am remorca, pt mine remorca cu moto si masina este..........luxul suprem in materie de moft senzatii si confort pe drumul de intoarcere mai ales. Daca merg pe Transfagarasan, clar imi iau remorca, indiferent ca sunt acum cu CF Moto 450 MT sau ca mergeam cu naked-ul, cine a facut asta intelege, cine nu probabil ca "nu ma considera motociclist" na asta e. Incercati si apoi va schimbati opinia zic eu. Eu de 11 ani nu concep ideea de moto fara remorca.

 

Initial am zis clar ca iau SWM 500 SM, 133kg 50cai 6 trepte, stiam cumva motocicleta, am avut inainte Husqvarna 450 SMR, dupa multe balbe si intrebari intrebatoare la Brebu (EstBike), uite moto, nu e moto, vine in Aprilie, vine in Mai vine in Iunie, am renuntat (pt moment) la un supermoto adevarat.

 

Am avut apoi test cu CRF300L Rally, net inferioara unui CF Moto 450 MT, unicul avantaj masa la gol 153kg vs 175kg, in rest, nasoala rau si scumpa pt ce ofera, in opinia mea, rectific nejustificat de scumpa, cu niste suspensii fara reglaj, nu slabe, ci periculos de moi in opinia mea, cu un pronuntat efect de pompaj la schimbarile de directie la 60km/h.

Dupa deceptia totala CRF 300L Rally m-am urcat pe NX500, o motocicleta overall misto cu o frana fata clar mai buna ca cea de pe 450 MT, insa cu o garda la sol mica, roti mici, na.......un naked bike, iar motorul ceva mai putin elastic si mai putin prietenos fata de 450 MT dar oricum un motor ce mi-a oferit o experienta agreabila.

 

Bun, acum intra in joc ATVROM de la Asmita Gardens, ma duc acolo testez 450 MT (mi-a placut enorm) si de curiozitate 800 MT care nu mi-a placut, (prea greu=asteroid, motorul vibreaza cand tragi de el).

Testez a 2-a oara motocicleta CF Moto 450 MT pe 8Martie, o platesc pe 9Martie(duminica), pe 11Martie(marti) o am in garaj. TOT RESPECTUL pt promptitudinea si comunicarea echipei ATVROM, jos palaria. Un exemplu de asa da in opinia mea.

 

Urmatoarele lucruri m-au facut sa zic "shut up and take my money" in ceea ce priveste CF Moto 450 MT.

 

1) Motorul.

Extraordinar, foarte civilizat foarte elastic, plin de cuplu in orice treapta si plaja de rpm fata de motorul de pe Honda NX500. Aici este efectul arborelui cotit defazat la 270 de grade, vs 180 de grade cum e la NX500. Si Honda NX500 nu avea un motor prost, dar CF Moto 450 MT are acel ceva in caracter care clar te face sa o alegi. Mergi cu 6-a la 55km/h si cand accelerezi pleaca fara sa smuceasca, pleaca hotarat. Cumva 450-ul MT are caracter de motor mare. De la 2000rpm la 10000rpm nu exista sincope, balbe, proteste. Este ca si cum ai compara o masina care are 1.4mpi vs 1.5dci in ceea ce priveste agrementul motorului. Cand te strecori printre masini nu trebuie sa o tii din ambreiaj. Te atingi de ambreiaj la orpirea si la plecarea de pe loc. 

In doi cu prietena nu se simte lipsita de putere, in mediul urban, nu e ca atunci cand mergi cu 125cc si pui pasagera.

Bonus sunetul esapamentului este..............wow..........asta stock.

Un alt bonus, este dat de lipsa totala a vibratiilor. Nu exista vibratii sau rezonante anume la turatia X in treapta de viteza Y, NU, este pur si simplu perfect acest motor in ceea ce priveste agrementul.

Motorul fiind mai mic, nu se incalzeste in mediul urban incat "sa te gateasca la foc mic" ca motociclist.

Era sa uit, in Bucuresti am 5,7% pe bord si la pompa plin pe plin tot 5,7% a iesit acum cat e in rodaj, am 500km la bord acum. Nu conteaza consumul atat de mult pt ca acum stau in trafic foarte putin.

Ai destula putere incat sa nu poti spune ca nu trage. Daca spui ca nu trage, in opinia mea nu stii sa mergi cu moto sa schimbi treptele.

Poti spune ca CRF300Rally nu trage prin prisma solutiei tehnice de monocilindru de capacitate mica si "lesinat".

 

2) Echiparea.

In 5750euro cu TVA ai:

-parbriz reglabil, bine acesta nu are efect pt mine la 1.86m imi zboara casca la 110km/h

-Trusa de scule

-Handguards

-manere pt pasager 

-placa din aceea pt top case

-mufa de incarcare USB in bord

-Full LED. Farul LED lumineaza bine noaptea atat in adancime cat si in latime drumul.

-Bluetooth

-Bord cu posibilitate de screen miroring cu telefonul prin aplicatia T Box cred ca ii spune pt 1500ron plaiti in plus

-Roti tubeless spitate

-Suspensii reglabile fata spate KYB (nu "genocidul"de pe CRF300 Rally).

Ca sa va dau un exemplu, in doi 115kg + 70kg, la schimbarea de directie la 60km/h motocicleta NU comenteaza, nu te catapulteaza ca CRF300Rally prin pompaj la rulaj solo. La 300-ele asta probabil ca poti da capat suspensiei daca schimbi brusc directia la 70-80km/h fara pasager.

Setarea stock a suspensiei este excelenta in opinia mea la CF MOTO 450 MT, oricum o poti ajusta dupa bunul plac.

Cu setarea asta standard neatinsa m-am jucat putin cu moto si evident fara pasager, am sarit putin cu ea (de bun simt/test) prin anumite locuri, s-a desprins de la sol undeva la 30cm probabil, la aterizare nu am dat capat suspensiilor.

 

3)Pozitia. Triunghiul ghidon,sa,scarite.

In varianta de baza cu saua stock, la mersul in sa pt cei ce au +1.85m pozitia este foarte proasta pt genunchi. Eu mi-am cumparat si saua inalta (550ron) si pozitia este ok acum pt genunchi.

Prin comparatie pe CRF300Rally m-am simtit bine foarte bine ca pozitie stock, iar pe NX500 pot sa zic ca este in proportie de 70% cam acelasi lucru cu CF Moto 450 MT cu saua stock.

Cu saua inalta la mers in doi pasagera 1.75m nu s-a plans de o pozitie proasta, ba chiar mi-a zis ca se simte comod.

Pt mine asta a contat, pt ca va face multi km in oras motocicleta asta inclusiv in doi.

La mersul in picioare pozitia este IMPECABILA. Se simte ca este o motocicleta clar orientata catre adventure, nu este naked bike ca NX500.

Ghidonul este larg inalt peste oglinzile masinilor, te strecori bine si ai o pozitie super naturala foarte intuitiva la ghidon. Ai parghie si poti manevra foarte usor motocicleta sau o poti corecta usor daca mergi mai sportiv si iei o groapa sau derapezi.

Nu am apucat inca sa o bag pe offroad serios. Voi reveni cu opinia mea pe offroad dupa ce trec de revizia de 1000km. Clar o sa vada TET, fara discutie.

 

4)Geometria.

Motocicleta este foarte agila are o distribuire a maselor buna si un centru de greutate bun, jos, bine ascuns.

Te strecori prin trafic ca apa printre pietre. Piciorul il pui jos cand ai 1-2km/h sau la 1-2 secunde dupa ce te-ai oprit din miscare. Foarte bine echilibrata este motocicleta.

Am avut XT 660 Z Tenere 2008 de exemplu (35.000km am mers cu ea). Acea motocicleta avea un centru de greutate mai inalt fata de CF Moto 450 MT, o repartitie a maselor dezastruoasa (70% spate).

La mers in doi cu XT 660 Z Tenere...........nu puteai merge sportiv pt ca roata fata se descarca la schimbari de directie sau la acceleratii mai puternice, pe CF Moto 450 MT, nu ai problemele astea, poti face schimbari bruste de directe sau fandari cu pasagera si motocicleta NU comenteaza, nu iti da semne ca nu ii place sau ca descarca incarcarea anvelopei fata.

 

5)Pretul accesoriilor de marca.

Saua inalta 550ron

Protectie rezervor 600ron

Protectie motor 400ron

Probabil ca si alte piese sau accesorii sunt foarte decente ca pret.

 

6)Buton dedicat pt ABS off si Traction Control off.

Din pacate nu dezactiveaza si ABS-ul de pe roata fata.

Apreciez ca nu iti trebuie diploma de IT sa intrii in meniu sa alegi optiunea X sau Y, nu nu nu, ai buton direct pe ghidon. Am facut test si cu Yamaha Tenere 700 World Raid acum 2 ani si stiu ca la aia trebuia sa pierd timp prin meniuri ca sa dezactivez sitemele astea (porcariile astea in opinia mea), mare  avantaj la Tenere 700 World Raid poti dezactiva si ABS-ul de pe roata fata, asta asa ca paranteza. Cred ca pe moto trebuie sa ai discernamantul si cumulul de tehnica si finete in comenzi similar cu cel pe care il ai cand esti la ski. Nu am vazut la ski ABS, cornering ABS, Traction control si alte chestii care te fac un motociclist mai prost sau mai superficial, nu te ajuta in a fi "fresh/aware", te lasa sa te culci pe o ureche.

Totusi daca tot vorbim de ABS si Traction control, pot sa laud CF Moto 450 MT ca aceste sisteme sunt foarte fin calibrate, nu au o interventie brusca si cel mai important in opinia mea, ABS-ul inervine tarziu, nu este disperat ca la BMW-uri unde de exemplu, doar simplul fapt ca pui frana declanseaza ABS-ul, exagerez aici un pic, dar ati prins ideea unde bat. Cine a avut BMW intelege.

Cat despre traction control, foarte fin. Cu 1-a se ridica pe o roata clar cu sistemele off, dar cu traction control on, nu iti da in nas cand are tendinta de a se ridica, continua sa accelereze in forta fara a intrerupe deranjant.

 

7)Polivalenta

Urci borduri cobori borduri, poti lua si guri de canal deschise. Ai 21' pe fata si 18' pe spate 200mm cursa a suspensiilor fata spate si o garda la sol de 220mm.

 

8)Pretul ei de noua VS pretul de la NX500 sau pretul de la CRF300Rally.

De asemenea pretul ei fata de o motocicleta SH --> La 175kg la gol si 44de cai ai pe piata XT 660 Z 2008-2012 la 4000-4800euro..............nu stiu cum sa zic dar in opinia mea sa dau mai mult de 2000e pe un muzeu, nu pot, imi bat joc de munca mea si banii mei, ce sa mai zic de 4500-4800e pt "arheologie" 16-14ani......pai..........dau 5750e si este NOUA cu 5 ani garantie, like......wtf.............si am avantajele mentionate la pct 2. Na........asta e piata, nu numai la noi in RO dar si la nivel european, mie imi pare o piata foarte dezchilibrata, plina de specula acum in 2025, nu prea are rost sa cumperi moto SH, cand gasesti moto noi 6k-8k de la chinezi (CF Moto, Zontes, Daytona, Kove, Benelli, Brixton) sau "japonezi" (includ si moto facute in Malaesia/Taiwan).

 

Hai sa o critic putin:

1) Frana fata.

Pt un incepator sau pt o persoana fara asteptari sportive frana fata este super ok, te opreste orice ar fi. Totusi daca ai ceva experienta si mergi mai sportiv, vei vedea ca frana fata nu prea este modulabila. Te opreste clar dar nu ai un agrement placut, trebuie sa pui forta.

Eu sunt obisnuit la motocross cand franez sa opreasca ferm/brutal sau ca pe asfalt cu naked-ul, cand franam cu frana fata  sarea vopseaua" de pe motocicleta. Stoppie este greu sa faci dar nu imposibil. 

Probabil ca schimband placutele de frana situatia se va schimba in proportie de 50%.

2)Sistemul de prindere al seii. Varza.

CF Moto 450 MT este 9-a motocicleta pe care o am, am mai vazut sa zicem si alte cazuri. Daca umbli sub sa pt a depozita acte sau umbla la trusa de scule, iti trebuie rabdare sa pui saua la loc cu toate punctele de prindere luate in considerare.

3) Cu 6-a la 100km/h ai 5800rpm din 10000rpm. Pe mine nu ma deranjeaza, mai departe de B-Ciolpani destul de frecvent nu va vedea moto, fara a fii pe remorca. Oricum mai mult de 100km/h nu ii place motorului, duce 160km/h daca e urgenta.

4) Masa motocicletei. Pe offroad daca nu ai experienta 175kg + 17l de carburant te vor pune in dificulate in zonele de 10-15km/h.

Cu ceva tehnica si inertie poti fenta masa motociclei in offroad. Nu am incercat inca offroad adevarat dar in baza experientei nu cred ca va fi o bataie de cap contracararea efectului de " asteroid ".

NU as recomanda asta unui incepator pur, fara ca acesta sa stie bine MTB.

Un incepator adevarat poate incepe cu 125cc 4t sau cu Honda CRF300Rally, pana se dumireste despre ce si cum.Daca ai avut la 16ani A1, da poti trece la 450 MT fara stres.

 

Insa daca e prima ta motocicleta, forget it. Evident ca te poti descurca, dar vei avea un dezavantaj din start pt ca vei invata greu "subtilitatile" si de cele mai multe ori vei invata "prost" ce trebuie sa faci pe motocicleta.

Primul dusman al incepatorului este masa apoi al doilea puterea, as adauga si al treilea sistemele, dar ultimele tin de gusturile si background-ul fiecaruia. La motocross primul dusman in evolutia ta este masa motocicletei, apoi puterea, atunci cand inveti si esti la inceput in acest sport. Aceeasi analogie se poate da ca exemplu sau aplica fara echivoc si in cazul incepatorilor civili pe strada in opinia mea.

 

Promit sa revin cu mai multe idei dupa ce voi mai pune km la bord.

 

Numai bine!🥳

 

CF Moto 450 MT.jpg

WhatsApp Image 2025-03-14 at 19.33.33_1fa3a839.jpg

WhatsApp Image 2025-03-14 at 19.33.34_ceae0692.jpg

WhatsApp Image 2025-03-14 at 16.29.54_9040eae1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 5 ore, Bigfoot a spus:

TOT RESPECTUL pt promptitudinea si comunicarea echipei ATVROM, jos palaria. Un exemplu de asa da in opinia mea.

Ești primul care îi laudă!

Acum 5 ore, Bigfoot a spus:

efectul arborelui cotit defazat la 270 de grade, vs 360 de grade cum e la NX500.

Fixed! Un L2 "necrossplane" are manetoanele în același plan, pistoanele "galopează", momentul aprinderii este decalat la 360° între cei 2 cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bigfoot, s-o stăpânești sănătos. Nu prea sunt de aceeași părere cu cele scrise mai sus de tine în unele privințe, dar de aceea suntem diferiți.

Să mă ierte Dumnezeu însă, încă nu înțeleg de ce și-ar lua cineva așa ceva când există KTM 390 Adventure.

https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt

https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw

Comparațiile între CF Moto 450MT și CRF 300 Rally sau NX500 nu au rost, compari mere cu pere.

 

Numai bine!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

Ai varianta EURO 5+, cu o singura gaura la evacuare? 

Smuceste la viteze mici in 1 sau 2?
Nu iti recomand parbriz inalt, am luat eu de la atvrom insa mecanismul de reglaj pe inaltime nu e gandit sa sustina un parbriz mai inalt. Se lasa in mers..

 

Sunt curios cum e pozitia pe saua inalta, poate ne intalnim la o tura, sa vad cum e.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Kagemusha a spus:

@Bigfoot, s-o stăpânești sănătos. Nu prea sunt de aceeași părere cu cele scrise mai sus de tine în unele privințe, dar de aceea suntem diferiți.

Să mă ierte Dumnezeu însă, încă nu înțeleg de ce și-ar lua cineva așa ceva când există KTM 390 Adventure.

https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt

https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw

Comparațiile între CF Moto 450MT și CRF 300 Rally sau NX500 nu au rost, compari mere cu pere.

 

Numai bine!

 

 

pai si KTM 390 adventure cum se compara cu 450MT? n-are nici macar aceleasi dimensiuni la roti, nici aceeasi cilindree, nici macar aceeasi cursa la suspensii. ce compari? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bigfoot bine ai revenit si sa o stapanesti sanatos. Intr-adevar, la banii astia primesti multa motocicleta, nimic de zis. La ultima tura din Turcia a mers cu mine un prieten cu asa ceva, s-a tinut respectabil la viteze de autostrada pe unde a fost cazul. Sunetul intr-adevar, este printre cele mai misto cu evacuarea stoc. Se auzea mai tare / bine decat V-Stromul meu 1050. 

Ce am observat: bordul facea ceva figuri din cand in cand, tot aparea o eroare, banuiala noastra a fost ca a intrat apa pe la o mufa pe undeva, aparea doar in conditii de ploaie. Spre finalul celor 4000 de km incepuse sa scada putin nivelul uleiului, dar cred eu ca era normal avand in vedere ca prietenul cu care am fost a tinut-o constant peste 6000 RPM.

 

Mie trebuie sa imi soseasca o Honda CRF 300 L (varianta normala, nu Rally) pe care am luat-o pentru naveta in oras si coclaul aferent. Clar are niste puncte in minus fata de MT 450, dar in acelasi timp sunt comparate mere cu pere din multe privinte, arhitectura motor, scop de utilizare etc.

Greutatea la plin este cam mult prea mare: 192 kg este destul de mult in cartile mele, indiferent de ce zic toti care aplauda de pe margine. Ca idee, XT660 R avea ~180 kg la plin. Mai multa putere, mai mult cuplu si doua evacuari care cantareau cat o ancora de vapor, deci era potential de scazut greutatea destul de mult si fara prea mare efort. De Tenere 700 nu mai vorbim, are 205 kg la plin.

Ca vis umed de al meu, sper ca CF Moto sa foloseasca platforma asta pentru un dual sport din categoria CRF 300L, cu un rezervor de 10-12 litri maxim, fara carenajele cat o vela, cu un far simplu si mai usurat pe unde se poate, astfel incat sa ajunga cu el pe la 150 kg. Ceva in genul DRZ 400. Asta ar fi un best-seller in cartile mele, probabil as da comanda a doua zi dupa ce ar fi anuntat modelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Bigfoot a spus:

4) Masa motocicletei. Pe offroad daca nu ai experienta 175kg + 17l de carburant te vor pune in dificulate in zonele de 10-15km/h.

Cu ceva tehnica si inertie poti fenta masa motociclei in offroad. Nu am incercat inca offroad adevarat dar in baza experientei nu cred ca va fi o bataie de cap contracararea efectului de " asteroid ".

NU as recomanda asta unui incepator pur, fara ca acesta sa stie bine MTB.

Un incepator adevarat poate incepe cu 125cc 4t sau cu Honda CRF300Rally, pana se dumireste despre ce si cum.Daca ai avut la 16ani A1, da poti trece la 450 MT fara stres.

In weekend am avut ocazia sa testez 450 MT si sa o compar cu 390 Adventure-ul meu pe un traseu offroad ceva mai dificil, din cauza noroiului.
Baiatul din grup cu 450 MT era incepator asa ca portiuni mai dificile i-am trecut eu motoreta.

 

Intradevar, greutatea nu o ajuta si nici latimea mare in fata, daca mergi incet cel mai probabil o sa pici.
ceva mai usor controlam 390-ul meu, dar pt un incepator probabil si 390 e mult pe offroad 

 

Inschimb mi-a placut ergonomia, din punctul asta de vedere e clar peste 390 Adv.

La putere, chiar daca dupa cifre 390 Adv e aproape, 450 MT se simte mult mai puternica, nu ca ai avea nevoie de atata putere pe offroad...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Ruginel a spus:

Sunetul intr-adevar, este printre cele mai misto cu evacuarea stoc. Se auzea mai tare / bine decat V-Stromul meu 1050. 

Sunetul CF 450 în scurta mea deplasare pe așa ceva m-a dus cu gândul la un 125 monocilindru cu tobă tip burlan (nu, nu e de bine)... Tare - da, bine n-aș zice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Kagemusha a spus:

@Bigfoot, s-o stăpânești sănătos. Nu prea sunt de aceeași părere cu cele scrise mai sus de tine în unele privințe, dar de aceea suntem diferiți.

Să mă ierte Dumnezeu însă, încă nu înțeleg de ce și-ar lua cineva așa ceva când există KTM 390 Adventure.

https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt

https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw

Comparațiile între CF Moto 450MT și CRF 300 Rally sau NX500 nu au rost, compari mere cu pere.

 

Numai bine!

 

Multumesc frumos.

Nu a fost pe harta, Ktm 390 Adv pt ca este o motocicleta mica. Arat ca ursul la circ pe 390 Adv + ca ma simt inghesuit la ghidonul ei.

390 Adv este un Duke cu roata fata de 19", 17" spate, cursa suspensiilor este de 170mm.

CF Moto 450 MT are roti serioase 21 cu 18, 200mm cursa a suspensiilor este altceva, are acel mic extra pt sfatety la mers pe offroad, pt ca voi trage de ea pe offroad. CF Moto 450 MT chiar este o moto de adventure, nu un hybrid gen 390 Adv 2024.

Am avut ocazia sa merg cu 390-ul, caracterul motorului nu mi-a placut.

0-5000rpm nu are cuplu, +5000rpm chiar trage bine. Eu cu 450-ul pot sa plec din ambreiaj cu 2-a la ralanti fara frica ca imi moare motorul, pot accelera de la 1500rpm cu 2-a in panta si nu tremura nu smuceste si NU vibreaza deloc.

390 Adventure 2024 este similar cu NX500, suspensii scurte, roti mici, dar mi-a placut mult mai mult NX500, mi-a parut o motocicleta mai serioasa si nu pt ca Honda e Honda, nu cred in misterul "japonez", le apreciez dar nu sunt spalat pe creier cu "japonezele".

 

Ar mai fi o chestie subiectiva din partea mea. Mai oameni buni am vazut la motocross ktm-uri / Husky-uri, Gas Gas-uri, noi intretinute de oameni care nu se uita la bani si se strica destul de des.

Ktm...tot timpul mesteresti ceva, cel putin am vazut asta in cazul motocicletelor de motocross, si nu ma refer la mentenanta normala unei asemenea motociclete.

Din acest punct de vedere am toata increderea in CF Moto + ca am 5 ani garantie.

La fel in zona Posada am niste prieteni cu ATV-uri, iarasi acolo CF Moto....nu a necesitat "mestereala" , in ceea ce priveste Can Am-urile "pleci cand vrei, ajungi cand poti", mai ales daca iei o balta. Aici discutam de atv-uri noi nu enigme sh, fara istoric. Sigur, astea pot fi cazuri izolate si NU reprezinta o regula.

 

Lucrand cumva in industrie sunt constient ca underdog-ul CF Moto ca sa isi castige piata, cel putin in primii 5-8ani NU are voie sa greseasca sa fie vulnerabil in fata concurentei.

Chiar nu imi fac probleme de fiabilitate.

 

Cat despre comparatii, am adaugat hondele pt ca erau in plaja de pret accesibil si cu motor prietenos care sa nu ma fiarba pe sezonul estival, in timpul utilizarii urbane.

Acum 4 ore, Mihai Daniliuc a spus:

Sa o stapanesti sanatos!

Ai varianta EURO 5+, cu o singura gaura la evacuare? 

Smuceste la viteze mici in 1 sau 2?
Nu iti recomand parbriz inalt, am luat eu de la atvrom insa mecanismul de reglaj pe inaltime nu e gandit sa sustina un parbriz mai inalt. Se lasa in mers..

 

Sunt curios cum e pozitia pe saua inalta, poate ne intalnim la o tura, sa vad cum e.

 

Gracias! Da acceleratia smuceste pt ca trebuie reglate cablurile de acceleratie, trebuie ajustate. 

Nu smuceste din "injectie".

Euro5+ este motocicleta.

Eu sunt in zona Barbu Vacarescu, ne putem vedea sa testezi saua.

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

 

pai si KTM 390 adventure cum se compara cu 450MT? n-are nici macar aceleasi dimensiuni la roti, nici aceeasi cilindree, nici macar aceeasi cursa la suspensii. ce compari? 

 

Da, 390 este o motocicleta mai mica putin si cu un caracter motor total diferit.

Acum 3 ore, Ruginel a spus:

@Bigfoot bine ai revenit si sa o stapanesti sanatos. Intr-adevar, la banii astia primesti multa motocicleta, nimic de zis. La ultima tura din Turcia a mers cu mine un prieten cu asa ceva, s-a tinut respectabil la viteze de autostrada pe unde a fost cazul. Sunetul intr-adevar, este printre cele mai misto cu evacuarea stoc. Se auzea mai tare / bine decat V-Stromul meu 1050. 

Ce am observat: bordul facea ceva figuri din cand in cand, tot aparea o eroare, banuiala noastra a fost ca a intrat apa pe la o mufa pe undeva, aparea doar in conditii de ploaie. Spre finalul celor 4000 de km incepuse sa scada putin nivelul uleiului, dar cred eu ca era normal avand in vedere ca prietenul cu care am fost a tinut-o constant peste 6000 RPM.

 

Mie trebuie sa imi soseasca o Honda CRF 300 L (varianta normala, nu Rally) pe care am luat-o pentru naveta in oras si coclaul aferent. Clar are niste puncte in minus fata de MT 450, dar in acelasi timp sunt comparate mere cu pere din multe privinte, arhitectura motor, scop de utilizare etc.

Greutatea la plin este cam mult prea mare: 192 kg este destul de mult in cartile mele, indiferent de ce zic toti care aplauda de pe margine. Ca idee, XT660 R avea ~180 kg la plin. Mai multa putere, mai mult cuplu si doua evacuari care cantareau cat o ancora de vapor, deci era potential de scazut greutatea destul de mult si fara prea mare efort. De Tenere 700 nu mai vorbim, are 205 kg la plin.

Ca vis umed de al meu, sper ca CF Moto sa foloseasca platforma asta pentru un dual sport din categoria CRF 300L, cu un rezervor de 10-12 litri maxim, fara carenajele cat o vela, cu un far simplu si mai usurat pe unde se poate, astfel incat sa ajunga cu el pe la 150 kg. Ceva in genul DRZ 400. Asta ar fi un best-seller in cartile mele, probabil as da comanda a doua zi dupa ce ar fi anuntat modelul.

Probabil ca au pus un ulei subtire, cumulat cu rpm inalt si caldura din Turcia, s-a mai consumat.

 

Am avut XT 660 Z 2008 35.000km, aceeasi putere si aceeasi masa ca 450MT, monocilindrul ala este ceva mai obositor la mersul in oras sau adventure fata de 450 MT cu 2 cilindrii. Ai un agrement superior cu 2cilindrii avand aceeasi putere.

 

Cum te intelegi cu suspensia de pe CRF300? Nu e moale? Banuiesc ca daca schimbi uleiul cu unul mai gros, poti ameliora o parte din efect.

Acum 1 oră, pepsi a spus:

In weekend am avut ocazia sa testez 450 MT si sa o compar cu 390 Adventure-ul meu pe un traseu offroad ceva mai dificil, din cauza noroiului.
Baiatul din grup cu 450 MT era incepator asa ca portiuni mai dificile i-am trecut eu motoreta.

 

Intradevar, greutatea nu o ajuta si nici latimea mare in fata, daca mergi incet cel mai probabil o sa pici.
ceva mai usor controlam 390-ul meu, dar pt un incepator probabil si 390 e mult pe offroad 

 

Inschimb mi-a placut ergonomia, din punctul asta de vedere e clar peste 390 Adv.

La putere, chiar daca dupa cifre 390 Adv e aproape, 450 MT se simte mult mai puternica, nu ca ai avea nevoie de atata putere pe offroad...

 

 

Nice riding.

Da este grea pt incepatori mai ales daca respectivul are o statura mai mica.

Abia astept sa merg cu ea mai mult si sustinut pe offroad dupa rodaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Sunetul CF 450 în scurta mea deplasare pe așa ceva m-a dus cu gândul la un 125 monocilindru cu tobă tip burlan (nu, nu e de bine)... Tare - da, bine n-aș zice!


Nu are nicio treaba cu 125 burlanit. Suna a CP2 de cilindree mai mica. 

1 oră în urmă, Bigfoot a spus:

Multumesc frumos.

 

Am avut XT 660 Z 2008 35.000km, aceeasi putere si aceeasi masa ca 450MT, monocilindrul ala este ceva mai obositor la mersul in oras sau adventure fata de 450 MT cu 2 cilindrii. Ai un agrement superior cu 2cilindrii avand aceeasi putere.

 

Cum te intelegi cu suspensia de pe CRF300? Nu e moale? Banuiesc ca daca schimbi uleiul cu unul mai gros, poti ameliora o parte din efect.

Nice riding.

Da este grea pt incepatori mai ales daca respectivul are o statura mai mica.

Abia astept sa merg cu ea mai mult si sustinut pe offroad dupa rodaj.


Suspensia de CRF este moale intr-adevar. Motocicleta mea este la dealer, o ridic in curand. Acum cateva zile cantaream 97 de kg. “Avantajul” este ca sunt incepator complet in off, deci nici vitezele si nici traseele abordate nu vor fi extreme. Daca ma gandesc sa tin motocicleta mai mult de 2 ani, as putea sa ii fac si suspensia, pe net sunt tot felul de kit-uri, de la arcuri simple pana la seturi complete, pentru toate buzunarele. Ce ma atrage la motocicleta asta este faptul ca propulsorul este deja dovedit, intervalele de service sunt decente si este relativ usoara. 
 

Cum am zis, eu tot sper la CF Moto sa dezbrace MT-ul, sa minimalizeze totul pe el ca sa scape de niste kilograme bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Ruginel a spus:

Suspensia de CRF este moale intr-adevar. Motocicleta mea este la dealer, o ridic in curand. Acum cateva zile cantaream 97 de kg. “Avantajul” este ca sunt incepator complet in off, deci nici vitezele si nici traseele abordate nu vor fi extreme. Daca ma gandesc sa tin motocicleta mai mult de 2 ani, as putea sa ii fac si suspensia, pe net sunt tot felul de kit-uri, de la arcuri simple pana la seturi complete, pentru toate buzunarele. Ce ma atrage la motocicleta asta este faptul ca propulsorul este deja dovedit, intervalele de service sunt decente si este relativ usoara. 
 

 

Salut, 

Pentru orice activitati de soft enduro suspensia standard face fata cu brio, eu am undeva la 100kg fara echipament si am mers cu suspenisa stock fara sa simt vreo limitare, acum am telescopul de la k-tech si nu simt diferente prea mari (am si arcul intern pentru furca, dar nici macar nu l-am mai montat).

II trebuie cateva cateva protectii si e gata de plimbare...

 

Distractie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, florin46p said:

eu am undeva la 100kg fara echipament

:agree:

Pentru mine la 80 de kile în viu e chiar parfum. Sunt însă mulți care citesc review-uri pe net și schimbă suspensiile fără să aibă un minim de răbdare și să vadă cum se simt pe ea mai întâi.

 

 

On 3/26/2025 at 9:21 AM, Cavaleru said:

 

pai si KTM 390 adventure cum se compara cu 450MT? n-are nici macar aceleasi dimensiuni la roti, nici aceeasi cilindree, nici macar aceeasi cursa la suspensii. ce compari? 

 

 

Nicio altă motocicletă care se vinde în Europa acum nu are aceleași dimensiuni la roți, aceeași cilindree și aceeași cursă la suspensii cu alta, toate în același timp.:P

Despre cele patru modele în cauză (CF Moto 450MT, CRF 300 Rally, Honda NX 500, KTM Adventure 390), eu pot spune următoarele:

- NX 500 este mai mult orientat spre șosea și foarte puțin spre off road ușor, așa cum a fost și CBX 500, din care se trage. Nu are rost să-l compari cu CF Moto.

- CRF 300 Rally face mai multe pe partea de off, dar este categoric mai dezavantajată pe șosea comparată cu același CF Moto. Iar nu are rost comparația.

- KTM 390 Adventure este singura motocicletă în segmentul ăsta, o să-i spun middleweight, deși e cam în partea de jos a lui, care are cam aceleași caracteristici cu CF Moto 450MT: capacitate cilindrică apropiată, putere apropiată, capabilități on/off road apropiate.

Comparând cele două motociclete în cauză, eu apreciez că:

- prețul este cam la fel.

- puterea, idem.

- greutatea, mult mai mare la CF Moto.

- capabilitățile off limitate de greutate la CF Moto.

Pe hârtie, CF Moto are avantajul roților mai mari și al suspensiei ajustabile, iar KTM are avantajul greutății reduse și maniabilității ridicate. Aprecierile referitoare la ergonomie le las deoparte pentru că le consider subiective. Mie mi se pare că pe KTM mă simt bine și chinezul e greu și obositor, altul se simte pe CF Moto ca peștele în apă, vezi cazul lui @Bigfoot. La dotări stock pe ambele motociclete și utilizare în regim de enduro ușor eu aleg KTM cu ochii închiși. Dacă vorbim de off mai serios (dar fără să trecem la motoare dedicate, doi timpi, greutate de bicicletă), atunci CRF 300 Rally și mai ales 300L le bate pe amândouă de departe. Cred că omul a optat pentru CF Moto 450MT pentru că merge mult cu pasager, ceea ce nu e prea confortabil pe CRF.

Ia cele de mai sus ca o părere personală, nu sunt mare specialist. Am un 390 Duke cu care am ieșit pe off (ușor cum am zis) numai cu anvelope 50/50, m-am dat cu 390 Adventure, iar pe CF Moto 45oMT doar m-am urcat la Expo. Pentru mers pe arătură, pădure etc. eu am un CRF 300L cu care îmi fac treaba la nivelul pe care sunt capabil să-l demonstrez și în condițiile în care mă simt bine. Long story short, cu 20 de ani în urmă, cu KLE 500 am călcat un coiot în deșert, de unde a rezultat un frumos highside care s-a terminat cu un umăr dizlocat. Am ajuns la spital abia după vreo trei-patru ore și datorită intervenției medicale foarte târzii nu mi-am recăpătat complet mobilitatea la umărul respectiv. Niciodată nu aș mai  cumpăra o motocicletă de 200 de kile cu care să plec pe off, în condițiile în care eu merg singur și numai foarte rar cu băieții mei.

Pace!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapanesti  cu placere si fara incidente CF Moto 450 MT.

Si la mine este pe lista scurta (ca sa inlocuiasca candva actualul 390 Adv. care este motorul cu care merg prin oras, pentru ture lungi am altceva).

Apropo de ture lungi, nu inteleg faza cu remorca, desi mai am cunoscuti care procedeaza in felul acesta (adica daca mergi cu motorul, in afara de placerea drumului ai si ceva avantaje: depasesti coloane, poti parca oriunde, treci mai usor vama, consum mai mic, viteza de croaziera mai mare daca drumul o permite, nu pierzi timp cu urcat coborat pe remorca si de ancorat mobra, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florin46p  @Kagemusha multumesc de sfaturi. Nu aveam de gand sa schimb suspensia oricum acum, am zis sa vreau sa vad cum este in practica si vad apoi. 
 

Referitor la protectii, mi-am dat comanda de cizme…mai am multe de luat pana sa ies pe coclau.

Acum 2 minute, Leon a spus:

Sa stapanesti  cu placere si fara incidente CF Moto 450 MT.

Si la mine este pe lista scurta (ca sa inlocuiasca candva actualul 390 Adv. care este motorul cu care merg prin oras, pentru ture lungi am altceva).

Apropo de ture lungi, nu inteleg faza cu remorca, desi mai am cunoscuti care procedeaza in felul acesta (adica daca mergi cu motorul, in afara de placerea drumului ai si ceva avantaje: depasesti coloane, poti parca oriunde, treci mai usor vama, consum mai mic, viteza de croaziera mai mare daca drumul o permite, nu pierzi timp cu urcat coborat pe remorca si de ancorat mobra, etc)


Si eu consider la fel. Am motor de touring ca sa ma plimb cu el. Daca vreau ceva mai exotic, iau avionul pana in orice tara vreau si inchiriez acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă te dai pe off, pune protecții motor, handguards și lasă suspensiile pentru mai târziu, După ce vezi cum și ce, poți să iei ce suspensii vrei tu, exact la greutatea pe care o dorești (cu echipament și ce mai pui pe troacă).

Baftă!

 

 

6 minutes ago, Ruginel said:

iau avionul pana in orice tara vreau si inchiriez acolo.

Good point!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Kagemusha a spus:

Dacă te dai pe off, pune protecții motor, handguards și lasă suspensiile pentru mai târziu, După ce vezi cum și ce, poți să iei ce suspensii vrei tu, exact la greutatea pe care o dorești (cu echipament și ce mai pui pe troacă).

Baftă!

 

 

Good point!


Am luat protectii de cadru, de radiator, handguarduri. Trebuie sa mai iau un scut…inca am dileme daca sa mi-l fac singur sau sa iau ceva gata facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Ruginel said:


Trebuie sa mai iau un scut…inca am dileme daca sa mi-l fac singur sau sa iau ceva gata facut.

Dacă vei merge cu motocicleta în regim de enduro mai ușurel, merge unul făcut din aluminiu mai grosuț. Se face relativ rapid, cred că durează mai mult proiectarea decât execuția. Dacă ai timp poți să-l faci singur, dar pentru mine bătaia de cap era prea mare, am preferat să-l cumpăr.

Dacă ai de gând să faci ceva apropiat de enduro serios sau trial, gen sărituri peste buturugi, trunchiuri căzute, stânci etc. și vrei unul heavy duty, treaba se complică. Unul mai serios ajunge pe la 150 de euro cu transport, chiar 250, așa că dacă ai timp, mai bine îl faci singur.

Uite, ca să-ți faci o idee, două site-uri cu depozite în Europa continentală:

https://eu.adventurespec.com/shop/adventure-spec-honda-crf300l-bashplate-937?category=38#attr=1010,1634

https://outbackmotortek.eu/product/honda-crf300l-skid-plate/

 

Ca să nu fiu complet off topic, @Bigfoot, poți să arunci un ochi la cei din al doilea link, au produse și pentru CFMoto 450MT.:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Leon a spus:

Sa stapanesti  cu placere si fara incidente CF Moto 450 MT.

Si la mine este pe lista scurta (ca sa inlocuiasca candva actualul 390 Adv. care este motorul cu care merg prin oras, pentru ture lungi am altceva).

Apropo de ture lungi, nu inteleg faza cu remorca, desi mai am cunoscuti care procedeaza in felul acesta (adica daca mergi cu motorul, in afara de placerea drumului ai si ceva avantaje: depasesti coloane, poti parca oriunde, treci mai usor vama, consum mai mic, viteza de croaziera mai mare daca drumul o permite, nu pierzi timp cu urcat coborat pe remorca si de ancorat mobra, etc)

Multumesc frumos.

Mai referitor la remorca....nu sunt adeptul compromisului. Prefer o motocicleta de motocross la circuit, sau un Supemroto adecarat din ala de 130kg, sau un naked sportiv +1000cc.

Acum CF Moto 450 MT va fi vehicul de oras si in weekend de overlanding sa zicem.

Mergand cu remorca eu vad o super calitate in ceea ce priveste agrementul unei iesiri moto, la circuitul de motocross, pe Transalpina, Transfagarasan sau la enduro usor drumuri forestiere.

Avand remorca nu ma intereseaza conditiile meteo, daca ploua, daca e frig, daca e canicula, you name it.

Vara de exemplu ma simt extraordinar cand afara sunt 30de grade si ii vad pe altii cu echipament pe ei full etc etc, iar eu stau cu clima pornita, cand ajung pe Transfagarasan, nu sunt transpirat, nu sunt clocit. Dupa ce imi fac damblaua 2-3h sau pana la intunecare, apoi la intoarcere am haine uscate de schimb in masina, frumos, nu ma intereseaza ca scade temperatura pe drumul de intoarcere, am temperatura constanta in masina, haine lejere si uscate, nu combinezon.

Poti sa iei cu tine sotia, prietena, copilul daca ai, pana la urma ai 5 locuri in masina.

Ultima oara am mers pe asfalt cu FTR1200 acum 2ani de la Lukoil Cartisoara (evident dupa ce am fost pe DN7C toata ziua dus intors) pana la Ghimbav si sincer m-am plictisit pe acel drum, mai fericit am fost cand m-am urcat in masina.

M-am obisnuit sa fiu in priza si imi place sa folosesc motocicleta in stare de spirit "in priza" ca si experienta care sa ma tina in alerta sa zicem, motocross, serpentine sau noroaie.

 

Am mers mult pe asfalt. Am fost si in Franta (Royan la Atlantic)) si in Grecia cu motocicleta, plecand din Bucuresti.....nu as mai face asa nici daca sunt platit. Remorca e sfanta pt mine.

Am facut si ture de "adventure" B- noroaie-B.....nu as mai face nici asta, adica dupa 3h de impins prin noroaie cu XT660Z Tenere, transpirat, murdar, obosit, numai sa nu faci drumul spre Bucuresti nu iti trebuie, la 100km/h transpirat leoarca, cu noroi in ghete, daca mai prinzi si o ploaie la intoarcere, aia e bomboana de pe tort. Pe offroad sau la motocross e misto cand ploua este o experienta "adventure", merita sa prinzi o ploaie, dar nu si pe asfatul plictisitor la intoarcere in opinia mea.

 

Un alt avantaj al motociclismului de remorca este ca nu iti trebuie doua vacante, 1x cu sotia si 1x doar tu singur sau cu baietii si motocicleta pe traseul X sau in zona Y pe care doresti sa o vizitezi.

 

Acum nu as mai merge in excursii moto pe asfalt. Decat sa fac B-SB sau B-Veliko Tarnovo cu moto, prefer sa merg la TCS sau sa ma joc wheelie, stoppie intr-o parcare, sau la circuit.

Totusi as vrea sa fac turul Romaniei pe offroad, pt asa ceva cu un traseu bine stabilit ca opiri, m-as incumeta sa las remorca acasa.

 

 @Mihai Daniliuc @Kagemusha ms frumos de link-uri, cel mai probabil o sa ii cumpar o protectie de rezervor/carene odata cu un set de anvelope mai orientate pt offroad.

Acum 8 ore, hora09 a spus:

Sa o, sanatos!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie si drmuri bune. Sunt curios daca cei care recomanda Honda sau KTM au avut vre-odata motocicleta cu motor monocilindru (vibratii, limitari la plaja de turatii, smuceli, etc) . Eu am avut si nu recomand la nimeni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Ovidiu M a spus:

Felicitari pentru achizitie si drmuri bune. Sunt curios daca cei care recomanda Honda sau KTM au avut vre-odata motocicleta cu motor monocilindru (vibratii, limitari la plaja de turatii, smuceli, etc) . Eu am avut si nu recomand la nimeni. 


Pai Honda nu are monocilindru de clasa lui 450 MT. 300 Rally este de cilindree mai mica. Ar merge comparat cu KTM 390, Royal Enfield Himalayan 411 / 450 daca comparam cu monocilindri de la alte marci, dar mai bine s-ar compara cu Honda NX500.

 

Mie imi place senzatia de monocilindru. Iar cum intentioneaza @Bigfoot sa foloseasca motocicleta, nu ar fi problema un monocilindru, mai ales ca a si avut. 
 

MT450 are un potential urias, ar fi pacat ca CF sa nu il exploateze. Platforma e buna, e deja testata, acum ar trebui sa vina si cu o varianta mai sumar imbracata si implicit mai usoara, orientata spre rally. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, felicitari pentru achizitie. 

 

Sunt in cautarea unei motociclete de touring si ma tot uit la CFmoto 450MT, Benelli TRK 502 si dupa ce am fost saptamana asta la ATVROM am vazut si noul model CFmoto 700MT.  Acum sunt si mai indecis, si datorita faptului ca cei de la ATVRom nu au nici una din cele 2 motociclete la testdrive. 450MT pare cea mai interesanta dintre cele 3, datorita greutatii dar apare si 700Mt care are motor mai mare si mai multa putere la pret similar.

Deoarece eu caut ceva pentru plimbari exterioare cu pasager (75kg +65kg), intrebarea mea e urmatoarea:

Cum se comporta 450MT cu pasager la plimbari mai lungi cu viteze intre 80-120km/h? Vibreaza la 100-110 km/h? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, valentin.urda a spus:

Salut, felicitari pentru achizitie. 

 

Sunt in cautarea unei motociclete de touring si ma tot uit la CFmoto 450MT, Benelli TRK 502 si dupa ce am fost saptamana asta la ATVROM am vazut si noul model CFmoto 700MT.  Acum sunt si mai indecis, si datorita faptului ca cei de la ATVRom nu au nici una din cele 2 motociclete la testdrive. 450MT pare cea mai interesanta dintre cele 3, datorita greutatii dar apare si 700Mt care are motor mai mare si mai multa putere la pret similar.

Deoarece eu caut ceva pentru plimbari exterioare cu pasager (75kg +65kg), intrebarea mea e urmatoarea:

Cum se comporta 450MT cu pasager la plimbari mai lungi cu viteze intre 80-120km/h? Vibreaza la 100-110 km/h? 


Desi motorul poate, recomand viteze intre 100-110 maxim, mai ales daca vrei sa faci touring cu pasager pe distante mari. Clar mai potrivit ar fi 700MT. 450MT este bun daca mergi mai mult solo si vrei sa iesi de pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut vreo sută și ceva de mii km un V-strom 650. Venind de pe Kawasaki ER 5, mi s-a părut rachetă, confort radical îmbunătățit, ciclistica superioară, autonomie mare, protecție la vânt etc. era o motocicletă ok, până mi-am dat seama că ne trebuie ceva mai puternic (și cu ABS, dar aia e altă poveste, nu-și are rostul). Așa că a apărut în schemă animalul de 1000 din 2014, cu totul altceva referitor la putere. Nu-i rachetă, dar e fix ce trebuie dacă ai pasager și bagaje. Vezi că la acele kg raportate de tine se mai adaugă cca 10 kg de om (echipament) și minim 30 kg bagaje (genți, cutii, haine etc, totul se adună). Foarte probabil ajungi la capacitatea maximă admisă de producător. Iar motorului nu-i place neapărat să tragă din greu, dpmdv nu-i conceput pentru două persoane, chiar dacă se vinde că atare. Dacă tot ai de ales, ia varianta de 700, că nu faci off-road cu pasager și bagaje. Vei simți plusul de putere și confort. M-am urcat pe un mt450 la ATV-rom, faină mobra, e blană pentru o persoană, la 1,80 cât am eu, mi-a plăcut maxim. Pe 700 nu m-am urcat, dar pare a fi ce trebuie. Ia din prima ce trebuie, ca să nu regreți.

140 kg voi doi + 20 kg echipament = 160 kg. Mai pui 30 kg bagaje și ai sărit la 190 kg. Vezi cât poate duce motoreta, dar să ai în vedere că nu-i va plăcea deloc să care o greutate așa mare. Nu cu puterea aia. Repet: solo și cu oleacă de bagaj e brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...