radu86 Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 Pe principiul "nu cumpar eticheta" am luat si eu un deflector made in china by chinese ca era ieftin si bun. Problema apare atunci cand privesc prin el si mi se incruciseaza ochii. Si ca sa fie si mai evidenta diferenta de calitate, parbrizul este "european" si se vede fara distorsiuni, in timp ce deflectorul este groaznic. Cred ca se poate gasi ceva bun si de la chinezi, dar eu as mai cumpara de la ei numai daca vad/pun mana inainte pe produs ca sa vad cum este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 Sunt si lucruri bune facute in china si sunt convins ca ai si matale . Daca la cumparaturi prima regula sunt ''banii cat mai putini'' , atunci cu siguranta ai sansa sa iei niste porcarii . Nu-i o regula , dar ceva bun din china iei cu maxim 30%-35% mai jos fata de EU ....daca diferenta e mai mare , sigur undeva s-a facut rabat la calitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 Si mai sunt cazurile in care nu gasesti ce vrei decat in China,ca aia fac toate draciile. Eu am căutat pt.Guzzi diverse : proiectoare mici,gen cat dopul de sampanie,sa fie “dă firma consacrata”si nu exista,cutie de scule tip termos si altele,am gasit doar pe China. Prelungire aripa fata,dă firma vreo 20 Euro,pe China 20 Ron,tot din plastic e. Plus la maruntisuri gasesti ce vrei… Dar trebuie sa stai sa alegi cu atentie si nu cel mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 Acum 7 ore, radu86 a spus: Pe principiul "nu cumpar eticheta" am luat si eu un deflector made in china by chinese ca era ieftin si bun. Problema apare atunci cand privesc prin el si mi se incruciseaza ochii. Si ca sa fie si mai evidenta diferenta de calitate, parbrizul este "european" si se vede fara distorsiuni, in timp ce deflectorul este groaznic. Cred ca se poate gasi ceva bun si de la chinezi, dar eu as mai cumpara de la ei numai daca vad/pun mana inainte pe produs ca sa vad cum este. Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 Acum 39 minute, Speedy.K a spus: Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta. Asa ma gandeam si eu. Eu nu pot sa ma uit prin parbriz,am Puig si tot parca vad distorsionat. Pt insecte si curent l-am pus …atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 Desigur ca am produse ok facute in China. Dar nu de firme chinezesti. In cazul meu nu am reusit sa scap de turbulentele cauzate de parbriz/parbriz cu deflector. In cele din urma am demontat si merg fara. Dar in timp ce tot incercam sa ii gasesc pozitia in care sa isi faca treaba, am ajuns sa il am si foarte sus incat priveam prin el, deoarece in nicio pozitie mai jos de privire nu scapam de turbulente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 20 Autor Share Postat Septembrie 20 Uite ca astazi am fost intr-un loc tare drag mie, circuitul de motocross de la Moreni, acolo am invatat (inca invat), acolo am transpirat ani la randul, acolo am si cazut prima oara si tot acolo am si participat la amatori cu KX450F. Nu am plecat pregatit cu camere sau cu inca cineva, am fost singur, decizie spontana dupa ce m-am intalnit cu un vechi coleg de motocross. Intreba cineva pe aici cum se simte pe offroad, greu de explicat accurate. La mers pe circuitul de la Moreni, pot spune asa, mai mult de 1m atitudine clar nu e de sarit cu ea. Pe rampele in ascensiune, DA poti sa tragi de ea si sa sari mai multicel, pt ca aterizezi in urcare de panta si nu dai cap suspensiilor. Suspensiile au fost setate dupa gustul meu si greutatea mea. Puteam sa le fac o idee mai rigide cu 5% dar am zis sa le las asa. La sariturile in viteza pe plat sa zicem ca este ok, nu dai cap suspensiei, decat daca vi lansat cu viteza mare (inertie multa). In ceea ce priveste whoops-urile si sariturile in pante descente, acolo chiar trebuie sa stai cuminte pt ca 200kg se simt esti cu "submarinul" dupa tine. Inertie, mai ales pe whoops-uri este coplesitoare daca te ia flama, sau intrii lansat in sectiunea de whoops-uri, cel putin pe circuitul de la Moreni, spun asta pt ca inainte de whoops-uri este o panta in ascensciune destul de lunga si inalta unde cu 2-a clar iti iei avant un 55km/h-60km/h si dupa hopul pantei urcate umreaza imediat whoops-urile. Cumva s-a simtit cum am simtit pe CRF300L cand am coborat o bordura, cu spritz, ridicand roata fata si aterizand cu ambele roti pe drum, cap de suspensie direct, de aceea am criticat si imi pare jenant ca o motocicleta noua cu aspiratii de offroad sa dea cap de suspensie, la o bordura de aprox 20cm inaltime. In viraje stranse sau ace de par, mie mi-a parut foarte stabila motocicleta, asta si pt ca este grea. Circuitul de la Moreni este ok sa fie facut cu 2-a cap coada, cutia de viteze si demultiplicarea transmisiei finale 14-47 daca nu ma insel, astea sunt valorile. Regula de baza, la offroad cu 450MT mergi cu maxim 50% din rezervor, altfel te vei lupta cu masa ei. Clar trebuie evitate opririle in panta sau in plan inclinat pt ca trebuie echilibrat "submarinul". In padure, cat timp ramai pe acel "drum" forestier, este super ok, poti face orice cu ea si asta cu anvelopele de moto GP din dotare, pe un pamant si pietris uscat. Probabil ca si prin coasta merge daca iti mentii avantul ca sa fentezi masa motocicletei, dar aici este obligatoriu sa avem anvelope cramponne, nu povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 22 Share Postat Septembrie 22 bun pontul cu max 50% in rezervor, as zice ca e valabil la toate moto adv am incercat si eu cu 390-ul de cateva ori circuit de cross, prima oara cu anvelopele de fabrica (Conti TKC 70 - mai degraba potrivit pt strada) apoi Mitas E07, apoi cu E09... experienta a devenit tot mai placuta cu trecerea la anvelope cu profil mai agresiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Duminică la 05:47 Autor Share Postat Duminică la 05:47 (editat) Fratilor am fost ieri la evenimentul din Moreni cu "submarinul". CF Moto 450 MT chiar se misca bine pe offroad cu conditia sa nu ai sub 10km/h. Are doi factori care o limieteaza, dar la care se poate umbla, anvelopele (slick), clar trebuie ceva cramponat ca sa mergi mai tare, cel putin mai rapid decat am mers eu, asta se simte la unele viraje si mai ales la franari, moto e grea, sa zicem ca aveam 200kg daca a consumat 5%, pt ca am plecat cu plinul din B (205kg la plin) + greutatea mea = plang anvelopele, daca franezi mai sportiv. in rest ca suspensie sa zicem ca este ok, se poate intari suspensia pt a rezista mai bine la sarituri, dar pierzi din agrementul in viraje sau damburi unde nu sari. Oricum pot sa zic convins, jos palaria de 3x pt CF Moto pt ca facut un asemenea pachet distractiv si accesibil. In 6000e sa primesti o motocicleta noua 2025 cu care sa te poti da pe ccircuitde motocross sau la offroad mai serios si noaptea sa mergi spre cu casa cu 130-140km/h......tot respectul, repet in 6000e si 5ani garantie....n-ai ce sa zici. Punct. A stins lumina CF Moto competitiei pe acest segment. Desigur, poti cumpara relicve japoneze de 17ani la 5000e, iesite din garantie acum 15ani, daca te deranjeaza blazonul chinez Mai poti cumpara sa zicem T7 dar ala e 12000e , dublu la pret, cu 2-3ani garantie, da este mai puternic, nu cu mult, are o rezerva de putere buna pe asfalt daca mergi sportiv pe asfalt, insa pe offroad 450 MT la 42cai 42nm, bai nene, este exact cat iti trebuie, poti derapa controlat din acceleratie pe offroad si cu 42cai fara a fi stresat de prea multa putere, traction controlul fiind TU (bunul tau simt), pt ca in mod normal deconectezi rotile ajutatoare pe offroad adica ABS si TC. Unica mea observatie ar fi legata de marketing si anume, acest CF Moto 450 MT categoric NU este pt incepatori pt ca este grea pe asfalt si extrem de grea pe offroad pt un incepator sub 10km/h. Este grea pe offroad si pt unu care stie ceva offroad. Spun asta pt ca vad ineptii pe net, forumuri, pagini fb si youtube atat din Ro cat si global, unde niste habarnisti spun ca CF Moto 450 MT este buna si pt incepatori, doar pt ca este "A2 compliant", ceea ce in baza experientei mele si a experientei mele cu aceasta motocicleta, este o prostie si un fals total. Pe asfalt sa mergi cu CF Moto 450 MT trebuie sa ai ceva experienta inainte cu 125-250cc, iar ca sa mergi cu el pe offroad iti trebuie ceva experienta si bun-simt. Sa intelegi offroad-ul si sa stii sa iti vezi lungul nasului. Iar asta vine cu experienta si deobicei se incepe de jos, 125cc fiind cea mai buna baza atat pe offroad cat si pe asfalt, pt a deprinde corect reflexele si tehnica necesara. Editat Duminică la 05:55 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Duminică la 13:24 Share Postat Duminică la 13:24 mie imi place CFul asta dpdv al aspectului, pozitia faina si faptul ca ai un 21 mare pe fata o face foarte utila in traficul bucuresten. Din pacate nu am barait-o decat in 2 ocazii scurte dar m-a incantat maxim. e pe wishlist de ceva timp poate cand va veni timpul sa inlocuiesc maxiul o sa trec inapoi la moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat ieri la 04:07 Share Postat ieri la 04:07 On 11/2/2025 at 7:47 AM, Bigfoot said: Unica mea observatie ar fi legata de marketing si anume, acest CF Moto 450 MT categoric NU este pt incepatori pt ca este grea pe asfalt si extrem de grea pe offroad pt un incepator sub 10km/h. Este grea pe offroad si pt unu care stie ceva offroad. Spun asta pt ca vad ineptii pe net, forumuri, pagini fb si youtube atat din Ro cat si global, unde niste habarnisti spun ca CF Moto 450 MT este buna si pt incepatori, doar pt ca este "A2 compliant", ceea ce in baza experientei mele si a experientei mele cu aceasta motocicleta, este o prostie si un fals total. Pe asfalt sa mergi cu CF Moto 450 MT trebuie sa ai ceva experienta inainte cu 125-250cc, iar ca sa mergi cu el pe offroad iti trebuie ceva experienta si bun-simt. Sa intelegi offroad-ul si sa stii sa iti vezi lungul nasului. Iar asta vine cu experienta si deobicei se incepe de jos, 125cc fiind cea mai buna baza atat pe offroad cat si pe asfalt, pt a deprinde corect reflexele si tehnica necesara. Doar ca opinie personala , tin sa te contrazic . Este foarte buna si pentru incepatori . Problema incepatorilor este ca se opresc acolo unde sunt cu invatatul ,dupa ce si-au luat plasticul , si in lipsa unor directii clare si corecte , deprind obiceiuri proaste si gresite . Altfel ...trendul asta de mobre mid-adv sunt geniale , si ''bune la toate'' .Vrei asfalt , vrei off ....ai cu ce . Daca-ti doresti performanta , investesti in mobre dedicate si eventual in cursuri . Insa 450 asta este o strutocamila pentru toata lumea , inclusiv pentru incepatori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat ieri la 07:49 Autor Share Postat ieri la 07:49 Acum 2 ore, 3.14 a spus: Doar ca opinie personala , tin sa te contrazic . Este foarte buna si pentru incepatori . Problema incepatorilor este ca se opresc acolo unde sunt cu invatatul ,dupa ce si-au luat plasticul , si in lipsa unor directii clare si corecte , deprind obiceiuri proaste si gresite . Altfel ...trendul asta de mobre mid-adv sunt geniale , si ''bune la toate'' .Vrei asfalt , vrei off ....ai cu ce . Daca-ti doresti performanta , investesti in mobre dedicate si eventual in cursuri . Insa 450 asta este o strutocamila pentru toata lumea , inclusiv pentru incepatori . Parerea ta. In opinia mea este un fals si o scuza excelenta pt incepatori. Ca incepator poti incepe si cu KTM 1290 Adventure R, doar ca vei ramane etern la 5% din potentialul tau ca motociclist. Nu vei avea mijloacele si contextele necesare pt evolutia ta ca motociclist. Tu nu ai sapat groapa pt fundatie dar deja ai materialele in curte pt acoperis. Poti merge la ski prima oara in viata ta cu masina de spalat rufe in spate? (Incepatorul cu moto de 200kg). Sigur ca da, pe partie albastra frumos, cu 10-20km/h si multe cazaturi. Nu vei ajunge nici daca ai 9x vieti pe o partie rosie, de neagra ce sa zic.....aia nu e pe harta. Nu este imposobil insa este stupid. La fel de stupid este ca un incepator sa inceapa cu 205kg cu centru de greutate inalt, nu imposbil, dar stupid, de aceea zic ca afirmatia cum ca CF Moto 450 MT este ok pt incepatori este un fals, o afirmatie excelenta pt marketing. Incepi cu 125-300cc max, 130-140kg max, asa inveti sa iei un viraj mai tare, inveti sa controlezi motocicleta, pana cand tu nu domini total motocicleta ta in situatii de criza, derapaj controlat sau involuntar etc, tu nu ai ce cauta pe next level, cand tu esti la level 1 pt ca esti incepator. Pe asfalt intr-un ac de par, indiferent de motocicleta ta mai mult de 45-48km/h in acul de par nu ai cum sa scoti, sau eu pe drumurile din RO nu am putut sa scot mai mult, in acele de par, in mijlocul unui ac de par. Una e sa ai 205kg la plin in acel ac de par la 45km/h si alta e sa ai in acelasi viraj cu aceeasi viteza 140kg la plin (SWM-ul meu SM500R), diferenta o simte un motociclist mai experiementat, DAR un incepator saracul de el ala o simte si mai acut. Are rost sa mai descriu cum se simte o diferenta de 65kg in offroad? Intreb pt un "prieten", mai ales pt un "prieten incepator", iti dai seama la ce tortura se supune, in mod gratuit si stupid acel incepator, pe offroad cu 205kg. Aaa ca vrei sa mergi mediocru cu 20km/h pe drum Logan, poti, dar nu mai mult, ramai locked la 5% din potentialul tau. La noi se incepe cu motocicleta level 3 direct, bine e problema lor, selectie naturala, dar eu nu pot sa sustin asa ceva in baza experientei mele cu motociclete si in baza experientei mele cu 450 MT. Iar daca incepatorul respectiv greseste sa scoata 205kg la offroad, acolo chiar ca mama natura isi face treaba cu selectia naturala. Serios. La offroad, la motocross, la enduro, ai derapaje pe franare, acceleratie, pe viraje, sarituri etc, 50% dintre ele sunt involunatare si imprevizibile la care trebuie sa te adaptezi si trebuie sa iti dezvolti reflexe automate (tehnica) pt a le contracara si 50% intentionate pe care le poti provoca sau prevede/evita daca doresti. De aceea se incepe cu 125cc si 100kg la motocross sau la enduro, locuri unde nr tai de km pe asfalt sunt absoluti irelevanti, pt ca e alta scoala aici, mult mai dura mai precisa si care necesita mult mai mult bun-simt/rafinament in comenzi, fata de rulajul pe asfalt. Din pacate, din cauza acestui obicei, incepator cu 200kg si 100cai, sunt destui motociclisti care "polueaza" traficul, mai ales pe viraje, mergi pe Transfagarasan sau inclusiv pe Clisura Dunarii, ii vezi cum se cacaie si moscaie in viraje. Merg cu 70-80km/h super ok si decent pe linia relativ dreapta, HOPAAA cum vine virajul, ciocanul lui Thor pe frane, 35-40km/h nu in ac de par, intr-un viraj banal, pe care il poti lua 70km/h. De aceea zic eu ca o duba sau un amarat de Renault Clio 2 1.4mpi cu remorca merge mai cursiv si mai lin pe viraje, decat unii dintre colegii nostrii motocilcisti. La fel ii vad in trafic in Bucuresti cand ne strecuram printre masini, cu 10-15km/h printre masini, la viteza mica unde conteaza tehnica. Tehnica se deprinde de jos, doar cu motociclete usoare, nu cu asteroizi, gen Transalp, 800MT, 450MT, GS850, T7, acum ca orice se poate limita din injectie pt a fi "A2 compliant". Sunt sigur ca moscaitii astia, daca ar incerca 10.000km un 125cc-300cc la 130kg/140kg si-ar da seama si ar putea sa vada ce potential frumos pot avea, insa ei sunt direct "locked" prin prisma alegerii proaste (ca motocicleta grea) inca de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat ieri la 08:29 Share Postat ieri la 08:29 Tru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat ieri la 09:39 Share Postat ieri la 09:39 De acord cu tine pana la un punct . Foarte multi vor mobre doar pentru deplasari din A in B Altii ...vor sa mearga agale , sa vada , sa admire Nu trebuie ca toata lumea sa fie top ! Tocmai de aia au si succes mobrele de 200+ kg , cu 70cp Cunosc destule persoane cu plimbari lungi de peste 5-10k km fiecare ...dar care merg ...mneh dptdv ...si totusi merg si se bucura de mobrism . Cine-si doreste cu adevarat , investeste in mobre dedicate , si in cursuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat ieri la 19:08 Autor Share Postat ieri la 19:08 Cam asa arata o tura pe circuitul de motocross din Moreni. A se nota ca pana in 2024 circuitul avea alt traseu, mai spectaculos zic eu, insa eu acum in acest clip am mers pe formatul traseului din 2025, ultimul update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 19:46 Share Postat ieri la 19:46 Au dat like băieții de la garanție la clip? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat 23 ore în urmă Autor Share Postat 23 ore în urmă Acum 17 minute, frigider a spus: Au dat like băieții de la garanție la clip? Nu au ei treaba cu asta, adica simeringuri de furca sau alte chestii consumabile nu intra in garantie. In garantie intra practic motorul, instalatia electrica, bordul chestii care in mod normal nu au cum sa se strice, indiferent ca mergi la paine cu motocicleta sau in TET sau in turul Europei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.