Sari la conținut

CF Moto 450 MT 2025


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Pe principiul "nu cumpar eticheta" am luat si eu un deflector made in china by chinese ca era ieftin si bun. Problema apare atunci cand privesc prin el si mi se incruciseaza ochii. Si ca sa fie si mai evidenta diferenta de calitate, parbrizul este "european" si se vede fara distorsiuni, in timp ce deflectorul este groaznic.

 

Cred ca se poate gasi ceva bun si de la chinezi, dar eu as mai cumpara de la ei numai daca vad/pun mana inainte pe produs ca sa vad cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 131
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt si lucruri bune facute in china si sunt convins ca ai si matale .

Daca la cumparaturi prima regula sunt ''banii cat mai putini'' , atunci cu siguranta ai sansa sa iei niste porcarii . 

Nu-i o regula , dar ceva bun din china iei cu maxim 30%-35% mai jos fata de EU ....daca diferenta e mai mare , sigur undeva s-a facut rabat la calitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai sunt cazurile in care nu gasesti ce vrei decat in China,ca aia fac toate draciile.

Eu am căutat pt.Guzzi diverse proiectoare mici,gen cat dopul de sampanie,sa fie “dă firma consacrata”si nu exista,cutie de scule tip termos si altele,am gasit doar pe China.

Prelungire aripa fata,dă firma vreo 20 Euro,pe China 20 Ron,tot din plastic e.

Plus la maruntisuri gasesti ce vrei…

Dar trebuie sa stai sa alegi cu atentie si nu cel mai ieftin.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, radu86 a spus:

Pe principiul "nu cumpar eticheta" am luat si eu un deflector made in china by chinese ca era ieftin si bun. Problema apare atunci cand privesc prin el si mi se incruciseaza ochii. Si ca sa fie si mai evidenta diferenta de calitate, parbrizul este "european" si se vede fara distorsiuni, in timp ce deflectorul este groaznic.

 

Cred ca se poate gasi ceva bun si de la chinezi, dar eu as mai cumpara de la ei numai daca vad/pun mana inainte pe produs ca sa vad cum este.


Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Speedy.K a spus:


Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta.

Asa ma gandeam si eu.

Eu nu pot sa ma uit prin parbriz,am Puig si tot parca vad distorsionat.

Pt insecte si curent l-am pus …atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur ca am produse ok facute in China. Dar nu de firme chinezesti.

 

In cazul meu nu am reusit sa scap de turbulentele cauzate de parbriz/parbriz cu deflector. In cele din urma am demontat si merg fara. Dar in timp ce tot incercam sa ii gasesc pozitia in care sa isi faca treaba, am ajuns sa il am si foarte sus incat priveam prin el, deoarece in nicio pozitie mai jos de privire nu scapam de turbulente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca astazi am fost intr-un loc tare drag mie, circuitul de motocross de la Moreni, acolo am invatat (inca invat), acolo am transpirat ani la randul, acolo am si cazut prima oara si tot acolo am si participat la amatori cu KX450F.

 

Nu am plecat pregatit cu camere sau cu inca cineva, am fost singur, decizie spontana dupa ce m-am intalnit cu un vechi coleg de motocross.

 

Intreba cineva pe aici cum se simte pe offroad, greu de explicat accurate.

La mers pe circuitul de la Moreni, pot spune asa, mai mult de 1m atitudine clar nu e de sarit cu ea. Pe rampele in ascensiune, DA poti sa tragi de ea si sa sari mai multicel, pt ca aterizezi in urcare de panta si nu dai cap suspensiilor.

Suspensiile au fost setate dupa gustul meu si greutatea mea. Puteam sa le fac o idee mai rigide cu 5% dar am zis sa le las asa.

La sariturile in viteza pe plat sa zicem ca este ok, nu dai cap suspensiei, decat daca vi lansat cu viteza mare (inertie multa). 

 

In ceea ce priveste whoops-urile si sariturile in pante descente, acolo chiar trebuie sa stai cuminte pt ca 200kg se simt esti cu "submarinul" dupa tine. Inertie, mai ales pe whoops-uri este coplesitoare daca te ia flama, sau intrii lansat in sectiunea de whoops-uri, cel putin pe circuitul de la Moreni, spun asta pt ca inainte de whoops-uri este o panta in ascensciune destul de lunga si inalta unde cu 2-a clar iti iei avant un 55km/h-60km/h si dupa hopul pantei urcate umreaza imediat whoops-urile.

Cumva s-a simtit cum am simtit pe CRF300L cand am coborat o bordura, cu spritz, ridicand roata fata si aterizand cu ambele roti pe drum, cap de suspensie direct, de aceea am criticat si imi pare jenant ca o motocicleta noua cu aspiratii de offroad sa dea cap de suspensie, la o bordura de aprox 20cm inaltime.

In viraje stranse sau ace de par, mie mi-a parut foarte stabila motocicleta, asta si pt ca este grea.

Circuitul de la Moreni este ok sa fie facut cu 2-a cap coada, cutia de viteze si demultiplicarea transmisiei finale 14-47 daca nu ma insel, astea sunt valorile.

 

 

Regula de baza, la offroad cu 450MT mergi cu maxim 50% din rezervor, altfel te vei lupta cu masa ei.

Clar trebuie evitate opririle in panta sau in plan inclinat pt ca trebuie echilibrat "submarinul".

 

In padure, cat timp ramai pe acel "drum" forestier, este super ok, poti face orice cu ea si asta cu anvelopele de moto GP din dotare, pe un pamant si pietris uscat.

 

 

 

Probabil ca si prin coasta merge daca iti mentii avantul ca sa fentezi masa motocicletei, dar aici este obligatoriu sa avem anvelope cramponne, nu povesti.

 

Screenshot_20250920_130820_Gallery.jpg

Screenshot_20250920_135218_Gallery.jpg

Screenshot_20250920_135520_Gallery.jpg

20250920_134113.jpg

20250920_131752.jpg

20250920_131705.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...